Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160118/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160118/6041-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 6041 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla pracowników Transportowego Dozoru Technicznego polegająca na przeprowadzeniu Kursów według programów IIW/EWF dla personelu nadzoru spawalniczego i personelu nadzoru kontroli (Kurs Międzynarodowego Inżyniera Spawalnika - IWE, Kurs Międzynarodowego Inspektora Spawalniczego - IWI-C ), Kurs Europejskiego Specjalisty Klejenia - EAS, szkoleń w zakresie badań nieniszczących (Badania wizualne,VT3 - III Stopień, Badania ultradźwiękowe UT1, UT2, UT3 - I, II, III Stopień, Badania magnetyczno-proszkowe MT3 - III Stopień, Badania radiograficzne RT3 III Stopień ), Basic, zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012, wraz z przeprowadzeniem egzaminu i wydaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/kursu oraz certyfikatów kompetencji wg normy PN-EN ISO 9712:2012 w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu przez uczestnika szkolenia..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie szkoleń: a) Badania wizualne VT3 III Stopień - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji VT oraz dyplom Europejskiego Inspektora Spawalnika IWI-C, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN- EN ISO 9712:2012 lub PN-EN 473, b) Badania ultradźwiękowe UT1 + UT2 I i II Stopień - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji UT, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN- EN ISO 9712:2012, c) Badania ultradźwiękowe UT3 III Stopień - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji UT, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN- EN ISO 9712:2012, d) Badania magnetyczno-proszkowe MT3 III Stopień - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji MT oraz dyplom Europejskiego Inspektora Spawalnika IWI-C, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN- EN ISO 9712:2012, e) Badania radiograficzne RT3 III Stopień - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji RT oraz dyplom Europejskiego Inspektora Spawalnika IWI-C, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN- EN ISO 9712:2012, f) Kurs Międzynarodowego Inspektora Spawalniczego IWI-C - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) dyplom Europejskiego Inspektora Spawalnika IWI przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012, normą PN-EN 287-1 i serii norm PN-EN ISO 9606, g) Kurs Międzynarodowego Inżyniera Spawalniczego IWE - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) dyplom Europejskiego Inżyniera Spawalnika przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012, normą PN-EN 287-1 i serii norm PN-EN ISO 9606, h) Europejski Specjalista Klejenia EAS - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) dyplom Europejskiego Inżyniera Klejenia przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie klejenia, badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012, normą PN-EN 287-1 i serii norm PN-EN ISO 9606, i) Basic - minimum dwoma wykładowcami posiadającymi (co najmniej) 3 stopień kwalifikacji, przygotowanie pedagogiczne, minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012. Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie certyfikacji specjalistów w zakresie badań nieniszczących. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie certyfikacji specjalistów w zakresie badań nieniszczących Wykonawca złoży Certyfikat Akredytacji Jednostki Certyfikującej osoby wydany przez Polskie Centrum Akredytacji.</p></li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 80</li> <li>2 - Ilość osób przeszkolonych, które uzyskały certyfikat w zakresie Miedzynarodowego Inspektora Spawalniczego IWI-C w ofercie badanej - 20</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty: a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług, c) w przypadku urzędowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) w przypadku urzędowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; e) w przypadku działania siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) w zakresie zmiany terminu wykonania zmówienia, wywołanej w szczególności koniecznością oddelegowania pracowników do innych zadań - po uprzednim uzgodnieniu nowego terminu z Wykonawcą, g) w zakresie zmiany kadry dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Załączniku nr 1. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca przedstawi nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w Załączniku nr 1 - za zgodą Zamawiającego. 3. Ewentualne zmiany treści Umowy o których mowa w ust. 2 lit. c) - d) będą mogły być dokonane, jeżeli Wykonawca wykaże, w sposób bezsporny, w pisemnym uzasadnieniu wniosku do Zamawiającego, że zmiany te (o wnioskowanym zakresie i w proponowanej przez Wykonawcę wysokości) będą miały rzeczywisty (realny) wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia objętego Umową. 4. Wniosek w zakresie zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy dotyczący przesłanek z ust. 2 lit. c) i d) Wykonawca jest uprawniony zgłosić po raz pierwszy po upływie 12 miesięcy od zawarcia Umowy. 5. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji gdyby nastąpiła urzędowa obniżka stawki podatku VAT na przedmiot Umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 7. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 ustawy Pzp: zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.tdt.pl/<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 62.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 60.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>